Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Welkom Dalencia (Lord Leatherdale x Krack C)

 
Profiel   

Kristy1998x schreef
Morgen om 10:00 komt Nikki op de weide, om 11:30 zal de dierenarts komen om Dalencia in te slapen. Zie er heel erg tegenop maar weet dat dit het beste besluit is wat ik hierin heb kunnen maken.



Sterkte mup met deze ultieme daad van dierenliefde :(:) :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 12:53 



 
Profiel   

Heel veel sterkte morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 12:56 



 

Heel veel sterkte morgen Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 13:14 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 13:20 



 
Profiel   

:(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 13:51 



 
Profiel   

Wat naar, heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 17:14 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Voor Dalencia de beste keuze hoe zwaar het voor jou ook is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 20:38 



 
Profiel   

Ze is zojuist rustig heen gegaan. Binnen 5 seconden na de spuit lag ze op de grond, ze was meteen weg, zo op. Het is goed zo, ze heeft eindelijk rust Y;(.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 13:09 



 
Profiel   

Fijn dat ze rustig en vlot is heengegaan.
Sterkte met de verdere verwerking

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 13:17 



 

Rare dag, Hemelvaartsdag. Betaal je dan niet ook nog eens een zondag statief? Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 15:05 



 
Profiel   

Joman schreef
Rare dag, Hemelvaartsdag. Betaal je dan niet ook nog eens een zondag statief? Sterkte!


Lekker belangrijk.

Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. Ik denk dat je een hele wijze, goede keuze hebt gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 15:08 



 
Profiel   

Doet dit ertoe? Als je niets nuttigs te melden hebt blijf dan stil. Jou sterkte betekend na jou houding in dit topic overigens niets voor mij. Fijne dag verder.

Joman schreef
Rare dag, Hemelvaartsdag. Betaal je dan niet ook nog eens een zondag statief? Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 15:28 



 

Kristy1998x schreef
Doet dit ertoe? Als je niets nuttigs te melden hebt blijf dan stil. Jou sterkte betekend na jou houding in dit topic overigens niets voor mij. Fijne dag verder.

Joman schreef
Rare dag, Hemelvaartsdag. Betaal je dan niet ook nog eens een zondag statief? Sterkte!


Oh dat mag je vinden, vind ik helemaal niet erg. Ik ben nog steeds verbaasd over het gehele verloop. Maar dat doet er nu weinig meer toe.
Niet-sterkte dan. Jij ook een fijne dag!
(En mijn opmerking over Hemelvaartsdag was niet vervelend bedoeld hoor. Mag je zo opvatten, maar ik vind het gewoon weer wat vreemd. Maargoed).


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-05-20 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 15:33 



 

Wat een ontzettend rotte opmerking Joman. Top punt van botheid en empathieloos. :n


Heel veel sterkte vandaag Kristy, ik hoop dat je er snel een beetje rust in kunt vinden. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 15:38 



 
Profiel   

Jemig Joman!
Hemelvaart is toch juist fijn net als een zaterdag of zondag (of andere dag zonder werk): vrije dag. Dat betekend dat je er op alle mogelijkheden met rust voor het beestje kan zijn.

Heel veel sterkte TS, je hebt zoveel voor haar gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 16:57 



 
Profiel   

Heel veel sterkte toegewenst kristy. Heel fijn dat het wel ‘makkelijk’ is gegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 17:06 



 
Profiel   

Joman schreef
Rare dag, Hemelvaartsdag. Betaal je dan niet ook nog eens een zondag statief? Sterkte!


What the... :wow:

Heel veel sterkte TS, fijn dat het rustig is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 17:15 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 17:39 



 
Profiel   

Lieve Kristy, hele dikke knuffel meid. Wat verdrietig allemaal. Leef heel erg met je mee, veel sterkte de komende tijd. (en stop Joman lekker onder de negeerknop!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 18:08 



 
Profiel   

Lieve kristy heel veel sterkte de komende tijd.

Joman wat een nare ongepaste opmerking.. Bah!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 21:29 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. En je hebt een mooie dag uitgekozen! Een prachtige dag was het vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 21:30 



 
Profiel   

Heel veel sterkte kristy. Ik hoop dat je dit fijn kunt verwerken, het moet een verschrikking voor je zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 14:43 



 
Profiel   

Jeetje, heel veel sterkte TS.
Je hebt de juiste beslissing gemaakt. Ik ken haar nog van toen ze hier in de buurt stond.
Toen was al duidelijk te zien dat er iets mis was, de droevige blik ook in haar ogen.
Wat super dat je er alles aan hebt gedaan haar te helpen. Dit is voor haar het beste.

Nogmaals heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 15:34 



 
Profiel   

Ik zag net bij Nikki op haar Facebook de fotoreportage, heel mooi!
Veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 19:56 



 
Profiel   

Dankjullie allemaal, heb het er even flink moeilijk mee. Voelt gek genoeg ook alsof er een "last" van mijn schouders af is, zoveel zorgen gehad. Zit er zelf ook echt even doorheen. Het geeft ondanks dat een fijn gevoel dat ze nu rust heeft.

Die blik in haar ogen... ik weet precies wat je bedoelt... Ze had geen eens interesse meer in wortels, de appel ging er ook met moeite in. Ze was echt op, ze ging ook zo gigantisch snel. Bevestigde voor mij dat dit de juiste keuze is geweest. Dit paard had jaren eerder al gehoord moeten worden, is veelste lang mee door gegaan.


keeyzie schreef
Jeetje, heel veel sterkte TS.
Je hebt de juiste beslissing gemaakt. Ik ken haar nog van toen ze hier in de buurt stond.
Toen was al duidelijk te zien dat er iets mis was, de droevige blik ook in haar ogen.
Wat super dat je er alles aan hebt gedaan haar te helpen. Dit is voor haar het beste.

Nogmaals heel veel sterkte Y;(


De foto's zijn prachtig geworden, en dan te bedenken dat dit een klein deel van de selectie is. Uiteindelijk komen we op 50+ foto's te zitten. Het is elke keer weer even slikken, maar het zijn mooie en dierbare herinneringen. Nikki kan dit zo mooi vastleggen. Het contactpunt met mijn hoofd tegen dat van Dalencia heb ik voor mijn gevoel helemaal gemist, maar het was er zeker wel. En dit heeft ook zij ervaren. Ik ben blij dat ik haar dit nog heb kunnen bieden, dat ik ondanks het vastklemmen aan goede hoop toch tot inzichten gekomen ben en haar gehoord heb... Nikki is voor dit soort dingen zeker een aanrader. Op zulke momenten zie je zoveel niet. Het bied achteraf erg veel steun, Nikki was voor mij ook een fijne aanwezigheid <3

huricane schreef
Ik zag net bij Nikki op haar Facebook de fotoreportage, heel mooi!
Veel sterkte Y;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-20 13:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen