Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 300 van de 499 [ 12457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie gaat er op zoek naar een paard?

 
Profiel   

Zou er aan liggen wat het project inhoudt en ook welk prijskaartje daar aan hangt zowel qua aanschaf als oplossen probleem. Paard zou me sowieso moeten aanspreken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 07:53 



 
Profiel   

Hier waarschijnlijk volgende week pony keuren, verwacht niks geks bij een jonkie maar toch spannend :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:10 



 
Profiel   

Spannend Josien!

Wij laten volgende week ook één keuren! Nu aftellen en hopen dat hij goed is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:41 



 
Profiel   

Mijn 2,5 jarige Arezzo was goed op de foto en is maandagavond ook klinisch goedgekeurd. Nu is het nog wachten op de exportkeuring want hij moet wel een hele 15 km verder de grens over. Pff. Ik hoop hem zaterdag op te kunnen halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:23 



 
Profiel   

Super zeg, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 11:26 



 
Profiel   

Hoi allemaal
Ik ben gisteren wezen kijken naar een 1,5 jarige tinker hengst deze is nu ongeveer 1,30 groot zijn verwachte grote is 1,50 a 1,51.
Hij is heel lief en heeft de karakter van zijn ouders en het gen mee.
Dus al lange manen en al veel sok.
Als het goed is ga ik deze knapperd kopen.
Hij heeft gisteren veel los gemaakt bij me.
Ben 21-03-2020 mijn paard verloren.
En hij deed iets dit was zo speciaal ik heb met hem geknuffeld en hij legde zijn lieve hoofd tegen mij aan.
Ik ben in love op een nieuw paardje en heb alle tijd om hem dingen aan te leren.
Hij kan voetjes geven vast staan aan halster lopen hij is echt en schatje
Kijk zelf maar
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:46 



 
Profiel   

Schattig dier maar of die de 150 aantikt dat weet ik zo net nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:50 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Schattig dier maar of die de 150 aantikt dat weet ik zo net nog niet.



Hij is nog jong he en groeit nog vol op de mensen die de vader hebben kennen de moeder ook en zeggen ook dat ie 1.50 1.52 groot gaat worden.

Hij is van de bekende hengst legend

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:54 



 
Profiel   

deniesje1983 schreef
StalNollie schreef
Schattig dier maar of die de 150 aantikt dat weet ik zo net nog niet.



Hij is nog jong he en groeit nog vol op de mensen die de vader hebben kennen de moeder ook en zeggen ook dat ie 1.50 1.52 groot gaat worden.

Hij is van de bekende hengst legend



Het is niet omdat moeder en vader zo zijn, dat nakomeling dit ook na zal streven. Ook al zijn er bv volle broertjes/zusjes die het wel halen. Hij is aan de kleine kant voor nu nog die maat te behalen, ik denk dat je eerder blij mag zijn als die de 1,45m haalt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:57 



 
Profiel   

Het is niet omdat moeder en vader zo zijn, dat nakomeling dit ook na zal streven. Ook al zijn er bv volle broertjes/zusjes die het wel halen. Hij is aan de kleine kant voor nu nog die maat te behalen, ik denk dat je eerder blij mag zijn als die de 1,45m haalt. :)[/quote]


O dat is voor mij ook nog groot genoeg ben zelf maar 1.68

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:59 



 
Profiel   

Ik denk ook dat hij niet zo groot wordt.. Verwacht eerder nog 10-15 cm er bij, maar helemaal kan je het niet zeggen.
Hoe is zn rechter voorvoet? Hij lijkt op deze foto een beetje doorgezakt in de kogel, maar het is ook geen hele fijne foto om dat te zien. Snap dat je verliefd bent, maar kijk wel even heel kritisch, ook met iemand die er verstand van heeft. Het zou zo jammer zijn als je weer snel afscheid moet nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 09:24 



 

Mijn merrie is ook paardgefokt met ouders van rond de 1.65 maar tikt zelf net aan de 1.53 aan dus zegt niks inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 09:47 



 
Profiel   

Wat een leuk dier! Zijn de ouders getest op PSSM? Anders zeker eerst laten testen voordat je overgaat tot aankoop, om je een hoop leed en verdriet te besparen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 09:54 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Mijn merrie is ook paardgefokt met ouders van rond de 1.65 maar tikt zelf net aan de 1.53 aan dus zegt niks inderdaad.


Hier ook, merrie 1.70 en vader op 3 jarige leeftijd 1.64 gemeten. Mijn veulen, indertussen 2 jarige is 1.53 en met heeeeeeeel veel geluk gaat ze misschien nog wat omhoog maar 1.65 of hoger gaat hem niet meer worden :+
Als de maat je niet heel veel uitmaakt is het geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 10:07 



 
Profiel   

je kan altijd checken met het touw-trucje, geeft toch een goeie inschatting :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 14:12 



 
Profiel   

janna schreef
Ik denk ook dat hij niet zo groot wordt.. Verwacht eerder nog 10-15 cm er bij, maar helemaal kan je het niet zeggen.
Hoe is zn rechter voorvoet? Hij lijkt op deze foto een beetje doorgezakt in de kogel, maar het is ook geen hele fijne foto om dat te zien. Snap dat je verliefd bent, maar kijk wel even heel kritisch, ook met iemand die er verstand van heeft. Het zou zo jammer zijn als je weer snel afscheid moet nemen


Belangrijk ook bij een Tinker is gewoon laten keuren bij een paardenarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 14:18 



 
Profiel   

Ik heb deze week de knoop doorgehakt om opzoek te gaan naar een nieuw paard (In het verleden al eens een paard gehad)

Dus nu geduldig wachten totdat er wat voorbij komt :D
(Ben ik de enige die excited maar ook zenuwachtig word van een zoektocht naar een nieuw paard? :P :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 16:02 



 
Profiel   

Leuk Eems!

Hier vind ik het ook spannend, zeker omdat ik al twee paarden verkocht waren voordat ik überhaupt kon kijken en dus de afspraak weer werd afgezegd.

Ik heb er nu eindelijk een gevonden, morgen wordt hij gekeurd. Weten jullie of voor de verzekering (equipe 4) röntgenfoto’s van benen voldoende zijn of incl rug en hals.

Ik twijfel een beetje omdat de volledige set foto’s net ouder dan drie maanden is en dus niet geaccepteerd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 07:36 



 
Profiel   

Shar123 schreef
Leuk Eems!

Hier vind ik het ook spannend, zeker omdat ik al twee paarden verkocht waren voordat ik überhaupt kon kijken en dus de afspraak weer werd afgezegd.

Ik heb er nu eindelijk een gevonden, morgen wordt hij gekeurd. Weten jullie of voor de verzekering (equipe 4) röntgenfoto’s van benen voldoende zijn of incl rug en hals.

Ik twijfel een beetje omdat de volledige set foto’s net ouder dan drie maanden is en dus niet geaccepteerd worden.


Zou even bellen met ze dan. Misschien als je het uitleg dat de foto's die zijn gemaakt net ouder dan 3 maanden zijn en je een paar nieuwe laat maken maar niet alles dat ze akkoord gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 08:47 



 
Profiel   

Shar123 schreef
Leuk Eems!

Hier vind ik het ook spannend, zeker omdat ik al twee paarden verkocht waren voordat ik überhaupt kon kijken en dus de afspraak weer werd afgezegd.

Ik heb er nu eindelijk een gevonden, morgen wordt hij gekeurd. Weten jullie of voor de verzekering (equipe 4) röntgenfoto’s van benen voldoende zijn of incl rug en hals.

Ik twijfel een beetje omdat de volledige set foto’s net ouder dan drie maanden is en dus niet geaccepteerd worden.


Wat fijn dat je iets gevonden hebt!
Succes met de keuring vandaag, inderdaad spannend altijd…

Ben benieuwd of jullie allemaal je paard zo verzekeren… twijfel nog een beetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 08:56 



 
Profiel   

Elisabeth1 schreef
Morgen ga ik bij Sans Souci kijken, bij Aladdin en Baron. Ik ben heel benieuwd. Zondag ook bij een paar leuke pre paardjes kijken. Ik hoop zo dat 'hij' hier tussen zit!

Hoi @Elisabeth1, ik zag net dat beide paarden nog op de website van de verkoper staan. Ze waren dus niet wat je zocht. Mag ik vragen waarom niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 09:00 



 
Profiel   

Eems_xwx schreef
Ben benieuwd of jullie allemaal je paard zo verzekeren… twijfel nog een beetje.

Ik ben normaal niet zo van het verzekeren. Ik heb mijn veulen wel verzekerd voor de opfok. Als hij daar weer vandaan komt en bij het inrijden geen brokkenpiloot lijkt te zijn, dan zet ik de verzekering waarschijnlijk stop. Ik heb voor al mn huisdieren een behoorlijk spaarpotje staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:02 



 
Profiel   

Eems_xwx schreef
Shar123 schreef
Leuk Eems!

Hier vind ik het ook spannend, zeker omdat ik al twee paarden verkocht waren voordat ik überhaupt kon kijken en dus de afspraak weer werd afgezegd.

Ik heb er nu eindelijk een gevonden, morgen wordt hij gekeurd. Weten jullie of voor de verzekering (equipe 4) röntgenfoto’s van benen voldoende zijn of incl rug en hals.

Ik twijfel een beetje omdat de volledige set foto’s net ouder dan drie maanden is en dus niet geaccepteerd worden.


Volgens mij zijn foto's van de benen genoeg. Maar om zeker te zijn kun je ze natuurlijk altijd even bellen.

Ik verzeker mijn paarden altijd wel. En heb het ook altijd wel nodig gehad. Op veeartskosten kun je aardig leeglopen. Je kunt het natuurlijk ook altijd het eerste jaar of de eerste paar jaar doen tot je weet dat je paard geen verborgen gebreken heeft, "maandagmodel" of brokkenpiloot is.
Sommige paarden hebben altijd wat en dan ben je blij dat je verzekerd bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:10 



 
Profiel   

Nou, de kogel is door de kerk.
Ook ik ga weer op zoek naar een nieuw paard. Dat betekend dat Fuego weggaat. :\
Ik ga op zoek naar een dooie waar ik alleen mee naar buiten kan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 300 van de 499 [ 12457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen