[VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:17

Wat vervelend zeg. Ik zat de advertentie te zoeken. Maar kan helaas niet vinden.

Muze
Berichten: 5273
Geregistreerd: 24-04-20

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:26

Is het nu wel duidelijk wat haar afstamming is dan? Aangezien die er bij je advertentie wel bij staan?

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:44

Ondertussen gevonden. Ik ben bang dat je dat geld er niet voor gaat krijgen

Muze
Berichten: 5273
Geregistreerd: 24-04-20

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:52

Nee, is ook niet realistisch. Maarja, vragen kan.

Koekie73

Berichten: 2660
Geregistreerd: 30-10-16

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:13

Wat jammer zeg! Je hebt haar nog niet zo lang toch? Kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is.

Ik vind het wel een heel bedrag dat je vraagt voor een pony zonder papier en die eigenlijk nog maar net onder het zadel is .
Hopelijk vind je een fijne nieuw thuis voor Sunshine. Sterkte!

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 17:33

Prijs is ook meer een richtprijs en is zeker onderhandeling in mogelijk. Sunshine loopt nu B niveau, springt makkelijk een parcoursje, is top braaf en kindjes stappen zo met haar weg. FB heeft de advertentie helaas verwijderd ivm de richtlijnen.

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 22:04

Een super match kunnen vinden, aankomende dinsdag word ze gekeurd, donderdag komt er een osteopaat meekijken ter extra beoordeling! Mocht hier niets raars uitkomen is de koop rond en gaan wij haar deze week naar haar nieuwe plek brengen. Redelijk in de buurt en altijd welkom om een keer langs te komen kijken, had geen betere plek/klik kunnen wensen :o.

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:24

Kristy1998x schreef:
Een super match kunnen vinden, aankomende dinsdag word ze gekeurd, donderdag komt er een osteopaat meekijken ter extra beoordeling! Mocht hier niets raars uitkomen is de koop rond en gaan wij haar deze week naar haar nieuwe plek brengen. Redelijk in de buurt en altijd welkom om een keer langs te komen kijken, had geen betere plek/klik kunnen wensen :o.


Nog even duimen dus.. en dan hopelijk naar haar fijne plek verhuizen!

Koekie73

Berichten: 2660
Geregistreerd: 30-10-16

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 00:10

Wat fijn!!

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 12:37

Kristy1998x schreef:
Een super match kunnen vinden, aankomende dinsdag word ze gekeurd, donderdag komt er een osteopaat meekijken ter extra beoordeling! Mocht hier niets raars uitkomen is de koop rond en gaan wij haar deze week naar haar nieuwe plek brengen. Redelijk in de buurt en altijd welkom om een keer langs te komen kijken, had geen betere plek/klik kunnen wensen :o.

Super fijn en in mijn ogen alleen maar een goed teken dat de mensen een osteopaat meenemen om er extra naar te kijken :j Dan zijn het serieuze kopers en hopelijk mogen die heel lang van haar genieten en hoe fijn dat je haar nog kan opzoeken.

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-21 20:07

Hallo allemaal!

Even stil geweest vanaf mijn kant.
Sunshine heeft een super plek kunnen vinden. Voor nu staat ze nog in het westen maar zodra de koop van hun nieuwe woning rond is komt ze deze zomer bij hun aan huis te staan hier in de buurt. Fijn om de mogelijkheid te hebben gekregen een keer langs te komen en eventueel een ritje te maken mocht ik dit willen. Had geen betere plek voor haar kunnen wensen.

In de tussentijd zijn wij, na een pittige bevalling, trotse ouders geworden van onze zoon; Diƫgo. Op paardengebied zal het vanaf mijn kant een lange tijd stil blijven, een eigen paard is even niet mijn prioriteit op het moment. Misschien dat ik in de toekomst wat ter verzorging kan vinden oid maar dat zie ik dan wel weer. Voor nu heerlijk van ons gezin genieten. Zo nu en dan kom ik even een kijkje nemen op bokt, blijft leuk.

Afbeelding

Dankjullie allemaal voor het volgen van dit topic. Helaas anders dan gepland afscheid moeten nemen van Sunshine. Hoe speciaal ze ook voor mij is ze werd er niet gelukkiger op de laatste weken bij mij. Aan aandacht komt ze bij de nieuwe eigenaren niets te kort dus dat is goed zo. Ze staat er prettig :o.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 23:02

Gefeliciteerd met je zoon! <3
En wat fijn dat ze een goede plek heeft gekregen. *\o/* Het is helemaal niet erg als je prioriteiten veranderen, zolang er nog wel aan de belangen van het paard wordt gedacht. En dat heb je gedaan! :j

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 07:15

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! <3

amazaballss

Berichten: 134
Geregistreerd: 05-04-20
Woonplaats: Zaanstreek

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 07:44

Gefeliciteerd! <3 Ben je een beetje bijgekomen van de bevalling? :(:)

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:33

Gefeliciteerd Kristy! Een hele mooie baby. <3

_Mir
Berichten: 1358
Geregistreerd: 01-01-20

Re: [VOLG] After rain comes... Welkom Sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:47

Fijn dat jouw paard een goed huisje heeft gevonden! En wat een prachtige foto van jullie zoontje, lekker genieten nu!