Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

een nieuw begin

 
Profiel   

en dat is het dan ook. een nieuw begin voor mij, en mijn nieuwe paardje!

met pijn in mijn hart heb ik vorige week zondag mijn paard verkocht. helaas kon Loki mijn spring ambities niet aan, dit leverde frustraties voor ons beide op. vandaar de keuze om hem te verkopen.

en nu, nog geen week later, ben ik trotse eigenaar van Ice Queen H, Josefien hernoemd.

[ img ]

Fientje is een enorm knuffelpaard. ze is echt super lief, maar wel heel sensibel en oplettend. ze is 2 jaar gelden voor het laatst onder het zadel geweest, waardoor ik waarschijnlijk weer vanaf punt 0 moet beginnen. graag wil ik deze reis met jullie delen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, maarre je koopt een paard die al 2 jaar niet gereden is en je hebt een springambitie.
Heb je met haar gesprongen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:18 



 
Profiel   

Onali schreef
Gefeliciteerd, maarre je koopt een paard die al 2 jaar niet gereden is en je hebt een springambitie.
Heb je met haar gesprongen?


ik heb dr aan de longe zien springen. dit deed ze heel netjes dus ik verwacht niet dat er een probleem zal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:21 



 
Profiel   

Klinkt apart en paard weg doen vanwege je spring ambities en er één kopen waarvan je niet weet hoe die onder de man springt, of heeft het paard voorheen wel gesprongen? Ik hoop dat het paard aan je verwachtingen gaat voldoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 21:24 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Klinkt apart en paard weg doen vanwege je spring ambities en er één kopen waarvan je niet weet hoe die onder de man springt, of heeft het paard voorheen wel gesprongen? Ik hoop dat het paard aan je verwachtingen gaat voldoen.


Inderdaad een risico. Ik heb er lang over nagedacht en de gok maar genomen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen