Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 15 [ 368 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Plaats een nieuw onderwerp

Het leed dat een paard zoeken heet.

 
Profiel   

Kennisje heeft een werkelijk mak paard dat eventueel te koop is. Merrie, zwart, ca. 1.63/1.65, 7 jaar, kerngezond, X-ray 100%. L springen en ook sgw gestart (weet ff niet welke klasse). Compleet verkeersmak, toeren midden door dorp om een middagje ringsteken te doen, knoopt dat paard overal probleemloos aan vast en sleept ook zelf de bak met datzelfde paard.

Laatst vroeg iemand naar het paard, reed proef, was laaiend enthousiast en bood 4000. Tja, Kennisje zwaar beledigd, want vind maar zo'n braverd. Denk dat paard rond de 12k moet kosten. Ze hebben feitelijk teveel vanwege eigen aanfok, alles wat daar staat is echt verkeersmak trouwens, ze rijden onverschrokken over elke weg. PB als je interesse hebt. Zijn eerlijke maar heel nuchtere mensen, dus niet eindeloos miepen als je daar bent, dan zijn ze er op hun boerenfluitjes heel snel klaar mee := Daarom adverteren ze ook beslist niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 10:47 



 
Profiel   

IsabelleN schreef
Kennisje heeft een werkelijk mak paard dat eventueel te koop is. Merrie, zwart, ca. 1.63/1.65, 7 jaar, kerngezond, X-ray 100%. L springen en ook sgw gestart (weet ff niet welke klasse). Compleet verkeersmak, toeren midden door dorp om een middagje ringsteken te doen, knoopt dat paard overal probleemloos aan vast en sleept ook zelf de bak met datzelfde paard.

Laatst vroeg iemand naar het paard, reed proef, was laaiend enthousiast en bood 4000. Tja, Kennisje zwaar beledigd, want vind maar zo'n braverd. Denk dat paard rond de 12k moet kosten. Ze hebben feitelijk teveel vanwege eigen aanfok, alles wat daar staat is echt verkeersmak trouwens, ze rijden onverschrokken over elke weg. PB als je interesse hebt. Zijn eerlijke maar heel nuchtere mensen, dus niet eindeloos miepen als je daar bent, dan zijn ze er op hun boerenfluitjes heel snel klaar mee := Daarom adverteren ze ook beslist niet.

Heeft de verkoper wel vantevoren zijn vraagprijs genoemd? Ik ga zelf niet kijken bij paarden die veel meer moeten kosten dan ik kan of wil uitgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 12:46 



 

IsabelleN zo 1 is de moeite waard om in Duitsland te adverteren want daar wordt prima geld betaald voor een brave allrounder of recreatiepaard in tegenstelling tot NL

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:28 



 
Profiel   

Nee dat zou ik ook niet doen, ik ben zelf ook nog opzoek maar ik wil echt een richtprijs weten voor dat ik in de auto stap, het '' we komen er samen wel uit'' doe ik ook niet aan. Het is zo lastig om een juiste match te vinden, zou het verschrikkelijk vinden als ik echt verliefd word op een paard en hij dan een aantal duizend boven mijn budget zou vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:46 



 

Andersom gezegd zijn er ook veel mensen die een paard zoeken en 9 van de 10 keer willen ze geen budget zeggen wat ze uit te geven hebben
Dat vind ik dan weer heel vervelend want ik hoef geen tijd kwijt aan mensen die in een andere prijsklasse zoeken
Snap aan beide kanten niet wat er nu zo raar aan is om gewoon je vraagprijs of budget kenbaar te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:53 



 
Profiel   

[***] schreef
IsabelleN zo 1 is de moeite waard om in Duitsland te adverteren want daar wordt prima geld betaald voor een brave allrounder of recreatiepaard in tegenstelling tot NL



Waar kun je het beste adverteren in DE dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:53 



 

Ehorses is makkelijk begin
Maar ook sites als sporthorses en horsetelex sales hebben Duitse afdeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:56 



 
Profiel   

Ja, ter plaatse (ze waren op concours) prijs genoemd.

Ze gaan nergens adverteren, houden ze gewoon niet van. Als ie niet verkocht wordt is dat geen enkel probleem. Ik weet toevallig dat ie eventueel weg mag omdat ik ook op dat springconcours was en naast hun trailer stond :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 14:06 



 
Profiel   

12k vind ik behoorlijk geld

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 15:15 



 
Profiel   

Dan moet je 'm vooral niet kopen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 16:15 



 
Profiel   

Ik ook voor een 7 jarige die maar L loopt. Maar er zijn vast wel mensen die het graag willen uitgeven als het zo’n fijne is. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 16:42 



 
Profiel   

Iemand misschien een tip waar je eens kan gaan kijken voor 3 jarige dressuurpaarden? Mogen nog groen zijn, moet niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 18:05 



 
Profiel   

Umeo schreef
Iemand misschien een tip waar je eens kan gaan kijken voor 3 jarige dressuurpaarden? Mogen nog groen zijn, moet niet.


Ligt aan je budget...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 20:12 



 
Profiel   

Hoe is het met de zoekende mensen? Hier nog altijd zoekende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 22:01 



 
Profiel   

Umeo schreef
Iemand misschien een tip waar je eens kan gaan kijken voor 3 jarige dressuurpaarden? Mogen nog groen zijn, moet niet.


Ligt aan je budget. Maar een beetje best dressuurpaard kost tusssen 10-20 K of hoger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-19 11:12 



 
Profiel   

Het paard dat ik noemde is inmiddels verkocht, idd voor 12.000 aan NL amazone.
Dank voor de tip om in Duitsland te adverteren, daar betalen ze makkelijker wat meer voor een echt brave.
Handig wanneer zoekers zoals [***] schrijft gewoon zeggen wat budget is. Soms ben je uren kwijt aan kijkers met een heel ander budget.
Gebruiken jullie de kerstvakantie om paarden te gaan kijken of juist niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-19 12:01 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Ik ben inmiddels al twee maanden erg blij met mijn kleine spruit :) :D

Julius x Jasper

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-19 12:48 



 
Profiel   

3 weken geleden mijn pony verkocht en wou eigenlijk nog gaan sparen maar het kriebelt zo dat ik vorige week ergens ben gaan kijken en deze week 2 in de planning heb. De kerstvakantie geeft daar heerlijk de ruimte voor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-19 15:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 15 [ 368 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen