Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 13 [ 321 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Van vrije natuur naar 'huis'

 
Profiel   

Hannanas schreef
Leuk zeg! Kun je vanaf nu 4 weken oefenen met trailerladen en rijden toch?

Heb geen trailer dus helaas lukt dat oefenen zelf niet. Als ik weg ga huur ik meestal iets. Beetje lastig dus in deze situatie nu, jammer!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 18:05 



 
Profiel   

Ah dat is jammer! Geen stalgenoten of pensioneigenaar met een trailer?

Doreen Proos anders vragen om te komen trainen met haar trailer? Zij komt sowieso op locatie voor trailerladen, of zij ook haar eigen trailer kan meenemen weet ik niet. Mocht dat wel zo zijn heb je het dan gelijk goed aangepakt/aangeleerd en is het voortaan een eitje wanneer je incidenteel een trailer huurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 18:39 



 
Profiel   

Oh die ken ik niet Hannanas! Lijkt me wel fijn om lessen te krijgen ook, in alle rust oefenen. Als het op de trailer rustig verloopt dan doet dat volgens mij ook goed voor de locatie van aankomst. Althans, dat hoop ik dan maar.
Had het er net met mijn vriend over: misschien is dit ook een goed moment om zelf een trailer te kopen en dus te hebben. Ja, why not, zei hij :) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 19:23 



 
Profiel   

Hier even een off-periode. Ik had vorige week zo'n gevoel van 'oh dit is zo'n dag': tijdens grondwerk, met name longe, zag hij alleen maar spoken en schoot hij door de bak. Niet fijn. Het bleef alleen niet bij 'zo'n dag', de keren erna ook steeds heel schrikkerig en alert in de bak, echt opletten geblazen, want dat gaat me dan toch een partijtje hard :+. Uiteindelijk komt er wel weer wat rust in en ik kan het prima handelen aan de lijn, maar leuk vind ik het niet. Denk dan wel met momenten, jóóó, hier moet ik ooit nog op gaan zitten, hoe dan?! Wellicht pubergedrag, het wisselvallige weer, het arabische bloed, wie zal het zeggen? %) Hoop dat het weer wat normaliseert in elk geval!

Dit blijft natuurlijk wel schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 19:33 



 
Profiel   

Vandaag een heeeeeel braaf paardje :+ zelfs relaxed naast gezaag en gerommel bij de overkapping die wordt gebouwd gestaan. Trots baasje! <3 En ook met het grondwerk was hij weer meer op mij gefocust. Hij kan het wel :)

Daarna natuurlijk weer lekker welverdiend relaxen op de track.

[ img ]


Kreeg ook nog echt hele lieve foto's en een filmpje van een stalgenootje. Zo fijn om te zien!


[ img ]



Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 19:58 



 
Profiel   

Hoi allemaal, even een vraag waar ik toch nog over twijfel: eind september de 'werken aan de hand' workshop bij Mireille den Hoed. De twijfel of ik Gino toch mee zal nemen met een vrachtwagentje wat ik kan huren. Het lijkt me echt heel leuk om met hem weg te gaan en het samen met hem te ondergaan, of het niet zal doen, omdat de rit erheen misschien wel stressvol is etc. Je moet ook ergens beginnen en doen natuurlijk denk ik dan, maar wanneer is dan het goede moment he. tsja !
Hij gaat heel goed de laatste tijd weer in elk geval, heel erg fijn! Hij lijkt wel met de dag te groeien, ik vind het haast al echt een heel paard worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 08:52 



 
Profiel   

Zou je bijvoorbeeld een paar keer een trailer kunnen huren of gebruiken van een stalgenootje om te oefenen? Denk als je het 3 keer oefend met eventueel een stukje rijden tussendoor dat dat helemaal geen probleem hoeft te zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 08:56 



 
Profiel   

Captain schreef
Zou je bijvoorbeeld een paar keer een trailer kunnen huren of gebruiken van een stalgenootje om te oefenen? Denk als je het 3 keer oefend met eventueel een stukje rijden tussendoor dat dat helemaal geen probleem hoeft te zijn!

Ja dat kan ik checken, er is vast wel iemand, het navragen waard! Dat is ook nog wel een punt, want wil zelf ook graag een trailer kopen, maar ergens voelt zo'n trailer toch minder stevig en veilig om een (jong) paard in te vervoeren. Voorheen al een paar keer gedaan met hem, ging dan wel, maar vrachtwagentje voelt sowieso meer safe. Zelf vrachtwagentje kopen doe ik sowieso niet, want dat is dan weer zonde vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:00 



 
Profiel   

Ik ken heel wat jong grut en die worden allemaal op een trailer gezet. Eigenlijk zonder al te veel problemen. Rust en koekjes zijn de toverwoorden

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 06:48 



 
Profiel   

veranadautje schreef
Ik ken heel wat jong grut en die worden allemaal op een trailer gezet. Eigenlijk zonder al te veel problemen. Rust en koekjes zijn de toverwoorden

Dat is ook waar. Meer mijn eigen bedenkingen in termen als 'wat als'. Dat maar wat meer gaan loslaten denk ik. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 10:26 



 
Profiel   

Mensen met paarden ervaring mee nemen helpt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:07 



 
Profiel   

Britt1 schreef
Hoi allemaal, even een vraag waar ik toch nog over twijfel: eind september de 'werken aan de hand' workshop bij Mireille den Hoed. De twijfel of ik Gino toch mee zal nemen met een vrachtwagentje wat ik kan huren.

Kwam bij toeval bij dit topic terecht, leuk dier!
Toevallig ga ik zelf ook naar die workshop, ga je ongetwijfeld veel aan hebben.

Qua trailer laden zou je Raymond Kramer eens kunnen vragen, die komt daar vaak in de buurt. Doet het in alle rust, maar is wel duidelijk, geen trucjes en als hij ze in de trailer heeft, zijn ze er ook echt oké mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:47 



 
Profiel   

veranadautje schreef
Mensen met paarden ervaring mee nemen helpt.

Het is niet dat ik geen ervaring heb. Ook al wel vaker met trailer met hem weg geweest. Ik vind het alleen elke keer wel weer spannend. Heb de gekste verhalen gehoord en gezien en die zitten dan toch ook ergens in je hoofd helaas.
Ga maar eens beginnen met weer laden en dat een beetje uitbouwen tot het goed genoeg voelt. Hij is momenteel sowieso enorme sprongen aan het maken in zijn ontwikkeling, heel positief wel gelukkig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:48 



 
Profiel   

noontje84 schreef
Britt1 schreef
Hoi allemaal, even een vraag waar ik toch nog over twijfel: eind september de 'werken aan de hand' workshop bij Mireille den Hoed. De twijfel of ik Gino toch mee zal nemen met een vrachtwagentje wat ik kan huren.

Kwam bij toeval bij dit topic terecht, leuk dier!
Toevallig ga ik zelf ook naar die workshop, ga je ongetwijfeld veel aan hebben.

Qua trailer laden zou je Raymond Kramer eens kunnen vragen, die komt daar vaak in de buurt. Doet het in alle rust, maar is wel duidelijk, geen trucjes en als hij ze in de trailer heeft, zijn ze er ook echt oké mee.

Hey wat leuk zeg! Ga je ook eind eind september dus? En met eigen paard? Ik ben heel benieuwd. Heb er veel zin in.

Bedankt voor de tip! Biedt hij die training aan huis of hoe gaat dat? Zeker het overwegen waard, ben benieuwd naar meer info, hoor het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:53 



 
Profiel   

Britt1 schreef
veranadautje schreef
Mensen met paarden ervaring mee nemen helpt.

Het is niet dat ik geen ervaring heb. Ook al wel vaker met trailer met hem weg geweest. Ik vind het alleen elke keer wel weer spannend. Heb de gekste verhalen gehoord en gezien en die zitten dan toch ook ergens in je hoofd helaas.
Ga maar eens beginnen met weer laden en dat een beetje uitbouwen tot het goed genoeg voelt. Hij is momenteel sowieso enorme sprongen aan het maken in zijn ontwikkeling, heel positief wel gelukkig!!


Bedoelde meer dat je vaak zelf rustiger bent als je weet dat mocht er wel wat gebeuren. En die kans is niet heel groot. Dat er mede paarden kenners bij zijn om te helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:30 



 
Profiel   

Citaat
Bedoelde meer dat je vaak zelf rustiger bent als je weet dat mocht er wel wat gebeuren. En die kans is niet heel groot. Dat er mede paarden kenners bij zijn om te helpen.

Ja daar heb je helemaal gelijk in en is ook fijn om back-up te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:08 



 
Profiel   

Britt1 schreef
Hey wat leuk zeg! Ga je ook eind eind september dus? En met eigen paard? Ik ben heel benieuwd. Heb er veel zin in.

Bedankt voor de tip! Biedt hij die training aan huis of hoe gaat dat? Zeker het overwegen waard, ben benieuwd naar meer info, hoor het graag.


Ja, moet alleen nog even reserveren dus hoop dat er nog plek is. Sowieso met eigen paard ja.

Doe me anders even een pb met je vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 22:10 



 
Profiel   

Doen! Je bent er zo enthousiast over, is toch hartstikke leuk! En het spannend vinden mag, laat die spanning er maar zijn en ga het niet uit de weg, het komt echt wel goed. Iedereen moet een keer die drempel over :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 22:38 



 
Profiel   

Jullie hebben ook gelijk. Stappen zetten nu. Ik heb in elk geval vast even op een punt doorgepakt en contact gehad met degene die Noontje noemde. Las al meer positieve dingen over hem. Hoop voor eind september een paar sessies met hem te hebben gepland, zodat Gino lekker mee kan naar de workshop. :)
Nu ook mijn zoektocht naar een eigen trailer even intensiveren. Is ook zo makkelijk nog niet zie ik qua aanbod. Maar ook dat komt vast goed. Tips voor goede adressen altijd welkom uiteraard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 22:41 



 
Profiel   

Britt1 schreef
Jullie hebben ook gelijk. Stappen zetten nu. Ik heb in elk geval vast even op een punt doorgepakt en contact gehad met degene die Noontje noemde. Las al meer positieve dingen over hem. Hoop voor eind september een paar sessies met hem te hebben gepland, zodat Gino lekker mee kan naar de workshop. :)

Hé wat leuk, ga je geen spijt van krijgen.

Ik blijf dit topic even volgen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 07:57 



 
Profiel   

noontje84 schreef
Britt1 schreef
Jullie hebben ook gelijk. Stappen zetten nu. Ik heb in elk geval vast even op een punt doorgepakt en contact gehad met degene die Noontje noemde. Las al meer positieve dingen over hem. Hoop voor eind september een paar sessies met hem te hebben gepland, zodat Gino lekker mee kan naar de workshop. :)

Hé wat leuk, ga je geen spijt van krijgen.

Ik blijf dit topic even volgen haha.

Sowieso bedankt voor de tip! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 08:11 



 
Profiel   

Jeeeetje, wat een keuze aan trailers :\ . Ik wil een 1,5paards met aluminium bodem en zadelkamer. Maar al die merken, het zegt mij niet direct wat. Do's en don'ts zijn welkom hoor! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 15:54 



 
Profiel   

Iemand bekend met de Cheval Liberté Gold 1 trailers? Heb deze op het oog en ga woensdag kijken. :o

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 14:32 



 
Profiel   

In het kader van wensen en doorpakken *\o/* <3

[ img ]

Halve dag onderweg geweest, maar superblij mee! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 13:32 



 
Profiel   

Super!! Daar ga je vast veel plezier van hebben (wij hebben ook een cheval, heerlijke trailer :D)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 13 [ 321 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen