Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 49 van de 51 [ 1253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Ik zocht een paard..

 
Profiel   

Ik vind het zadel juist wat 'hoog' op de schoft liggen. Zou kunnen dat het zadel toch iets te krap is op de schouder.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 18:15 



 
Profiel   

Leuk om weer wat te zien van jullie.
Jullie zijn heel leuk samen!!
Is de binnenbak open aan de zijkanten? Ik hou nooit van “opgesloten” binnenbakken. Dit lijkt mij heel fijn rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 21:37 



 
Profiel   

Babootje schreef
Ik vind het zadel juist wat 'hoog' op de schoft liggen. Zou kunnen dat het zadel toch iets te krap is op de schouder.


Ja kan, ze is ook weer flink gegroeid. Zadelmaker heeft d’r laatst opgemeten dus gaan het zien.

Xritt ja klopt! Heel fijn maar niet met een iets te wakker paard :') vooral omdat de buitengroep er achter zit en die tijdens hun speelkwartier in volle galop langs komen denderen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 22:26 



 
Profiel   

karijn schreef
Maar, merk je dat ze er last van heeft?


Nou merk het aan d’r spieren de dag na het rijden dan is ze vaak wat strakker op die plek. Dus rijd nu niet alle dagen maar wissel meer af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 22:27 



 
Profiel   

Nou dr zadel lag niet helemaal lekker, het was alleen juist goed nieuws :') dr schoft is smaller geworden en dr rug lijn een heel stuk omhoog. Roze lijn is vandaag en de andere is een maand of 3 terug.

Conclusie, prolite er onder en over tijdje nieuwe vulling in het zadel.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:13 



 
Profiel   

Oh fijn dat het gewoon met opvullen gefixt kan worden, want dit zadel heb je toch nog niet zo lang?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:19 



 
Profiel   

Ja klopt een maand of 5 maar leek vorige keer teveel in de rug te drukken en nu schoof ie naar voren. Dus dacht dat wordt weer een nieuwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:34 



 
Profiel   

Knappie <3 d’r buik wordt snel minder

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 17:00 



 
Profiel   

Weet niet of er nog volgers zijn, maar mevrouw heeft tegenwoordig iets meer energie dan ik zou willen :') van paard dat je moest smeken om harder te gaan naar 1 die soms geen rem heeft. In dit geval boos op een toeschouwer :')


Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 19:56 



 
Profiel   

Ja hoor, ik volg nog. Altijd fijn, focus :+
Hoe is het met haar spieren? Nog steeds strak af en toe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:44 



 
Profiel   

hasufel schreef
Ja hoor, ik volg nog. Altijd fijn, focus :+
Hoe is het met haar spieren? Nog steeds strak af en toe?


Dat wordt steeds beter! Ben begonnen met andere pillen voor d’r maag en sindsdien knapt ze enorm op. Ze is voor haar doen nu vrij zacht op d’r lijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:47 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Weet niet of er nog volgers zijn, maar mevrouw heeft tegenwoordig iets meer energie dan ik zou willen :') van paard dat je moest smeken om harder te gaan naar 1 die soms geen rem heeft. In dit geval boos op een toeschouwer :')

[ Video ]

Goh, is dat alles }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:52 



 
Profiel   

Ook nog steeds volger. Ze krijgt een lekker veertje in jaar draf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 21:11 



 
Profiel   

Kaat? Kaat? Kat bedoel je :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 21:19 



 
Profiel   

Ik volg ook nog hoor. Hihi, pottenkijkers zijn ook niet leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 08:55 



 
Profiel   

Ik volg ook nog! Fijn dat het zo goed met haar gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 10:31 



 
Profiel   

Dank jullie!

Er komt idd meer beweging in d’r logge lijf :+ zal eerdaags eens proberen met rijden te filmen. Ze ziet er in elk geval fit en blij uit nu :)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 10:40 



 
Profiel   

Blij dat het goed gaat! Ik vind haar wel echt erg dik,.. valt daar toch niets meer aan te doen? Kan voor haar ook niet aangenaam zijn om mee te sleuren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 10:43 



 
Profiel   

k_m schreef
Blij dat het goed gaat! Ik vind haar wel echt erg dik,.. valt daar toch niets meer aan te doen? Kan voor haar ook niet aangenaam zijn om mee te sleuren!


Ze valt nu langzaam af, krijgt hooi in de slowfeeder en bijna geen krachtvoer meer. D’r buik is helaas nog erg gassig dus maar even een zandkuur in gooien van de week en hoop dat dat het laatste zetje voor d’r darmen is. Als dat niet werkt krijgt ze een graasmasker op. Maar durf het eigenlijk niet ivm dat ze zo gevoelig op d’r maag is en dat net beter gaat. Dus het is even puzzelen. Ze mag nu wel volop aan het werk weer dus nu sinds 1,5 week pas echt weer meer beweging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 10:50 



 
Profiel   

Ze ziet er inderdaad erg goed uit. Wellicht is Lifeforce formula een optie? Ik heb goede ervaringen met dit supplement

https://www.paardensupplementen.nl/life ... rmula.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:03 



 
Profiel   

Dancer schreef
Ze ziet er inderdaad erg goed uit. Wellicht is Lifeforce formula een optie? Ik heb goede ervaringen met dit supplement

https://www.paardensupplementen.nl/life ... rmula.html


Dank je voor de tip! Ben idd bezig met gisten en pre biotica het is al erg verbetert maar het gaat gewoon langzaam. Osteopaat zei dat ze nu even tijd nodig heeft om een nieuwe balans te vinden. Ben d’r nu ook aan het ontgiften op haar advies.

Hoop dat wij snel een huis vinden en ze dan aan huis kan staan. Dat zou zoveel schelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:09 



 
Profiel   

Paard op gewicht houden als ze niet mogen bewegen en wel op gras staan, of gewoon hooi eten, is gewoon heel lastig. Ik heb het twee jaar geleden ook gehad, zelfs met graasmasker gestaan maar er waren er weinig die goed pasten qua maat en degene die qua maat gingen kreeg ze plekken van.

Ja, die van mij was toen dus ook te dik. Toen ze eenmaal weer meer mocht doen ging dat er ook weer af. Die kreeg ook een handje brok omdat de rest wel kreeg en verder alleen ruwvoer en dus gras...
Je bent ermee bezig en weet dat ze te zwaar is, maar realistisch gezien kan je pas wat als je weer de training volledig kan. En in 1,5 week kan je geen wonderen verwachten ;)

Ze kijkt wel heel relaxed zeg, die blik is ook echt veranderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:35 



 
Profiel   

Inderdaad heel moeilijk om een paard goed op gewicht te houden waar je niets met kan doen. Maar ze ziet er al goed uit, en de rest zal volgen! Ben blij te lezen dat het zo goed gaat met haar! Doen jullie goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:48 



 
Profiel   

[ img ]

Tegenwoordig ook te boeken als kinderpony meisje is 9 en heeft zelfs nog wat gedraafd met d’r (rende wel mee) zo braaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 13:23 



 
Profiel   

Lief!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 13:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 49 van de 51 [ 1253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen