Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 43 [ 1062 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 43  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Black Beauty Nala

 
Profiel   

Ja ik heb gelukkig gewoon prima kunnen slapen. Zal binnenkort wel bont en blauw uitzien, maar achja, het had veel erger gekund.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 07:22 



 
Profiel   

Zo, vandaag dan even geoefend op "ja pony, ik weet het, gisteren ben je hier geschrokken, maar vandaag is vandaag en gaan we weer rustig verder", want de eerste 5 minuten was ze één brok spanning :(:) Maar al snel had ik mijn oude onverschrokken pony terug en ging alles weer prima. Alleen precies het punt waar ze gisteren schrok was natuurlijk wel even heel spannend :(:) Ik ben expres nog eens precies hetzelfde rondje gereden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 14:54 



 
Profiel   

Goed gedaan!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 15:26 



 
Profiel   

Vandaag met de shims gereden in plaats van mijn vilten nep-shims en sokken nep-frontriser. Ging super goed!

Voor:
[ img ]

En na:
[ img ]


Ennnnn... Ik kan zelfs op mijn tonnetje ronde pony vanaf de grond opstappen! Het verschuift geen cm! *\%/* Dat had ik bij een (boomloos) zadel echt niet durven dromen.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 17:32 



 
Profiel   

Wat goed zeg!! Ik heb geen verstand van die dingen , vilten nep-shims en sokken nep-frontriser,
Maar ben blij dat alles zo goed ligt !

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 17:40 



 
Profiel   

Super fijn! Ziet er mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 18:08 



 
Profiel   

Vandaag een dubbele buitenrit, eerst met Soesita hier op bokt, en daarna nog een rondje alleen aangezien ze anders terug in haar stal zou moeten (ze gaat pas later naar buiten om haar omvang een beetje te reguleren :=)
Ze was echt super braaf, ook gewoon weer vlot wegrijden van stal terwijl het paard dat eerst bij ons was wel op stal bleef. Heeeeel trots op mijn meisje :+:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 11:19 



 
Profiel   

Vanwege de regen stond vandaag gewoon lekker spelen in de bak op het programma. Soms zit er nog wat miscommunicatie tussen wat ik vraag en wat zij snapt, zo lijkt ze heeeeel vaak te denken dat ik in twee bepaalde hoeken haar vraag om om te draaien. Tot op zekere hoogte geloof ik dat ze me echt verkeerd begrijpt, maar het komt vaak ook wel heel handig uit dat ze denkt dan na die hoek stil te moeten staan, of iets anders te doen wat minder energie kost _O- Vooral omdat ze precies die miscommunicatie ook toont bij andere mensen die haar vrijwerken. Zou wel heel toevallig zijn als we het allemaal verkeerd vragen volgens madam :+

Maar die momenten dat ik haar dan echt op mijn fijnste lichaamstaal hulpen om me heen in een ruime galop of krachtpatser draf op een cirkel heb... Wow <3

Een mooi momentje uit een kort filmpje van vandaag, ik vroeg of ze even wat meer energie naar boven erin kon gooien, ja hoor! :D (vraag me niet wat mijn lichaam daar precies doet, maar ze snapte mijn energie en de intentie _O-)

[ img ]

Knuffel mupje na het spelen <3

[ img ]

En haar mooie oogje:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 17:48 



 
Profiel   

Na mijn werk vandaag nog snel even wezen knuffelen en wandelen <3 Ongelofelijk, eind deze maand heb ik haar alweer een jaar :wow:
Wie heeft er leuke ideeën voor/behalve een fotoshoot?


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-20 21:21 



 
Profiel   

Vandaag weer een leuk ritje achter de rug! Voor een paar leuke clipjes kunnen jullie kijken op haar instagram pagina (https://www.instagram.com/blackbeautynala/), het zijn er te veel om allemaal op youtube te gaan zetten, zoveel inspiratie heb ik niet voor namen :Y) Hier hoef je trouwens geen instagram account voor te hebben.

Wel even een leuke shot uit een van de filmpjes geplukt:

[ img ]

En soms maakt ze me het wel heeeeel moeilijk om weg te gaan, als ze me dan zo aan gaat staan kijken <3

[ img ]


En voor degene die willen lachen: ookal heeft ze bijna alleen maar zwarte haren, ze heeft toch ook vrij veel blonde acties. Zo moest ik haar vandaag duidelijk op de paar voerpellets (een klein handje krachtvoer dat alle paarden krijgen om ze van de weide te lokken) in haar paddock wijzen, en toen ze ze eindelijk zag was ze zo blij dat ze briesde, en ze zo alle kanten op vlogen, uit haar paddock _O-
Ik was maar zo lief en heb ze voor haar verzameld en gegeven :') :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 22:22 



 
Profiel   

Ik ben maar een heel klein beetje jaloers op die prachtige omgeving O:)
Heerlijk dat jullie nu weer zo lekker op pad kunnen met het nieuwe zadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 07:28 



 
Profiel   

Hjartje schreef
Ik ben maar een heel klein beetje jaloers op die prachtige omgeving O:)
Heerlijk dat jullie nu weer zo lekker op pad kunnen met het nieuwe zadel!


Ik ben er ook echt super blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 07:31 



 

Alweer bijna een jaar ja?! Wat vliegt de tijd!

Fijn dat het zo goed gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 07:43 



 
Profiel   

Ja echt he! Ik kan het zelf bijna niet geloven, dat mijn droom alweer bijna een jaar geleden in vervulling gegaan is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 07:55 



 
Profiel   

Vandaag zijn we eens met een groepje van stal naar buiten gegaan. In principe heel leuk, maar ik ga geloof ik toch liever alleen of met maar één andere ruiter. Nala is niet de liefste tegen andere paarden, de muts :') en als we met z'n tweeën zijn heeft ze haar focus meer bij mij en vraagt mij of ze zich over dingen zorgen moet maken in plaats van de reactie van de andere paarden al dan niet af te wachten.

Ik wacht nog op toestemming van de anderen of ik de foto's en filmpjes online mag zetten, maar voor nu alvast een leuk kiekje van na de rit.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 16:14 



 
Profiel   

Oh jeetje, heeft ze de merrie uitgehangen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 16:34 



 
Profiel   

AnnickT schreef
Oh jeetje, heeft ze de merrie uitgehangen :=


Nogal ja, inclusief suuuuuper giftig kijken en dreigen :')
Met één ander paard erbij gaat het meestal nu redelijk qua merrie gedrag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 16:36 



 
Profiel   

Via Facebook een nieuw buitenritten maatje gevonden, Nala was zelfs gewoon lief tegen haar paard! Ofja, tenminste keek ze haar niet meteen de dood in en bleef ze ook bij naast elkaar rijden gewoon rustig :')

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 16:16 



 
Profiel   

[LZP] Zoektocht fotoshoot jurk O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-20 10:20 



 
Profiel   

Vandaag niks bijzonders, een beetje op zoek naar mooie plekjes bij zonsondergang. Madam had een dagje vrij en wandelde gezellig het avondrondje mee.

[ img ]

[ img ]

Bij terugkomst was ze moe :z en had ik opeens een zware rug en daarna een zwaar hoofd toen ik iets uit mijn poetstas wilde pakken... :')

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-20 21:49 



 
Profiel   

Vandaag een super mooie ronde gereden samen met Samblabla hier op bokt! :D mijn gekke kleine waterrat.

[ img ]
[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 16:52 



 
Profiel   

<3 Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 17:42 



 
Profiel   

Plezier!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 19:36 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 20:33 



 
Profiel   

Nala op en top: oortjes naar voren, dikke voorpluk a la "zie je überhaupt nog wat pony?" en die neusgaten... _O-

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 16:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 43 [ 1062 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 43  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen