Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Welkom Dalencia (Lord Leatherdale x Krack C)

 
Profiel   

Ik ben de afgelopen dagen veel aan het nadenken.

Sinds de diagnose Ataxie lag de focus de eerste paar dagen op ondersteuning vanuit voer.
Ze had levenslust, was vrolijk, sociaal en genoot, ondanks dat haar lichaam niet meewerkte.
Sinds afgelopen weekend gaat ze voor mijn gevoel achteruit. De levenslust verdwijnt langzaam uit haar ogen, ze is futloos en staat vaak met gesloten ogen te eten. Op, moe. Wat eerst goed te ondersteunen leuk met voeding gaat nu ineens zo hard achteruit. Dit is confronterend, het sloopt mij. Aankomende Vrijdag word ze 13... zonde, dat is het enigste wat ik daarover kwijt wil. Veel denken, rusteloze nachten en dagen verder heb ik een besluit gemaakt, zowel in mijn en haar welzijn. We zijn beiden op, we hebben gestreden, ik voor haar en zij, hopelijk, voor zichzelf. En misschien een beetje voor mij. Ik heb het geprobeerd maar ze geeft het zelf keihard aan, ze kan niet meer. Volgende week gaan wij dan ook afscheid van haar nemen. Ik ga zo naar haar toe, zodat ze weer fijn een lading hooi heeft voor de nacht, wetende dat het einde eraan komt. Iets waar zij minder moeite mee gaat hebben dan dat ik dat ga doen, en al doe. Waarom niet morgen inslapen? Waarom volgende week? Omdat ik wil dat ze deze laatste dagen nog echt even mag genieten, paard mag zijn, haar gevoelens eindelijk mag uiten zoals ze dat nooit heeft kunnen doen. Ondanks dat ze zich niet optimaal voelt, gun ik haar dit. Een waardig afscheid zal ze zeker krijgen, haar 13e verjaardag gaat nog uitgebreid gevierd worden, ze gaat extra vertroeteld worden en haar stem word gehoord. Ook een stukje afsluiting voor mijzelf, dit is het laatste wat ik haar kan bieden en voor haar kan doen.

Het is goed zo, ze mag gaan, pijnloos paard zijn op de groene weides.
Ik wil degenen die dit topic volgenden en Dalencia gekekend hebben de mogelijkheid bieden om uiterlijk
voor aankomende Zaterdag afscheid van haar te kunnen komen nemen. Het inslapen gebeurd privé.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 17:43 



 
Profiel   

Echt enórm veel sterkte. Je hebt echt alles gedaan wat je maar kon doen. Dalencia heeft toch veel geluk gehad met jou als haar baasje deze laatste maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 17:59 



 
Profiel   

Het beste besluit wat je kunt nemen.
Veel sterkte en geniet nog even van haar de laatste week! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 18:09 



 
Profiel   

Een moedige en wijze beslissing. Heel veel sterkte voor jou de komende tijd, ts Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 18:33 



 
Profiel   

Je bent een topper TS. Een heel sterk en eervol besluit naar je paard toe! Geniet de laatste dagen die jullie samen hebben en heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 18:38 



 
Profiel   

Moedig en eerlijk besluit TS.
Sterkte de komende tijd. Dalencia heeft het getroffen met jou :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 18:42 



 
Profiel   

Sterkte! Wat jammer,je hebt haar zo kort pas

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 19:51 



 
Profiel   

Enorm veel sterkte toegewenst met dit heftige maar eerlijke besluit. Je mag je prijzen hoe je zo hard geprobeerd hebt om het haar nog fijn te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:30 



 
Profiel   

Hee Kristy, dikke knuffel meid. Dapper hoor, ik denk aan je :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 20:33 



 
Profiel   

Ik heb ook nog alles gevolgd en wil je veel sterkte wensen de komende dagen :(:)

Je hebt een dapper besluit gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 21:05 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 21:36 



 
Profiel   

Vreselijk, zo had ik niet verwacht het zou gaan toen ik het topic begon te volgen. Tranen in me ogen!

Heel veel sterkte ze komende week, want het vooruitzicht voor je zelf is natuurlijk al moeilijk genoeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 09:42 



 
Profiel   

Wat ontzettend naar zeg dat het na alle goede bedoelingen en behandelingen van jou zo gelopen is. Je hebt er alles aan gedaan. Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 10:27 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 10:44 



 
Profiel   

Sterkte, je hebt echt zo je best gedaan...helaas was ze te kapot , erg verdrietig

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 10:53 



 
Profiel   

Ik denk dat ze je heel dankbaar zal zijn dat je alle moeite hebt genomen en dat ze dankzij jou nooit in verkeerde handen terecht is gekomen. Sterkte komende dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 11:46 



 
Profiel   

Dapper besluit voor haar. Heel veel sterkte volgende week :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 12:26 



 
Profiel   

Jeetje zeg wat ruk... Heel erg veel sterkte meid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 13:31 



 
Profiel   

Hoe graag ik ook persoonlijk op alle berichten terug zou willen reageren lukt mij dat op dit moment helaas niet. Dus bij deze iedereen bedankt voor de steun <3. Met dat Dalencia is ingeslapen word het in dit volgtopic stil. Had het graag anders gezien, vooral voor haar. Oude eigenaar heeft zojuist alvast afscheid genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 17:29 



 
Profiel   

:(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 19:58 



 
Profiel   

Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 08:47 



 
Profiel   

Dikke knuffel voor jou <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 17:26 



 
Profiel   

Sterkte! Wat een moeilijk maar dapper besluit

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 19:52 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 20:01 



 
Profiel   

Morgen om 10:00 komt Nikki op de weide, om 11:30 zal de dierenarts komen om Dalencia in te slapen. Zie er heel erg tegenop maar weet dat dit het beste besluit is wat ik hierin heb kunnen maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 11:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen