Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 194 van de 260 [ 6484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 260  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

 
Profiel   

Ze is er 5x afgevallen op 3 weken tijd. De laatste keer is ze dus redelijk hard gevallen en heb van daaruit de keuze gemaakt om een nieuwe ruiter te zoeken. Die is trouwens vandaag keurig blijven zitten toen Marie weer 180 graden draaide omdat ze ergens van verschoot. Ik heb haar daarnet ook een berichtje gestuurd dat ik haar gedrag enorm betreur en me de volgende keer niet zomaar ga laten wegjagen, maar verwacht niet dat ze daar nog op gaat antwoorden. Ook de stalbaas op de hoogte gebracht. Instructrice heeft zelf geen paard meer bij ons gestald, dus ze staat al helemaal niet in haar recht om mij en Marie zo de piste uit te jagen. Ben er zelf allemaal heel erg van onder de indruk. |o Maar ik heb écht geen zin om elke keuze te moeten verantwoorden op die manier en elke keer zij er is op mijn tenen te moeten lopen. Dit hoeft dus geen twee keer te gebeuren zegmaar.

Dat is idd heel groot voor een tinker! :wow: Op foto lijkt hij wel kleiner. Haha ik kom Marie even bij jullie zetten denk ik :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 20:53 



 
Profiel   

Jeetje CL, dit had ik even gemist.
Wat een ontzettend kinderachtig gedrag zeg.
Gelukkig ben je er nu achter, zo iemand ben je liever kwijt dan rijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 21:01 



 
Profiel   

CalipsoLover schreef
!

Leuk die sprongetjes Anouk! De eerste zijn wat konijnerig maar de laatste leken al mooi te gaan! Flink paard zo te zien :P Hier in België moet je een attest hebben als je ergens heen moet tijdens de avondklok. Ik weet dat er iemand met spoed naar de dierenarts was gereden 's nachts en blijkbaar niet mocht doorrijden. Ook zo een gek verhaal, maar weet niet of het echt waar is...


Flink betekend in België dapper/moedig toch? Hier word flink gebruikt als groot namelijk en dat is Mac met zijn 156 toch echt niet hahaha. Maar als je dapper/moedig bedoelde, ja dat zeker! Knap paard is op buitenrit echt nergens van onder de indruk! Zo fijn :)

Ik heb een nieuwe deken voor Mac, een Bucas deken met Staydry voering, speciaal aangeschaft omdat ik gewoon niet altijd de mogelijkheid heb om te wachten tot hij is opgedroogd dus nu kan ik de Bucas onder mijn winterdeken leggen zonder problemen, echt blij mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 22:39 



 
Profiel   

Wat een achterlijk mens CL! Die is je vriendschap niet waard hoor. Wat laten mensen zich toch kennen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 22:42 



 
Profiel   

Wat goed van je S1993! Weer een stap gemaakt zo :j

Cool springfilmpje, Anouk! Gaat goed zeg!

CL, dat is wel heel erg kinderachtig van je instructrice.. Ze laat zich wel erg kennen zo..

Feyre heeft duidelijk een groeispurt :D Nog meer Feyre om van te houden.
Joya is nu 5, bijna 6, en had afgelopen najaar zelfs nog een groeispurt. Vond het zelf niet nodig maar ja..

Hier geen sneeuw en nu ook geen vrieskou meer. Wel regen.. Wat de bak op stal overigens juist er goed maakt.

Vanwege de avondklok heb ik nu ook een versnelde stalroutine doordeweeks. Ga twee keer heel laat eten om te kunnen rijden bij de rijvereniging. Andere keer krijgt Joya wat korter aandacht en beweging. Gelukkig staat ze de hele dag buiten op het land dus kan ze zich wel uitleven.
Al moest dat laatste ook aan de lijn gisteravond.. :D

S1993, ik loop er ook nog stukken naast :j Sowieso de eerste 20 a 30 minuten en tussen door ook nog wel. Joya heeft weleens haar eigen ideeën over dingen die eng zijn en weigert dan pertinent om verder te gaan. Even afstappen en probleem is opgelost.
Laatste stuk loop ik er ook nog wel naast.
Mort zeggen dat het ter voorkoming van "een houten reet" ook wel fijn is. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 22:42 



 
Profiel   

Pinda is inderdaad wel echt super knap <3 Zo mooi GROOT {:}

Berdien wauw inderdaad die schiet weer een stuk de hoogte in, ik ben jaloers _O-

Anouk wat heerlijk dat filmpje! Lekker boscrossen!
Zo over boomstronken springen etc, dat vind ik dan wel jammer dat dat er voor ons niet echt in zal zitten :') Ziet er zo gaaf uit altijd!

s1993 super goed van jullie en je had hem er zelfs nog aardig snel door zo te lezen!

CL, damn wat een circus hoor. Wat je zegt, ego gekrenkt tot daar aan toe maar dit is toch geen manier om geld te verdienen ook? Snap dat je even van de wijs bent hoor, dit zou ik me ook heel erg aantrekken. Klinkt alsof je een veel betere klik hebt met de nieuwe ruiter sowieso ?

Noisy haha dat herken ik! Niet met Duke maar met mijn vriend zijn trekpaard hengst, die ging ineens ook uit het niks er vandoor en de longeerlijn hing er nog aan DOODSANGSTEN _O- En dan stil gaan staan en keihard beginnen blazen en briesen :') Mannen..

Over het niet langs enge dingen willen, dat heb ik dus met Dexter... van 13 jaar... Duke die moet overal zijn snuit insteken als hij iets nieuws ziet. Toen mijn schoonbroer 30 werd stond er een opblaaskoe in de tuin (os), dat was toch wel bijzonder interessant. Duke was toen 1,5 :') Dexter kreeg ik met geen mogelijkheid binnen een straal van 3m van dat ding.

Weinig nieuws langs onze kant, Duke zijn buikje lijkt een beetje te minderen maar omdat we nog niet echt druk rijden ben ik bang dat hij wat weggejaagd wordt bij het hooi en dat is niet de manier dat ik hem wil laten afvallen natuurlijk. Heb nu ontdekt dat de pestkoppen (Dexter en Dina) zich niet de moeite nemen om hooi uit een hooinet te nemen dus ik gooi nu hooi op verschillende plekken in de wei en 1 tjokvol hooinet aan de boom. Lijkt te werken, de 2 baasjes gaan aan de losse hooistapels omdat het hooinet te veel moeite is en Duke heeft door dat hij aan het hooinet niet lastig gevallen wordt dus die staat de hele dag te knabbelen :')

Verder staat hij er wel prima bij denk ik :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 13:25 



 
Profiel   

Wowww mooie foto van Duke zeg !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 17:23 



 
Profiel   

Haha ja Anouk! Ik had het verzonden en dacht het nog, hopelijk verwarren ze het niet met 'groot' :+ Ik bedoelde inderdaad moedig en braaf! Fijn dat Mac nergens van onder de indruk is. Ben benieuwd naar je mening over het deken eenmaal je het in gebruik hebt :) Heb ook nog zitten twijfelen om die te kopen.

Vervelend die avondklok Fransje. Moet een heel gehaast voor je zijn. Maar ze hopen toch dat ze hem ergens in februari al kunnen afschaffen heb ik gehoord?

Wat een mooie foto idd van Duke <3

Nee instructrice is idd echt niet goed aan het handelen. Vandaag nog even met onze stalbaas gebabbeld, die wil vooral de rust bewaren maar weet ook wel hoe de vork in de steel zit gezien haar zoon ook al een keer ruzie gehad heeft met haar. Daarnet ook nog even met een stalgenootje besproken die ook les van haar heeft en ook goed overeen komt en zelfs zij gaf me ook gelijk, maar instructrice is gewoon niet slimmer dan dat. Het grappige is nu ook dat ze loopt te doen alsof Marie een gevaarlijk paard is om bij te rijden dus voortaan mag niemand nog in de piste als Marie er in zit etc etc, echt heel vermoeiend maar ik zal het gewoon maar even negeren en op m'n tanden bijten. Stalgenootje zei ook dat instructrice haar excuses nog wel zal aanbieden maar daar nu gewoon te gekrenkt en te koppig voor is. Achja, de paardenwereld...

Vandaag ging het met onze nieuwe ruiter echt heel goed. Marie heeft een paar keren echt zitten testen (lees: Alles toe gooien en 180 graden draaien), maar onze nieuwe ruiter is echt super keurig blijven zitten en heeft ze daarna echt aan het werk gezet. Was fijn om te zien, zij heeft er ook vertrouwen in dat het wel weer goed komt maar gewoon echt een puber is die te vaak iemand er af heeft gekregen. Misschien niet helemaal opzettelijk, maar ik denk dat Marie ergens wel weet dat ze dit gedrag heeft kunnen flikken bij mijn instructrice waardoor ze het nu dus elke keer probeert. Maar goed, er is licht aan het einde van de tunnel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 18:33 



 
Profiel   

Ben echt blij voor je dat het met deze instructrice beter gaat! Hopelijk kan je zelf ook snel weer onbezorgd rijden!

Ik zal je op de hoogte houden van de deken :)
Ik heb hem in ieder geval gisteren binnen gekregen en meteen even gepast. Hij is wat te groot maar dat heb ik bewust gekozen. Ik denk dat hij er nog wel in groeit en dan weet ik tenminste zeker dat ik hem straks niet maar 10 keer opgelegd heb en hij volgend jaar meteen te klein is
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 22:42 



 
Profiel   

Knappe Pinda! Ze is ook best goed in verhouding :)

Prachtig plaatje van Duke <3
Ja die mannen :roll: Ze doen zo stoer maar eigenlijk zijn het watjes :))

Anouk, ik heb voor Rudi een Bucas smartex extra. Daar kun je ze ook nat onder wegzetten. Ik moest even wennen aan het idee en ik zet hem toch eerst even onder een zweetdeken tot ik klaar ben met opruimen maar het werkt echt super +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 23:27 



 
Profiel   

Wij hadden vandaag echt een super goede training +:)+ Het uittesten wat Marie woensdag deed, deed ze vandaag helemaal niet meer. Ze spant zich duidelijk met onze nieuwe ruiter ook minder op, waardoor ze ook zichtbaar minder zweet. Heel fijn om te zien, onze nieuwe ruiter is wel een pak consequenter maar ik denk voor Marie dus echt niet slecht.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Het weer is wel echt ijskoud! Vandaag ook tussen de smeltende sneeuw gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 17:24 



 
Profiel   

Fijn zeg!

Ik had gisteren ineens een „obstakel“ op de hoefslag die niet erg onder de indruk was van ons :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 17:28 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Fijn zeg!

Ik had gisteren ineens een „obstakel“ op de hoefslag die niet erg onder de indruk was van ons :+

[ [url=m/oEGkvc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wat gaaf <3 dat moet toch ook even schrikken zijn. :') Wat gek dat die niet echt onder de indruk was van jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 17:37 



 
Profiel   

Fijn dat je het zo hebt op kunnen lossen CL. Je ziet ook gelijk dat dit meisje er "anders" op zit. Je instructrice had toch een beetje "poep in de broek" :D :D Ik denk dat je hier veel plezier aan gaat beleven en straks met haar begeleiding lekker zelf weer aan de bak kan.

Ik ben niet helemaal bij gelezen, sorry. We hadden een akelig akkefietje op stal waardoor we van de een op de andere dag van stal weg moesten. Dat zat er - zoals jullie weten - al wat langer aan te komen. We waren al langer niet tevreden over de zorg voor onze paarden, maar de invoering van de avondklok deed t m. Die wilden ze namelijk stringent handhaven voor hun pensionklanten (kunnen ze lekker een uurtje eerder met hun kont op de bank), terwijl dat erg lastig is voor sommigen. En er formeel voor dierverzorging wel uitzonderingen worden gemaakt als je een goede verklaring hebt.
Zelf geven ze wel "schijt aan coronafeestjes" met 30 man in het weekend. Dus daar zeiden we wat van. Toen konden we meteen vertrekken of we nu plek hadden of niet.
Heeft wel wat stress gegeven. We zijn in 4 dagen tijd 2 x moeten verhuizen met de paarden. Die waren ook helemaal van de leg. Gelukkig is de rust nu weergekeerd en staan ze op een goed plekje. Helaas nog wat verder van huis. Het is gewoon ontzettend rot in de winter iets te vinden.

We hebben eerst op een manegebedrijf gestaan bij ons in de buurt. Daar hebben we vroeger gestaan met onze pony. Maar dat is met onze paarden echt geen succes. Die zijn gewoon te heet voor rennende kinderen om zich heen. Mexx stond alleen maar op zn achterbenen. Ze hebben geen goede longeer; wel een losgooibak met slechte bodem, maar dat durf ik ivm blessures niet aan. Dus Babette ging maar rijden en toen is Mexx zo geëxplodeerd dat ze van ca 1 etage hoog naar beneden is gevallen. Bokken zo hoog, dat ze uit het zadel kwam en naar beneden keek en geen paard meer zag; die was al weg. Vreemde gewaarwording _O- _O-
Dat was dr eerste (en ik hoop laatste) val van Mexx. Dat was dus een tussenstation.
Nu staan we weer op een pensionstal (bij professionele mensen) en de paarden zijn tot rust gekomen. Weer heerlijk kunnen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 19:28 



 
Profiel   

Oh wat een stress Babootje zo van de een op de andere dag -O-
Ik hoop dat je dochter nog in elkaar zit en jullie nu een fijne plek hebben hier.

CL, die vos schuivelt meestal bij ons een beetje rond de stallen en mesthoop, dus bang is hij sowieso al een tijdje niet maar in de bak had ik hem niet direct verwacht _O-
Hij bleef ook gewoon een beetje rondscharrelen terwijl ik er om heen reed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 19:36 



 
Profiel   

Wat fijn CL! Het is jullie zo gegund!

Gaaf Sizzle! Leuk zo’n gast!

Ik heb vandaag even het laantje op en af gestapt met het nieuwe zadel. Dat is wel even wennen hoor := Zit heeeeeel anders dan mijn vorige zadel. Feyre vindt alles best gelukkig.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 19:39 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Oh wat een stress Babootje zo van de een op de andere dag -O-
Ik hoop dat je dochter nog in elkaar zit en jullie nu een fijne plek hebben hier.

CL, die vos schuivelt meestal bij ons een beetje rond de stallen en mesthoop, dus bang is hij sowieso al een tijdje niet maar in de bak had ik hem niet direct verwacht _O-
Hij bleef ook gewoon een beetje rondscharrelen terwijl ik er om heen reed :')


Gelukkig had ze niks. Alleen een beetje lucht uit de longen. :D

Brutale gasten die vossen. We zien er hier ook regelmatig 1 die komt schooieren, midden in een woonwijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 19:45 



 
Profiel   

Wat een gedoe Babootje. -O- Hopelijk is alles ok met Babette, en vinden jullie het op de nieuwe plek ook fijn. Je verwacht toch dat als je zoveel betaald voor een stal dat de service er ook naar is, maar oke, niet dus... Jammer!

Oh leuk zo met Feyre! <3 Een nieuw zadel is altijd even wennen.

Nee dat zou ik ook niet snel verwachten van een vos. Nog nooit tegen gekomen, gelukkig zullen ze niet snel iets naar paarden doen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 19:52 



 
Profiel   

Helemaal over Babootje gelezen :o Wat een vervelende situatie zo zeg -O- Zeker als mensen het ene zeggen maar het andere doen. En die Mexx :op Feyre kan ook enorm bokken maar gelukkig niet onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 21:16 



 
Profiel   

Owww wat leuk, een vosje :)

Wat een gedoe Babootje, pfff direct weg moeten, ik vind het geen stijl.
Gelukkig zijn jullie weer 'geland'.

Brave Feyre, heerlijk zo'n nuchter paard.

Fijn dat het zo lekker gaat met de nieuwe ruiter Calipsolover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 22:33 



 
Profiel   

Stoere foto van Duke!

Wat fijn dat het nu beter gaat, CL!
Misschien geeft je huidige ruiter meer daadkracht en ook duidelijkheid is belangrijk zeker bij een onzeker paard. Nu weet ze waar ze aan toe is! :)

Anouk_h, mooie deken. Bucas is een fijn merk als de pasvorm past bij je paard.

Wat een brutale vos, Sizzle!
Ik vind vossen mooie dieren!

Jeetje, wat een verhaal Babootje! Heel erg onaardig en raar om iemand per direct op straat te zetten.
Hopelijk nu een plek die wel goed bevalt.
Vliegles van Babette gelukkig goed afgelopen.

Feyre lijkt te zeggen: let's go, ik heb er zin in!

Wij zijn weer op pad geweest deze week. Woensdag voor het eerst alleen een rondje dorp gereden. Route heb ik wel al vaak gewandeld. Gisteren rondje van 24 kilometer met een klein stuk door een dorp. Dat is best een druk stuk, veel te zien, auto's vlak langs je maar ook dat ging goed. *\o/*
Lekker galopje op het strand gedaan! Het strand is nog niet de favoriete plek van Joya. Ze zoekt ook steeds naar de opgangen om er zo snel mogelijk af te kunnen gaan :') Denkt dat het te wijds is en geen "steun" van bomen en ingesleten paden.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 10:06 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Wij zijn weer op pad geweest deze week. Woensdag voor het eerst alleen een rondje dorp gereden. Route heb ik wel al vaak gewandeld. Gisteren rondje van 24 kilometer met een klein stuk door een dorp. Dat is best een druk stuk, veel te zien, auto's vlak langs je maar ook dat ging goed. *\o/*
Lekker galopje op het strand gedaan! Het strand is nog niet de favoriete plek van Joya. Ze zoekt ook steeds naar de opgangen om er zo snel mogelijk af te kunnen gaan :') Denkt dat het te wijds is en geen "steun" van bomen en ingesleten paden.
[ [url=m/4App1m.jpg]Afbeelding[/url] ]


En wederom een prachtige foto!
Ja dat hoor je vaker dat paarden open vlaktes niet zo heel fijn vinden.

fransje23 schreef
Jeetje, wat een verhaal Babootje! Heel erg onaardig en raar om iemand per direct op straat te zetten.
Hopelijk nu een plek die wel goed bevalt.
Vliegles van Babette gelukkig goed afgelopen.


Niet alleen "niet aardig" maar het mag natuurlijk ook gewoon niet. Ook een paardenhouder is aan zorgplicht en dus de wet gebonden. Zij mogen mensen en hun paarden niet zo in de problemen brengen.
Verder hebben we een overeenkomst, waarin redenen omschreven staan waarin zij hun klanten per direct zouden mogen opzeggen, w.o. diefstal. Daar was natuurlijk helemaal geen sprake van. Ik heb alle correspondentie zwart op wit. De honden lusten er geen brood van. Dit verhaal krijgt serieus nog een staartje. We zijn bedreigd, mijn man durfde ons ook niet alleen de paarden op te laten halen. Hij kon dus ook niet naar zijn werk, ik kon niet naar mn werk en mijn dochter kon geen examen doen. Weet nog niet wat daar de gevolgen van zullen zijn. Het is echt te gek voor woorden. De rechtsbijstand is inmiddels aan de slag. Naast een schadevergoeding kunnen ze ook een aanklacht tegemoet zien voor het verzaken van hun zorgplicht.
Wetende dat hier in de buurt alles vol staat in de winter is er weinig alternatief. Ik heb letterlijk een appje dat het ze niet kan schelen of we plek zouden hebben of niet maar om 4 uur smiddags zouden we andere paarden in onze stal vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 10:39 



 
Profiel   

Wat een leuke foto zo met die wilde manen.

Strand is denk ik ook best spannend. Toen ik ooit met met mijn boktnaam paard naar het strand ging was ze in de duinen helemaal in haar element, enthousiast voorop in de groep. Toen ineens het strand in beeld kwam had ze echt zoiets van WTF! We zijn toen bijna in de kont van een ander paard daar naar toe geschuiveld _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 10:43 



 
Profiel   

Babootje, het was inderdaad een understatement!
Lijkt mij normaal om een opzegtermijn vanaf de eerste van de maand, voor beide partijen, te hebben.
Toch hoor je vaker dit soort escalaties in de paardenwereld. Snap ik nooit wat van. Als paardenliefhebber laat je toch nooit een paard in de kou staan ongeacht je verhouding met de eigenaar?
Snap ook dat je het er niet bij laat zitten!


Ik rijd zo een beetje 40 jaar met paarden op het strand en mijn ervaring is inderdaad dat het overweldigend is voor ze. Dit was de 3e keer strand voor Joya en je merkt dat het beter gaat maar ze blijft nog onzeker. Het andere paard mag dan ineens wel voorop in het bos is ze het daar niet zo mee eens. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 14:23 



 
Profiel   

Cl ik word steeds minder fan van die instructrice als ik dat zo lees haha. Ben wel echt opgelucht voor je dat die nieuwe bijrijdster zo goed gaat zeg, lijkt me net goed dat ze Marie aan het werk zet want dan heeft die ook geen tijd voor kuren. Sta er zelfs een beetje van te kijken hoe goed die (schijnbaar) blijft zitten! Knap! Ik vind haar witte neusje zo leuk :)

Anouk, staat goed die deken! Ik heb dit jaar voor het eerst in mijn leven dekens gebruikt haha

Sizzle, wauw wel mooi hoor! Mijn vriend is er geen fan van maar ik vind ze altijd wel heel mooi uitzien. Weet niet of ik rustig genoeg zou kunnen blijven om een foto te maken hoor haha

Babootje, oei zo halsoverkop moeten vertrekken is niet goed voor je hart :(
Gelukkig is de rust weer terug!

Berdien jouw glimlach spreekt boekdelen haha! Feyre ziet er goed uit zeg. Beetje zoals Duke, ziet er nog wel heel jong uit maar toch qua lichaam al zo joekel

Fransje spannend, door het dorp! Ik krijg dan zelf nog steeds veel spanning met Duke. Gelukkig goed gegaan! Grappig om dan op het strand te merken dat ze die steun wel nog steeds opzoeken hé. Ben heel benieuwd naar onze eerste keer strand, hoewel dat sowieso wel in groep gaat zijn. Strand is 3u rijden dus als we gaan, maken we er meestal een trekpaardenweekend van. Gaat nog wel even duren denk ik

Ik heb deze week besloten de paarden terug naar stal te brengen. Geen ideale situatie en heeft me slapeloze nachten bezorgd maar het was geen doen meer hier... De Maas staat ongekend hoog, het is een kwestie van centimeters voor onze enige droge weide ook onder water staat. De kleine weide is een grote modderpoel, Duke kwam zelfs niet meer drinken aan de waterbak. Goed om een been te breken daar, het ging echt niet meer.
Had gehoopt ze deze winter thuis te kunnen houden maar dit is geen doen. Duke krijgt de hele tijd terug mok omdat zijn benen geen kans krijgen om op te drogen en Dina wordt stijver en stijver.
Helaas betekent naar stal dus ook op stal maar ik heb alle alternatieven overlopen en dit bleef als laatste optie over.
Dus voor de komende tijd (ik hoop 2 weken) staan de paarden even binnen. Gelukkig ruime boxen, ze zien elkaar nog steeds en we gaan proberen elke dag een rondje te wandelen zolang het weer dat toelaat.
Vandaag dus van het zonnetje genoten met de heren

[ img ]

[ img ]

En ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en Duke en mij ingeschreven voor een trainingsstage hier in het dorp! Een meisje waar ik héél vroeger nog wel eens samen les mee had, blijkbaar rijdt ze nu Grand Prix (maar dat wist ik niet toen ik ons inschreef) dus ik ben retezenuwachtig nu al. Maar ze zei dat niveau geen verschil maakte dus we gaan het zien. Ik heb dit soort schoppen onder mijn kont nodig :')
Het is 14 februari al dus zal er snel zijn!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 17:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 194 van de 260 [ 6484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 260  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen