Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 7 [ 174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Aura's Silvern Nuraij

 
Profiel   

Dankjulliewel, helemaal blij met het ventje! Later deze week plaats ik alle foto's even in een topic <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 14:54 



 
Profiel   

Gisteravond heerlijk bij de paardjes in de wei gezeten en leuke plaatjesboek van Nuraij kunnen schieten. T is echt een heerlijk mannetje!

[ img ]
Hij oefent alvast .. :o :D


[ img ]
[ img ]
[ img ]
Mijn favoriete foto voor nu, heerlijk om bij weg te dromen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 14:33 



 
Profiel   

Hij is zo prachtig.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 18:30 



 
Profiel   

Djoopie schreef
Hij is zo prachtig.......


Ah dankjewel! <3

't begint wel ineens een beetje een heel brutaal mannetje te worden.. Naar ons toe gelukkig niet. Maar ook Yah'ri begint hij nu te bespringen met ware hengstengeluid(jes) en zelfs een stijve plasser -O- beetje vroeg dit.. Over paar maanden maar eens even een nieuw paard erbij zetten dat hem toch even laten weten dat dit soort gedrag niet gewenst is volgens mij :(


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 21:51 



 
Profiel   

Vanavond weer wat foto's gemaakt van het boefje, hij gooit altijd direct zn staartje omhoog om een showtje weg te geven, zo leuk!

De zonsondergang was prachtig vanavond, dus dat gaf echt een mooi effect aan de foto's.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 21:48 



 
Profiel   

Prachtige foto's! <3
Het is wel een showbinkie hoor! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 22:15 



 
Profiel   

Heel mooi zo in dat licht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-20 20:24 



 
Profiel   

Al langere tijd niet meer gereageerd, drukke tijden achter de rug en helaas zat ik niet goed in mijn vel. Motivatie kwijt voor de paardjes etc etc. We besloten 3 weken weg te gaan en nu we terug zijn ben ik weer helemaal aan 't genieten van mijn paarden.

Trots deel ik wat fotootjes van Nuraij van vandaag, hij is inmiddels bijna door z'n veulenvacht heen..


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 14:00 



 
Profiel   

Hij is prachtig <3 vervelend van je dipje, ik ken het wel! Gelukkig heeft de vakantie je goed gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 16:40 



 
Profiel   

Hij is zooooo mooooiiiii!!!! Echt een prachtig kereltje. Fijn dat je je na je vakantie weer wat positiever voelt. Het is een raar jaar, dus ook niet vreemd dat het even wat minder met je ging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 17:30 



 
Profiel   

Ik zag hem al voorbij komen op facebook! Heel knappe man is het! Leuk om hem hier op bokt ook te kunnen volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-20 11:42 



 
Profiel   

Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk het filmpje van Nuraij z'n geboorte, zn eerste dagen en de weken/maanden erna.. :D


Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 13:19 



 
Profiel   

Wat een sierlijk mans kereltje, dat staartje omhoog. Hij beweegt prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 20:54 



 
Profiel   

Wat een heerlijk wijs mannetje is het :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 21:27 



 
Profiel   

<3 knappe vent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 05:03 



 
Profiel   

Dankjulliewel, 't is echt genieten met 'm. Heel ander karakter als veulen in vergelijking met z'n broer. Nuraij is gevoeliger op een positieve manier zeg maar, aanhankelijk maar niet opeisend zoals Yah'ri hahaha. Heerlijk!

Van 't weekend kwam Fenne een vriendin een gezellig weekend langs met haar paardje Nashan en hebben we twee fijne buitenritje gemaakt, ik op mama Jet.

Na die tijd heeft Fenne nog een paar leuke foto's van de broers gemaakt :

[ img ]
[ img ]
Trots!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 06:56 



 
Profiel   

Hij groeit hard zeg! En wordt nu ook al wat grijzer. Hij is dus een langzame schimmelaar? Echt prachtbeesten, die paarden van jou <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 10:30 



 
Profiel   

Super knap kereltje hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 12:30 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Hij groeit hard zeg! En wordt nu ook al wat grijzer. Hij is dus een langzame schimmelaar? Echt prachtbeesten, die paarden van jou <3


Ja hij groeit hard op 't moment, ik vind 't al bijna een naarling worden zo haha :+ :') Hij is volgens mij inderdaad een langzame schimmelaar, z'n borst begint nu duidelijker zichtbaar wit te worden maar staart en manen en de rest is vrij zwart nog. Denk dat het nu doordat hij meer vacht aanmaakt het ook meer opvalt. Ben stiekem heel erg benieuwd hoe hij er volgend jaar uit gaat zien *\o/*


Maaike_Indy schreef
Super knap kereltje hoor!

Dankjewel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 12:58 



 
Profiel   

Even weer een update, 't gaat super met Nuraij. Hij begint nu echt een beetje een naarling te worden haha. Hij heeft een fantastisch karakter, heel gevoelig.. Op een goede manier.

Elke dag haal ik hem even 's ochtends en 's avonds uit de paddock zodat hij z'n eigen brokjes rustig kan opeten en daarna oefenen we altijd even met voetjes optillen en stukje wandelen in de rijbak, halt houden en soms een stukje achterwaarts. Hij vind 't allemaal leuk.

Daarnaast pakken we nu sinds twee weken 1x per week trailer laden mee, z'n grote broer laat zien hoe 't moet en Nuraij is er vandaag voor 't eerst ook doorheen gegaan. Trots op hem. Ik hoop binnenkort een lekkere (korte) wandeling met de broertjes buiten te gaan maken.

Hierbij wat fotootjes van het trailer laden, hierna ff los gegooid in de rijbak waar ik bij leuke plaatjes van 'm geschoten heb

[ img ]
[ img ]
[ img ]

En de foto's met mijn camera


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 20:25 



 
Profiel   

Hij is echt een leuk ventje :D wat fijn dat je zo goed met hem kunt oefenen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 20:31 



 
Profiel   

Set_Elkol schreef
Hij is echt een leuk ventje :D wat fijn dat je zo goed met hem kunt oefenen!


Ja dat is echt zo leuk, hij vind het vooral heel gezellig en hij is zooooo anders als z'n broer. Die was altijd op zoek naar het uiterste, happen etc. en van alles proberen, nog steeds trouwens wel. Maar Nuraij is heel rustig en totaal niet dat hij je op een vervelende manier probeert uit te dagen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 19:22 



 
Profiel   

Nuraij wordt al een stoere grote vent, gisteren hebben we voor de tweede keer langs de straat gewandeld, jet was mee als steun maar Nuraij liep gewoon stoer voorop.

Hij begint nu een heerlijk wintervachtje aan te maken, 't staat 'm zo schattig.. Laatste foto is van vanmorgen, de knappe man[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 14:50 



 
Profiel   

Begin deze maand had ik Yah'ri samen met z'n moeder en kleine broertje ingeschreven voor een virtuele keuring, georganiseerd door de crabbet organisation. Een grote Engelse organisatie welke het oude engels (crabbet) bloed vertegenwoordigd. Zij organiseren normaal gesproken ieder jaar meerdere shows/keuringen in Engeland maar helaas kan ik daar niet zo gemakkelijk aan deelnemen.

Nu het een virtuele show werd bedacht ik mij niet en gaven wij ons op. Het mooie van deze keuring vind ik i.v.m. de arabieren shows zoals de meeste van ons ze kennen, is dat het paard hier most of all beoordeeld wordt op bruikbaarheid en bouw. Dus niet op type en hoofd. Mijn paarden fok ik ook met het doel om ze uit te kunnen brengen in de sport, ik wil dat ze sterk zijn en een goed lichaam hebben, een typisch Arabisch hoofd is bijzaak, uitstraling vind ik wel enorm belangrijk.

Gisteravond kreeg ik de uitslagen binnen en ik ben enorm trots op mijn eerste fok, Nuraij werd 1ste in zijn rubriek 'foal class' en 3e in de 'younstock homebred' rubriek. Daarmee mocht hij door voor het kampioenschap waar hij de titel 'Junior reserve champion 2020' binnensleepte! Ik ben enorm trots op Nuraij wat een geweldig resultaat!

Naast dat Nuraij het goed gedaan heeft hebben zijn moeder en broer ook fantastisch gescoord, ook zij werden beide in hun rubriek 1ste geplaatst en Yah'ri werd boven Nuraij geplaatst in het kampioenschap waarbij hij de titel 'junior champion 2020 werd! Geweldig!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 13:49 



 
Profiel   

Jaaah zo goed!! *\o/*
Wat een toppers!
Dat is dan wel weer het leuke van virtueel, dat je zo makkelijk mee kunt doen met zoiets.
Want de Crabbets zijn toch speciaal en passen niet in het moderne showplaatje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 15:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 7 [ 174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen