Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 36 van de 42 [ 1050 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Het is een jongetje.....

 
Profiel   

Dat had inderdaad bij ons op stal precies zo kunnen gebeuren :') :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 13:53 



 
Profiel   

Ik heb al een poos niets geplaatst in dit topic, dat betekent echter niet dat ons leven helemaal stil ligt :-)

Ondertussen is het beter weer. De paddock is weer helemaal droog en niet meer modderig. De bomen zijn gesnoeid en er liggen in de paddock een aantal wilgentakken. Met andere woorden: de paddock is een stuk leuker!

Als het Jongetje nu naar buiten gaat dan gaat hij meestal in een blij galopje naar achteren. Op de tak af, doet alsof hij daarvan schrikt, keert 180 graden om, gaat weer in galop een rondje, springt over de tak en als hij uit gegaloppeerd is dan wordt er gerold en daarna is hij interactief met de tak bezig.

Normaliter gaat hij naar buiten na het eten. Afgelopen week was ik met De Dais een rondje buiten geweest. Ik was wat later terug dan gepland (want iets later vertrokken dan gepland, iets met verharen en meer moeten borstelen, zie ook: [VN] Verharen). Er was al gevoerd dus het Jongetje had zijn eten al op.

Hij had ons terug zien komen en vanaf dat moment was het hek van de dam. Ik was bezig om De Dais af te zadelen, spullen op te ruimen, De Dais was bezig met haar eten. Het Jongetje ondertussen kende zijn rechten, hij wilde naar buiten. Het begon met een rustig 'uhuhuh', dat werd al snel een luidere hinnik, gevolgd door een rondje wandelen door zijn stal en zelfs wat geschraap op de vloer, afgewisseld met luidere UHUHUH geluiden.

De wederhelft kwam naar de stal van De Dais met de vraag of ik iets aan mijn paard zou willen gaan doen :') volgens de wederhelft stond het Jongetje op dat specifieke moment al met een petitie te demonstreren op het Binnenhof om bij Rutte aandacht te vragen voor de correcte naleving van de rechten van paarden :))

Ook goed, gelijk buiten gezet. Alleen was De Dais nog niet klaar met eten dus het was een kleine tegenvaller toen hij tot de ontdekking kwam dat hij alleen buiten stond :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 11:25 



 
Profiel   

Misschien moet ie zelf een lokale UHUH-partij oprichten, dan kan ie net nog mee doen met de verkiezingen?

Jongetje for President :D
Ik stem Jongetje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 11:39 



 
Profiel   

:))

Ik stem ook Jongetje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 12:21 



 
Profiel   

:))

Ik ook, op voorwaarde dat ie niet met Het Meisje in de raad gaat zitten.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 12:32 



 
Profiel   

[ img ]

Riep iemand mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 12:40 



 
Profiel   

Mooie foto Ava :j mooie dame is het toch :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 12:49 



 
Profiel   

Thanks :+: ze heeft politieke ambities. Iets met paardenrechten :))

iets met vijvers graven in paddocks :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 12:53 



 
Profiel   

Het Jongetje is ook voor! Meer vijvers in paddocks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 12:54 



 
Profiel   

Slingerbare hooinetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 12:58 



 
Profiel   

Er komt al een heel verkiezingsprogramma omhoog:

- correcte naleving van paardenrechten
- mogelijkheid tot graven van vijvers in paddocks
- slingerbare hooinetten, speelballen en eigenlijk alles wat binnen handmond bereik komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:03 



 
Profiel   

:j

het baasje van het Meisje wenst intussen onbreekbare gespen en musketonhaken voor dekens :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:05 



 
Profiel   

En ook voor halsters :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:05 



 
Profiel   

Heeeeeeeel belangrijk.......

Het allerergste is dat ik een hele verzameling kapotte halsters heb met de ijdele hoop ze te kunnen repareren :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:09 



 
Profiel   

Oh, ik ook :j

Ik ging laatst eens mijn kastje door met het idee ook iets te kunnen weggooien. Dat is mislukt, 'oh, dat valt nog wel te repareren' :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:19 



 
Profiel   

Mel stemt voor hekken waar ze wat makkelijker overheen kan springen. We zijn niet allemaal internationale springpaarden he.

Een draad waar ze onderdoor kan kruipen is een leuk reserve plan

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:27 



 
Profiel   

_O- super herkenbaar :') dekens hetzelfde :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:28 



 
Profiel   

Verkiezingsprogramma:

- correcte naleving van paardenrechten
- mogelijkheid tot graven van vijvers in paddocks
- slingerbare hooinetten, speelballen en eigenlijk alles wat binnen handmond bereik komt
- afrastering waar je over heen kunt springen, danwel onderdoor kunt als je een beetje je best doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:31 



 
Profiel   

Paarden hebben altijd en overal voorrang :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 13:40 



 
Profiel   

Of gewoon hekken en deuren die je open kunt maken. Ik moet mijn voerhok aan de binnenkant barricaderen (schep rechtop onder de deurgreep) als ik bezig ben voeremmers te vullen, anders staat er een 2-jarige met een onschuldig gezicht achter me te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 14:06 



 
Profiel   

:')

Dat probleem heb ik nooit O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 14:12 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Of gewoon hekken en deuren die je open kunt maken. Ik moet mijn voerhok aan de binnenkant barricaderen (schep rechtop onder de deurgreep) als ik bezig ben voeremmers te vullen, anders staat er een 2-jarige met een onschuldig gezicht achter me te kijken.

Stippeltje is onschuldig, hoor!

(ik heb filmpjes van soortgelijke actie bij haar vorige eigenaar :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 14:29 



 
Profiel   

Vos vraagt zich af of het mogelijk is om te stemmen VOOR het volledig weghalen van de afrastering. In elk geval die stomme stroom eraf...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 14:41 



 
Profiel   

Dat komt in het verkiezingsprogramma.
Afrastering die makkelijk te demonteren is, uiteraard door vakpaarden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 15:04 



 
Profiel   

Het Jongetje geeft zichzelf alvast op als vakpaard gericht op demontering van afrastering :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 15:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 36 van de 42 [ 1050 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen