Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 29 [ 721 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Doelen en Volg je paard 2021!

 
Profiel   

@roosjenat, vervelend is wedstrijdspanning he.. dat is voor mij waarom ik voorlopig ook niet ga starten. :+
Geniet van je vakantie!! +:)+

@nassinator, oh jeetje! Wat balen. Ik zou het echt niet weten. Heb je al een besluit kunnen nemen?

@Sintara, knap hoor. Ik doe het je niet na, zo’n lang stuk! _/-\o_

Hier gaat het top. Zo ook de moeilijkste gang, stap, verbeterd aanzienlijk. Hij is veel soepeler in de achterhand en kan nu veel meer met zijn schouders.
Hij was afgelopen week wel wat spooky en sloeg hierdoor helemaal dicht, dus morgen gaan we met de grondwerkles een schriktraining doen met de heg. Ben erg benieuwd waar Nobli op reageert en of we hem goed kunnen afvloeien. We gaan het zien. :*

Hier een filmpje van wat ontspannen stappen met een wat langere teugel. Hij volgt de hand al heel mooi. Je ziet dat hij vooral moeite heeft met veranderen van hand of extra vragen met beenhulpen. Maar hij is super werkwillig en denkt veel mee. _/-\o_

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 21:21 



 
Profiel   

Zo, tijdje geleden dat ik ge-update heb, maar er valt ook niet heel veel te vertellen. Was een weekje op vakantie geweest en daarna besloot ik van Zaza af te vallen en met mijn rug tegen het hek te knallen dus zit nu helaas met een gekneusde rug/stuitje. Rijden staat daardoor op een laag pitje. Kon vandaag wel 5 hele rondjes op een slakkentempo draven zonder te vergaan van de pijn, dus herstel gaat nog wel eventjes duren. Doel voor oktober is daarom ook maar hopen dat ik eind oktober weer volledig kan rijden.

AlwaysH: Nobli ziet er goed uit, zit lekker in zijn vel! Mooie filmpjes, ziet er ontspannen uit!
nessinator: Wat een vervelende uitkomst van je dierenarts bezoek zeg. Hij is niet goed, maar ze kunnen dus niet vinden wat er dan precies niet goed is? Ik zou niet goed weten wat ik zou doen als ik in jouw schoenen stond. Succes met het maken van je beslissing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 20:20 



 
Profiel   

JuliavH, Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie! Vervelend van je val, ik hoop dat je snel herstelt!
AlwaysH, wat fijn dat zijn stap zo verbetert!
Roosjenat, wat jammer dat je zoveel spanning hebt op wedstrijd. Is het een idee om een keer zonder druk, dus HC, te starten?

September is alweer voorbij. Het voelt alsof ik de paardjes haast niet gezien heb, zoveel is er gebeurd de afgelopen maand!
nessinator schreef
Doelen september
Stinky
1. Medische molen: Antwoord op de vraag: Kan ik (ooit) nog op hem rijden? En hoe intensief?
2. Plezier vanaf de grond
3. Leren wachten op snoepjes

Madelief
1. Dressuurtraining weer oppakken: beenhulpen goed bevestigen
2. Verder werken aan actieve rechtheid
3. Genieten in het bos
4. Wedstrijd plannen


Stinky heeft goed zijn best gedaan de afgelopen maand. Hij deed het super bij de kliniek al was hij wat terughoudend om weer die vervelende echo-kamer in te moeten, maar deze keer geen pijnlijke injecties in zijn hals. Zoals ik al schreef geen antwoorden dus, dus heb ik besloten door te zoeken. Ik heb hem vandaag achtergelaten voor scintigrafie.
Madelief heeft niet heel veel gedaan, maar wat ze deed, deed ze geweldig. Al het grondwerk deed ze nog en pakte ze goed op, en ook het rijden ging lekker. Helaas stond ze een paar dagen later (afgelopen maandag) op 3 benen, nu nog steeds dus ook die is voorlopig uit de running. In ieder geval lang genoeg om mijn startkaart helemaal op te zeggen.

Dat betekent dat ik wel blijf meelezen, maar niet veel updates meer zal plaatsen dit jaar -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 20:42 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Een update voor Valentijn. De 6 weken boxrust zitten er gelukkig alweer op. Helaas loopt hij nog steeds onregelmatig en kreupel op de volte. Gister op dierendag heb ik de ostheopaat laten komen en samen hebben we naar hem gekeken. Het was voor de ostheopaat al vrij snel duidelijk dat hij heel veel last heeft van zijn nek, schouders en de eerste paar rugwervels. Normaal is Valentijn ontzettend braaf maar bij lichte druk op deze plekken ging hij met zijn benen uitslaan, wegrennen en zelfs licht steigeren. De ostheopaat kon hem niet zonder verdoving behandelen en wilde dit liever niet voor er foto's waren gemaakt van deze plekken. De reactie was zo heftig dat ze zelfs dacht aan een breuk of herstellende breuk. Valentijn is ongelofelijk lomp en valt heel vaak. Wat ook niet gek is als de schouders, nek en rug zo extreem vast zitten en gevoelig zijn dus we willen hem zo snel mogelijk kunnen behandelen. De afspraak bij de kliniek om foto's te maken is al ingepland en ik ben benieuwd wat daar uit komt. Het goede nieuws is wel dat als er niks te zien zou zijn of de breuk was volledig hersteld dan komt hij er met behandelingen gewoon weer bovenop. De oorzaak van zijn voet is waarschijnlijk ook gewoon te herleiden naar de rug en zal ook niet overgaan voordat dat verholpen is.

Ik ben heel blij dat ik eerst de ostheopaat heb laten kijken voor ik weer naar de dierenarts terug ging om naar zijn voet te laten kijken. Ik baal er ook erg van dat ik haar niet eerder had ingeschakeld omdat de boxrust dan misschien zelfs niet eens nodig was geweest. |o Maarja zodoende leer je weer.

Het doel is nog steeds om hem beter te krijgen. Ik hoop dat we in oktober de foto's en de eerste behandeling bij de ostheopaat onder sedatie kunnen doen.(ligt natuurlijk aan de uitkomst van de fotos)

@AlwaysH : Fijn filmpje, zeker als je paard zelf ook al mee denkt.
@JuliavH : He bah wat naar. Hopelijk ben je er snel bovenop!
@nessinator : Wat fijn dat Stinky het goed deed bij de kliniek, ik ben ook benieuwd hoe het voor Valentijn gaat als hij straks voor de derde keer in een korte tijd er heen moet. Wat zonde van de startkaart en wat oliebol voor Madelief :( Veel beterschap voor je paardjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 21:00 



 
Profiel   

Juliavh: Fijne vakantie gehad? Wel enorm balen van je val, hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

AlwaysH: Fijn dat het zo goed gaat! Op het filmpje ziet het er ook goed uit. :D


Nessinator: Balen van de blessures zeg... Hopelijk komt er voor Stinky wat meer uit de scintigrafie.

En dan Madelief ook nog kreupel, geen leuk nieuws. :(:)


Valentijn: Nog even afwachten dus! Hopelijk komt er wat meer informaties uit de foto's bij de kliniek.

-------------

Hier net wet terug van vakantie uit Zweden. Zowel Miley als ik hebben vakantie gehad dus we kunnen er weer tegen aan. Morgen pak ik haar weer rustig op.

Een keer HC starten op wedstrijd is eventueel wel een idee. Misschien kan dat inderdaad helpen tegen de spanning. Goede tip!

Heb in de vakantie wel al wat wedstrijden ingepland. De eerste staat op 23 oktober. Met fotograaf dus dan hoop ik eindelijk wedstrijdfoto's te hebben!

Daarnaast is het ook op een nieuwe locatie. Ik merk nu we steeds doordeweeks op wedstrijd gaan dat het niet meer als een wedstrijd voelt. De sfeer mis ik gewoon.. Dus we gaan aankomende tijd wat wedstrijden verderop mee pakken.

Doelen voor oktober zijn:
- Minimaal 2x M1 starten
- Proberen wat winstpunten mee te pakken
- Werken aan de wedstrijdspanning

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 21:14 



 
Profiel   

Oei en daar zijn we weer wat weken verder en vergeet ik regelmatig een update te posten! Hoe is het met iedereen hier??

Inmiddels zijn Ofira en ik al heel wat doelen voorbij! Ik heb er nu in totaal 3 keer opgezeten en elke keer gaat een stukje beter. Ze bokt niet , doet geen rodeo en is super nuchter. De eerste keer was ik wel heel gespannen maar voor ik het wist zat ik erop. Normaalste zaak van de wereld lijkt het voor haar. Tweede keer was drama ze wou alleen maar stilstaan en met moeite vooruit. Afgelopen keer ging eigenlijk al heel goed! Haar stap was vlotter en we hebben zelfs even gedraafd. De volgende keer gaan we beginnen in de bak. Ik longeer haar daar nu wat en dan heeft ze veel meer energie en ruimte en meer rechte stukken. Ze kijkt verder nergens van op tenzij er een ander paard het erg opkomt. Ik ben in ieder geval heel blij met de hulp van mijn stalbaas daardoor durf ik er nu zelf op te stappen.

Het valt mij wel op dat ze in de omgang ontzettend kalm en lief is. Er zit totaal geen kwaad in en ze lijkt het ook wel leuk te vinden om met mensen te zijn. Ik krijg heel veel complimentjes over haar en dat vindt ik leuk om te horen :D

Het motiveert mij echt ontzettend om zo met een paard te werken. Ik kan echt mijn gedachten uitzetten en heel geconcentreerd met haar bezig zijn. Dat heb ik echt nog nooit met dingen gehad dus dat zegt wel hoe leuk en uitdagend ik het vindt :D

Het is een heel fijn paard om mee te werken , ik ben ook echt heel trots op haar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 19:35 



 
Profiel   

Zebrastreep welkom terug haha! Je gaat super zeg met Ofira. Super leuk :D


Hier vandaag weer M1 gestart en wauw! Wat ben ik tevreden.

Nieuwe locatie met veel kijkerig dingetjes. Maar ze keek nérgens van op, ze liep heerlijk haar rondje. De puzzelstukjes vallen op hun plek.

Fouten die we gemaakt hebben is het aanspringen in de rechtergalop. Daar begon ze te bokken en de schouderbinnenwaarts. Deze ging de ene keer op 4 sporen en de andere keer helemaal niet. Dus daar gaan we deze werk hard aan werken.

Daarbij ook twee winstpunten mee naar huis genomen. Heel blij mee, hard werken wordt beloond. <3

Het is nog even afwachten op welke plaats we geëindigd zijn, de prijsuitreiking was pas 1,5 uur later en dat vond ik wat teveel van het goede.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 20:53 



 
Profiel   

Tis hier rustig!

Wat fijn dat je wedstrijd goed ging @roosjenat! En het klinkt alsof je weet je waar je tegenaan loopt.
Hoe ben je uiteindelijk geëindigd? :D

@Zebrastreep, goed bezig zeg! Voor je het weet is het de normaalste zaak van de wereld :):)

Wij zijn ook weer een doel voorbij; vandaag hebben we samen met een stalgenoot een buitenrit gemaakt! +:)+ Nobli was erg braaf. Hier en daar wat dribbelen, maar dat was dan ook alles. :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:01 



 
Profiel   

Hai!
Ik ben een soort van terug van weggeweest. In ieder geval even genoeg energie om weer te gaan schrijven. Ik merkte dat doelen voor mij even niet werkten, maar we hebben wel grote stappen gezet de afgelopen tijd :D Zo ben ik zowel in de dressuur als in het springen een aantal winstpunten rijker en gaan de trainingen steeds beter. Elke week heb ik privé dressuurles en op de woensdagavond springles bij de vereniging. Vandaag is Elaya weer behandeld. Ik hoop voor de komende maanden wel weer doelen op te gaan stellen. Wel komen er zowel op privé als werkgebied drukke maanden aan, dus we moeten even kijken hoe dat gaat lopen. De maand oktober ga ik nog even verder zonder doelen.
Ik geloof niet eens dat ik het in dit topic heb gemeld maar mogen mensen beeldmateriaal v mij willen zien kijk dan even op mijn insta: felienelschot.equastrian
Ook hier wil ik vanaf nu weer wat meer updates gaan plaatsen. Ik vermoed dat het qua wedstrijden rijden nu wel even stil komt te liggen. In november hebben we nog een dressuurwedstrijd en daarna zal het waarschijnlijk januari of februari worden ivm de drukte. Tot die tijd trainen we lekker thuis en bij de vereniging door. Wie weet nog een keer op ander terrein oefenen ;) en met de trailer blijven we hopelijk ook oefenen. Ik merk dat het helpt om haar wekelijks even in de trailer te zetten. De spanning is zeker nog te erg, maar wordt al stukken minder.

@roosjenat wat fijn dat je zo tevreden bent over de afgelopen wedstrijd :D inmiddels al bekend op welke plaats je bent geeïndigd?

@AlwaysH wat leuk zeg! ik zag de foto's op insta al voorbij komen :D

@zebrastreep je bent niet de enige die even weg is geweest :') en wat fijn dat het zo goed gaat zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:29 



 
Profiel   

Super leuk AlwaysH! Fijn dat Nobli ook braaf was, weer een goede ervaring rijker.

Jullie zijn lekker bezig Felien_kyra! Ook fijn dat de spanning in de trailer beter gaat, dat is inderdaad ook een kwestie van oefenen.

----

Nee helaas heb ik nog geen uitslag gezien. Het was een tweedaagse wedstrijd dus denk dat die vanavond/morgen erop komt.

Vandaag heb ik Miley gelongeerd met cavalleti's. Ze had een hoop energie maar ze vond het ik ook leuk haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:01 



 
Profiel   

Eindelijk een positieve update voor Valentijn!
We zijn vanochtend naar de kliniek geweest voor de foto's van zijn nek en en rug en hij is goedgekeurd voor de behandeling.
Bij c1 zat wel een nieuwvorming proximaal, ofwel een botje wat er niet hoort te zitten maar hier zou hij geen last van moeten hebben. Het zou kunnen dat hij wat gaat protesteren met dressuur rijden als hij nagefelijk moet lopen maar de dierenarts zei dat je met training gewoon nog wedstrijd kan rijden en gewoon Z zou moeten kunnen halen. Dat laatste betwijfel ik, meer aan mijn eigen rijvaardigheid maar je weet maar nooit. Gelukkig train ik samen met mijn trainster al heel erg op vrijwillige nagefelijkheid en dat hij goed z'n achterstel gebruikt.

Voor de nieuwsgierige: Er zit hier een botje wat er niet hoort.
[ img ]

Verder was hij helemaal in orde. De groeischijven waren ook goed te zien en dat deze ook nog niet helemaal dicht waren in de hals. Valentijn is natuurlijk pas 3 maar het zag er allemaal goed uit. Wat we wel denken is dat zijn vader wat te groot zou zijn geweest voor zijn moeder (Fries x Tinker ongelukje) Valentijn heeft namelijk een erg groot hoofd voor een Tinker _O- Maar de spieren kunnen hierdoor dus ook wat last hebben van de groei.

Hier zijn een paar andere foto's maar hier was dus verder niets speciaals aan te zien.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Meteen de ostheopaat gebeld voor een behandeling binnenkort en dan mogen we weer aan de slag met zadelmak maken *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:01 



 
Profiel   

Wij zijn vanavond weer op wedstrijd geweest! :D

Heel erg fijn kunnen rijden! Tijdens het oefenen van de week vooral veel geoefend met het vierkant halthouden en precies aanspringen in galop bij A/C.

Dat laatste ging steeds verkeerd, ze bokte tijdens het aanspringen of rende weg  Maar dit ging vandaag super goed, we hebben alle keren netjes op de letter aangesprongen.

We hadden veel zevens en zelfs een paar mooie achten (waaronder voor het halthouden). We hadden alleen op de schouderbinnenwaarts onvoldoendes. Maar dit blijf ik lastig vinden, hier gaan we nog hard op trainen!

Bij proef 15 hadden we 187 punten en bij proef 16 hadden we 188,5 punt

Trots trots trots <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 22:15 



 
Profiel   

    Nog een mooie foto van gisteren. <3 [ img ]

    Spoiler:
    De foto is betaald om zonder logo te mogen gebruiken *D

    Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:46 



     
    Profiel   

    Ik ga later even uitgebreid reageren.
    Momenteel houd k vrijwel alles bij in een agenda als dagboek. Kan het straks dus mooi samenvatten, hihi.

    Gefeliciteerd @roosjenat!! *\o/*

    Ingewikkeld die foto’s, @Plop1997 _O-
    Is de osteopaat inmiddels geweest?

    Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:10 



     
    Profiel   

    AlwaysH schreef
    Ik ga later even uitgebreid reageren.
    Momenteel houd k vrijwel alles bij in een agenda als dagboek. Kan het straks dus mooi samenvatten, hihi.

    Gefeliciteerd @roosjenat!! *\o/*

    Ingewikkeld die foto’s, @Plop1997 _O-
    Is de osteopaat inmiddels geweest?


    Op 8 november gaan we naar de osteopaat toe voor een behandeldag. Omdat hij gesedeerd moet worden wilde ik ook gelijk de tandarts erbij hebben. Meteen twee vliegen in een klap, scheelt nog een keer sederen, vind dat toch een beetje zielig zo vaak achter elkaar.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 23:13 



     
    Profiel   

    Alvast veel succes dan. We horen wel hoe het ging, toch?

    Hier gaat alles wel goed! We trainen lekker door, zowel adh als ohz!
    Aan de hand werken we in de roundpen met les en in de bak aan het wijken etc. Het gaat allemaal al best goed en Nobli wordt er erg enthousiast van.
    [ img ]

    Onder het zadel lessen we vrijwel wekelijks. We rijden nu 2/3 keer per week. De ene keer een halfuur, andere keer wat langer als het loswerken niet helemaal soepel gaat. We kijken gewoon per keer.

    Binnenkort weer een bindweefselbehandeling! Ben onwijs benieuwd!

    Vorige week een fotoshoot gehad. Alles ging super, tot we in het stallenblok waren en de druk van het fotohalster Nobli teveel werd; hij rukte zich bij me weg en steigerde flink, waardoor hij achterover is gevallen. Gelukkig helemaal niks aan overgehouden, alleen de dekenstang van de buuf in nieuw model gevormd. {:)-:( Daarna was hij direct weer rustig en konden we verder alsof er niks was gebeurd. Dus hij is in ieder geval alweer stukken rustiger dan afgelopen winter, toen hij door een val juist door het lint ging.
    Ikzelf ben ook super kalm geblevem, pluimpje voor mezelf!
    [ img ]
    Voorproefje^

    Wat kiekjes van de training vandaag. Het was weer eens zo’n dag dat ‘ie met alles behalve mij bezig was en dus hier en daar schrok en struikelde. Hier flink doorheen gepakt. Linksom gegaloppeerd, ging netjes. Daarna nog wat gedraafd en toen was meneer toch wel moe. :P

    Wat kiekjes:
    [ img ]
    [ img ]
    [ img ]
    [ img ]
    [ img ]

    [ img ]

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 18:44 



     
    Profiel   

    Hier weer een hele trotse pony mama <3

    Deze week voor het eerst aan de longe in de bak 'gereden'. Ofira was ontzettend fris dus maar besloten dat mijn staleigenaresse haar nog maar even ging longeren. Ik ging nog even snel naar de wc ( oef het blijft ook spannend voor mij :') ). Kom ik weer naar buiten zie ik Ofira op twee benen staan en daarna enorm bokken :') . Toch opgestapt nadat ze wat kalmeerde en toen weer heel braaf! Beetje gestapt en stilstaan geoefend. Ze was kapot en we hebben het heel kort gehouden. Ze was er behoorlijk van onder de indruk volgens mij. Het bokken en steigeren was echt uitdagen , je ziet geen sprankje angst eerder dat ze zich wat beledigd voelt.

    Vandaag weer bezig geweest en er lijkt een vorm van acceptatie te zijn ontstaan. Ik ging haar nu zelf even longeren en ze had niet gebokt en of gesteigerd en oogde lekker rustig en ontspannen. Erop in het begin wel wat spanning en ze liep ook vrij hard door als ze de wind wat van voren kreeg. Ze reageerde wat op mijn been met de overgang van stilstaan naar stap daar ben ik wel heel erg blij mee!. Ook een stukje gedraafd en dat ging ook prima. Heel blij en supertrots <3 Volgende keer gaan we los in de bak dus ben benieuwd hoe dat gaat! Ze was nu ook weer ontzettend moe toen ze weer in de wei stond. Gapen , wat drinken en daarna lekker met de oogjes dicht en tijd voor een dutje :')

    Ik kan niet wachten op de vele ritten straks buiten en leuk dressuren in de bak :D En natuurlijk hopen dat er volgend jaar weer keuringen komen zodat we daar wat verder in kunnen komen. In ieder geval is een doel volgend jaar de IBOP proef. Ze moet op de keuring voorlopig modelmerrie worden en bij de IBOP proef minimaal een B halen. Als ze dit behaald is haar moeder ( mijn andere paard) elite merrie , dus daar gaan we zeker nog voor! Ofira is net deze week eindelijk DNA gekeurd na maanden wachten *\o/*

    Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 21:26 



     
    Profiel   

    Mooie foto's Chantal! Nobli ziet er goed uit. <3


    Jullie zijn goed bezig Zebrastreep! Top zeg :D

    Wij zijn vandaag weer op wedstrijd geweest. Een mooie winstpunt mee naar huis genomen. Was een hele kijkerige baan (incl. Pompoenen :Y)) en daar reageerde ze totaal niet op.

    Van de week ging het rijden helaas wat minder, dus het was voor mij vandaag echt de vraag als we wel fijn konden rijden of niet. Maar ze liep er heel fijn over, dus voor nu helemaal tevreden.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:31 



     
    Profiel   

    Toen was oktober alweer voorbij... gaat snel!

    Mijn doelen voor oktober waren:

    Doelen voor oktober zijn:
    - Minimaal 2x M1 starten Behaald
    - Proberen wat winstpunten mee te pakken Behaald, We hebben 5 winstpunten gereden
    - Werken aan de wedstrijdspanning Ook behaald! De spanning gaat steeds beter. We zijn de laatste wedstrijden alleen nog maar op vreemd terrein geweest om zo lekker te oefenen.


    Doelen November 2021:

    - M2 startgerechtigd worden
    - Minimaal 1x springen
    - Travers oefenen/verbeteren
    - Keertwendingen mee pakken

    Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 23:21 



     
    Profiel   

    roosjenat schreef
    Toen was oktober alweer voorbij... gaat snel!

    Mijn doelen voor oktober waren:

    Doelen voor oktober zijn:
    - Minimaal 2x M1 starten Behaald
    - Proberen wat winstpunten mee te pakken Behaald, We hebben 5 winstpunten gereden
    - Werken aan de wedstrijdspanning Ook behaald! De spanning gaat steeds beter. We zijn de laatste wedstrijden alleen nog maar op vreemd terrein geweest om zo lekker te oefenen.


    Doelen November 2021:

    - M2 startgerechtigd worden
    - Minimaal 1x springen
    - Travers oefenen/verbeteren
    - Keertwendingen mee pakken


    Jaaaaa! Wat ontzettend goed dat je al je doelen behaald hebt.

    Mijn doel blijft om Valentijn weer beter te krijgen. 8 november gaat hij naar de osteopaat voor behandeling en als dat goed is gegaan dan gaan we voor een nieuw zadel bij de zadelpasser en hopelijk weer de training oppakken.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 23:54 



     
    Profiel   

    Spannend,Plop1997!

    Hopelijk heb je aan het einde van deze maand goed nieuws en kun je weer gaan trainen met Valentijn.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 07:00 



     
    Profiel   

    Vandaag was het weer tijd om op wedstrijd te gaan! Zelfde locatie als vorige week (en volgende week).


    1e proef (17) ging opzich prima. Ze liep vandaag niet super fijn, maar ik kon haar opzich wel er een beetje aan rijden. De contragalop links was echt verschrikkelijk, dat was echt overleven naar de overkant.


    2e proef (18) ging iets minder. Galop aanspringen ging super netjes, de voltes in midden galop waren ook prima. Daarna kwamen de gebroken lijnen in contragalop. De linkse ging erg fijn, was ook erg netjes gereden. Bij de rechtse versprong ze dat kwam doordat ze te hard ging, ik had haar niet voldoende opgevangen.


    Maar we mogen zeker niet klagen, in beide proeven een winstpunt meegenomen. Dat betekend dat we alweer M1+8 zijn, gaat super zo. <3

    Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:21 



     
    Profiel   

    Haha, overleven in contragalop is een herkenbare zin (alleen is 't bij ons meestal verkeerd aanspringen) _O-

    Super bezig zeg!

    Hier ging de les wat minder voor mijn gevoel, maar mams en instructrice vonden het goed gaan. Zat mezelf dus gewoon in de weg. Kan gebeuren!
    Deze inmiddels wel binnen gekregen <3
    AlwaysH @ [ITP] Nobli in het herfstzonnetje door Robin Wagenaar fotografie!

    Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:32 



     
    Profiel   

    AlwaysH schreef
    Haha, overleven in contragalop is een herkenbare zin (alleen is 't bij ons meestal verkeerd aanspringen) _O-

    Super bezig zeg!

    Hier ging de les wat minder voor mijn gevoel, maar mams en instructrice vonden het goed gaan. Zat mezelf dus gewoon in de weg. Kan gebeuren!
    Deze inmiddels wel binnen gekregen <3
    AlwaysH @ [ITP] Nobli in het herfstzonnetje door Robin Wagenaar fotografie!


    Haha erg hè...Normaal gaat de contra wel heel goed maar vandaag lukte het niet helemaal. Kwamen ook 2 meter rechts van de C uit, was echt erg. :')


    Prachtige foto's <3

    Volgende keer weer beter met de les! Daarvoor zijn de lessen natuurlijk ook, om je steeds beter te maken. *D

    Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 20:10 



     
    Profiel   

    AlwaysH, wat een prachtige foto's!
    Roosjenat, gefeliciteerd met je winstpunten! Je gaat lekker! Ga je dit jaar nog M2 proberen?
    Plop1997, Klinkt als een goede vooruitgang, wat leuk dat je binnenkort weer kunt gaan trainen!
    Zebrastreep, wat fijn dat het rijden zo goed ging ondanks de frisheid!

    De paardjes hier genieten lekker van hun vrije tijd. Stinky vindt het helemaal niet erg om niet meer getraind te worden, we spelen wel veel en we genieten daar beide erg van. Madelief was na twee weken niet meer kreupel, maar omdat ze zo ontzettend kreupel stond, hebben we haar nog twee weken rust gegeven. Die zijn net om en ze moet heel nodig weer aan het werk. De komende maand gaan we rustig weer opbouwen, vooral veel stappen en aan hulpen werken.
    De maand oktober begon dus echt niet goed, maar eindigt met een positieve kijk op de toekomst!
    Omhoog

    Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 21:17 

    Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
    Pagina 28 van de 29 [ 721 berichten ]
    Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
    Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




    Zoek naar
    Inloggen