Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Van vrije natuur naar 'huis'

 
Profiel   

Citaat
Heelsum staat ze nu, bij een vriendin op haar pp. Inderdaad het beleren (hoe en waar en wanneer) die dingen. En wat voor een kruising is het? Ben benieuwd!
Wat een lief koppie ook, precies zo'n puppyhoofd heeft de mijne ook inderdaad! Spreekt boekdelen

Ah dat is om de hoek ja :) wordt ze ook 4 of net dit jaar 3 geworden bedoel je?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 22:54 



 
Profiel   

Momo94 schreef
Wat is hij mooi! :D
Is dit je eerste eigen paard? :)

Dank je! Nee hiervoor ook een paard gehad, maar helaas veel te vroeg moeten laten inslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 23:01 



 
Profiel   

Britt1 schreef
Citaat
Heelsum staat ze nu, bij een vriendin op haar pp. Inderdaad het beleren (hoe en waar en wanneer) die dingen. En wat voor een kruising is het? Ben benieuwd!
Wat een lief koppie ook, precies zo'n puppyhoofd heeft de mijne ook inderdaad! Spreekt boekdelen

Ah dat is om de hoek ja :) wordt ze ook 4 of net dit jaar 3 geworden bedoel je?


Ze is net pas 3 dus heb nog tijd genoeg om het uit te zoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 22:19 



 
Profiel   

Even weer een kleine update: mijn puppy doet het goed! De keuring slaan we over dit jaar, wie weet volgend jaar!
Nu maar gewoon even lekker genieten van al het groen en getut :) En hij is inmiddels weer goud Trouwens! Altijd leuk zo'n toverbal <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 20:05 



 
Profiel   

Heerlijk paradijs zo voor de jonge gup toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 21:57 



 
Profiel   

Echt een leuk ding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 00:24 



 
Profiel   

Net je hele topic doorgenomen, fijn topic om te lezen en mooi paardje heb je <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 01:05 



 
Profiel   

Hij is zo leuk! En wat een mooie plek zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 12:57 



 
Profiel   

O wat leuk dat we uitgelicht zijn! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 13:49 



 
Profiel   

Knappe jongen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 22:58 



 
Profiel   

Er is er één jarig *\o/*
4 jaar alweer! En ruim 3 jaar bij mij *\o/*



Vandaag, lekker sloom terug in de PP na even hard werken aan de longe en daarna buikje rond te hebben gegeten :) :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 14:39 



 
Profiel   

Prachtig paardje hoor !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 06:18 



 
Profiel   

Hé wat leuk, ik herkende de plek want ik ben daar ook gaan kijken voor mijn paard. :D Helaas kon ik hem daar geen hengst houden, anders wat ik er zeer zeker komen staan. Heerlijk plekje zo. Ik ga je ook volgen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 11:16 



 
Profiel   

loopjeloopje schreef
Prachtig paardje hoor !!!

Thanks! Doe m'n best :)


Captain schreef
Hé wat leuk, ik herkende de plek want ik ben daar ook gaan kijken voor mijn paard. :D Helaas kon ik hem daar geen hengst houden, anders wat ik er zeer zeker komen staan. Heerlijk plekje zo. Ik ga je ook volgen. :D

Leuk dat je volgt! En wat leuk dat je bij ons bent komen kijken, maar nee een hengst in gemende kuddes is niet zo'n slim plan :+ Hopelijk heb je een andere fijne plek gevonden voor hem! Heb even op je profiel gespiekt en wat een gaaf prachtig paard zeg! Rijd je hem ook al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 14:53 



 
Profiel   

Altijd een eer als je paardje je zo komt begroeten <3


Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:04 



 
Profiel   

aaaah doet die van mij nou nooit :')
Fijn dat het zo goed blijft gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:13 



 
Profiel   

Gaan alle paarden de wei op? Of zijn er ook die alleen op de track blijven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 17:50 



 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
aaaah doet die van mij nou nooit :')
Fijn dat het zo goed blijft gaan!

Ja wat een schatje he :)
Ben ook blij dat het zo goed gaat!


nicolanca schreef
Gaan alle paarden de wei op? Of zijn er ook die alleen op de track blijven?

Nee hoor niet standaard, maar je kunt je paard er zelf een paar uurtjes in zetten als je wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 18:37 



 
Profiel   

Dank voor de info. Lijkt me een heerlijke plek, maar net iets te ver weg voor mij om iedere dag na mijn werk naartoe te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 20:29 



 
Profiel   

nicolanca schreef
Dank voor de info. Lijkt me een heerlijke plek, maar net iets te ver weg voor mij om iedere dag na mijn werk naartoe te gaan.

Heerlijke plek zéker, maar heel veel reistijd is ook niet fijn inderdaad!


Vanavond nog even lekker bezig geweest en daarna genoten van het mooie licht. Ik weet niet of jullie dat (her)kennen, maar word steeds verliefder op dit dier <3


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 22:37 



 
Profiel   

Ik heb me vandaag opgegeven voor een workshop Werken aan de hand bij Mireille den Hoed! Het is in september en ik twijfel nog of ik Gino mee zal nemen of gebruik maak van de paarden daar, wat ook een optie is. Het liefst neem ik hem mee, maar we zijn nog nooit echt op pad geweest buiten een keer met trailer naar bos toen hij nog twenter was. Vind ik dan toch wel spannend hoe dat gaat. Niet het daar zijn, maar het laden en de rit erheen. En weinig opties nog om van tevoren te oefenen ofzo. Tja, dilemma's. :+

Vooralsnog is hij best wel heel braaf hoor, maar kan ook wel heter worden als hij dingen echt spannend vindt. Nog even tijd om over na te denken :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 22:31 



 
Profiel   

Ik heb er zelf geen spijt van dat ik eerst trailer-laad lessen met mijn paard heb genomen op de stal waar ik zelf sta. (Ze is op een vrachtwagen uit de opfok in Frankrijk gekomen). Ik geniet nog steeds van het feit dat ik nu nog steeds zonder problemen in mijn eentje kan laden. Dus als je de paarden van Mireille kunt gebruiken zou ik dat doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 13:59 



 
Profiel   

nicolanca schreef
Ik heb er zelf geen spijt van dat ik eerst trailer-laad lessen met mijn paard heb genomen op de stal waar ik zelf sta. (Ze is op een vrachtwagen uit de opfok in Frankrijk gekomen). Ik geniet nog steeds van het feit dat ik nu nog steeds zonder problemen in mijn eentje kan laden. Dus als je de paarden van Mireille kunt gebruiken zou ik dat doen!

Oh goede tip ook ja! Dat is zeker ook iets om te overwegen. Ik heb geen idee welke partijen dat bieden op locatie, maar zal eens googlen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 14:53 



 
Profiel   

Mijn instructrice doet het niet meer (baby en ander werk gekregen) maar zij had een soort van trailerlaadinstructie-cursus bij Emiel Voest gedaan. Ik vond dat een heel paardvriendelijke manier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 15:16 



 
Profiel   

Leuk zeg! Kun je vanaf nu 4 weken oefenen met trailerladen en rijden toch?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 17:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen