Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Volgtopic: Mijn palomino veulen *Dreamcatchers Idalgo*

 
Profiel   

Zoolgangster schreef
Wat een leuk paardje. Ik ben benieuwd hoe groot hij uiteindelijk wordt. :)


Ik ook :D Hij meet nog altijd 1.38m en achteraan 1.45m ongeveer. We zullen het zien. Rond 1.55m zou al fijn zijn, maar meer mag altijd :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 22:20 



 
Profiel   

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt in Lokeren. Wij zijn daar ooit eens gaan kijken naar een pony voor de kinderen. Hij heeft altijd veel van die Bulgaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 15:19 



 
Profiel   

Hoi Allemaal!

Het is intussen weer even geleden dat ik nog gepost heb en de tijd vliegt voorbij.
Idalgo is intussen 2 weken geleden verhuisd naar een nieuwe stalling dichter bij huis en is dezelfde dag ook gecastreerd omdat we anders (helaas buiten de wil van de staleigenaars) een probleem hadden met iemand van de andere pensionklanten.

het is allemaal een beetje stroef gegaan, veel zwelling en pijn maar sinds 3 dagen is het ergste voorbij en is de zwelling zo goed als weg! Ook geen bloedverlies meer. Met het frisse en minder goede weer dat er nog aankomt ben ik alleen maar blij mee, dat bevorderd zeker het genezingsproces ten voordele van hem.

Intussen zijn we in de maand mei, en word meneer Idalgo binnen 22 dagen 1 Jaar! *\o/* <3
Hij is ook volledig uit zijn wintervacht <3 en heeft het kleurtje waar ik stiekem al die maanden op gehoopt had!

Zie hier de foto's van de afgelopen dagen in zijn nieuwe stek! (voorlopig staat hij nog alleen, maar vanaf de wonde volledig genezen is kan hij samen met een vriendje de wei op, als het klikt)


1) De castratie

[ img ]

[ img ]

[ img ]


2)de eerste dagen op de nieuwe plaats

[ img ]

[ img ]

3) alles is nog een beetje gezwollen en pijnlijk en bloederig :(:)

[ img ]

4) Alles is aan het genezen en hij voelt zich al veel beter in zijn vel

[ img ]

[ img ]

5) en dan mijn lievelingsfoto, zo trots op mijn mooie man ! Deze foto is van gisteren; 14.05.21 <3 <3

[ img ]


Bedankt voor het kijken en meevolgen van mijn topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 22:32 



 
Profiel   

Hij is echt heel leuk! Ik ben benieuwd hoe hij uitgroeid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 23:29 



 
Profiel   

Ocharme het ventje ;) Neen, het zal voor alle partijen een goeie zaak zijn dat hij wat minder mans is (beseft hij het al ?).

Op de foto met de bal vind ik hem het mooiste staan.
Knappe kerel !

Hopelijk verloopt zijn verder herstel nog vlekkeloos en kan hij spoedig met een vriendje de wei op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 09:26 



 
Profiel   

Marilu schreef
Ocharme het ventje ;) Neen, het zal voor alle partijen een goeie zaak zijn dat hij wat minder mans is (beseft hij het al ?).

Op de foto met de bal vind ik hem het mooiste staan.
Knappe kerel !

Hopelijk verloopt zijn verder herstel nog vlekkeloos en kan hij spoedig met een vriendje de wei op.


Ja hoor, hij beseft het zeker al. Echte hengsten manieren.. Bijten, kappen, in het begin steigeren enz, maar dat is er gelukkig af. Vooral dat bijten en soms eens kappen nu. En als er merries voorbij kwamen lopen dan ging hij showen en met zn pielemoos eruit, en hij probeerde zijn vorig weide maatje te dekken de dag voor de castratie :D hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 11:01 



 
Profiel   

hij word steeds knapper!
dat castreren is altijd een dingetje,maar gelukkig knapt hij er nu goed van op :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 11:13 



 
Profiel   

Wat een knapperd is het toch ook Nevermind! <3 hoe is het nu met hem? Alweer wat meer genezen van zijn behandeling? Toch fijn dat hij zich al snel weer de oude voelde! :) wat groeit hij ook al snel zeg! Hoe groot denk je dat hij nu ongeveer is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 23:32 



 
Profiel   

Lotte_Wessel schreef
Wat een knapperd is het toch ook Nevermind! <3 hoe is het nu met hem? Alweer wat meer genezen van zijn behandeling? Toch fijn dat hij zich al snel weer de oude voelde! :) wat groeit hij ook al snel zeg! Hoe groot denk je dat hij nu ongeveer is?


Dank je wel! Ja alles is in orde nu, het groeit stilaan dicht, gelukkig zit het weer ons mee. Want het is toch kouder als normaal en regen dus weinig vliegen. :D

Hij is vorige week gemeten op 1,37m. Hij hangt daar overigens al 3 maanden rond :) ik had hem liever al iets groter gezien. Maar hij kan natuurlijk nu wat meer de hoogte in gaan. Ik heb trouwens meer info gevonden over zijn moeder. Zijn moeder was een grote D/E pony 1,48-1,50m en heeft voor de kar gelopen alsook onder het zadel. Was ook een palomino. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 06:41 



 
Profiel   

Wat een knap paardje heb je! En wat leuk om te zien hoe hij groeit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 07:43 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuk paardje heb je daar! De groeispurt kan ook later komen die van mij groeide tussen 3 en 5 nog 8 centimeter erbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 08:57 



 
Profiel   

Vandaag nog eens fotoshoot gedaan =)
Meteen zijn grenzen eens aftasten:

[ img ]

Lekker galopje door de bak:

[ img ]

Even mooi poseren voor de foto:

[ img ]


[ img ]


Laatst bijgewerkt door Nevermind17 op 23-05-21 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 16:57 



 
Profiel   

Wat een volwassen hoofd krijgt hij al! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 17:19 



 
Profiel   

Binau schreef
Wat een volwassen hoofd krijgt hij al! <3


Ja, hij past al in een kleine maat cob ! :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 17:28 



 
Profiel   

Vandaag echt een gaaf filmpje kunnen maken. Hier een foto uit het filmpje. Lijkt me dat ze elkaar toch wel gevonden hebben :=

[ img ]

[ img ]

En hij kon het toch weer niet laten _O- hormonen :x

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 22:13 



 
Profiel   

Ik zie je topic nu pas. Wat een knapperd! En wat is hij gegroeid, je bent vast ontzettend trots op hem! <3
Ik vind sws de palomino kleur ontzettend mooi, de kleur spat er af bij hem hoor.

Ik volg graag

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 15:44 



 
Profiel   

Wat wordt hij groot en stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 00:01 



 
Profiel   

borderjay schreef
Wat wordt hij groot en stoer!


Heb hem gisteren nog eens gemeten, want ik vul maandelijks op dezelfde dag zijn groeicurve in. 1.41m!! *\o/* Morgen 1 jaar oud ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 11:50 



 
Profiel   

Het ziet er een speelvogel uit, getuige de laatste foto's ;)
Is zijn speelkameraad een leeftijdsgenoot ? (ik ga er van uit dat het ook een ruin is)

Wel een leuk idee overigens van hem maandelijks te meten.
En alvast gefeliciteerd voor zijn verjaardag, een dagje te vroeg, maar beter dan te laat, hé :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 19:17 



 
Profiel   

Marilu schreef
Het ziet er een speelvogel uit, getuige de laatste foto's ;)
Is zijn speelkameraad een leeftijdsgenoot ? (ik ga er van uit dat het ook een ruin is)

Wel een leuk idee overigens van hem maandelijks te meten.
En alvast gefeliciteerd voor zijn verjaardag, een dagje te vroeg, maar beter dan te laat, hé :)


Ja het is een speelvogel. Zijn maatje is een 11 jarige ruin ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 14:19 



 
Profiel   

Vandaag een slechte avond. Idalgo is over/door de omheining gegaan. Prikkeldraad. Hij heeft gelukkig niets van vitale delen beschadig.. Maar het is zeker geen mooi gezicht. Hij heeft veel pijn. 10 dagen antibiotica en 8 dagen ontstekingsremmers.. En zalf op de wonden doen. 4 a 5 weken genezings tijd.

Foto in spoiler lukt niet via gsm ..




[ img ]

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 23:16 



 
Profiel   

Beterschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 23:23 



 
Profiel   

Ik lees net je hele topic en wilde schrijven hoe knap hij is toen ik je laatste update zag. Niet dat ie daardoor minder knap wordt, maar het is wel heel erg balen :( Heel veel beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 23:25 



 
Profiel   

Oh, jakkes wat naar! Hopelijk geneest hij snel en goed! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 23:26 



 
Profiel   

Wat groeit hij lekker! Oef, balen dat hij door de omheining is gegaan. Prikkeldraad is rottig spul. Hopelijk geneest hij snel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 23:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen