Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kinderen Stelen Paardenspullen.

 
Profiel   

Maar je schetst de situatie niet volledig. Zou je kunnen antwoorden op onderstaande Puntjes om wat duidelijkheid te brengen?

- de kinderen hebben een pony maar staan daar niet op stal?

- ze worden gebracht met Pony en trailer en gaan daarna weer met pony en trailer terug?

- ze hebben toegang tot de zadelkamer?

- hun spullen liggen in de zadelkamer en niet in hun trailer?

- hun instructrice is heel de tijd bij hen en laat ze maar lopen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:07 



 
Profiel   

Suetonius schreef
Wat hilarisch dat ik zo mijn Bokt wedergeboorte begin. Je gaat het probleem niet oplossen door een ei in de poetstas van een van die kinderen te gooien, hiermee provoceer je die kinderen alleen maar. De kans dat je de kinderen wegkrijgt lijkt mij nihil, ze zijn immers belangrijk voor de eigenaar als bron van inkomsten... Dat je met de eigenaar gaat praten vind ik prima plan, maar heb je ook al op een normale manier met de kinderen geprobeerd te communiceren?

Bovendien moet er toezicht zijn op die kinderen, wie is er nu aansprakelijk als er wat gebeurt?


Welkom terug op Bokt zou ik zeggen!
Ze mogen dan wel een bron van inkomsten zijn, op een gegeven moment jagen ze wel pensionklanten weg die daar wellicht al hun hele leve staan, wat de voornaamste inkomsten bron is..
Als ik de kindren vanavond op heterdaad kan betrappen zal ik zeker op mijn manier met ze praten en dat wordt zeker geen koud kunstje voor hun, zorg er wel voor dat ze voortaan van iedereen zn spullen af blijven.
Kan met dat bewijs ook mooi naar de eigenaar stappen, misschien neemt ie t dan serieus
Er hoort dan toezicht te zijn van de instructie maar schijbaar vertrouwt zij de kinderen zo goed dat ze eerder durft te vertrekken naar huis (kunnen zich voordoen als lieve meisjes en vervolgens lol trappen, je weet hoe t gaat, mn puberjaren zijn ook niet lang geleden :') )
Eerst maar eens kijken hoe het vanavond gaat


Poekkie schreef
Maar je schetst de situatie niet volledig. Zou je kunnen antwoorden op onderstaande Puntjes om wat duidelijkheid te brengen?

- de kinderen hebben een pony maar staan daar niet op stal?

- ze worden gebracht met Pony en trailer en gaan daarna weer met pony en trailer terug?

- ze hebben toegang tot de zadelkamer?

- hun spullen liggen in de zadelkamer en niet in hun trailer?

- hun instructrice is heel de tijd bij hen en laat ze maar lopen?


- Klopt
- Nee, die staan hier gewoon in de buurt, bij andere weides en pensions bv
- Officieel is de zadelkamer met kluizen en kasten is alleen bedoelt voor de pensionklanten maar zit niet echt op slot, de kinders hebben daar dus niks mee te maken
- Hun spullen liggen bij hun op stal/thuis
- Zie bovenstaande rea :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:16 



 
Profiel   

Ok - in dat geval kan je het idd makkelijk oplossen door de zadelkamer af te sluiten. De pensionhouder zou bvb een goedkoop poortje oid kunnen installeren. Daar zou ik zeker een goed gesprek mee voeren. Mogelijks kunnen ook de stallen op hun tijdstippen op slot?

Ik zou zeker met de kinderen en de instructrice gaan praten vanavond. Op een rustige maar duidelijke toon. Zelfs als er deze avond niets geks gebeurt. Krijg je geen gehoor of gebeurt het nog eens, ga je naar de pensionhouder. Liefst met nog enkele andere klanten.

Probeer alles wat gebeurt te documenteren. Dus bvb als je je spullen onder het slijk terugvindt of je kast geforceerd, maak dan een foto en schrijf de datum ook op. Als je dat soort dingen kan tonen zijn mensen meer bereid om maatregelen te treffen.

En verder... ik begrijp je frustratieactie (eerlijk is eerlijk - Als hier zo’n onmogelijke koters op stal zouden lopen had ik wss zelf ook al wat hoofdstellen doorgeknipt of verstopt), maar probeer dit soort dingen te laten zolang er nog mogelijkheid is tot een gesprek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:24 



 
Profiel   

dus die kids van 10-14 jaar gaan 's avonds laat, in het donker, met de pony's aan de hand weer terug naar de weides/andere pensioenstallen zonder hun ouders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:25 



 
Profiel   

Het verhaal wordt wel steeds geloofwaardiger nu. }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:26 



 
Profiel   

Carol_Beer schreef
Welkom terug op Bokt zou ik zeggen!
Ze mogen dan wel een bron van inkomsten zijn, op een gegeven moment jagen ze wel pensionklanten weg die daar wellicht al hun hele leve staan, wat de voornaamste inkomsten bron is..
Als ik de kindren vanavond op heterdaad kan betrappen zal ik zeker op mijn manier met ze praten en dat wordt zeker geen koud kunstje voor hun, zorg er wel voor dat ze voortaan van iedereen zn spullen af blijven.
Kan met dat bewijs ook mooi naar de eigenaar stappen, misschien neemt ie t dan serieus
Er hoort dan toezicht te zijn van de instructie maar schijbaar vertrouwt zij de kinderen zo goed dat ze eerder durft te vertrekken naar huis (kunnen zich voordoen als lieve meisjes en vervolgens lol trappen, je weet hoe t gaat, mn puberjaren zijn ook niet lang geleden :') )
Eerst maar eens kijken hoe het vanavond gaat


Alleen al dat je denkt dat dit van jou uit een normale reactie is zegt eigenlijk genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:32 



 
Profiel   

Carol_Beer schreef
- Officieel is de zadelkamer met kluizen en kasten is alleen bedoelt voor de pensionklanten maar zit niet echt op slot, de kinders hebben daar dus niks mee te maken
- Hun spullen liggen bij hun op stal/thuis
- Zie bovenstaande rea :)



Hoe kom jij dan aan hun hoofdstel en poetstas?! :') :')

Als de kinderen op stal zijn (en dus ook hun spullen er liggen) kun je net zo goed, op een normale manier, het gesprek aan gaan.

Wat een kinderachtig gedoe maar vooral een ontzettend ongeloofwaardig verhaal :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:39 



 
Profiel   

Voor het zelfde geld zijn het niet die kinderen geweest en beschuldig je de verkeerde......?? Mensen (kinderen) zomaar beschuldigen, zonder dat iemand het gezien heeft dat hun het waren, is nou niet echt netjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:44 



 
Profiel   

Ik herinner me nog topics van deze ts die zo liepen.

Als je zo vaak conflict hebt in je leven, ook al is er altijd een percentage niet je eigen schuld, dat laat ik ook in dit geval in het midden, dan moet je toch eens even denken of jijzelf niet een deel van het probleem zou kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:49 



 
Profiel   

quintusgl schreef
Voor het zelfde geld zijn het niet die kinderen geweest en beschuldig je de verkeerde......?? Mensen (kinderen) zomaar beschuldigen, zonder dat iemand het gezien heeft dat hun het waren, is nou niet echt netjes


Omdat sommige pensionklanten wel savonds naar stal gaan?? Die hebben ook het een en ander gezien, en samen kunnen we heus tot een conclusie komen
Jammer dat sommige dan weer de schuld niet geven aan de oorzaak, ik sta gwn met beide voeten in de grond en de keren dat ik die poedersuiker heb gezien deden ze al ontzettend irritant en vervelend. Als jullie daar hadden gestaan wilde je vast ook dat ze opgebokt worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 15:58 



 
Profiel   

Met beiden voeten ín de grond zelfs... goh, lastig.

Je gedraagt je ontzettend puberaal TS. Jij bent het probleem, niet een stel kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:04 



 
Profiel   

TS, zeggen dat je met beide benen op de grond staat en hen vervolgens poedersuiker noemen past niet bepaald in hetzelfde plaatje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:07 



 
Profiel   

Carol_Beer schreef
Omdat sommige pensionklanten wel savonds naar stal gaan?? Die hebben ook het een en ander gezien, en samen kunnen we heus tot een conclusie komen


wat was dat ook weer met die conclusie van:
de puttense moordzaak
Ina Post
Schiedammer Parkmoord
Lucia de B?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:11 



 

TS je reageert niet fel. Je reageert in alles wat ik je op dit forum zie posten heel erg vanuit een arrogant en vooral associaal standpunt/perspectief. Maar je verwacht wel van anderen dat ze jou respectvol en vol begrip behandelen???

Ik denk dat als je een succesvol en vooral gelukkig leven wil hebben je toch eens moet investeren in een hele goeie hufter proof spiegel.

En ik hoop van harte dat ik je never nooit in mijn trein met jouw gedrag tegen ga komen want dan heb je aan mij echt een hele verkeerde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:12 



 

En, heeft het ei iets uitgehaald of ga je toch proberen het op een volwassen manier op te lossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:12 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de boktregels en is daarom verwijderd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:16 



 
Profiel   

Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt :') )
Ik gedraag me hoe ik wil, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S
Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :") Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen
Ik ga vanavond rond 9 uur naar stal en kijken hoe t gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:19 



 
Profiel   

Kinke schreef
dus die kids van 10-14 jaar gaan 's avonds laat, in het donker, met de pony's aan de hand weer terug naar de weides/andere pensioenstallen zonder hun ouders?

Echt hè? En met een zadeltas ook nog. En de instructrice vindt dat zo normaal dat ze zelf vast gaat. Met de minuut minder geloofwaardig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:20 



 
Profiel   

Carol_Beer schreef
Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt :') )
Ik gedraag me hoe ik wil
, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S
Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :") Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen
Ik ga vanavond rond 9 uur naar stal en kijken hoe t gaat


Nee, dat zie je dus verkeerd. Dit soort dingen worden alleen normaal gevonden en gezegd door mensen bij wie iets in de emotionele ontwikkeling niet helemaal volgens het boekje gegaan is, hetzij door opvoeding hetzij door achterliggende problematiek. Aka: dit is gedrag voor aso's, wat aso's zelf natuurlijk dan weer niet aso vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:23 



 
Profiel   

Carol_Beer schreef
Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt :') )
Ik gedraag me hoe ik wil, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S
Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :") Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen
Ik ga vanavond rond 9 uur naar stal en kijken hoe t gaat


Nou nee, mensen uitschelden en je niet aan de fatsoensnormen houden is dus tokkie gedrag waar je zelf over valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:25 



 
Profiel   

Blue_Eyes schreef
Kinke schreef
dus die kids van 10-14 jaar gaan 's avonds laat, in het donker, met de pony's aan de hand weer terug naar de weides/andere pensioenstallen zonder hun ouders?

Echt hè? En met een zadeltas ook nog. En de instructrice vindt dat zo normaal dat ze zelf vast gaat. Met de minuut minder geloofwaardig :')


En de hoofdstellen en zadeltassen blijven daar op stal hangen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:26 



 
Profiel   

- De kinderen komen dus enkel om te lessen bij jou op stal
- De kinderen en pony's gaan daarna weer naar huis / eigen stal
- Lijkt mij sterk dat kinderen tussen de 10-14 jaar zelf in het pikkedonker naar stal mogen of met trailer/vrachtwagen rijden.
- Dus ouders zijn erbij
- Spullen gaan ook weer mee naar huis / stal
- Hoe kom jij dan in godsnaam aan een zadeltas en hoofdstel van 1 van die kinderen? Waarom is er überhaupt een zadeltas mee naar les?

Echt niet te filmen hoe ongeloofwaardig je overkomt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:27 



 
Profiel   

Carol_Beer schreef
Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt :') )
Ik gedraag me hoe ik wil, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S
Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :") Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen
Ik ga vanavond rond 9 uur naar stal en kijken hoe t gaat



Maar, het zijn kinderen die je dan (lichtelijk) gaat uitschelden.. Tussen de 10 en 14 jaar.
Schelden naar die kinderen gaat toch niks oplossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:28 



 
Profiel   

Carol_Beer schreef
Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt )

Nee. Dat is belachelijk onvolwassen gedrag.
Carol_Beer schreef
Ik gedraag me hoe ik wil, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S

Dan moet je niet raar opkijken als er straks niemand meer iets met je te maken wil hebben. Je hebt serieus geluk dat je mijn dochter niet bent, want oh, oh, wat had je in de moeilijkheden gezeten.......
Carol_Beer schreef
Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :")

Ik heb vooral de indruk dat je zelf erg agressief reageert.

Carol_Beer schreef
Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen

Of ze zijn niet zo onbeschoft om overal gelijk maar op in te hakken en doen wat hun emotie ingeeft. Zelfbeheersing is een groot goed, en gelukkig heeft 90% van de mensen dat. 't Is niet omdat jij je zo belachelijk gedraagt, dat iedereen dat doet, of normaal vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:30 



 
Profiel   

Ach gut, misschien zijn ze wel 13 of 15, 16, who gives a damn. Op alle leeftijden sloop je elkaars spullen gewoon niet, maakt niet uit wiens ouders er verantwoordelijk is, is hun probleem. Het is hun taak om hun aso kinderen op te voeden en niet de mijne. Feitelijk is dit gwn strafbaar en kan k naar de politie stappen, of het realistisch is is een ander verhaal-
Als je denkt dat ik deze hele periode uit mn duim hebt lopen zuigen snap ik ook niet waarom je zo onsimpathiek reageert.. Als je frustraties hebt kan je beter naar een spycholoog gaan maar dit vind ik niet bepaald "sociaal".. We hadden het toch over spiegels? :)
In ieder geval is de bottomline dat ik vanavond naar stal ga en hopen dat de aap uit de mouw komt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen