Doelen en Volg je paard 2021!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:25

Jeetje wat heftig zeg! Onwijs veel sterkte!

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:28

Aw echt afschuwelijk.. Ik snap je keuze helemaal, het is zo'n gaaf en lief paard. Die gun je deze ellende niet Y;(

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:23

Ik las het al op Insta. Echt verschrikkelijk oneerlijk. :(

Sherivey
Berichten: 8636
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 18:01

Heb net de DA gebeld. Morgen komen ze.
Voel me echt verschrikkelijk omdat ik nu in feite heb besloten dat Titane zn leven moet eindigen

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 18:16

Wat een naar telefoontje moet dat zijn. Bedenk wel dat het de enige eerlijke optie is.

Heel veel sterkte morgen!

Sherivey
Berichten: 8636
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 18:21

Isabel_k schreef:
Wat een naar telefoontje moet dat zijn. Bedenk wel dat het de enige eerlijke optie is.

Heel veel sterkte morgen!

Ik krijg een teledfoontje van de oude eigenaresse. Die willen kijken of zij nog iets voor hem kunnen betekenen

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 18:58

Wat een vervelend nieuws, houd je ons op de hoogte (op je eigen tempo, wanneer lukt)? :\

nessinator
Berichten: 1790
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 19:29

Wat een vreselijk naar nieuws, Dilan. Ik wens je veel sterkte wat er ook gebeurt.

Sherivey
Berichten: 8636
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 19:43

Oude eigenaren hebben het ook even met hun DA overlegd. Maar ze zijn het ermee eens dat het eerlijker is om hem te laten gaan.

Het zou ze goed recht zijn ivm contract om hem terug te willen kopen en nog te proberen. Maar ik zelf zou hem niet dat hele traject in laten gaan, gezien de verwachtingen na zo'n operatie

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 19:48

Dilan93: jeetje wat heftig! Verschrikkelijk nieuws... Heel veel sterkte! :knuffel:

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 19:56

:knuffel:

Sherivey
Berichten: 8636
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:17

Dankjulliewel.

En hoewel het echt enorm dubbel voelt om het nu tr plaatsen, ben ik toch wel trots op mijn vriend en Matt. Vandaag voor het eerst gereden sinds ie thuis is

Afbeelding

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:20

Pff wat een verdrietig nieuws! :(
Ik wens je veel sterkte en weet dat je doet wat het beste is voor je paardje :knuffel:

Komt de DA morgen al voor het inslapen? ;(

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:25

Dilan93 schreef:
Dankjulliewel.

En hoewel het echt enorm dubbel voelt om het nu tr plaatsen, ben ik toch wel trots op mijn vriend en Matt. Vandaag voor het eerst gereden sinds ie thuis is

[ [url=m/hPsu1h.jpg]Afbeelding[/url] ]


Toch nog een mooi moment voor jullie vandaag, gaaf dat je vriend ook rijdt!

Inslapen blijft altijd lastig..

Twee maanden terug onze oudste in moeten laten slapen. In de ochtend at ze nog heerlijk gras (en was ze nog ondeugend de omheining aan het slopen) en in de avond lag ze plots met verlamde achterbenen in de stal. Helaas konden we niks meer voor haar doen.

Sherivey
Berichten: 8636
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:30

Felien, ja morgen al. Wil er liever niet te lang over na kunnen denken of tegenop kunnen zien. Deed echt pijn om het zo definitief te maken ;(

Roosje, ach, dat is wel heel sneu :(
Ook zo plotseling

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:55

Dilan93 schreef:
Felien, ja morgen al. Wil er liever niet te lang over na kunnen denken of tegenop kunnen zien. Deed echt pijn om het zo definitief te maken ;(

Roosje, ach, dat is wel heel sneu :(
Ook zo plotseling

Nee dat kan ik begrijpen. Het is ook een enorme kl*te keuze..
Heel erg veel sterkte gewenst :knuffel:

JuliavH

Berichten: 96
Geregistreerd: 22-12-14
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:32

Wat een klote bericht Dilan93. Volgens mij heb je wel de juiste beslissing gemaakt, maar dat maakt het niet makkelijker natuurlijk. Heel veel sterkte morgen en de komende periode :knuffel: . Vind je het wel fijn dat Matt weer terug is, zodat hij voor wat afleiding kan zorgen?

Felien_Kyra: Veranderen is altijd moeilijk, zeker als je al jarenlang op een bepaalde manier traint. Wel goed dat je nu les hebt van osteopaat!

Ik had in 1e instantie geen last van mn uitglijder zaterdag, maar daar dacht mijn oude blessurebeen toch anders over begin van de week haha. Heb mn linker scheenbeen 1,5/2 jaar geleden zwaar gekneusd, en die speelt nu dus weer op. Zal vanzelf wel weer afzwakken gok ik. Ik heb wel 2 mooie blauwe knieen nu.
Gisterochtend heb ik weer eens een poging tot dressuur gedaan en Zaza was erg fijn. Volgens mij wilde ze weer aan de slag. Ze wordt dan wel gauw iets te enthousiast, maar dat nemen we maar voor lief.

Afbeelding

Vandaag had ik het slimme plan om een buitenrit te maken en Zaza was echt superfris. Blijkbaar is de gemeente ofzo bezig met een brug bouwen in het bos dus we zijn nog allemaal graafmachines enzo tegengekomen en die waren heel erg eng. Ik was heel blij dat we dat overleefd hadden en toen sprong Zaza bijna in de sloot omdat er een vrouw liep met een wapperende sjaal. Ik heb altijd gezegd dat Zaza sowieso in de sloot zal springen als ze ergens van schrikt en nu heeft Zaza dat bewezen := . Gelukkig heelhuids thuisgekomen.
Morgen ga ik rustig longeren denk ik.
Afbeelding

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:05

Sterkte vandaag!

Sherivey
Berichten: 8636
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:08

Dankjewel, om 16u komt de DA

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:59

Heel veel sterkte. Dat wordt tegelijk een te lange en een te korte dag..

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:34

Heel veel sterkte vandaag!


Gisteren enorm fijn kunnen trainen met Donner. Ik ben bezig met de wissels en gisteren hadden we er 1 in 1x goed. Hij vind het erg moeilijk, maar denkt steeds meer mee. Wil het nu proberen iedere keer dat ik train het eventjes mee te pakken :)


Gisteren ook uitslag gekregen van onze online proef, enorm blij met 197,5 punt in het M2. Nog maar 2 puntjes en dan stoppen we met online proefjes. De rest van de punten willen we op echte wedstrijden gaan halen.
Hoop dat als het met Gestoa allemaal goed blijft gaan ik met haar nog een keer een online proefje kan opnemen. Dit is dan ons B debuut :)

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:38

Dilan93 schreef:
Dankjewel, om 16u komt de DA


Heel veel sterkte :knuffel:

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 20:03

JuliavH: Het rijden ziet er leuk uit zo! Ze heeft ook mooie ruime passen. Ondanks de avonturen heelhuids thuis gekomen van buitenrit dat is altijd het belangrijkst. :o

Veertje99:

Mooie punten hoor! Zo komt het Z toch wel heel dichtbij voor jullie.

Maandag 11-01-2021

Vandaag met Miley naar de vereniging geweest. Fijn kunnen werken met elkaar ondanks een paar miscommunicaties.

Dinsdag 12-01-2021

Vandaag had ik weer een ritje vereniging gepland maar toch besloten niet te gaan. Had stiekem niet zoveel zin en wilde graag even klussen bij de paarden zelf. Was mijn laatste vrije dag en lekker weer dus dat kwam goed uit.

Woensdag 13-01-2021

Miley is weer een paar dagen vrij. Als het goed is gaan we zaterdag weer rijden op de vereniging. Licht een beetje aan het weer, hopelijk zit dat mee. En anders heeft ze een mini vakantie, ook niet erg. :)

nessinator
Berichten: 1790
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Doelen en Volg je paard 2021!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-21 21:35

Dilan, ik wou dat ik je een knuffel kon geven. Wat moet dit een rotmiddag geweest zijn voor je.
JuliavH, gelukkig is het goed afgelopen!
veertje99, gaat lekker zo! Gefeliciteerd met je punten!
Roosjenat, Lekker bezig :)

Madelief is weer lekker het bos in geweest. Ze deed het super goed, ook al kwam er precies een vrachtwagen de omgezaagde bomen ophalen op het pad waar wij ook overheen moesten. Dus hebben we een kleine omweg genomen, maar dat was niet erg want de dames moesten toch wat energie kwijt.

Sinky is uit wandelen geweest. Een klein stukje maar, om even weer te wennen aan het erf verlaten. Hij deed het heel goed, totdat er een paard aan de overkant van de weg begon te rennen, dat ontgrendelde zijn innerlijke Arabier :+

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:45

Zaza en de paarden van Nessinator waren de dus wel wat fris? :P en roosje is lekker bezig dus. Een beetje opgeschoten met het klussen?

Vandaag was er voor het eerst helemaal niets meer van gevoeligheid aan Mel te zien met het longeren en grondwerken linksom in draf :D :D hier even los (still uit een filmpje) :
Afbeelding
Ze heeft ook gewoon aan de longeerlijn gelopen hoor maar zo is het makkelijker filmen. Echt super blij mee, op en top braaf was ze