Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 156 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zaken die normaal zijn voor paardenmensen...

 
Profiel   

Mijn paard heet wiet. Dat geeft soms ok rare blikken. Laatst aan het wandelen en hadden het over een boscross. Ik zei 'dat zou ik echt nog zo graag met Wiet willen doen, lijkt mij echt fantastisch '. Twee voorbijgangers keken even raar om, die hoorde alleen die zin en niet de rest van het gesprek...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 09:08 



 
Profiel   

Hoofdstel lief willen ophangen en dan vervolgens verkeerd om hangen, schat t moet andersom. Toen werd het aan het bit opgehangen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 09:11 



 
Profiel   

Mijn nichtje wilde graag een keer mee naar stal. Nou geen probleem dat kan eigenlijk altijd wel.
Ze wilde wel graag ook even op ons paard zitten. Uitgelegd dat het mocht als F klaar was met dr les, dan mocht zij wel uitstappen.

Dat gezichtje geweldig. Ze keek me echt aan of ik helemaal gek geworden was, uitstappen.
Nou tante *naam* dat kan helemaal niet, is geen auto waar je in kan gaan zitten. Ze vond het geen leuk grapje...... Schoonzusje, mijn dochter en mij kon je echt opvegen van het lachen.
Toen we het uitgelegd hadden, was het goed


Man lief in gesprek met dochter. Ze wilt starten maar wedstrijd is op gras. Dus dr vader zegt, dat kan toch. Nou zegt ze, dan moet ze eerst op ijzers zodat er kalkoenen onder kunnen. Dr vader kijkt dr lachend aan (meer plagend) waarop ze gelijk zegt "nee pap, van die metalen dingen geen vogel".

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 09:19 



 
Profiel   

Koker schoonmaken van je paard. Voor mij en paardlief heel normaal. Kan er gewoon mijn hand in doen zonder aan te kondigen. Zelfs voor paardenmensen kan het vreemd zijn om het te zien, vooral als hij erbij staat met zo'n kop dat hij het nog lekker vindt ook. Niet gek als de boel geïrriteerd is en jeukt. Ik 'krab' de viezigheid eruit. Maar omdat het die specifieke plek is, is het maar raar. Terwijl als ik bij zijn borst krab en hij zo'n hoofd trekt, is er niks aan de hand. :+
Maarja altijd beter dan een ontstoken boel, dan wil je er niet meer in. #)

Zeggen dat je geen zadel hebt maar met barebackpad rijdt. 'Een wat?'

Zeggen dat je paard nog moet leren dat er iemand op zijn rug zit, in plaats van inrijden. Omdat ze anders nog niet weten wat je bedoelt. Al staan mensen wel gelijk met een lampje boven hun hoofd, waarom je er naast loopt in plaats van erop. :D

Ik zelf gebruik geen ijzers e.d, maar weet wel dat er mensen zijn die dat doen. En als je dan op het punt komt en begint over kalkoenen.. Zitten ze je toch raar aan te kijken als je zegt 'kalkoenen onder de ijzers'. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 09:35 



 
Profiel   

Tancreda4 schreef
Mijn paard heet wiet. Dat geeft soms ok rare blikken. Laatst aan het wandelen en hadden het over een boscross. Ik zei 'dat zou ik echt nog zo graag met Wiet willen doen, lijkt mij echt fantastisch '. Twee voorbijgangers keken even raar om, die hoorde alleen die zin en niet de rest van het gesprek...


Net zoals, ik ga even Cannabis uit de wei halen! :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 10:03 



 
Profiel   

"ik ga de paarden even afvoeren" :P
(laatste voerbeurt van die dag doen)
:roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 10:07 



 
Profiel   

Wij hebben een groot bord waar iedereen kan neerzetten wat er moest gebeuren. Ik had staan: '1 krat, Wiet'. Daar zijn ook vragen over gekomen door mensen die met een stalgenoot mee waren "voeren jullie paarden wiet???"

Verder uiteraard de vragen en bezorgde blikken vanwege paarden zonder deken in de winter (hebben ze het niet koud???) en met deken in de zomer (hebben ze het niet te warm?? Kunnen ze wel wat zien met die dingen op hun hoofd??)

Die kalkoenen :')

Overigens zeg ik ook altijd drachtig idd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 10:20 



 
Profiel   

Ik ga mn paard aftuigen. Geeft ook altijd leuke hoofden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 10:58 



 

Vriendlief dacht dat de jollyball een gewicht was voor de paarden om mee te trainen :')

edit; een paar jaar terug was iemand ook heel verbaasd dat de harde kant van peesbeschermers aan de achterkant van het been zat. Hij dacht dat het een soort scheenbeschermers waren :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 11:14 



 
Profiel   

Van het weekend had ik er weer 1..
Ik had mijn kleine dame gewassen en had afgesproken met een vriendin, dus die appte ik en vertelde dat ik de kleine dame nog even aan het droogstappen was. Ik kreeg de verbaasde smiley met vraagtekens terug. Toen maar uitgelegd dat we even aan het wandelen waren zodat ze droog kon worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:13 



 
Profiel   

Mensen snappen ook niet dat ik mijn paard moet wassen en vlechten voordat ik op wedstrijd ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:47 



 

'Ik doe geen broek aan vandaag'

Als je je paard voor de koets zet tijdens een rit met authentiek gerij. Dan is het geen gekke zin...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:57 



 
Profiel   

Bubblewrap schreef
'Ik doe geen broek aan vandaag'

Als je je paard voor de koets zet tijdens een rit met authentiek gerij. Dan is het geen gekke zin...

Jawel, want het is gerei. Gerij is iets heel anders. Wat je overigens wel met de koets kunt doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 17:02 



 

Bubblewrap schreef
'Ik doe geen broek aan vandaag'

Als je je paard voor de koets zet tijdens een rit met authentiek gerij. Dan is het geen gekke zin...

Correctie: verzorgpaard

Scherp Koper :D
Authentiek gerei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 19:08 



 
Profiel   

Ontlastingonderzoek per ongeluk mestonderzoek noemen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 19:29 



 
Profiel   

Paard even snel aftuigen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 19:53 



 
Profiel   

Zaterdag was ik met mijn vriend in de ruitersportwinkel, en liep hij naar de springschoenen en wees ze aan en zei * kijk lampenkappen * :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 18:31 



 
Profiel   

Als er niet paarden mensen komen vinden ze mijn pony van 1.45 en mijn paard van 1.65 zooooo groot.
Ik heb soms de neiging om tegen mensen te klikken als ze door moeten lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 18:56 



 
Profiel   

Zo zei ik laatst tegen iemand over een pony dat het extra achterbeen had.... stond iemand me heel raar aan te kijken :(:) :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 18:57 



 
Profiel   

Hij lust die muesli niet.....Huh een paard eet toch gewoon hooi :+
Nog geen week later krijg ik een doosje muslie van Quaker uit het gratis boodschappen pakket van de emte. Hier voor je paard die at toch muesli s'morgens _O-

echt ik kwam niet meer bij, en geloof het of niet hij at het nog op ook! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 19:12 



 
Profiel   

Probeer maar eens uit te leggen aan niet paardenmensen waar het kruis van een paard zit. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 19:27 



 
Profiel   

Vumana89 schreef
Ik zei op mijn werk een keer: '' Zo. Zometeen lekker Ed rijden''...

Als mensen niet weten dat je paard Ed heet.


Mijn paard heette ook Edgard en doe
Noemde ik idd vaak Ed, dus die is erg herkenbaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 19:37 



 
Profiel   

Boompje1985 schreef
Probeer maar eens uit te leggen aan niet paardenmensen waar het kruis van een paard zit. _O-


haha ja ook zoiets :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 19:45 



 
Profiel   

Tegen het borstje van de kitten duwen en 'terug' zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 19:47 



 
Profiel   

M'n paard was laatst ziek en ze hadden hem een graasmasker om gedaan omdat ie niet mocht eten. Mijn man was naar stal gegaan omdat ik moest werken en toen kreeg ik een foto van m'n paard en zei m'n man dat ie een muilkorf om had :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 19:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 156 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen