Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 226 van de 260 [ 6484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 260  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

 
Profiel   

Sosha, ja Malik wilde ook direct wel naar binnen maar dat leek me niet zo'n goed plan, eerst maar goed de klep op en af en dan telkens een stapje erbij voordat hij volop achteruit schiet. :=
Grappig dat we tegelijk aan het oefenen zijn!
Lekker in het bos en mooi nu..

Fransje ja ik hoop dat Malik het straks ook zo goed doet!

Noisy wel fijn dat je een goed plekje hebt voor ze!
Is het allemaal goed verlopen?

Hier even geen oefeningen, Malik heeft een hoefzweer en loopt op drie benen.
En natuurlijk zijn andere been dan de pees die wordt nu volop belast.
Hopelijk blijft dat in orde.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 17:55 



 
Profiel   

Ik hoop dat de de nieuwe plek beter bevalt Noisy.

Arme Malik, nu weer een hoefzweer. Ik duim met je mee voor de pees aan het andere been.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:23 



 
Profiel   

Hopelijk hebben jullie nu eindelijk de juiste plek waar jullie lang en naar tevredenheid kunnen blijven, Noisy.

Jammer van de hoefzweer, MM.

Heb Joya van de week deels geschoren. Was de eerste keer en ze vond het in het begin best even spannend maar uiteindelijk ging het goed. Vooralsnog alleen deel van de hals en haar borst geschoren. Scheelt al best wat qua zweet. En praktisch want bij buitenrijden heb ik zo geen uitrijdeken nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:03 



 
Profiel   

Dank je Sosha!

Joya halfkaal, wel handig als ze niet zo bezweet raakt.

Malikie is wel echt zielig hoor, al blijft hij wel vrolijk 'rondhupsen' , ik ging later de paddock uitmesten en hij liep toch achter me aan.. :(:)


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 22:55 



 
Profiel   

Het is heel zielig! Hopelijk barst de zweer snel open!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 07:33 



 
Profiel   

Ahw, dat is toch altijd zo'n naar gezicht als ze zo hupsen :(:) Weken in soda of badedas helpt ook om het sneller te laten rijpen. Ik doe altijd badedas want dat ruikt zo lekker. :)ddd Zo in m'n sas met Badedas! :)ddd

Ik denk dat we er goed aan gedaan hebben om te verhuizen. Zo onrustig als ze op de vorige stal waren, zo relaxed zijn ze nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:05 



 
Profiel   

och arme Malik :(:) hopelijk breekt ie idd gauw door, altijd zo sneu om te zien, leuke fotos van het trailerladen!


fransje23 schreef
Heb Joya van de week deels geschoren. Was de eerste keer en ze vond het in het begin best even spannend maar uiteindelijk ging het goed. Vooralsnog alleen deel van de hals en haar borst geschoren. Scheelt al best wat qua zweet. En praktisch want bij buitenrijden heb ik zo geen uitrijdeken nodig.


Ik heb limara eergisteren helemaal kaal gemaakt, die was zo ontzettend zeikes telkens, en het is ook zo raar warm nog steeds :7 stukken beter zo :j

Klinkt als een fijne stal Noisy, hopelijk worden de paardjes daar wel gelukkig :j Hoe gaat het nu, met ijzers?

Vientje: hoe gaat het met Miep? En voor Pinda toch prima lekker grondwerken :j band opbouwen, wennen. allemaal prima lijkt me

prachtige foto's Fransje :j

Babootje: ik heb nog even nagedacht over die competitie wat je zei, ziet er leuk uit maar heb toch besloten om toch de districtswedstrijd te gaan rijden.

We waren vorig weekend op Herfstmeeting en Limaar liep even lekker 206,5 bij elkaar.
31ste finale rijden met het team op prinsenstad *\o/*

weekend daarvoor hebben we een clinic van Henri Jacobsen van Working Equitation gedaan, was echt onwijs leuk, ik ga daar ook meer mee doen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:43 



 
Profiel   

[ img ]

Nog een fotootje van de clinic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:52 



 
Profiel   

Zooo lekker bezig Splinter, hele leuke foto ook.

Fijn dat het nieuwe adres rust geeft Noisy.

Arme Malik is inderdaad echt sneu, is de zweer inmiddels doorgebroken ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:35 



 
Profiel   

Sosha was het maar waar, dat duurt meestal toch minstens een week op zijn vroegst.

Splinter, wat goed!
Leuke foto!

Noisy wat fijn dat ze gelijk rustig zijn, dan weet je dat het goed zit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:12 



 
Profiel   

Dat gaat lekker Splinter! Leuke foto ook, ze is totaal niet onder de indruk, zo te zien.

Het lijkt goed te gaan met de ijzers, ik zie in de beweging niks verkeerds. Hij rent en doet en dan kan ik geen onregelmatigheid bespeuren. Het enige wat ik nog zie is dat hij met rechts meer op rust lijkt te staan dan met links. Maar dat kan ook zijn omdat ik er nu met argusogen naar kijk natuurlijk B-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:05 



 
Profiel   

Mijn allerliefste Sal is niet meer :n
Met veel verdriet en een gebroken hart heb ik haar moeten laten gaan. Samen met noisy hebben we haar met veel liefde begeleid en overleed ze rustig in mijn armen. Het is nog zo onwerkelijk dat ze er niet meer is ik ga proberen weer rust te vinden en van haar mooie doch te r te genieten …
[ img ]
[ img ]
[IM] Nog eenmaal in de spotlight

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:25 



 
Profiel   

Sterkte :(:) ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:36 



 
Profiel   

Ach jee, wat een verdriet.
Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:51 



 
Profiel   

Ach jeetje wat naar. Veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 19:32 



 
Profiel   

Ik had je topic al gezien! Heel veel sterkte!
Je hebt haar uit liefde laten gaan! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:11 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:24 



 
Profiel   

Voorzichtig positief nieuws hier *\o/*
Rudi loopt al de hele week zuiver. Vandaag heb ik hem even in de bak gehad en gelongeerd en hij loopt loepzuiver. Iedere pas even lang, elke stap met zij achtervoeten netjes in de afdruk van de voorvoeten, zowel linksom als rechtsom. Tijdens het wandelen aan de hand naderhand ook niks kunnen ontdekken. Morgen kijken hoe het dan is en als het goed is dan kunnen we rustig gaan uitbouwen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:01 



 
Profiel   

Wat fijn Noisy

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 23:07 



 
Profiel   

Wat super fijn nieuws Noisy!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 05:35 



 
Profiel   

Ja echt! Hij voelt zich ook goed want meneer hangt weer lekker de draak uit :+
Klein voorbeeld:
Er zat een kat in het hoekje van de wei, rustig te zitten en meneer had dat ineens in de gaten, dus erop af. Eerst in stap...paar passen later op een drafje en toen samen met zuslief in volle galop de wei uit gejaagd. Die kat moest rennen voor z'n leven, arm beestje. Stelletje rotzakken met z'n tweeën ~~}> :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:54 



 
Profiel   

Ach Candalisa wat een naar bericht! Heel veel sterkte.

Verder weinig reactie vanuit mijn vakantieadres voor 2,5 week. Excuus :D :D

[ img ]

Vlieg vanavond terug, morgen de hondjes halen van hun vakantieadres en vrijdag kijken hoe de paardjes erbij staan. En dan begint het echte leven weer…. brrrrr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:03 



 
Profiel   

O wauw! Jaloers!!
Waar op de wereld zit je?

Rudi doet het goed *\o/*
Morgen ga ik een klein stukje onder het zadel proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 20:59 



 
Profiel   

Curacao, maar nu toevallig een hele flinke onweersbui _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:19 



 
Profiel   

Haha, heb je ook wat :P
Vandaag is een mooie dag om terug te komen. 18 graden en zon {:}
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 09:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 226 van de 260 [ 6484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 260  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen