Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 97 van de 503 [ 12568 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wolf, Nl, Be, Du

 
Profiel   

Het lijkt wel victim blaming wat die gast Loos doet. Zo van eigen schuld dikke bult. Niet ok deze reactie, dat had echt wel wat anders gekund.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 19:30 



 
Profiel   

Dat doet hij steeds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 19:40 



 
Profiel   

15 damherten dood gebeten
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20211024_94395752

Dat is niet doden om louter honger te stillen |( .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:52 



 
Profiel   

Het is ontzettend triest dit !

En telkens geeft de media het woord aan het pro wolf kamp. Alles en iedereen moet maar wijken voor de wolf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:57 



 
Profiel   

Die damherten in Hengelhoef inderdaad :x ;(

En er liep er ééntje bij klaarlichte dag gewoon de oprit bij mensen op. Dat is toch geen normaal gedrag voor een dier wat eigenlijk heel schuw is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:14 



 
Profiel   

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20211025_92941 ... _term=hbvl

Op de oprit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 15:04 



 
Profiel   

Ik wil iedereen in het Noorden van Nederland waarschuwen. Veel meldingen Friesland,en ook Groningen en Drenthe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:15 



 
Profiel   

Popstra schreef

Ja dit is vlakbij waar mijn paarden staan rotbeest

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:23 



 
Profiel   

jobamara schreef
Ik wil iedereen in het Noorden van Nederland waarschuwen. Veel meldingen Friesland,en ook Groningen en Drenthe.


Kan je er iets meer over vertellen ? Waar komen de meldingen binnen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:30 



 
Profiel   

sterregoud schreef
jobamara schreef
Ik wil iedereen in het Noorden van Nederland waarschuwen. Veel meldingen Friesland,en ook Groningen en Drenthe.


Kan je er iets meer over vertellen ? Waar komen de meldingen binnen ?

Hier kun je de meldingen volgen: https://www.bij12.nl/onderwerpen/faunaz ... rten/wolf/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:57 



 
Profiel   

Of op nowolves waarnemingen fb, dan heb je direct alle meldingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:06 



 
Profiel   

en de wolf durft ook steeds meer. Hij is gewoon op zijn dooie gemak overdag actief. Hij weet dat hem toch niets gebeurt. Heel erg zorgelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:44 



 
Profiel   

Loretta schreef
en de wolf durft ook steeds meer. Hij is gewoon op zijn dooie gemak overdag actief. Hij weet dat hem toch niets gebeurt. Heel erg zorgelijk


Nee joh aldus Loos absoluut niet zorgelijk. Dat zijn jonge wolven die moeten nog leren schuw te zijn hahaha. Geen idee hoe ze dat leren maar kennelijk als wij als mensen hun niets doen leren ze toch ons te vermijden omdat wij jagers zijn net als hun hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 06:39 



 
Profiel   

In Drenthe vanmiddag, wolfje tussen de paarden, vlak bij huizen https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/175245 ... -weg-kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 19:32 



 
Profiel   

Mist, ik kan niet zien of het een wolf of hond is. Te onduidelijke opname.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 19:35 



 
Profiel   

Ik denk wel dat t een wolf is aangezien er ook een wolf in t centrum van Diever was gespot :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 19:36 



 
Profiel   

Overdag, in gebouwd gebied, niet schuw. Kan toch niet....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 19:41 



 
Profiel   

meganvr schreef
Ik denk wel dat t een wolf is aangezien er ook een wolf in t centrum van Diever was gespot :)


Dat is een ander verhaal. Dat is 1+1 bij elkaar optellen.
Maar puur sec is dit filmpje te onduidelijk om het bewijs hiervoor te leveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 19:43 



 
Profiel   

Dat paard zat er wat achteraan te jagen. Lijkt alsof de wolf zo snel de uitgang niet kan vinden.
Wolf zal vast gauw weer verdwijnen in de natuur, mooi gebied daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 19:46 



 
Profiel   

Ik vind de manier van lopen toch wel anders dan een hond. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 19:54 



 
Profiel   

Bekijk het eens op computer ipv telefoon.
In Merksplas ( België bij Breda) vannacht koe aangevallen moest ge euthaniseerd worden en bij andere boer 6 koeien de wei uitgejaagd. Hou mijn hart vast voor volgend jaar want ze fokken als konijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 20:18 



 
Profiel   

Als je het filmpje op je pc zet, zie je wel een wolf. Goed , je hebt geen dna bewijs, een hybride wolf zou ook kunnen.

Er zijn ook weer schapen gedood in Drenthe.


https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/175161 ... f-dader-is

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 21:09 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
meganvr schreef
Ik denk wel dat t een wolf is aangezien er ook een wolf in t centrum van Diever was gespot :)


Dat is een ander verhaal. Dat is 1+1 bij elkaar optellen.
Maar puur sec is dit filmpje te onduidelijk om het bewijs hiervoor te leveren.


Kom op het is in hetzelfde dorp he, geen 100 kilometer afstand er tussen. Niet gek dat 2 verhalen naar 1 en hetzelfde dier lijden. Je kan ook te achterdochtig worden hoor


Ik vind het helemaal niets zoveel meldingen er de laatste dagen zijn! Ze zullen vast niet alleen kloppen maar vele wel. Een vriendin was op vakantie en kwam er daar van de week 1 tegen in de buurt van Holten. Er liep daar een schaapherder en zijn 2 honden stonden gelijk strak, de kudde kroop direct bij elkaar en in zeer korte tijd waren er overal boswachters en 2 auto's met aanhangers om eventueel schapen af te voeren. Zeer vlotte samenwerking daar dus en gelukkig liep betreffende wolf door. Voor betreffende schaapherder was het absoluut zeer spannend moment dat hij nooit had willen meemaken maar waar hij duidelijk zeer goed op voorbereid was

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 04:19 



 
Profiel   

Dierenfan ik zeg niet dat het geen wolf is alleen zeg ik, dat IK op het filmpje niet kan zien dat het een wolf is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:50 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Dierenfan ik zeg niet dat het geen wolf is alleen zeg ik, dat IK op het filmpje niet kan zien dat het een wolf is.


Daar ging het mij niet over. Het ging mij er over dat jij zegt dat het 2 verschillende verhalen zijn. Tuurlijk zijn het 2 verschillende zicht meldingen maar ik bedoelde dus dat het wel heel logisch is dat vele mensen en ik die 2 herleiden naar 1 en hetzelfde dier. Immers beiden in, bij, rond Diever in hooguit paar uur verschil.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 97 van de 503 [ 12568 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen