Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 7 [ 174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Aura's Silvern Nuraij

 
Profiel   

Wauw! Wat moet jij trots zijn op ze!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 16:05 



 
Profiel   

Wow, gefeliciteerd! :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 16:41 



 
Profiel   

Nuraij groeit op het moment enorm hard, en hij wordt zo gaaf! Ik ben enorm blij met hem, z'n karakter is alles waar ik op gehoopt had.

Van de week heb ik wat leuke fotootjes van hem gemaakt in de sneeuw <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:03 



 
Profiel   

Wow!!
Die 2e foto, kan mooi showen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 22:52 



 
Profiel   

Nuraij groeit super goed, op 't moment is hij een beetje schraler ivm verharen en z'n snelle groei maar owhhh wat wordt hij gaaf en is ie knap :j

Fotootjes van vandaag :


[ img ]

[ img ]

Ben zo benieuwd wat er onder z'n wintervacht vandaan komt, ik poets 'm nu iedere dag, hij haart enorm namelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 17:47 



 
Profiel   

Ik ben zo'n fan van je paarden! <3 Ze zijn stuk voor stuk prachtig en vind het mooi hoe liefdevol je over ze schrijft.

De jongste telg is nog steeds een plaatje en ik verwacht dat hij dat wel gaat blijven. Vooral blijven poetsen en dan foto's maken (en plaatsen) van deze kerel in zijn strakke zomervelletje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 14:03 



 
Profiel   

Maaike_Indy schreef
Ik ben zo'n fan van je paarden! <3 Ze zijn stuk voor stuk prachtig en vind het mooi hoe liefdevol je over ze schrijft.

De jongste telg is nog steeds een plaatje en ik verwacht dat hij dat wel gaat blijven. Vooral blijven poetsen en dan foto's maken (en plaatsen) van deze kerel in zijn strakke zomervelletje :j


Ah super leuk om te horen Maaike, dankjewel! <3 Ik vergat even om weer wat fotootjes te plaatsen maar Nuraij komt schitterend uit z'n wintervachtje. Heel chique en ik vind hem totaal geen naarling op het moment eigenlijk. Heel correct gebouwd.


Gisteren kregen we het fantastische nieuws dat Nuraij in een grote rubriek 'youngstock' van de show/keuring via The crabbet organisation UK, (waar hij het ook op moest nemen tegen 2 & 3 jarige) een 1ste plaats in ontvangst mocht nemen :)F

Hij mocht ook nog eens door naar het kampioenschap van alle rubrieken samen waar hij beloond werd met de titel Reserve Kampioen! *\%/*

Ik ben onwijs trots! *\o/*

[ img ]

Wat ik juist zo fijn vind aan deze keuring is dat de paarden echt beoordeeld worden op bouw en beweging. Ik heb meerdere foto's in moeten sturen en ook bewegingsfilmpjes, vanuit daar wordt door 2 juryleden uit Engeland het paard beoordeeld volgens de oude criteria vanuit de oude crabbet fokkerij. Super leuk om hieraan te kunnen deelnemen gezien dit normaal gesproken minder makkelijk te realiseren valt. :)

Daarnaast groeit Nuraij enorm hard, hij gaat z'n broer geloof ik nog voorbij..


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:26 



 
Profiel   

Wauw Michelle, top zeg! Vorig jaar had je ook al zo'n geweldig resultaat toch?
Mag je heel trots op zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:19 



 
Profiel   

Klopt inderdaad Corine, toen was hij ook 1ste in zijn rubriek (foal) en werd hij Junior reserve kampioen 2020. Die show was ook georganiseerd door de Crabbet organisation, nu waren er 2 andere juryleden. :D Extra trots gezien hij nog zo jong is en juist nu vol in de groei periode zit. Ben zo benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, ga Reindert in ieder geval weer vragen om ergens in juli/augustus langs te komen voor fotootjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 06:12 



 
Profiel   

Prachtig <3
Heerlijk nieuwsgierig koppie zit erop!
Gefeliciteerd met het resultaat +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 06:40 



 
Profiel   

Jaah echt super hoor zo'n resultaat!
Hij is ook heel aansprekend en hij heeft iets bijzonders. :j
Mooi dat hij ook lekker groeit, ben benieuwd hoe hij er straks weer uit komt te zien. *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:52 



 
Profiel   

chanicha schreef
Prachtig <3
Heerlijk nieuwsgierig koppie zit erop!
Gefeliciteerd met het resultaat +:)+


Dankjewel, zo blij met dit resultaat :D En heerlijk hé z'n koppie, dat vind ik zo
leuk ook aan 'm, hij heeft echt iets guitigs.


MirandaMalik schreef
Jaah echt super hoor zo'n resultaat!
Hij is ook heel aansprekend en hij heeft iets bijzonders. :j
Mooi dat hij ook lekker groeit, ben benieuwd hoe hij er straks weer uit komt te zien. *D


Super leuk om te horen Miranda, ikzelf ben natuurlijk bevooroordeeld maar ik vindt 'm
ook echt iets unieks hebben. <3

Nuraij heeft sinds kort een nieuw vriendinnetje, hij is er erg blij mee. Hierbij wat fotootjes :') Zal straks nog even een leuk topic maken haha


[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 18:48 



 
Profiel   

En weer een paar leuke foto's van Nuraij vandaag, 't begint wel een flinke boef te worden. Voorafgaand heb ik 'm even wat lesjes gegeven in de rijbak wb volgen en halt houden. Meneer vindt 't nodig om vaak door je heen te beuken of te gaan steigeren :7 dus tja, dat kan niet de bedoeling zijn.

Hierna weer even los gegooid met z'n vriendinnetje..


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 18:31 



 
Profiel   

Gaaf!! Knapperd.. <3
Ook al bijna glad in zijn vel, dan is zwart helemaal mooi..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 18:39 



 
Profiel   

MirandaMalik schreef
Gaaf!! Knapperd.. <3
Ook al bijna glad in zijn vel, dan is zwart helemaal mooi..


Ja vindt ik ook, wel gaaf ook dat hij nu nog zo donker is *\o/* heb ik toch een soort van zwarte arabier gehad hahaha :j :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:02 



 
Profiel   

Jaaa ik zag het op Facebook!
Knapperd hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:04 



 
Profiel   

Wat is hij leuk!! En ik ben zo benieuwd wat z'n kleur gaat doen, had je verwacht dat hij nu nog zo donker zou zijn? <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:06 



 
Profiel   

Michelle_S schreef
MirandaMalik schreef
Gaaf!! Knapperd.. <3
Ook al bijna glad in zijn vel, dan is zwart helemaal mooi..


Ja vindt ik ook, wel gaaf ook dat hij nu nog zo donker is *\o/* heb ik toch een soort van zwarte arabier gehad hahaha :j :')

Ja hij is nu toch zwart en hij blijft vast nog lang donker!
Schimpies glimmen ook wel mooi maar op de foto zie je dat niet zo goed meestal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:07 



 
Profiel   

Ja hij heeft echt een bijzondere glans vindt ik zelf, sws echt heel dun velletje :j ik zal weer nieuwe foto's maken wanneer hij helemaal volledig in z'n zomer vachtje zit.


IlonavL schreef
Wat is hij leuk!! En ik ben zo benieuwd wat z'n kleur gaat doen, had je verwacht dat hij nu nog zo donker zou zijn? <3


Nee ik had wel wat meer wit verwacht al, hij lijkt nu 't zelfde te zijn als in augustus vorig jaar. Dus wel wat witte haren door z'n vacht maar in eerste oogopslag een zwarte haha.

Alleen z'n neus wordt snel witter :')


chanicha schreef
Jaaa ik zag het op Facebook!
Knapperd hoor <3


Dankjewel, trots op 't boefje. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:11 



 
Profiel   

Hij doet me qua schimmelen denken aan Lola, zo'n kruising Arabier x Shetlander die een poosje heel bekend was op bokt. Zij was ook zwart en een hele langzame schimmel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 19:50 



 
Profiel   

Set_Elkol schreef
Hij doet me qua schimmelen denken aan Lola, zo'n kruising Arabier x Shetlander die een poosje heel bekend was op bokt. Zij was ook zwart en een hele langzame schimmel.


Heb dr even gezocht op bokt, inderdaad ook echt een donker schimmeltje zeg :j heel tof! Do benieuwd hoe snel/langzaam 't zal gaan bij Nuraij..

Toch is hij al aardig wit bij z'n neusje en borst, z'n billen zijn daarentegen vrijwel helemaal zwart.


[ img ]
Borst


[ img ]

Billen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 20:11 



 
Profiel   

Prachtig velletje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 16:49 



 
Profiel   

Prachtig, hij glimt als een spiegel en die attitude <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 16:51 



 
Profiel   

Dankjulliewel!! Vandaag weer zo'n heerlijke dag en kon mijn camera niet laten liggen :') weer wat fotootjes gemaakt van Nuraij, dit x met de bal *\o/*


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Daarna even laten zien hoe matcho hij is..

[ img ]
Samen met mama

[ img ]
Toch wel erg moe van 't spelen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 21:55 



 
Profiel   

Wauw wat heeft hij al een mooie manen! Al een echte man hoor! Geweldig!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 7 [ 174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen