Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 18 [ 439 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat heb jij vandaag met je paard gedaan?

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Welkom op het topic 'wat heb jij vandaag met je paard gedaan?'
Hier kan je vertellen over wat jij vandaag hebt gedaan. Heb je een wedstrijd gereden? Nieuwe paardenspullen gekocht? Naar een nieuwe stalling wezen kijken? Brand los.

Foto's mogen altijd toegevoegd worden, maar mochten ze schadelijk zijn voor andere bokkers, zet dat wel even in het bericht.

Op elkaars berichten reageren mag, maar respecteer elkaars meningen en wees beleefd!

Veel plezier! :)


Laatst bijgewerkt door emily17 op 28-06-19 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 12:20 



 
Profiel   

Vandaag heb ik nog niets gedaan maar ik ga vanavond als het wat afgekoeld is een bosritje maken met mijn IJslandse merrie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 12:41 



 
Profiel   

Ik heb vandaag 2 vliegendekens binnen gekregen dus moet ze eigenlijk even gaan passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 12:44 



 
Profiel   

Vanochtend ben ik om 9 uur naar mijn pony gegaan en hebben we samen een buitenrit gemaakt :) daarna nog even afgespoeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 12:47 



 
Profiel   

Leuk topic! Ik ben nu een weekend weg.
Maar vanaf maandag ga ik afentoe plaatsen wat ik doe met mijn pony’s.
Vind het altijd leuk om van anderen te lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 12:51 



 

Leuk, deze heb ik gemist de afgelopen tijd. Ik twijfel nog of ik vandaag of morgen ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 12:52 



 
Profiel   

Gevoerd en in de deken gezet want anders krijgt hij jeuk. Daarna naar buiten, naar de wei gebracht vanochtend. Tegen ze gekletst en gedag gezegd toen ik wegging.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 13:18 



 
Profiel   

Vandaag doe ik niets hij staat zich bol en rond te knagen op het land uitrusten van gister, gister namelijk voor het eerst sinds 7 maanden een lange zijde gegaloppeerd links en rechts :+ Waar kan een mens blij van worden haha :Y) (ter info, hij is herstellende van een blessure, en nu in de opbouw)

Oow en gister ter gelegenheid van deze feestelijkheden zijn nieuwe Le Mieux dekje onder het zadel gelegd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 13:22 



 
Profiel   

Lekker gewandeld en even wat hapjes gras meegepikt op ons weiland een stukje verderop :)
Paardlief en ik hebben een lange weg afgelegd om zonder steigeren en wegdraaien buiten te kunnen genieten dus dit is toch extra fijn dat we dit al bereikt hebben.
[ img ]

Vanavond gaan we nog op les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 13:23 



 
Profiel   

Leuk topic! Ik had vanmorgen om 08.15 les, ging goed :)
Gereden in een nieuw setje, pretty pink <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 13:28 



 
Profiel   

Ik ben vanmorgen met mijn ouders (voor mij 2e keer, voor hun 1e keer) bij een paard gaan kijken en gereden wat ik misschien wil kopen en mijn eigen paardjes hebben vandaag vrij en staan nu lekker te grazen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 13:40 



 
Profiel   

Vandaag de dekens gepast. 1 te groot en 1 te klein maar beide dezelfde maat |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 17:55 



 
Profiel   

Erachter gekomen dat paard met een behoorlijk dikke kogel aan zijn achterbeen staat.
Niet kreupel maar na 5 jaar op rij een blessure/ziekte in de zomer ben ik er wel helemaal zat van. -O-

Ik hoop maar dat het een of ander steek beest is geweest anders ga ik echt gillen -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:02 



 
Profiel   

De hele afgelopen week heb ik ze lekker met rust gelaten. Veel te warm om wat te doen en voorlopig hebben ook nog even vrij, want de voorspelling is dat het de komende tijd ook nog lekker warm blijft. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:06 



 
Profiel   

Lekker met 3 vriendinnen het bos in geweest, 2 op hun eigen dieren en nummer 3 op de wagen bij mij. Wel heel heel heel rustig aan gedaan, want we hadden niet gezien dat het vandaag zo warm werd. Veel gestapt en kleine stukjes gedraafd. Een rit van 30 a 4 minuten hebben we bijna 1,5 uur over gedaan.

Daarna lekker laten koelen en mocht pony de rest van de middag/avond op de paddock met haar maatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:08 



 
Profiel   

Ik ga er vanavond nog even heen, kijken hoe het gaat met de hitte. :o Misschien heel eventjes rijden maar het zal niet heel fanatiek zijn :') Lekker poetsen en knuffelen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:11 



 
Profiel   

Ik ga hem straks een wortel brengen en z'n stal schoonmaken. Met deze hitte doen we helemaal niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:12 



 
Profiel   

Niks. Die heeft zich met deze hitte vandaag de hele dag vermaakt onder de sproeier.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:15 



 
Profiel   

Vanmorgen om 8 uur hebben we 5 km gewandeld. Hij staat nu niks te doen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:18 



 
Profiel   

Niet veel, ze heeft lekker vrij met dit warme weer. Wel even naar stal geweest om haar lekker te wassen, daarna mocht ze het land weer op. {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:40 



 
Profiel   

Ik ga vanavond lekker naar t knollie toe! Lekker poetsen, afspuiten heel misschien even rijden en dat is t (:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:47 



 
Profiel   

Vanmorgen om 7:00 een buitenritje gemaakt :) De rest van de dag hebben ze lekker in de schaduw gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 19:03 



 
Profiel   

Vanochtend brokjes gegeven en in de wei gezet. Vanmiddag weer terug in de bak gezet en een buurtmeisje heeft hem geborsteld. Verder was het veel te warm om iets te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 19:10 



 
Profiel   

Niks het is te warm vandaag. Morgenochtend ga ik wel even rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 19:15 



 
Profiel   

[ img ]
Vandaag helemaal afgespoeld en zijn brokjes laten eten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 19:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 18 [ 439 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen