Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 244 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn leven met arabier Joep

 
Profiel   

Nee niet Joep. Oh man, wat schrik ik van je bericht. Na alles wat jullie samen hebben meegemaakt..... ik heb hier gewoon geen woorden voor ;(
Sterkte met dit enorme verlies.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:00 



 
Profiel   

Ik was ergens gebleven bij vorig jaar februari, heerlijk aan het lezen en me op de toekomst aan het verheugen met nog meer leuke verhalen. Wat een schok kreeg ik dat je zei dat hij er niet meer was.

Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je clown.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 23:32 



 
Profiel   

Ik las je andere topic, heel veel sterkte Isabel! Wat "fijn" dat Joep zelf duidelijk heeft kunnen maken aan jou dat het klaar was. Dat is ontzettend bijzonder en het resultaat van de afgelopen jaren van Isabel & Joep.
Geniet van alle momenten die jullie hebben gehad, hij zal gemist worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 10:58 



 
Profiel   

Vandaag is het alweer een maand geleden. Wat bizar dat het zo snel gaat. Mijn stal heb ik opgezegd en de komende maanden ben ik even paardloos om te sparen voor een fantastische opvolger. Want na alles wat ik van Joep heb geleerd wil ik die kennis graag doorgeven aan een jong dier dat hopelijk nog ontzettend lang bij mij mag blijven.

Tot die tijd heb ik het nog erg druk met het verwerken van het verlies van Joep. Want dat is niet niets, dat besef ik me heel goed. Er is geen paard waar ik zo'n klik mee had/heb als met Joep en nu dat er niet meer is zie ik dat pas echt goed. Zo lief, dapper en grappig zijn er niet veel. <3

Ik heb al vanaf het moment dat ik hem kreeg het gevoel gehad dat hij 12 of 21 zou worden. Wat had ik graag ongelijk gehad. :')

De afgelopen maanden hebben we zo'n veel lol gehad. Flinke wandelingen en avonturen. Zo is hij ook een keer losgebroken in een weiland waar we mochten wandelen. Het was een erg lang weiland en hij kreeg het even op zijn heupen en sprong zo gek over zijn touw dat ik hem wel los moest laten. Daar ging hij 500 meter heen én weer terug naar mij door dat weiland op volle snelheid om zich poeslief weer bij mij te voegen. Hij was helemaal klam van het zweet maar hij vond het wel erg leuk _O-

Hier een paar snapshots van de afgelopen maanden. <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
(Net na zijn avontuur door het weiland :+ )
[ img ]

[ img ]
(Dit keer zonder sprintje _O- )

[ img ]
Zwemmen *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 20:23 



 
Profiel   

Ahh Joepie <3

Die leegte die achterblijft is vreselijk.
Ik mis Titane nog steeds. Het verdriet is niet meer zo heftig, maar het gemis is nog vrijwel dagelijks aanwezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 20:26 



 
Profiel   

Ach Joepie's pretbekkie.

Je bent niet de enige die hem mist maar jij mist hem wel het meest. Ik heb regelmatig in je topic gepost over mijn arabierig typje en als ik zo je laatste post lees over Joep realiseer ik me eens te meer hoeveel ik van haar hou en hoeveel ik met haar geboft heb.

(Dilan93: met Titane heb je een vergelijkbaar verhaal. Als ik me goed herinner was jullie start niet makkelijk maar wat zat en zit hij vast verankerd in je hart.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 20:47 



 
Profiel   

@Dilan ja dat kan ik me over jou en Titane helemaal voorstellen.

@Maflinger. Mooi om te horen dat dit topic je dat geholpen heeft te realiseren. (Hele rare zin maar ik krijg hem niet helemaal goed :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 20:51 



 
Profiel   

Het is echt zn mega verlies Y;(
Maar gelukkig heb je nog wel alle prachtige herinneringen aan jouw fantastische maatje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 12:22 



 
Profiel   

Lieve allemaal,

Ik schreef dat ik een paar maanden paardloos zou blijven. Maar ik kwam al heel snel tot de conclusie dat ik daar alleen maar ongelukkiger van werd. :+ Na overleg met mijn moeder en haar partner vroegen we ons af wat we met het landje en de paarden die daar stonden gingen doen. Al snel was de conclusie dat het voorlopig aanbijft maar dat er voor de jongste die daar liep wel een oplossing gezocht moest worden. Een 13 jarige stond zich daar een beetje te vervelen. Hij wilde zo veel maar buiten de verzorgsters 1 keer per week was er niemand die écht tijd, geld en andere middelen had om iets met hem te doen. En dat is zonde, was de conclusie.

Na wat overleg heb ik mijn eisenlijst voor een opvolger naast de pony gehouden. Expressief. Ruin. Werkwillig. Vriendelijk. Onbeleerd. Laat beleerd.

Nu is laat beleerd wel echt een belangrijke eis voor mij. Ik wil niet dat er voor een bepaalde leeftijd is gereden. En Storm viel eigenlijk bij alle eisen binnen de perken. Expressief, heel erg. Ruin - pas net maar ja een ruin. :+ Onbeleerd - een soort van? Je kan er op stappen. :') Gezond. Ja. Laat beleerd. Ja. Alleen de hoogte is niet helemaal wat ik zocht met zijn 1.35 maar ik ben ook niet zo groot dus ik pas er prima op.

Dus bij dezen:


[ img ]

Dit is Storm. Hij is een appaloosa die helemaal verschimmeld is en bijna geen stippen meer heeft. :+ Er zit vast ook nog wat anders achter maar niemand heeft een idee. :') Er zit nog een hoop werk in maar ik denk dat er heel veel potentie in zit. Hij is nogal van de actie dus ik hoop op een hoop buitenritten *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 10:12 



 
Profiel   

Wat leuk!

Aan Storm ga je zo te zien en je te lezen op een goede manier je handen vol hebben. Een waardige opvolger van Joepie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 10:50 



 
Profiel   

Een nieuw paardje! Gefeliciteerd.

Storm lijkt er zin in te hebben. Hopelijk gaan jullie samen veel lol beleven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 04:44 



 
Profiel   

**stille meelezer kruipt even onder haar steen vandaan **

Is dit Storm die van Marco en Nicolette is geweest?
Ik denk hem te herkennen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 08:27 



 
Profiel   

Haha ja :+ Net als Joep overigens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 08:32 



 
Profiel   

Storm is echt geweldig van hoe ik mij herinner van jaren geleden. Echt een clown 1e klas. Daar ga je mega plezier aan beleven en lol mee hebben :D

Nicolette heeft mij lang geleden enorm geholpen met mijn vorige merrie, wat echt een draak was. Samen nog een wei gehuurd in Sprundel, waar Kybria en MP nog gestaan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:52 



 
Profiel   

Wat een leukerd heel veel plezier met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:29 



 
Profiel   

Wat fijn dat je een opvolger hebt! <3 Leuk dier! Precies dezelfde kleur als mijn ruin :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 16:00 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Het is je gegund!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 16:05 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Hopelijk kan hij een goede opvolger voor Joep zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 16:43 



 
Profiel   

denise04 schreef
Storm is echt geweldig van hoe ik mij herinner van jaren geleden. Echt een clown 1e klas. Daar ga je mega plezier aan beleven en lol mee hebben :D

Nicolette heeft mij lang geleden enorm geholpen met mijn vorige merrie, wat echt een draak was. Samen nog een wei gehuurd in Sprundel, waar Kybria en MP nog gestaan hebben.


Dat denk ik ook! En wat grappig. Een kleine wereld. MP gaat ook nog lekker. Die is dit jaar 26 geworden!


Bedankt voor alle lieve reacties <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 22:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 244 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen