Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 35 [ 872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Mijn beste vriend

 
Profiel   

Oh wat leuk :D :D
Kan ik je onder je naam Marije vinden ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 16:39 



 

silvia58 schreef
Oh wat leuk :D :D
Kan ik je onder je naam [***] vinden ?


[***]_johanna

Gaan wat fake accounts van mij rond. Dus die zouden dan ook naar boven kunnen komen. Bovenstaande is de goeie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 17:47 



 
Profiel   

ik ga het proberen :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 18:05 



 
Profiel   

Gelukt :) Ziet er goed uit .
Nu lekker verder opbouwen....en heel fijn dat het mooie weer eraan komt {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 21:37 



 

silvia58 schreef
Gelukt :) Ziet er goed uit .
Nu lekker verder opbouwen....en heel fijn dat het mooie weer eraan komt {:}


Jaaa super fijn! En gelukkig nu een vent die wel mee wil om te filmen hahaha. Moet em er alleen nog opkrijgen, maar hij loopt al weg met m'n paard enzo.

We zitten nu met stappen en draven ongeveer op 30 minuten. Ik wil dit over 2/3 weken wel echt op een uur hebben, maar dan moet het weer wel mee werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 21:39 



 

Deze resultaten doen me goed :) ondanks dat ik er bijna naast lag. Hij schrok en ik werd gelanceerd. De hoo werkt goed en ik zag nog hahah

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 19:22 



 
Profiel   

Wat voor app gebruik je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 20:32 



 

LiannePuthzy schreef
Wat voor app gebruik je?


Equestic, met die clip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 20:46 



 

Ik heb m'n nieuwe zadel! Ik ben zo blij. Hij gaat ook echt goed vooruit.
[ img ]
Zijn bespiering word elke week beter. Hij word steeds losser en begint echt door te krijgen hoe hij lekker kan lopen. We hebben weer les, we galloperen weer. En ik heb echt lol met hem.

En mijn vriend vind em geweldig en gaat dood leuk zo even met em wandelen. En komt dan terug van ja hij wou niet meer (hij heeft een gek trekje altijd de uitgang uit te willen, weet je dit en weet je dat dit gewoon wat puberstreken zijn loopt ie braaf z'n rondje)

Vandaag met de zadelmaker dan ook gewoon met draadje open gereden, ging goed. En ik ben te paard de stal weer ingereden. Braaf paard. Ik begin mijn zelfvertrouwen met hem ook echt terug te krijgen doordat hij zijn rust heeft gevonden.

Hopelijk eind dit jaar of volgend jaar klaar voor een b proefje. Dan kunnen we shinen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 23:49 



 
Profiel   

Prachtig zadel en wat fijn dat jezelf nu lekker kunt zitten en het voor Corazon ook goed ligt.
Genieten dus van die lekkere ritjes. {:} :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 08:20 



 
Profiel   

Gaaf zadel, nu lekker trainen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 18:58 



 
Profiel   

Wat super dat jullie zo lekker gaan momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 08:30 



 

Rocamor schreef
Wat super dat jullie zo lekker gaan momenteel.


Zeker geeft me meer motivatie ook met andere dingen. Ik merk dat ie het rijden het leukst vind. Wel grappig hoe hij zelf het bit pakt hoef alleen het kopstuk over z'n oren te doen. Ook geen gedram meer met de singel nu we een nieuwe hebben. Veel geld verloren, maar zo'n geweldig paard er voor terug.

Ik heb binnenkort vast wel weer wat fotos/filmpjes. Zijn zat mensen die er wss commentaar op hebben, maar bedenk je wel. Het is een 7 jarige die een jaar heeft stilgestaan en pas net weer loopt. Ik kocht em met 5, wss gewoon zadelmak meer niet. Dus hij is al 10 keer beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 12:07 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 06:37 



 

LiannePuthzy schreef
Hoe gaat het nu met jullie?


Gaat heel goed. Ben nu lekker om de dag aan het rijden zolang het mooi weer is. Wat meer figuren rijden binnenkort es een proefje oefenen. Veel werken aan stelling. En hij blijft lekker lopen (soms wat lui, maar iedereen heeft zo van die dagen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 16:01 



 

Wij gaan super goed! Hij kan springen, hij loopt lekker en als we zo door gaan kan ie de dierenarts nog doen verbazen.

Maar vanwege eventueel toekomstig werk ga ik zoeken naar een bijrijder (tegen vergoeding, aangezien de kans aanwezig is dan ik zelf niet de hele week kan komen). Wel iemand met enige ervaring in sensibele paarden en iemand die het niet erg vind om in weer en wind heen te gaan. Klusjes op voer klaar zetten na hoeven niet gedaan te worden. Eerste tijd ben ik er zoveel mogelijk bij, en later natuurlijk minder. Het is wel de bedoeling dat ik het rijden/longeren samen doe. Alles in overleg met mij (dus ook echt alles)

Qua blessureleed lijkt het nu gedaan te zijn. Hij is geschoren, en blijft lopen. Hij word steeds meer zichzelf en laat zien wat ie in huis heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 15:39 



 

Even een mooi meet moment. Het verschil van voor blessure en na blessure. Zit een goed jaar tussen.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:10 



 
Profiel   

Ben je zelf tevreden met de verandering Marije?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:03 



 

Rocamor schreef
Ben je zelf tevreden met de verandering [***]?


Ik zie een veel beter paard. Niet in 2 delen maar 1 deel. Dus ja ik ben tevreden maar dat laat ik volgens mij wel blijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:04 



 
Profiel   

Bij elkaar gehouden door een slof.

En ik heb serieus geen problemen met hulpteugels, maar ik vind hem bij de eerste foto veel netter aan elkaar lopen, daar zie je zelfs wat buiging in de gewrichten in het achterbeen.

Bij de tweede foto loopt hij op de voorhand, houdt kaak en nek vast en wordt kort in de hals. Denk dat jij en ik een verschillend idee hebben van beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:22 



 
Profiel   

Fijn dat het zo goed gaat met hem! Ik vind hem op de foto met het roze dekje beter lopen. Daar loopt hij meer gedragen, en beter onder de massa. Foto met de slof volledig op de voorhand en achter de massa. Zo zou ik hem niet teveel laten lopen. Heb je meer beeldmateriaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:22 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Bij elkaar gehouden door een slof.

En ik heb serieus geen problemen met hulpteugels, maar ik vind hem bij de eerste foto veel netter aan elkaar lopen, daar zie je zelfs wat buiging in de gewrichten in het achterbeen.

Bij de tweede foto loopt hij op de voorhand, houdt kaak en nek vast en wordt kort in de hals. Denk dat jij en ik een verschillend idee hebben van beter.


Ik sluit me hierbij aan, op de bovenste foto heb je ook de mogelijkheid om wat ruimte van voren te geven.

Hij is misschien iets gevulder in de tweede foto, maar dat is ook te bereiken met voer en correcte training...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:38 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Bij elkaar gehouden door een slof.

En ik heb serieus geen problemen met hulpteugels, maar ik vind hem bij de eerste foto veel netter aan elkaar lopen, daar zie je zelfs wat buiging in de gewrichten in het achterbeen.

Bij de tweede foto loopt hij op de voorhand, houdt kaak en nek vast en wordt kort in de hals. Denk dat jij en ik een verschillend idee hebben van beter.


Ik ga hier ook in mee.

Ik vind wel dat zijn oogopslag ten positieve veranderd is, maar ik neem aan dat de eerste foto nog van voor zijn blessure is?

Ik vind je op de eerste foto eerlijker rijden, hand wat naar voren en je schuift hem mooi uit. Op de tweede vind ik je heel erg terugwerken met je binnenhand en dat zie je terug in Corazon zijn houding en ook in jouw hele houding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:45 



 
Profiel   

Natuurlijk ziet zijn lijf er veel beter uit. Hij is van een lelijk eendje naar een mooi dier gegaan. Maar rijtechnisch kan er nog wel wat aan gebeuren. Maar dat komt vast wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:01 



 

Avalanche81 schreef
Bij elkaar gehouden door een slof.

En ik heb serieus geen problemen met hulpteugels, maar ik vind hem bij de eerste foto veel netter aan elkaar lopen, daar zie je zelfs wat buiging in de gewrichten in het achterbeen.

Bij de tweede foto loopt hij op de voorhand, houdt kaak en nek vast en wordt kort in de hals. Denk dat jij en ik een verschillend idee hebben van beter.


Vind ik bijzonder als de slof los hangt, en ik em net een wending in rijd op moment van de foto. Hij houd niks vast en kan nog heel goed lengte zoeken met slof. Word nergens in gedwongen.

Hij loopt 20x beter als op de eerste foto.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 35 [ 872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen