Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 15 [ 367 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie gaat er in 2020 afstand doen van een paard?

 
Profiel   

Naar aanleiding van het topic "wie gaat er in 2020 op zoek naar een paard" dit topic.

Mijn levens situatie is verandert waardoor ik me begin af te vragen of ik niet een "verkeerd" paard heb. Ik heb het bewust tussen aahalingstekens staan, omdat het niet zo is dat hij en ik niet met elkaar door 1 deur kunnen. In tegendeel, hij heeft een super karakter, is gezond en heeft genoeg potentie. Ik ben heel blij met hem en hij komt in principe ook niets te kort bij mij.
Helemaal top zou je zeggen, maar er zit een maar aan. Ik wil carriere maken en ben moeder geworden. Ik heb hierdoor minder tijd om te rijden en mijn ambities zijn ook niet meer wat ze vroeger waren. Er staat nu een paard staan waar veel meer uit te halen is dan ik voor elkaar ga krijgen en ergens vind ik dat jammer. En ondanks dat hij super cool en nuchter is, is hij ook hengst en vol energie. Hij is super braaf hoor en ik heb weinig tot geen issues met hem, maar het is nou ook niet zo dat ik hem in mijn eentje inlaad en ergens in het bos in mijn eentje een ritje ga maken met hem. En ergens denk ik dat als ik dat zou doen het allemaal wel mee valt, maar heb er mis ook gewoon de ballen niet meer voor.


Komt erop neer dat ik twijfel of ik hem zou verkopen. Ik durf hem dus ook nog niet actief te koop te zetten. Maar als zich iemand voordoet waarbij ik echt de overtuiging heb dat dat beter bij hem past dan denk ik wel dat ik het misschien zou doen.
Dus was wel benieuwd of er meer mensen zijn die hun paard in de verkoop of stille verkoop hebben en waar ze zoal tegenaan lopen, wat jullie aanpak is ed..



Ook hier gelden de bokt regels (@mods check dit even):
Dit topic is aangemaakt om het gehele verkoopproces met andere verkopers te kunnen delen. We vinden het belangrijk dat dat de kern blijft van het topic. We willen jullie daarom graag wijzen op enkele regels.

- Het actief aanbieden/aanvragen van paarden is niet toegestaan in het topic. Daarvoor is de Markt, maar mocht een paard in een zoek/aaanbod profiel passen staat het vrij direct persoonlijk contact op te nemen. Ook verkapte advertenties zijn niet toegestaan in het topic.

- Het bespreken van, en linken naar, een advertentie is hier niet toegestaan. Dit topic gaat puur over de ervaringen en het proces van het verkopen van een paard.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 14:18 



 
Profiel   

Hm het verbaast me zo weinig reacties te zien. Dit onderwerp zou bij andere bokkers toch ook wel moeten leven.

Ik heb bij vlagen zulke periodes. Roep ook altijd dat ik dit paard niet perse 'voor altijd' heb, maar ondertussen is ze wel al 13 en ik ga dr niet op oudere leeftijd nog proberen te verkopen. Ik heb de smaak nu alweer een langere tijd onwijs te pakken, maar ik vind carriere en een paard lastig te combineren.

Stille verkoop is een leuk concept, ik kom alleen amper het erf af dus dat is dan lastig verkopen.

Zou je er een ander paard voor terug willen kopen? Ik zou dan denk ik willen gaan bijrijden, maar dat lijkt me erg ingewikkeld als je eerder eigenaar bent geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 01:28 



 
Profiel   

Weet je ook wat het bij jou is dat je dit gevoel hebt? Zit het hem ook in het paard of de situatie?

Ik denk dat die van mij het best leuk op concours zou doen. Hij is echt nuchter en kon de prikkels van een concours juist wel leuk vinden. Op een buitenrit loopt hij er ook bij van van "kijk mij mooi lopen"
Ergens ben ik ook bang dat ik spijt krijg als ik hem weg doe.

En mocht dat gebeuren dan wil ik er wel 1 voor terug, precies om wat je aangaf. Eigen is toch anders. Daarnaast zijn we aan het bouwen en daar komen stallen bij. Dus erger nog, er moet er zelfs mog 1 bij, hahah.

Ik zit er dus ook aan te denken om er op den duur iets bij te zoeken waarvan ik denk dat dat beter past bij mijn situatie. En dan maar zien of dat zo is. Betekend wel dat ik er 2 moet gaan rijden. Hopen dat me oude bijrijdster dan weer tijd heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 22:10 



 

Ik ga ook dit jaar een paard verkopen en zie nu al tegen de potentiele kijkers op moet ik zeggen.. Ik weet ook niet zo goed hoe/ waar ik hem het beste kan adverteren, en mijn advertentietekst is veel te lang hoor ik van alle kanten (''mensen lezen dat echt niet, die denken al snel dat er wat mee is..!'').
Sowieso de knoop doorhakken was al een lastige, ik heb hem eerder aangeboden, bedacht me toch weer omdat hij zo onwijs lief is, dan een huurder proberen te zoeken en er gaandeweg achterkomen dat dat verzekeringstechnisch heel wat voeten in de aarde heeft waardoor de huurprijs te hoog zou worden om realistisch te zijn. Dus nu definitief de knoop doorgehakt hem echt te gaan verkopen. Maar hoe definitief dat werkelijk is moet nog maar blijken, een nieuwe ruiter vinden heeft toch de voorkeur want ik wil hem helemaal niet weg..

Het betreft bij mij een pony die we als weidemaatje hebben aangeschaft, met de bedoeling ook in de toekomst voor onze dochter. Nu de toekomst er is echter is een weidemaatje niet meer nodig, en rijdt dochterlief geen paard meer. Pony is echter hartstikke leuk, zit in de bloei van zn leven (net 8 geworden) en heeft veel potentie om het ver te kunnen schoppen. Zijn huidige ruiter gaat er ook nog maar voor een half jaartje op passen en die kan maar 1 a 2x per week, waardoor ik een nieuw ruitertje moet gaan zoeken wat ik eigenlijk ook zonde vind van de pony. Juist omdat hij zoveel in zn mars heeft..

Ik heb hem nu op de bokt-markt staan, op ehorses, op speurders en op sommige fb-groepen. Marktplaats vind ik te duur (€30,- voor 28 dagen vind ik echt erg aan de prijs..!), en sporthorses twijfel ik nog over (is ook niet gratis maar wel veel beter qua prijs, ik weet alleen het bereik daar niet zo van omdat ik daar zelf nooit op gezocht heb).. Weten jullie nog sites om hem aan te bieden?

En wat vinden jullie van lange of juist korte advertentieteksten? Wat moet er absoluut in staan en wat is niet zo belangrijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 16:44 



 
Profiel   

Shanna, ik heb even de vrijheid genomen om je tekst onder de loep te nemen en ik heb deze wat aangepast naar hoe het in mijn ogen interessanter zou zijn. Minder overbodige informatie, zonder de essentie van hoe of wat de pony is te verwijderen.

Citaat
Roepnaam: Jip
Geboortedatum: 10-05-2012
Ras: Welsh
Geslacht: Ruin
Kleur: Schimmel
Stokmaat: c.a. 127 cm (niet officieel nagemeten)

Jip is een Welsh Mountain gefokte pony ruin, afstamming is Rondeels Fawn x Shamrock The Cool Colonell.

Beleerd onder het zadel en bekend met dubbele longe. Is verkeersmak, enkel groot verkeer kan soms spannend zijn. Groot verkeer wat langs de bak rijdt, interesseert hem niks. Geschikt voor kinderen die niet onzeker zijn aangelegd. Allrounder, hij heeft voor zowel dressuur als springen (ook crosshindernisjes) veel potentie!

Aangezien ons dochtertje geheel gestopt is met paardrijden en onze pony te veel potentie heeft om stil te staan, zijn wij op zoek naar een nieuwe eigenaar voor onze Jip. Momenteel wordt hij nog wel 1 á 2 keer per week gereden door een ruitertje.

Hij heeft een nuchter karakter en mooie, ruime gangen, ideaal voor in de wedstrijdring. Vooral springen vindt die leuk. Voor de wagen zou hij ook niet misstaan, maar dat kent hij nog niet.

Jip is een slimme, vrolijke, leergierige pony. Hij is braaf en niet snel onder de indruk. Echter is hij niet geschikt voor echte beginners of onzekere ruitertjes omdat hij een erg voorwaartse pony in het rijden nog niet alles goed bevestigd is. Hij kan de drie basisgangen, pasje wijken, achterwaarts en neemt ook al een klein sprongetje.

Hij is braaf bij de tandarts, dierenarts, hoefsmid, laat zich zonder verdoving scheren en loopt gemakkelijk de trailer op. Jip is vrij van gebreken. Hij loopt keurig zonder ijzers en heeft goed sterke hoeven. Keuren is toegestaan op kosten van de koper.

Tegen onkostenvegoeding kan Jip ook gebracht worden.

Ben je nieuwsgierig geworden? Filmpjes heb ik op aanvraag beschikbaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 17:02 



 

Wauw, daar heb ik heel veel aan! Nu is het zichtbaar hoe mijn advertentie inderdaad veel beknopter kan zonder de belangrijke dingen weg te laten. Eens kijken of ik mijn advertentie een beetje die vorm kan geven in mijn eigen woorden, bedankt voor het meedenken!


Edit; advertentie is inmiddels aangepast, beknopt genoeg zo? :+

E-horses vind ik echt een zeer gebruiksonvriendelijke site overigens, ik krijg de advertentie maar niet zichtbaar nadat ik de tekst gewijzigd heb.. Wat denken jullie van sporthorses? Het investeren waard of verspilde moeite?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 17:46 



 
Profiel   

De advertentie kan zeker nog beknopter. Het komt nu ook over alsof je een "zeurderige" verkoper gaat zijn. Je geeft vrij veel eisen voor de koper. Uiteraard moet je bij de verkoop een goed gevoel hebben over de koper, maar ik zou het niet al zo extreem in de advertentie zetten.
Je benoemd bijvoorbeeld 2x zijn stokmaat. Daarnaast zou ik bijvoorbeeld het hele stuk over wanneer hij buiten staat weglaten of flink inkorten.
Als je het inkort kan je bijvoorbeeld dit zeggen:
"Jip staat in de zomer periode 24/7 buiten (met schuilmogelijkheid) en in de winterperiode staat hij ’s nachts op stal. Hij zou ook graag een soortgelijk huisje weer willen vinden, omdat hij heeft zn vrije beweging echt (ruim) nodig heeft."
Maar je kan ook gewoon zeggen "Dagelijkse of 24/7 vrije beweging is een must voor Jip".
Je kunt altijd dingen verder uitleggen wanneer mensen vragen hebben of langskomen, maar een advertentie moet de aandacht trekken van mensen. Wanneer je hele verhalen typt, missen ze de belangrijke dingen.
En is er een reden dat je geen foto's erbij hebt staan?


Wij gaan dit jaar waarschijnlijk ook een paard verkopen. We hebben hem afgelopen zomer gekocht als projectpaard voor mijn moeder (en ik zou bijrijden) met de bedoeling hem na een tijdje weer te verkopen (omdat we aan het wachten waren op jonkies tot ze oud genoeg zijn etc.). Helaas liepen dingen anders en kon mijn moeder hem na een paar weken niet meer rijden en ben ik hem volledig gaan rijden. Voor mij is hij echter toch echt te klein. Het plan was om een paar sgw'tjes te starten en hem dan te verkopen, maar helaas gooide corona roet in het eten. Dus nu is het wat onduidelijk wat we gaan doen. Ik wil graag nog wat springen en crossen, maar op lange termijn is hij voor mij toch wel echt te klein. Dus het juiste moment vinden om hem te koop te zetten is lastig. Voor nu staat hij niet actief te kopen, maar als er interesse is, gaat hij wel weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 18:26 



 
Profiel   

Ik heb dit jaar een paard verkocht.
Had geen klik met haar en daardoor kreeg zij de minste aandacht. En dat verdiende ze niet.
Want het is een heel leuk werkwillig dier.
Heb haar 3 maanden!! op proef gegeven. Ik wil namelijk dat ze het goede huisje heeft gevonden.
En anders komt ze maar weer lekker hier.

De 3 maanden zijn nog niet om, dus ik wacht nog af of het definitief word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 18:29 



 
Profiel   

Shanna schreef
Wauw, daar heb ik heel veel aan! Nu is het zichtbaar hoe mijn advertentie inderdaad veel beknopter kan zonder de belangrijke dingen weg te laten. Eens kijken of ik mijn advertentie een beetje die vorm kan geven in mijn eigen woorden, bedankt voor het meedenken!


Edit; advertentie is inmiddels aangepast, beknopt genoeg zo? :+

E-horses vind ik echt een zeer gebruiksonvriendelijke site overigens, ik krijg de advertentie maar niet zichtbaar nadat ik de tekst gewijzigd heb.. Wat denken jullie van sporthorses? Het investeren waard of verspilde moeite?


Ik zou er een vraagprijs bij zetten, geeft veel meer duidelijkheid.
Verder kort en beknopt houden, is ie braaf? verkeersmak? wat kent hij? wat wens je voor hem?

Perservero: ik denk dat je moet afvragen of je spijt denkt te krijgen als je het paard verkoopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 18:40 



 

Ik vind een proefperiode altijd wel riskant hoor.. wat als er iets gebeurd in die proefperiode? Eigenlijk hetzelfde als wat ik met verhuren zo riskant vind..

Als het goed is staan er wel foto’s bij mijn advertentie, met een adblocker kan het zijn dat je ze niet ziet inderdaad. Ik ga zo nogmaals een ronde in de tekst knippen doen haha! Bedankt voor het meekijken! :D

Paard te klein voor de ruiter vind ik overigens een hele eerlijke reden voor verkoop. Nu is wel de tijd met de zomervakantie voor de deur die voor veel mensen niet door gaat. Maar de keuze blijft lastig.. helemaal als de dieren in het algemeen niet voor verkoop bedoeld zijn/ je ze normaal tot hun dood aanhoudt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 18:54 



 
Profiel   

Proef periode is ook riskant.
Zou het ook niet altijd aanraden.
Maar dit gaat om een recreatiepaard, dus ineens hoge eisen zullen er niet gevraagd worden.
Dat maakt misschien wel verschil met een sportpaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:02 



 
Profiel   

Wij hebben 1x proefperiode gegeven, nooit meer... Ze haalden de stang van de trailer weg terwijl hij nog vast stond, dus hij was een trauma rijker...

Ik heb idd een adblocker, dat zal het probleem zijn.

Ik vind het ook nog wel moeilijk om hem weg te doen, omdat ik wel heel veel plezier heb met hem. Ik heb de laatste jaren pech gehad en (te) veel paarden onder mijn kont gehad. Als je dan een paard hebt dat ongecompliceerd en gezond is en lekker aan het werk kan, dan is dat wel heerlijk. Maar ja, met mijn 1.82 op een vrij slanke 1.64 is echt krap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:04 



 
Profiel   

Ik zat vorig jaar in exact jou situatie! Had een superfijn paard, liep in het ZZZ dressuur maar door veranderingen in mijn leven minder tijd en ik dacht dat verkopen beter was.

Advertentie gemaakt en zeer selectief mensen laten komen. Ik wilde perse een goed huis bij mensen waar ik een goed gevoel bij had. Ik heb 5x mensen laten komen en kon hem alle 5 de keren kwijt. Uiteindelijk gekozen voor iemand waar hij met veel plezier staat er gereden wordt.

Als ik het nog een keer moest doen, had ik het niet gedaan. Een hele tijd geen paard van mezelf gehad, kon op zoveel plekken gaan rijden voor anderen en op een gegeven moment zelf weer wat gekocht.

Ik had hem gewoon niet weg moeten doen, ik wist wat ik er aan had hij vond het prima, of ik nu 3 of 4x per week reed.

Zou er goed over nadenken en bij twijfel nog even langer ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:05 



 
Profiel   

Hier zal ik moeten afscheid nemen van eentje omdat ik zal moeten beslissen wanneer inslapen.... vreselijk vind ik het.... paard al 15j deel van je leven... nu een klein jaar op de sukkel, komt niet meer beter, wou ze nog een tijd in het volle gras gunnen, want vindt ze heerlijk, maar wanneer zeg je dan echt van ‘nu genoeg’?... sowieso dit jaar, de aankomende maanden waarschijnlijk...
( paard heeft rauwe, dikke benen vol korsten, auto-immuun, enkel elke dag op extreem zware cortisone onderdrukt het minimaal, dus is niet vol te houden... de zon maakt het erger, maar alleen binnen is ze doodongelukkig)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:09 



 

Pfff dat is ook een lastige vraag hoor Tengeltje..
Bij mij is de keuze wanneer leven lijden wordt en er geen kans op verbetering meer is.. Als ze nog beter kunnen worden vecht ik met en voor ze, als er echter geen kans op verbetering meer is laat ik ze gaan voordat het nog slechter gaat worden. In jouw geval zou ik dan de keuze maken voor de zon veel gaat schijnen/ voor de zomer gaat beginnen om haar dat lijden te besparen.. Sterkte met je keuze.. :(:)


Ik heb de advertentie inderdaad nog beknopter gemaakt door het stukje hoe ik hem houdt eruit te laten/ te vervangen door ''Jip gaat alleen naar een huisje waar hij dagelijks (veel) buiten komt, ook in de winter.''. Dat dekt de lading inderdaad ook volledig, of ze hem dan wel of geen dekens op doen moeten ze helemaal zelf weten haha! :D

@ Bowo, op zich is 1.64 zo klein nog niet voor een 1.82 lange ruiter. Mijn vriend rijdt met zijn 1.84 op een fries van 1.62. Maar de bouw kan het plaatje maken of breken inderdaad.. Is het paardje qua bouw al slank of is dat ook nog wat gebrek aan bespiering/ achterstand qua voer (omdat het een projectpaard is)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:32 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden!
Wegens onverwachte 2ling zwangerschap heb ik mijn 1,5jarige nrps ruin te koop.
Maar oh wat vind ik het moeilijk, ik wil zo graag het perfecte baasje voor hem vinden. Maar krijg vooral heel erg veel reacties met wat is de laagste prijs dan haal ik hem wel op.

Ik had hem eigenlijk gefokt om straks weer zelf de sport mee in te gaan. Maar met straks 4 kids onder de 5 zou ik niet weten wanneer ik er op moet gaan zitten en dan kan ik die tijd beter is mijn volwassen merrie steken die al M loopt en gewoon heel makkelijk is.
Ipv alles maar half te doen bij allebei

Nog tips voor het gevoel wat makkelijker te maken. Voelt echt als falen dat hij weg moet

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:38 



 
Profiel   

Bij mij komt het ook met vlagen, dat ik af en toe twijfel om mijn zelf gefokte parel te verkopen. Niet omdat ik hem niet fantastisch vind <3, maar omdat ik er de tijd en motivatie niet voor kan vinden (om hem volledig door te rijden/ beleren) en ik nog steeds heerlijk zou kunnen rijden met zijn moeder. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hen te koop te zetten, en toch merk ik dat ik af en toe dagdroom over iemand die zichzelf aanbiedt voor hem als geweldig baasje :+ die er echt heerlijk me aan de slag gaat en met hem lekker naar buiten wil een grondwerken en genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:39 



 
Profiel   

Set_elkol. Die zoek ik dus ook :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:44 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
Hier zal ik moeten afscheid nemen van eentje omdat ik zal moeten beslissen wanneer inslapen.... vreselijk vind ik het.... paard al 15j deel van je leven... nu een klein jaar op de sukkel, komt niet meer beter, wou ze nog een tijd in het volle gras gunnen, want vindt ze heerlijk, maar wanneer zeg je dan echt van ‘nu genoeg’?... sowieso dit jaar, de aankomende maanden waarschijnlijk...
( paard heeft rauwe, dikke benen vol korsten, auto-immuun, enkel elke dag op extreem zware cortisone onderdrukt het minimaal, dus is niet vol te houden... de zon maakt het erger, maar alleen binnen is ze doodongelukkig)


Sterkte...ik zit in een zelfde soort schuitje wbt paard.
Heeft een cyste in z'n kroonbeen en loopt nu op pijnstilling in de wei..beter gaat het niet meer worden.
Zolang het nog paardwaardig is op pijnstilling is het oke, maar zodra dat niet meer is heb ik ook geen keuze meer. Hopelijk geen 2020...maar is hem nog wat extra tijd gegund.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:44 



 
Profiel   

Hoi ik meld me ook!

Mijn merrie heb ik drachtig gekocht in december. En verwacht begin juli een veulen. Die wil ik dus gaan verkopen. Wanneer adverteer je een veulen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:52 



 

Zo snel mogelijk haha! Mensen vinden het leuk om hun veulen vanaf dag 1 al te kennen/ kunnen volgen. Als je er duidelijk bij vermeld vanaf welke leeftijd het veulen eventueel mag verhuizen dan weten de kopers ook vanaf wanneer ze het veulen eventueel kunnen verwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 19:58 



 
Profiel   

Mag ik mij hier ook melden? Ik heb met veel pijn en moeite begin dit jaar eerst mijn droommerrie in moeten laten slapen (ivm een blessure aan haar SI gewricht) en daarna heb ik haar (toen) 2,5 jarige dochter verkocht. Ik vond het zo moeilijk om te doen, maar aan de andere kant zoveel beter voor haar. Met 2 eigen bedrijven zag ik mijzelf geen D pony's meer beleren. Daarbij ben ik sinds ik kinderen heb een stuk voorzichtiger geworden met paarden. Wat nou als er iets gebeurt tijdens het inrijden? :+

Ik heb er toen nog aan gedacht om haar weg te brengen en te laten beleren door een ander, maar omdat ik haar moeder zou laten inslapen stak mij dat zo enorm... op een of andere manier was mijn hele beeld anders geworden tegenover de dochter. Ik hield nog steeds enorm veel van haar, maar als ik naar haar keek, dan zag ik alleen haar mams die ik zo ontzettend hard mis en dat deed teveel pijn. Ze heeft het nu erg goed hoor, daar heb ik wel voor gezorgd. Soms is houden van ook loslaten.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie het allemaal doen. :j

Hatsikidee89 ik zou het veulen ook zsm adverteren als je zeker weet dat je het wilt verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 20:00 



 
Profiel   

Ik ben heel zeker haha!! Ik zat ook te denken zsm te adverteren. Het is een friese ster sport merrie en het veulen heeft als papa eise 489. Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 20:07 



 
Profiel   

Shanna schreef
@ Bowo, op zich is 1.64 zo klein nog niet voor een 1.82 lange ruiter. Mijn vriend rijdt met zijn 1.84 op een fries van 1.62. Maar de bouw kan het plaatje maken of breken inderdaad.. Is het paardje qua bouw al slank of is dat ook nog wat gebrek aan bespiering/ achterstand qua voer (omdat het een projectpaard is)?

Het kan ook nog net, maar het is bijvoorbeeld onwijs moeilijk om een zadel te vinden (ik moet eigenlijk gewoon 18inch hebben, maar dat past niet op zijn rug). Ik rijd met vrij korte beugels omdat ik anders mijn benen niet stil kan houden omdat er simpelweg geen steun is van zijn buik op de juiste punten.
Zijn bespiering is al wel enorm verbeterd (hij staat nu ook al bijna een jaar bij ons), maar hij zal nooit echt breed worden denk ik.

En ik denk ook dat mijn bouw meespeelt. Ik kreeg laatst de opmerking dat op een foto mijn paard van 1.73 net een pony leek onder mij. En die van 1.78 was ook al niet groot meer :+
Ik wil je best een foto laten zien, plaats ik alleen liever niet openbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 20:07 



 
Profiel   

Ik ga helaas afstand doen van mijn knappe hengstveulentje. Maar wist ik van te voren, als het een hengst zou zijn dat het weg zou gaan. Ik ben echt een merriemens, dus hoop er een heel goed huisje voor te vinden. Mijn merrie zal opnieuw gedekt gaan worden, duimen voor een mooie merrie volgend jaar..
Eigenlijk was het idee om mijn merrie ook weg te doen, maar is zo'n lief paard en ze doet het zo goed als moeder, dat ze in de herkansing mag :o

Vind het evengoed wel een moeilijk idee hoor, tis zo'n kleine knapperd, maar gaat vast iemand heel erg blij mee worden.
Heb hem nu nog niet heel actief aangeboden, moet nog even mooie foto's laten maken door een fotograaf.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 15 [ 367 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen