Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 16 [ 394 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] De Pennydroom wordt werkelijkheid: welkom Nobli!

 
Profiel   

Bijna 1 jaar samen… dit was de verkoopfoto:[ img ]

Versus nu:
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 15:40 



 
Profiel   

[EJL-ITP] Het eerste jaar met onze hunk in wording; Nobblyneez
Alles van afgelopen jaar samengevat.

De spam goes on, my little diary :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 17:54 



 
Profiel   

Ondanks een tegenslag (mijn moeder werd overvallen door Corona en is momenteel weer aan het bijkomen van de flinke klap op haar uithoudingsvermogen, en ik heb een zenuwbeknelling waardoor tillen en zitten erg lastig gaat) gaat het nu weer de goede kant op.

Mijn ma had vorige week haar eerste les weer. Dat ging best goed.

[ img ]

Ik heb maandag even rustig aan gestapt en gedaan:
[ img ]

Rijden mag ik nav onze afspraak wel van de fysio, en veel wandelen, dus ik heb gisteren na 4 weken oid weer les gehad!
[ img ]

[ img ]

Voor de eerste keer oefeningen met balkjes gedaan, wat best wel goed ging!

Ik hoop dat de rugpijn snel weer wegtrekt (maandag nog naar een andere therapeut) en dat we snel wat meer kunnen gaan trainen. We hebben nog geen haast, want hij is nog jong, maar we willen wel graag een ritme in de fysieke trainingen krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 10:51 



 
Profiel   

Even de doelen voor 2022 opgesteld in het volg je paard topic, dus ik deel het hier ook even.
Voor 2022 zijn de doelen iets verder uit de comfortzone opgesteld:
Doelen 2022 schreef
Rijden:
- Stabiele aanleuning tijdens het bakwerk
- Zijgangen bevestigen in draf
- Galop oppakken
- Balkentraining uitbreiden
- Buitenritjes maken zonder spanning
- Rijles volgen op vreemd terrein

Grondwerk:
- Inparkeren bevestigen
- Round pen werk verder uitbreiden (los)
- Cirkelen bevestigen
- Meer kunstjes aanleren :P
- Schriktraining volgen op vreemd terrein
- Wandelen buiten het erf zonder spanning


En als aflsuiter van het jaar:
[ITP] Nobblyneez wenst heel Bokt fijne feestdagen!

[ img ]

Ik ben heel blij met de vorderingen die we hebben gemaakt. Ik ben zelf vooral enorm gegroeid! :o
Op naar nieuwe avonturen in 2022! **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 12:00 



 
Profiel   

Klinkt als uitdagende, maar haalbare doelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 12:46 



 
Profiel   

Wel toch? We gaan er gewoon voor!
Ik hoop dat de bakken snel weer ontdooien. Was echt niet te doen vandaag.

We wilde een rondje om, maar hij was zo druk, dat we er naar naast zijn gaan lopen. Fijn kunnen afvloeien uiteindelijk, dus prima afgesloten.

Nieuwe setje van mijn moeder:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 20:39 



 
Profiel   

Even een update.

We beginnen 2021 met wat nieuwe foto’s om de progressie bij te houden.

Blije mam
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Moeilijke hand gaat al stukke beter
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Mooie vergelijking:
Vorig jaar
[ img ]
Nu
[ img ]

Met mooi weer komt mijn vader ook eens van mij foto’s maken. Dus wellicht dan eindelijk eens een leuke rijfoto van mezelf.
Binnenkort het Myler bitje lvl 2 even proberen. Hopen dat het goed matcht. Misschien morgen proberen met de les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:57 



 
Profiel   

Hij is echt mooi bijgetrokken, zijn billen zijn mooi rond geworden! :D Ziet er goed uit, die foto’s met je moeder. Echt keurig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 07:46 



 
Profiel   

amazaballss schreef
Hij is echt mooi bijgetrokken, zijn billen zijn mooi rond geworden! :D Ziet er goed uit, die foto’s met je moeder. Echt keurig!


Dankjewel! Leuk om te horen!

Ik wilde even wachten met een nieuwe update. Nobli heeft veel stress ervaren omdat er een nieuwe paddockindeling kwam. Hij heeft een tijdje alleen moeten staan en ook op een andere paddock. Van de stress had hij een gevoelige buik en was hij mentaal niet helemaal lekker. Inmiddels heeft hij een super fijn vriendje waar hij veel mee speelt en de buikpijn is inmiddels weg. Dat is erg fijn en Nobli knapt fijn op.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


De zadelmaker is twee weken terug voor een check langsgekomen (ook vanwege de buikpijn), en die heeft ons even verzekerd dat het zadel nog goed ligt. Ook fijn om te weten.

Ook had meneer 1.5 week terug een snee onder zijn knie. Dit hebben we even aangekeken omdat het nogal dik en warm werd. De dierenarts vond metacam en koelen voldoende. Been was gelukkig snel weer dun en inmiddels ook niet echt meer warm bij de snee.

Spoiler:
[ img ]



Wel heeft hij het voor elkaar gekregen zichzelf een soort schaafplek te geven. Die is gelukkig tot nu toe niet dik of erg warm. Dus die houden we in de gaten!

Van de week heb ik ‘s avonds gereden. Iets wat ik liever niet doe. Maar ondanks Nobli zijn spanning, heb ik fijn kunnen rijden en hebben we toch nog wat ontspanning gekregen aan het einde van de rit. Ik kan steeds fijner doorrijden en herpakken. Met veel rust en geduld. Niet te snel en teveel van mezelf vragen. Zou ook leuk zijn als mijn vader eens mee komt foto’s maken, want mijn ma is niet zo heel erg handig met de camera. Dus veel meer dan foto’s van mams in actie heb k niet. :')

[ img ]

Vandaag had mijn mams dressuurles. Dit gaat nu erg goed. We pakken vaker galop mee en het tempo in de draf kunnen we al meer wat hoger leggen.
Al merk je, zeker in het begin van de training, dat hij snel takt verlies als je te hard wil. Lekker los joggen en ontspannen beginnen neemt steeds minder tijd jn beslag waardoor we meer kunnen vragen!

Hier wat screens:

[ img ]
[ img ]
[ img ]

<3
[ img ]

Ik zal dit topic binnenkort weer updaten als er weer wat te melden valt. Hopelijk natuurlijk progressie, maar dat zien we wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 23:33 



 
Profiel   

Och die schrammen! Gelukkig niks ergs dus... Hij ziet er goed en vrolijk uit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 23:41 



 
Profiel   

Hij ziet er goed uit. De wond zou ik mesitran zalf op smeren.

Ik word niet blij van die veer bij de padock. Mijn paard is eens met zijn staart er in verstikt geraakt en ging toen helemaal door het lint. We hebben de veer er met gevaar voor eigen leven met een betonschaar er uit moeten knippen. Sindsdien alle veren vervangen voor elastiek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 13:46 



 
Profiel   

Die wond is al dicht, daar gaat vetramil op en we hebben groene klei (de zwellig was binnen een dag weg met dat spul :oo ). Op de schaafplek ook. Die is gelukkig niet dik of warm! :)

Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 16:24 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vandaag weer les in de round pen. Wat deed hij goed zijn best! En mijn moeder was super bezig.
Ik heb gisteren helaas veel te vaak gebukt met (poging tot) skiën, dus weer super veel last van mijn rug.
Hij liep ook lekker door zijn lichaam en had precies genoeg energie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 17:52 



 
Profiel   

Zo zeg, dat was me wel een rare paar weken.

Zo trof een stalgenootje hem aan op 18 februari:
Spoiler:
[ img ]


Hij stond al even beetje stil omdat hij van een sneetje een dik been had gekregen en met ab en rustig bewegen was dit snel weer verholpen. Maar toen dus een klap gekregen op de binnenkant van zijn linker voorbeen. Hóe krijg je het voor elkaar. :roll:

Goeeeed… was natuurlijk gelijk duidelijk dat dit gehecht moest gaan worden en dat de DA weer op bezoek mocht. Hechten ging gelukkig super en het zag er netjes uit.

[ img ]

Na 9 dagen leek alles helemaal goed. Ondanks dat er tussendoor nog een mega ei op zijn borst kwam door de ab shot die hij de week er voor al had gehad. Het stoom kwam er bijna af joh… :(:)
Zijn been was weer dun (die was natuurlijk enorm dik geworden) en hij liep ook goed.

Bam, volgende ochtend pussige uitvloeingen, dik en Nobli kreupel. Sleepte met het been en was echt een beetje zielig. Ook weer een iets hogere temperatuur.
Spoiler:
[ img ]


Arts direct gekomen voor wederom AB die wij nog drie dagen zelf moesten injecteren. Ze voelde niks maar vertrouwde het niet helemaal. Dus andere arts een X-ray laten maken en echo. De x-ray was helemaal goed; geen botsplinters ofzo. Pfiew…
Maar op de echo zagen ze toch nog een zakje pus, een abcesje, boven de wond. Daar kwam dus opeens de troep uit.

[ img ]

Wond was inmiddels redelijk netjes dicht, dus hechtingen er uit en vijf dagen lang uitspoelen met fysiologisch zout. Ook flink boven de wond wrijven zodat de troep los kwam.
De zwelling kon volgens de arts ook nog wel even aanhouden.

Gelukkig met een weekje uitspoelen, lopen en metacam weer rustig en vorige week zakte ook langzaam de zwelling weg. Nu is alleen het wondje zelf nog wat gezwollen, maar inmiddels dicht en niet meer warm. Ook het laatste beetje vocht op de knie is verdwenen. +:)+

Hij loopt goed. Alleen zijn borstspieren zijn nog wat hard door de ab shots. Daar waren we wel op voorbereid. Dat trekt weer weg. Wel sneu dat hij er zo heftig op reageert.

Zondag heeft mijn ma weer wat stapwerk en wat rondjes draf ohz gedaan. Hij liep beter dan we hadden gehoopt dus hij liet zien er ook weer zin in te hebben. Vandaag ben ik zelf even opgestapt. De bak is net een soort Sahara, maar Nobli liep weer prima. Uiteraard een beetje stijf. In onze nieuwe set! <3

[ img ]

Dus rustig weer lekker opbouwen en dan kunnen we hopelijk tóch wat meer ‘echt’ werk gaan oppakken. Hij wordt immers vijf donderdag!! :wow: Y)(^)
En dat is ook wel duidelijk, want we hebben hem net weer gemeten en hij is gewoon 1.70m! :evaw:
Bij de koop werd hij op 1.64m gemeten. Hij is gewoon 6 cm gegroeid. 8)7 8)7

[ img ]

Heel blij mee, ik wilde namelijk een paard van minimaal 1.70m _O- :=

En te lief om niet te delen:
[ img ]
https://www.instagram.com/p/CbIMkzqo-yZ ... =copy_link

Heerlijk kroelen en slapen ik het zonnetje. :+: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-22 21:28 



 
Profiel   

Hoera! Nobli is vandaag 5 jaar oud geworden! *\o/* Y)(^)
Tijd voor slobbertaart!
[ img ]

Mocht ook wel, want hij had super zijn best gedaan tijdens de eerste les na de nare beenwond! +:)+
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-22 17:26 



 
Profiel   

Ah hij ziet er zo goed uit! <3 Echt een prachtig paard! Gaat snel hè, 5 jaar alweer :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-22 18:59 



 
Profiel   

amazaballss schreef
Ah hij ziet er zo goed uit! <3 Echt een prachtig paard! Gaat snel hè, 5 jaar alweer :wow:


Dankjewel <3 Ja, echt niet normaal zeg… pfff

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-22 13:29 



 
Profiel   

Hallo allemaal! :wave:

Is hier nog interesse in updates?

Er is onwijs veel gebeurd, en ondanks dat ik wel ‘lief dagboek,’ kan gaan schrijven, is het wel leuk als ik niet alleen tegen mezelf loop te praten. :=

Ik zal alvast beginnen aan het verhaal, maar moet dat even goed gaan opsommen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 11:57 



 
Profiel   

Ik lees nog steeds graag mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 12:19 



 
Profiel   

Ik lees ook nog mee, al lees ik ook bij het ev topic dus misschien heb ik al wat spoilers gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 12:23 



 
Profiel   

Nog een stille meelezer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 13:41 



 
Profiel   

Oké leuk allemaal! En ja Sintara, dat snap ik, daar wilde ik wel af en toe laten weten dat ik er nog was. Maar met alle onzekerheid en ook de énorme stress hield ik me afzijdig.

Euh, nouja: Lief dagboek, :P

Mijn vorige update was eigenlijk heel positief; Nobli die aan het herstellen was van het abces, net 5 jaar geworden en wij wilden hem net wat meer gaan oppakken om aan onze doelen te gaan werken.
Volgens mij waren we nog geen twee dagen verder toen hij plots flink kreupel aan de voorkant was. 8)7
Accuut liep hij slecht toen we hem uit de roundpen haalden. Of het in de roundpen was gebeurt of met zijn gekke sprong er uit (hij schrok), weten we nog steeds niet. In ieder geval die dag.

Even paar dagen gestapt, maar dit leek niet echt te helpen. Daar krijg je dan zo'n dubbel gevoel bij; doen we het wel goed zo? Misschien moet hij wel volledig stilstaan, alleen op het harde of zachte? Vermoeiend al die stress... :x
Het was zo'n klap in ons gezicht. Zo van "HAHA! Paard beter? Dacht het even niet! Kijk, hier nog een blessure, gratis en voor niets!"... |(
Dierenarts er bij en die kon niks vinden. Wij gingen er eigenlijk vanuit dat hij een spier had verrekt door al het compenseren en dat het nasleep van zijn abces was. Die zat immers ook aan de voorkant.
Er was niks dik, niks warm en hij had ook geen koorts. Hij stond zo ongeveer helemaal in de Vertargil en een gel voor kneuzingen en daarnaast koelden we regelmatig de voorbenen.

[ img ]

[ img ]

We hebben het enkele weken aangekeken op advies van de arts met af en toe kort stappen voor de bloedsomloop en (paddock)rust, nog alleen ook. Dit maakte van Nobli een bommetje. Hij stond natuurlijk al een week of zes vrijwel helemaal stil en kon niet gek doen om zijn ei kwijt te raken.
Onze arts kwam wederom kijken en er was nog steeds niks geks te zien. Hij liep minder kreupel (lees; hij klapte niet helemaal in elkaar, maar liep nog niet goed), we zagen toen ook nog geen verschil tussen hard en zacht, dus we gingen er eigenlijk niet vanuit dat het laag zou zitten. Je zag wel dat hij vooral slecht liep als hij gekke bewegingen maakte, niet rechtuit liep of bijvoorbeeld op oneven terrein liep.

Haar advies: 'nog twee weken aankijken en als het dan niet tot weinig verbetert naar de kliniek voor uitgebreider onderzoek en eventueel foto's/scans die ook op de schouders/rug/hals kunnen.'

Ik heb echt heel erg geduimd dat er verbetering in kwam en er waren ook dagen dat je bijna geen kreupelheid zag. Zeker op de paddock was Nobli prima in staat om te draven en hij trok ook 'normale' sprintjes. We hebben zelfs na 2 weken de kliniek afgezegd omdat hij plots helemaal rad leek, maar dit bleek een momentopname, want hij liep daarna weer wat onzuiver.
Ja; het was beter dan eerst!
Nee; het was nog niet goed!

Dus, opnieuw gebeld en afspraak gemaakt. 12 april om 9u 's ochtends werd Nobli verwacht bij Paardenkliniek Hollands Kroon. En ik was zenuwachtig. :r Natuurlijk hebben jullie al kunnen lezen dat ik erg gevoelig ben voor stress als het over paarden gaat, maar gelukkig heeft ons avontuur mij al een stuk rustiger gemaakt en mij een 'het zal wel goedkomen'-mentaliteit gegeven.
Nu was het echter wel extra spannend, want Nobli stond al zeker 9 weken stil en was de voorgaande weken al zo druk dat hij voor het wandelen een kleine dosis tranquigel kreeg om het veilig te houden en omdat hij natuurlijk niet zichzelf nog verder moet slopen. En voordat we nu allemaal (super goedbedoelde) adviezen gaan krijgen; onze grondwerkinstructrice en dierenarts hebben ons al deze tijd goed geholpen voor een goede aanpak. Hij wilt gewoon zo ontzettend graag fysiek en mentaal wat doen, maar wordt gedwongen dit allemaal weg te stoppen. We kunnen hem niks kwalijk nemen en probeerden(/proberen) gewoon rust vast te houden zodat het niet nog erger wordt. Corrigeren en dingen proberen maakt het namelijk alleen maar erger, want hij heeft gewoon geen plek om die energie te lossen. :(:)
Goed, ik was dus benieuwd hoe hij zich op de kliniek zou gedragen want dat is natuurlijk een vreemde omgeving en dat is nog moeilijker dan thuis!

Op de trailer erg braaf, gelukkig. En hij mocht even in de paddock op de kliniek.

[ img ]

[ img ]

Waar hij wederom rad liep te showen. >;) Met het onderzoek was hij echt niet te houden. Gelukkig zijn we niet bang voor hem en zijn we op de kliniek in een veilige omgeving, want hij heeft flink lopen springen en steigeren met het onderzoeken van de voetjes. Daar sta ik dan met mijn goede gedrag... "Dat doet Nobli anders nooit!" _O-
Ach goed, daar kijken we doorheen, voor één keertje!
Op de cirkel liep hij relatief goed in het zand. Maar hij leek toch echt minder goed te lopen op het harde. Dat was niet echt opgevallen, maar verklaard wel dat hij de laatste weken gewoon gek liep te doen op de paddock. Het deed minder pijn. Zijn rechtervoet daarom uitverdoofd en daarna liep hij goed op het harde...
Oke, f*ck. :oo

[ img ]

Direct door naar de fotoruimte en ik probeerde alles maar een beetje weg te lachen. Gelukkig werd Nobli gesedeerd, dus hoefde we ons even niet direct om zijn hertensprongen druk te maken.
Bij kreupel aan de hoef 'hoop' je natuurlijk gewoon op iets als een hoefzweer, maar aangezien het niet warm was, werd dat niet verwacht.

Voor wie nog niet eerder een dier op de röntgenfoto heeft laten zetten, het gaat ongeveer zo:
Dier wordt verschillende keren op de foto gezet. Duurt vaak ook best wel eventjes. In de tussentijd laten arts en/of assistent meestal niks blijken. Ze lopen heen en weer van dier naar de computer en jij staat buiten of aan de zijkant te wachten en waar mogelijk probeer je hun gezichten af te lezen.
Je zit van alles te bedenken en wanneer ze je roepen mag je komen kijken. Je staart naar een plaatje waar je vaak niet zoveel van snapt en vraagt naar de status, waarvan je natuurlijk een '1 april, kikker in je bil' hoopt te horen, maar meestal is dat niet het geval. En daarnaast was het al 1 april geweest. :\

[ img ]

Goed, de arts begon. Het was mis. Nog voordat ik wist wat er was moest ik tegen tranen vechten en vond ik de arts opeens zo aardig niet meer. (sorry, arts) ;(
Twee botsplinters naast zijn hoefbeen aan de binnenkant. Ik keek mijn moeder aan, die het redelijk koel hield, maar die duidelijk ook raar naar de foto keek. Je zag duidelijk wat de arts bedoelde. Nobli had dus eigenlijk gewoon zijn voet gebroken. Ik dacht ook gelijk aan de botsplinters die ik in mijn vinger heb. Dat deed ook flink pijn, kan ik je vertellen.

Afijn, hebben wij weer. Kan ook nooit normaal. +:)+
En nogmaals sorry arts, voor mijn direct verpeste stemming, maar ik vroeg; "En nu dan?"
Drie weken boxrust (OH NEE, alle paarden gaan binnenkort de weide op!!!) en als het niet verbeterd opereren. Echt, opereren was the worst case scenario!
Hij kreeg een zooltje om schokken te dempen (inmiddels heeft hij er gewoon twee want onze bekwame smid vindt dat hij anders scheef staat).

Helaas was de arts snel weg en werden wij eigenlijk heel beduusd achtergelaten. (hier heeft de arts later nog excuses voor gemaakt en hij is met de checkup weer langsgeweest) Je kan het dramatisch vinden, maar ik heb de hele terugweg huilend in de auto gezeten. En om het nog beter te maken, gleed Nobli halverwege uit omdat hij zijn evenwicht verloor waardoor het leek alsof hij daar een wild feestje in hield. Gelukkig na een paar minuten weer rustig en goed de weg terug afgemaakt. Wel was meneer gestrest en bezweet, maar dat was logisch na de wilde rit.
Ik vond (en vind) het zo oneerlijk. Wat een pech. Het kan volgens de arts ook door elke impact zijn gebeurd die je kan bedenken. #) 8)7

We hebben direct veel boredom-breakers gehaald; een hooibal om hooi, kruiden en wortels in te verstoppen. Een lickit houders met twee smaken, wilgentakken en haychunks.
Hier was hij echt wel even zoet mee!

[ img ]

[ img ]

Twee weken is het gelukt om hem op volledige boxrust te houden. Af en toe raakte hij overprikkeld en toen de paarden de weide op gingen, hij alleen achterbleef en de achterwand van zijn stal begon te slopen, hebben we in overleg met de arts besloten hem op een halve paddock met wat hooi te zetten.
Mijn ouders waren op vakantie, dus ik kan je zeggen dat ik er niet zo van heb genoten.
Gelukkig dooft die tranquigel net het lontje van de vuurpijl en deed hij niet meer dan heel af en toe heen en weer draven.

[ img ]

Na een paar dagen ging het echter niet meer. Nobli was slim, en dacht "Waarom sta ik op de paddock terwijl ik ook op het land kan?"...
Normaal staat hij op een flink land met een vriendje. Maar de staleigenaresse heeft voor ons een klein landje vrij gehouden die we in tweeën splitsen. 10 bij 20 meter. En zo houden we ook een stukje gras lang zodat hij altijd kan grazen (als het ooit nog gaat regenen).

[ img ]

Vorige week donderdag kwam Hollands Kroon langs voor een nieuwe buigproef. Zij zagen ook verbetering! Wát een opluchting!
Wel wilden ze hem een ontstekingsremmer in zijn voet geven om het proces te versnellen en irritaties/ontstekingen tegen te gaan. De botsplinters moeten inkapselen en dat gaat niet of moeilijk als het weefsel en gewricht onrustig blijft. Dit geven ze normaal ook bij artrose en ik geloof ook hoefkatrolontsteking?

[ img ]

Maandag is de oorspronkelijke arts weer langsgekomen voor de behandeling. Die wilde hem ook even zien lopen. Ook hij zag de verbetering. De prognose: 2 dagen volledig rust, daarna 10 dagen even stappen op het zachte. Dit mag zowel aan de hand als ohz. Daarna mag, als hij rad loopt, de draf worden meegepakt en kunnen we rustig aan opbouwen. Met zes weken zou hij op oud niveau moeten zitten!
Nu zullen we wel wat rustiger aan doen, maar het is zo fijn om dit te horen!
Hij blijft nu wel nog op het kleine land staan, in ieder geval 3/4 weken. Daarna hebben we hopelijk een leuke match voor hem op het grote land. :)

[ img ]

[ img ]

Lang verhaal dus. Het waren ook lange weken... pff!
Het is nog spannend, want stel je voor dat het ineens slecht gaat bij impact op die voet ofzo, maar de arts denkt dat herstel voorspoedig zal verlopen.

Ik ben ook wel klaar met die sleur van pech en stress, dus hierbij; Nobli gaat gewoon herstellen en wij dansen binnenkort de sterren van de hemel!!! -:(- :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 14:50 



 
Profiel   

Zo fijn dat het allemaal met een sisser af lijkt te lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 22:23 



 
Profiel   

Heb je foto's van die botspilnters? Ik ben wel benieuwd!
Wat een pech voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 22:31 



 
Profiel   

Freyr schreef
Zo fijn dat het allemaal met een sisser af lijkt te lopen!


Ja, dat hopen we nu echt natuurlijk!

TamaraFloor schreef
Heb je foto's van die botspilnters? Ik ben wel benieuwd!
Wat een pech voor jullie!


Nee, helaas niet. We hebben nu ook geen second opinie ergens gevraagd dus nog geen foto’s opgevraagd. Misschien binnenkort.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-22 07:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 16 [ 394 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen