Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 35 [ 872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Mijn beste vriend

 

Bij mij is gelukkig longeren niet meer simpel op een volte rondjes rennen, maar echt gebruik maken van de hele 20x40 of zelfs 20x60 baan. Maar net hoe het kan. Inmiddels ben ik wel handig geworden met dubbele lijnen en ook enkele lijn. Maar ook grond werk aan de kaptoom bijv. Moet met 2 "teugels" nog wel even gaan leren en bevestigen. Maar dat komt vanzelf zover zijn we nog niet. Ik rijd liever dan alles aan de hand. Maar het moet ook gelijk goed, dat is nog wel een dingetje. Ik heb soms teveel onnodige angst waardoor ik minder durf.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 13:40 



 
Profiel   

Leuke tip daarvoor is misschien werken aan de lange teugel. Is veel over de vinden op internet. Ik zag laatst iets voorbij komen over een gratis webcursus. Als je interesse hebt zoek ik het even voor je op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 13:47 



 

Ymor schreef
Leuke tip daarvoor is misschien werken aan de lange teugel. Is veel over de vinden op internet. Ik zag laatst iets voorbij komen over een gratis webcursus. Als je interesse hebt zoek ik het even voor je op.


Ben ik bekend mee, dit combineer ik met dubbele lijnen. Beetje onhandig moet nog even lange lijnen/teugels hebben. Maar nu ga ik voorlopig nog niets bij kopen, heb genoeg troep liggen, waaronder een duurzadel die ik niet verkocht krijg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 14:10 



 
Profiel   

Top! Ja herkenbaar spullen genoeg hier haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 14:15 



 

Ymor schreef
Top! Ja herkenbaar spullen genoeg hier haha.


Mn kast puilt echt uit. Maar hoef in iedergeval niets meer te halen voor een paard (ook niet in de toekomst hahaha). Alleen zadels blijken toch wel wat lastig helaas. Zonde van het geld eigenlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 14:45 



 
Profiel   

Ik mocht na peesblessure ook niet longeren. Doe het tot op heden niet tenzij met controles. Er op heb ik meer te vertellen over zijn lichaamsgebruik, en het mentale aspect. Paard heeft een gigantische will to please en drang om te lopen zonder heet te zijn. Zijn uitdrukking toen ik na al die tijd met een zadel aan kwam was goud waard. Nu had ik het geluk met een heel braaf paard die het gewoon al geweldig vond om iets te doen. Heb dit twaalf weken vol gehouden. Rechte lijntjes wandelen op het harde. Mocht 10 minuten zijn maar ook 1uur zolang het maar wat opgebouwd werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 07:59 



 

Inmiddels weer een poosje verder. Ben nog steeds die hard elke dag met em bezig. Zwelling lijkt zo goed als weg. Hij voelt zich goed en herstel lijkt voorspoedig te gaan.

Ik zeg hem ook regelmatig dat ie snel beter moet worden zodat we weer leker kunnen rijden. Hij gedraagt zich goed en blijft lekker koel in z'n hoofd. Binnenkort ga ik weer een afspraak maken om alles te controleren.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-20 14:46 



 
Profiel   

Fijn dat alles goed lijkt te gaan, mag ook wel na al die pech ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-20 14:58 



 

Cera_D schreef
Fijn dat alles goed lijkt te gaan, mag ook wel na al die pech ;)


Ja zeker! Ben blij dat er eindelijk iets goed lijkt te gaan, genoeg ellende gehad afgelopen jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-20 16:37 



 
Profiel   

Complimenten hoe je met alles omgaat! Hoop dat je straks heel lang van hem mag genieten en wat minder zorgen hoeft te maken. Dat gun ik jullie zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-20 21:34 



 
Profiel   

Hoe is met je witte kanjer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 20:38 



 

Super goed, afgelopen maandag de dierenarts weer gehad. Pees ging goed. Hij liep echt aanzienlijk veel beter. Hij voelt zich ook goed. Dat merk ik wel heel erg.

Nu nog even een 2 a 3 maandjes zo door gaan als afgelopen weken en dan weer controle en dan zullen we het zien.

Gelukkig is het niet heel erg. Ik heb een nieuwe baan, en m'n hele ritme word nu anders (nachtwerk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 21:07 



 

Voor de geïnteresseerden, dit is z'n huidige stand

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 22:46 



 
Profiel   

Hij staat volgensmij al een stuk beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 22:47 



 

LiannePuthzy schreef
Hij staat volgensmij al een stuk beter


Niet volgens mij, hij staat stukken beter. We zijn er bijna zeg maar. En dan is het een kwestie van goed bijhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 22:54 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
LiannePuthzy schreef
Hij staat volgensmij al een stuk beter


Niet volgens mij, hij staat stukken beter. We zijn er bijna zeg maar. En dan is het een kwestie van goed bijhouden.

Super fijn!
Ik vind foto’s soms wat vertekenen (in de zin van op foto’s lijkt soms is slechter dan het daadwerkelijk is), vandaar mijn volgensmij

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 22:58 



 
Profiel   

Fijn!! Goed bezig ts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 23:57 



 
Profiel   

Hoe gast het nu met corazon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 00:02 



 

LiannePuthzy schreef
Hoe gast het nu met [***]?


Heel goed, meneer begint weer te rennen als ie schrikt, dus dat lijkt me een goed teken

Morgen weer hoefsmid binnenkort ook even apktje en da weer voor controle. Ik werk alleen snachts dus is wel even plannen en gedoe. Maar komt goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 01:20 



 
Profiel   

Fijn dat ie mentaal ook opknapt. Al blijf ik zijn hoefvorm niet mooi vinden, maar dat even terzijde.

Waar ik wel benieuwd naar was of dat je hem lichamelijk ook ziet uitvouwen. Volwassen worden of hoe je het wil noemen.

Aangezien hij best wel guppie was (jong) en nu door alle rust volwassen kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 19:54 



 

Knert schreef
Fijn dat ie mentaal ook opknapt. Al blijf ik zijn hoefvorm niet mooi vinden, maar dat even terzijde.

Waar ik wel benieuwd naar was of dat je hem lichamelijk ook ziet uitvouwen. Volwassen worden of hoe je het wil noemen.

Aangezien hij best wel guppie was (jong) en nu door alle rust volwassen kan worden.


Jij vind altijd wel wat, daarom ga ik niet in op jou vragen. Hoefsmid is zeer tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 20:37 



 
Profiel   

zo dan! ook goedenavond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 20:57 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Jij vind altijd wel wat, daarom ga ik niet in op jou vragen. Hoefsmid is zeer tevreden.


Volgens mij is Knert een van de meest betrokken bokkers in dit profiel, met betrekking tot je paard.
Ze wilden hem zelfs van je overnemen toen je het allemaal niet meer zag zitten.

Daar gaat het toch om? Je beste vriend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 21:10 



 

Nielojram schreef
Marije_1997 schreef
Jij vind altijd wel wat, daarom ga ik niet in op jou vragen. Hoefsmid is zeer tevreden.


Volgens mij is Knert een van de meest betrokken bokkers in dit profiel, met betrekking tot je paard.
Ze wilden hem zelfs van je overnemen toen je het allemaal niet meer zag zitten.

Daar gaat het toch om? Je beste vriend?


Nee ze vroeg mij om een prijs voor m'n paard. Dat was teveel. Dusja. En daarbij knert heeft altijd wel een negatieve twist in de opmerkingen. Heb ik geen behoefte aan dus ga er niet op in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 21:19 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Knert schreef


Jij vind altijd wel wat, daarom ga ik niet in op jou vragen. Hoefsmid is zeer tevreden.



Wat een ongelooflijke nare reactie van jou Marije :Y)
Erg onvolwassen zoals je reageert.

Ik had eigenlijk het idee dat je eindelijk wat normaler ging reageren in dit topic ,
maar nu weet ik het zo net niet |(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 21:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 35 [ 872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen