Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 35 [ 872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Mijn beste vriend

 
Profiel   

Omg :') for real?

Soms is het wel lastig zo’n scherm en digitale wereld. Dan hadden we beiden elkaar vast sneller gesnapt en misschien zelfs eens geweest dat we beiden positief zijn?

Die woorden ‘nou weet je wat’ waren niet zo bedoeld.

Ik gebruik die woorden wel vaker als opening. Niets meer niets minder.

Mag ik je vriendelijke vragen of je dat van mij aan wil nemen? En dat ik dus oprecht niet snap wat ik verkeerd doe?

@ts... ik ben oprecht blij! Niets meer, niets minder. Maar vond wel dat sommigen net teveel jou aan het uitlokken waren. Maar wellicht heb ik dat verkeerd gezien.

Zullen we dan nu weer verder gaan op het heugelijke feit?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 00:02 



 

Het blijft een bijzonder topic :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 01:14 



 

Ik mis het dit keer zelf, maar goed ook. En nee knert je reactie komt niet oprecht blij over.

Daar in tegen gaat het echt super goed. Heb een heerlijk paard en daar ben ik blij mee (natuurlijk nog wel wat extra zorg hier en daar)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 01:59 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Ik mis het dit keer zelf, maar goed ook. En nee knert je reactie komt niet oprecht blij over.

Daar in tegen gaat het echt super goed. Heb een heerlijk paard en daar ben ik blij mee (natuurlijk nog wel wat extra zorg hier en daar)


Jammer. Dan zit er niets anders op dan je succes te wensen. Fijn dat je zo kunt genieten van je paard. Dat is extra fijn na die periode.

Maar er zit hier wel een hoop miscommunicatie en frustratie zeg.

Ik ga ontstippen. :') lijkt me veel beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 09:20 



 

Deze week komt wss de zadelmaker voor een nieuw zadel. We zijn inmiddels alweer aan het draven. En over een week of 5 weer contact moment met de da, om eventueel galop er bij te pakken. We gaan de goeie kant op. Helaas is het weer niet zo leuk, dus alweer even niet gereden. Hopelijk mogen weer. Maar hij voelt zich goed.

Kon zelfs zijn hoofd deels scheren terwijl hij los stond! Dit vind ie eigenlijk dood eng.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 22:06 



 
Profiel   

Ik vind Knert haar reactie leuk, en toch fijn dat iemand blij voor je is? Het kwam op mij alleszins oprecht over :) juist heel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 22:23 



 
Profiel   

Wat fijn dat het de goede kant weer op gaat Marije,
Ik zag hem vorige week toen ik langsreed heel tevreden buiten staan +:)+
Nu maar hopen dat het weer ook een beetje mee gaat werken {:} :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 22:33 



 

silvia58 schreef
Wat fijn dat het de goede kant weer op gaat [***],
Ik zag hem vorige week toen ik langsreed heel tevreden buiten staan +:)+
Nu maar hopen dat het weer ook een beetje mee gaat werken {:} :D


Ah leuk dat je hem gezien hebt! Hij is echt super blij hij moest even wachten laatst met binnen zetten, hele tijd heen en weer draven. En op zijn manier gek doen. Toen dus ook besloten (in overleg da) om ehet draven op te bouwen. We gaan morgen weer proberen, hopelijk is het even een half uurtje droog hahaha

Zadelmaker hoeft em dan denk ik niet te zien galopperen. Anders had het nog wel even geduurd. Ik ga sws voor 17 of 17. 5 inch gezien mijn postuur. Komt ook verder niemand anders op, dus zadel voor mij passend en mijn knollie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 00:35 



 
Profiel   

Zadelmaker hoeft inderdaad niet perse een paard te zien galopperen als je daar toch nog niet aan toe bent. Heeft mijn zadelpasser ook niet gezien bij controle van mijn wintec ban mijn vorige paard op mijn nieuwe paard. (Pony is jong en waren toen nog niet aan het galopperen)
Bij mij op stal komt er zelfs 1 die helemaal niet kijkt naar het rijden maar goed die zadels liggen nu ook niet goed onder het rijden. Kan ik zelfs zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 07:16 



 

LiannePuthzy schreef
Zadelmaker hoeft inderdaad niet perse een paard te zien galopperen als je daar toch nog niet aan toe bent. Heeft mijn zadelpasser ook niet gezien bij controle van mijn wintec ban mijn vorige paard op mijn nieuwe paard. (Pony is jong en waren toen nog niet aan het galopperen)
Bij mij op stal komt er zelfs 1 die helemaal niet kijkt naar het rijden maar goed die zadels liggen nu ook niet goed onder het rijden. Kan ik zelfs zien


Vorige heb ik dus wel volledig bij voorgereden, zadel is alsnog slecht. 400 euro ingegooid aan aanpassen nog niet goed

Dus heb nu voor zaldi gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 07:42 



 
Profiel   

Hopelijk slaag je nu wel goed voor een nieuw zadel.
Zaldi heb ik geen ervaring mee, maar je moet er toch zelf opzitten en voelen
hoe het zit. En idd goed passend op je paard. Wat voor de een super is kan voor een ander wel
helemaal niet fijn zijn. Ik vermoed dat je voor een 17 inch gaat :D . Heel veel succes met passen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 10:21 



 
Profiel   

De galop is de belangrijkste gang om te kunnen beoordelen of een zadel past, dit zijn nl de grootste bewegingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 17:59 



 

Nielojram schreef
De galop is de belangrijkste gang om te kunnen beoordelen of een zadel past, dit zijn nl de grootste bewegingen.


Dat zal, maar ik heb de zadelmaker dit nadrukkelijk gevraagd

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 19:03 



 
Profiel   

Maak er ajb goede afspraken over, dan. Desnoods een vervolgafspraak als je wel mag galopperen.
En dan een definitieve ja of nee.
Ik ben beide partijen geweest :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 19:50 



 
Profiel   

Knert schreef
Nou, weet je wat TS? Ik doe geen olie op het vuur hoor.

Ik doe lekker een vreugdedansje! Whoehoe! *\o/* *\o/*

Omdat ik het toch erg leuk voor je vind dat het zo weer goed gaat!

Geniet er van!


Ik reageer bijna nooit op dit forum, maar ben wel een fanatiek meelezer.
Sinds gisteren ben ik dit topic aan het lezen.
Graag wil ik op bovenstaande reactie van Knert reageren;
Hoe is het mogelijk dat deze reactie negatief gelezen wordt? Dat vraag ik mij oprecht af.
Er staan toch alleen maar positieve zinnen in!?
Waarom denk de TS dat Knert dit niet oprecht meent?
Ook in eerdere reacties zie ik Knert positief, oprecht (in mijn beleving) en meelevend reageren.
Ondanks dat Knert eerder best wel 'afgeserveerd' werd, komt zij (toch?) nu terug, om blij te zijn voor de TS en met haar mee te leven.
Alleen de positieve woorden op zich zijn toch al hartstikke mooi.
En het is toch het fijnste om van het positieve van mensen uit te gaan.

Verder vind ik dat je een prachtig paard hebt TS en ik hoop oprecht, dat jij en Corazon nog een lange, gezonde en zonnige toekomst met mekaar kunnen hebben.
Veel plezier, gezondheid en geluk met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 13:27 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat het niet aan de regels voldoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 20:22 



 
Profiel   

Hoe is het afgelopen met je zadel ?
Zou leuk zijn als je nu wel een fijn zadel hebt :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 19:36 



 

silvia58 schreef
Hoe is het afgelopen met je zadel ?
Zou leuk zijn als je nu wel een fijn zadel hebt :o


Nog niet langs geweest Ivm m'n werk is het wat lastig plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 23:55 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
silvia58 schreef
Hoe is het afgelopen met je zadel ?
Zou leuk zijn als je nu wel een fijn zadel hebt :o


Nog niet langs geweest Ivm m'n werk is het wat lastig plannen.


Okay.....nog maar ff geduld dus :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 16:10 



 

Het Kieffer zadel is officieel verleden tijd. Tijdelijk een leen zadel, maar mijn zaldi is er overmax 14 weken. Verschil voor mij verschil voor [***]. Dit is fijn. Een mooie beloning voor het harde werk

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:37 



 
Profiel   

Hey wat fijn Marije........kun je weer lekker zitten en fijn voor Corazon :D
Hopelijk kun je nu echt van hem gaan genieten en niet alleen maar de zorgen hebben :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 21:22 



 

silvia58 schreef
Hey wat fijn [***]........kun je weer lekker zitten en fijn voor [***] :D
Hopelijk kun je nu echt van hem gaan genieten en niet alleen maar de zorgen hebben :o


Ben wel blij dat het gevoel wat ik had bij dat Kieffer zadel blijkt te kloppen, past niet voor mijn paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 22:01 



 

Vandaag is hij 7 jaar. Gister liep ie als een zonnetje. En dat was terug te zien in de meetresultaten met de clip en op de filmpjes die gemaakt zijn (deel ik niet op het forum) I'm happy

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 12:13 



 
Profiel   

Goed om te horen TS. Wil je ze eventueel wel via pb delen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 13:07 



 

Ketly schreef
Goed om te horen TS. Wil je ze eventueel wel via pb delen? :D


Op mijn insta staat een filmpje :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 13:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 35 [ 872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen