Aandenken overleden paard voor kinderen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
conejo

Berichten: 1413
Geregistreerd: 07-03-06
Woonplaats: Bennekom

Aandenken overleden paard voor kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-21 14:34

Helaas op 14 januari mijn pony moeten laten inslapen op bijna 30 jarige leeftijd en ze is ruim 15 jaar bij mij geweest.

Nu in haar laatste maanden hebben zij en mijn 2 kinderen van 6 en 4 jaar een hechte band gekregen omdat we veel wandelde met haar. En vooral mijn oudste durfde dat niet zelf te doen. En met wat aanmoediging vond ze het zelfs heel leuk en was het vaak ruzie wie met haar mocht wandelen. En heeft ze meer zelfvertrouwen hierdoor gekregen.

Nu willen ze graag iets van de staart haren laten maken als aandenken aan haar.

Maar omdat ze nog zo jong zijn wil ik niet iets wat heel duur is. Zodat ze dit gewoon kunnen gebruiken zonder dat ik heel bang hoeft te zijn dat het kwijt raakt.

Ik heb genoeg haar dat ik ook nog nadat ik voor mezelf en de kids wat heb laten maken nog wat kan bewaren mochten ze als ze ouder zijn nog echt een mooi sieraad of iets willen.

Maar ik wil wel iets wat mooi is en wel een beetje kwaliteit heeft. Snap dat als het niet heel duur is dat je dan ook minder kan verwachten.

Het hoeft echt niet maar een paar euro te kosten. Maar ook niet boven de 100 euro.

Zat te denken aan een leuke kettinghanger. Zij zouden liever een armband willen, maar ja ze groeien nog erg hard en ben bang dat ze die heel snel niet meer om kunnen en dat zou ik zonde vinden.

Iets heel anders dan een sieraad mag ook.

We gaan al een foto uitprinten die op hun kamer komt te staan/hangen. En 1 in de woonkamer met een kaarsje er bij dat is de wens van de oudste.

Iemand een idee en waar het zou kunnen?

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Aandenken overleden paard voor kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:38

Sterkte met het verlies Y;(

Zouden ze misschien een dromenvanger met paardenhaar mooi vinden? Die kunnen ze dan op hun kamer hangen, bijvoorbeeld bij de foto.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Aandenken overleden paard voor kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:34

Een repaint Schleich paardje met de haren van jullie pony als staart en manen.Er is geloof ik een bokker die ze maakt.

Matsenga
Berichten: 31
Geregistreerd: 09-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:37

Sterkte Y;(

Ik heb bij Beadalot een harshanger met staarthaar laten maken. De hanger was rond de €20,- en is best hufterproof :o. Ik draag hem nu 3 jaar elke dag en is nog steeds mooi

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Aandenken overleden paard voor kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:41

Zelf heb ik een medaillon met paardenhaar en naamplaatje laten maken bij https://www.paardenhaarenzo.net/stolp-met-medaillon. Wilde ook iets moois om neer te zetten als aandenken. Ze maakt ook andere mooie dingen met een lijst met foto.

Sterkte met het verlies van jullie maatje!