Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Het opknappen van een shire met veulen (in Zweden)

 
Profiel   

Heerlijke foto's en wij deden dit ook met de dekens. Het is allemaal al duur genoeg. Dus ik moest daar echt om lachen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 11:22 



 
Profiel   

Lekker luchtig _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:23 



 
Profiel   

ach ja beter iets dan niets, nu worden ze op iets minder plaatse gestoken := ;) _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:48 



 
Profiel   

Hahah jaa en ik hoop toch stiekem dat deze dekens volgend jaar niet meer passen :P dat ze allemaal flink gegroeid zijn haha. Het is vooral hun manen die ze schuren, staart niet echt dus ik zat al te denken of ik mama zal vragen om iets te maken wat alleen hun manen beschermd. Zie zwarte heeft dat nu ook, is echt niks van over _O- ze spelen teveel zegmaar
Dit dus
[ img ]
Alleen is deze foto van vorige week, nu zit er dus niks meer over haar rug := die buikflap zit er nog en dat deel over dr hals maar derest is weg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:57 



 
Profiel   

Briljant _O- _O- _O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:20 



 
Profiel   

Wat een schurken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:37 



 
Profiel   

Iedereen die langsrijd zal wel denken _O-

Hier nog een vergelijkingsfoto waar het beter te zien is
[ img ]

En nog eentje van pip en de zwarte
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 08:29 



 
Profiel   

Voor degene die eventueel interesse heeft of iemand die weet die zoekt, ze staat nu echt te koop

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 16:27 



 
Profiel   

Ah gaat het toch niet lekker in de groep?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 09:08 



 
Profiel   

N_B_N schreef
Ah gaat het toch niet lekker in de groep?


Ik heb gewoon teveel paarden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 11:39 



 
Profiel   

Hopelijk vind je een fijn huisje :j gaat verder alles wel goed? Hoe gaat het met Dana en pip?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 19:49 



 
Profiel   

N_B_N schreef
Hopelijk vind je een fijn huisje :j gaat verder alles wel goed? Hoe gaat het met Dana en pip?


Jaa gaat eigenlijk heel goed! Dana is iets afgevallen door cookie, ik heb ze dan ook al uit elkaar gehaald en gaat eigenlijk prima.

Cookie gaat daarintegen iets minder, gister waren dr achterbeentjes iets dik, maar niet schrikbarend, dus gewassen. Vanmiddag met uit het land halen was de ene bijna normaal en de ander extreem dik van dr hak tot kroonrand en had ze 38,7. Dus 4 da’a gebeld maar 3 namen niet op, de 4e ga ik morgen ochtend vroeg heen. Van half 4 tot kwart over 5 da’s gebeld en gewoon niemand die opneemt. Ze zullen maar koliek hebben, zijn ze dood ook.
Net om 9 uur nog een keer gekeken en 37,4 :? Gister had ze 36,7 dus snap er echt niks van. Maar ga evengoed maar heen voor de zekerheid, ik gok op iets als einschuss ofzo maar geen idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 22:17 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Voor degene die eventueel interesse heeft of iemand die weet die zoekt, ze staat nu echt te koop


O wat jammer.. maar welke ze bedoel je? Je hebt er zoveel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 23:45 



 
Profiel   

SjonnieZ schreef
anoukwendy schreef
Voor degene die eventueel interesse heeft of iemand die weet die zoekt, ze staat nu echt te koop


O wat jammer.. maar welke ze bedoel je? Je hebt er zoveel :D


Dana

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 00:26 



 
Profiel   

SjonnieZ schreef
anoukwendy schreef
Voor degene die eventueel interesse heeft of iemand die weet die zoekt, ze staat nu echt te koop


O wat jammer.. maar welke ze bedoel je? Je hebt er zoveel :D


Hahahha daarom moet er dus een weg _O- maar dana idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 05:56 



 
Profiel   

Hoe gaat het met ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:10 



 
Profiel   

Goed! Maar helaas is ze nog niet verkocht. Er zou zondag iemand komen kijken maar geen idee of dat doorgaat. Dr kinderen zijn verkouden
Ik merk echt dat ik gewoon geen band met dana heb en zij niet met mij, dus hoe sneller ze verkocht word, hoe beter, voor ons allebij. Omdat er zondag dus misschien iemand komt (bij negatief na test natuurlijk), ben ik begonnen met longeren en ga ik er morgen weer op. Maar ik heb er gewoon echt geen plezier in dus het voelt als moeten. Maar geen idee of dat doorgaat dus.

En cookie doet het goed, beetjes blijven mooi dun :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:19 



 
Profiel   

Ik zie dr net voorbijkomen op marktplaats, heeft de geïnteresseerde afgezegd? Zo jammer dat de vraagprijs bijna twee keer mijn budget is, anders was ze zo welkom geweest :P ze heeft zo’n lieve blik <3

Fijn dat het met Cookie goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:57 



 
Profiel   

koenlover schreef
Ik zie dr net voorbijkomen op marktplaats, heeft de geïnteresseerde afgezegd? Zo jammer dat de vraagprijs bijna twee keer mijn budget is, anders was ze zo welkom geweest :P ze heeft zo’n lieve blik <3

Fijn dat het met Cookie goed gaat!


Jaa, zou morgen komen maar ik heb het idee dat het smoesjes zijn zodat ze niet direkt hoeft af te zeggen.. maar geen idee natuurlijk, dat is een gevoel wat ik had

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 19:40 



 
Profiel   

Hmm, nouja dan ook liever niet toch? Zou alleen wel fijn zijn als iemand dat dan gewoon zegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 19:42 



 
Profiel   

Jaa precies, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 19:43 



 
Profiel   

Opzich een hele nette prijs voor een Shire merrie hoor. Ik zou haar op e-horses zetten, in Duitsland is er vaak net wat meer animo voor Shires.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:05 



 
Profiel   

Daphara schreef
Opzich een hele nette prijs voor een Shire merrie hoor. Ik zou haar op e-horses zetten, in Duitsland is er vaak net wat meer animo voor Shires.

Daar staat ze al vanaf 14 oktober ofzo op.. een meisje uit finland maar die reageert niet meer, verder 0 animo

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:10 



 
Profiel   

Het winterseizoen is ook niet het meest gunstige moment voor handel in (recreatie-)paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:37 



 
Profiel   

senna21 schreef
Het winterseizoen is ook niet het meest gunstige moment voor handel in (recreatie-)paarden.

Nee dat is ook waar natuurlijk. Maar als ik een bod krijg van 5000€, sorry dat vind ik te weinig. Veel te bang dat ze dan de handel ingaat.. dat wil ik natuurlijk voorkomen, ookal heb ik er geen band mee, ik gun haar wel een goed huisje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen