Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 50 [ 1226 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Mijn nieuwe knappe vriendje: Autan Lastuques S!

 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
Ketly schreef
Ik heb een foto gekregen van zijn volle zus, erg gaaf! <3


Oeh zou je die foto (met toestemming) willen delen?

Aangezien het via mij ging :
Merlot , volle zus
[ img ]

Allegria, de vader van Autan
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 09:42 



 
Profiel   

Dankjewel Kabayo, ik had het via pb gestuurd omdat het mijn foto's niet zijn :D Maar zijn zus is ook echt súperknap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 10:27 



 
Profiel   

Hier gaat het goed met Autan! Het hengstengedrag verminderd al, hij staat nog wel alleen maar aan de andere kant van de draad staat nu een vriendje.

Wel ontzettend balen hier.. Ik kon mijn vorige zadel weer overnemen dus deze hadden we gepast en deze lag helemaal perfect. Dus opgevuld en mee gereden, hij liep heerlijk! Ik heb deze mensen meteen geappt dat ik het zadel overneem en toen belden ze dat mijn vorige paard heel beroerd liep met het nieuwe zadel dus dat ze het oude zadel eerst niet verkopen, ondanks dat die niet meer goed lag. Ik hoop snel dat we een nieuw zadel hebben zodat we weer los kunnen! Nou ja los, we rijden 1 of 2 keer in de week. Aan de andere kan ben ik zelf ook even uit de running omdat hij bovenop mijn voet sprong toen hij schrok.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 13:21 



 
Profiel   

Auw dat zal zeer doen aan je voet!
Hopelijk toch snel een goed zadel. Fijn dat ie al minder hengstengedrag heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 19:52 



 
Profiel   

Ik weet niet of er nog mensen volgen hoor :o Maar hierbij toch een kleine update! We zijn geslaagd met een zadel dus we kunnen los!

Verder niet erg veel te melden, behalve dat het erg goed gaat <3 Overdag staat hij lekker op de paddock en ‘s avonds even een uurtje op het land.

Mijn gouden vriendje!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 21:03 



 
Profiel   

Ik volg nog. Hij ziet er goed uit! Ben benieuwd naar foto's onder je nieuwe zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 21:07 



 
Profiel   

Ik volg ook! Fijne update!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 21:09 



 

Ik volg ook nog steeds. Prachtig paard <3 , mag je gerust meer foto’s van plaatsen :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 21:35 



 
Profiel   

Leuk dat jullie nog volgen! Begin volgende week ga ik weer rijden, ik ga kijken of ik het dan even vast kan leggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 23:05 



 
Profiel   

Ik volg ook nog! Ben heel benieuwd hoe hij en jullie je gaan ontwikkelen! Het is een knap ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 23:19 



 
Profiel   

Ketly schreef
Ik weet niet of er nog mensen volgen hoor :o Maar hierbij toch een kleine update! We zijn geslaagd met een zadel dus we kunnen los!

Verder niet erg veel te melden, behalve dat het erg goed gaat <3 Overdag staat hij lekker op de paddock en ‘s avonds even een uurtje op het land.

Mijn gouden vriendje!
[ [url=m/yRgPBE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UUSfpd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Knapperd!! Staat de eerste fotoshoot al gepland Daar is die wel heeeul geschikt voor <3

Fijn dat het is gelukt met zadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 13:55 



 
Profiel   

Jij hebt wel een neus voor knappe paarden! Wat een aansprekend dier zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 14:04 



 
Profiel   

Ik volg ook nog steeds stilletjes mee hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 14:20 



 
Profiel   

Hier nog een stille volger!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 14:27 



 
Profiel   

Wauw wat een mooi paard zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 14:29 



 
Profiel   

Leuk dat jullie allemaal meelezen, ik zal proberen zo veel mogelijk te plaatsen :D

Ik heb nog geen fotoshoot gehad met hem, maar dat gaat er zeker wel komen! Als hij iets uitgezwaard (en ik iets minder uitgezwaard ben :+) is wil ik heel graag rijfoto's hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 15:12 



 
Profiel   

https://vimeo.com/429379683

Ik heb duizenden opmerkingen over mijn houding en rijden en hoe veel we nog aan elkaar moeten wennen, maar ik ben zo onwijs trots op dit dier dat ik jullie dit filmpje niet kon onthouden <3 Hij is ook nog wat onrustig in zijn mond, binnenkort komt de tandarts omdat ik het idee heb dat dat wel even nodig is.. :D Hopelijk zijn jullie lief voor mij :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 21:27 



 
Profiel   

Hij is leuk! Mist nog wat balans en ontspanning maar dat komt heus vanzelf :D

Ook jij moet wennen hè!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 21:42 



 
Profiel   

Ja we zijn beide een beetje onwennig nog :+ Hij gooit vergeleken met mijn vorige merrie gigantisch hoog op dus ik ben soms echt even de weg kwijt haha. Maar hij voelt zo ontzettend safe aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 21:45 



 
Profiel   

Het ziet er al netjes uit hoor, je hebt hem maar zo kort. Gewoon lekker de tijd nemen om een combinatie te worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 21:53 



 
Profiel   

Lief :D Hij loopt nu ook nog maar 1 of 2 keer in de week dus dat houden we er voorlopig ook mooi in. Hij geeft al zoveel dus wil hem niet overvragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 22:41 



 
Profiel   

Vandaag was dé dag! Ik heb altijd heel hard geroepen: ik koop nooit een fries.. Dat heb ik heel lang volgehouden, tot er toch echt een halve fries op stal stond. Ik had nog maar één optie en dat was mijn halve fries een beetje minder fries maken.


Voor.. Met hulp van mijn lieve stalgenoten die de puntjes op de i hebben gezet voor mij :D
[ img ]

En....
Het resultaat! <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 22:01 



 
Profiel   

Blijft een knap paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 22:12 



 
Profiel   

Dankjewel :D Ik vind hem zelf nog veel stoerder met zijn nieuwe look <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-20 09:41 



 
Profiel   

Ik vind dat harige ook maar niks, ookal heb ik zelf ook 2 Friezen staan :') zonder haar zijn ze veel leuker idd :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-20 10:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 50 [ 1226 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen