Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 9 [ 217 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De vreemde dingen die je meemaakt bij kopen / verkopen van j

 
Profiel   

Er is al eens eerder een soortgelijk topic geweest over de gekke vreemde dingen die mee kan maken als je een paard wil kopen of wil verkopen.

Ik dacht laat ik weer eens zo'n soort topic openen.

ik zal beginnen met een ervaring van vorig jaar;

We gingen een pony wegbrengen die we verkocht hadden. We hadden al wel door dat deze mensen een andere levensstijl hadden dan wij. Maar dat maakt niet uit het waren super leuke mensen en paste perfect bij de pony.

De navigatie bracht ons in een woonwijk.
van het adres want we hadden op gekregen.
Toen bleek dat deze mensen twee woningen naast elkaar hadden. En we de pony door de voordeur van het tweede huis naar binnen moesten brengen en dat daar in dat de stal v de pony in de woonkamer was.
Dan sta je toch wel even gek te kijken maar het was een mooi moment.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 09:40 



 
Profiel   

de pony van de stal was in huis? Je hebt de pony weer mee naar huis genomen neem ik aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 09:43 



 
Profiel   

Say what?
Ik mag hopen dat dat een grapje is :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 09:44 



 
Profiel   

En je hebt de pony daar gewoon in de woonkamer achtergelaten? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 09:52 



 
Profiel   

Wauw! Ik kom niet verder dan iemand die zei veel ervaring te hebben met groene paarden en die keihard in 't zadel plofte en aan de teugels begon te hangen :+ die is er dus ook afgevlogen..
Maar jouw verhaal overtreft wss alles haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 09:53 



 
Profiel   

Wat? En hem daar gelaten? >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:03 



 
Profiel   

Ze hadden hopelijk wel zo'n raam van het huis naar de stal?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:09 



 
Profiel   

Het kijken naar een zogenaamd,bomproof, superlief, kindvriendelijk paard wat in het verleden gebruikt was als therapiepaard op een gehandicapten manege...

Daar aangekomen bleek het een volledig hysterisch paard wat volledig verpest was en waar je nauwelijks bij in de buurt kon komen...


Of we er op wilden? Euh nee... dit is niet wat we zoeken..

Oow... euhm ja... was toen het antwoord... de handelaar wilde ook al alleen maar de slachtprijs betalen... 8)7

Tsja... dan krijg je van de handelaar meer dan dat je van ons krijgt... want wij nemen dit paard niet mee...


Laatst bijgewerkt door Neon op 25-01-21 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:15 



 
Profiel   

@ts:
Heb je geen foto's gemaakt van de woonkamer stal? :D :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:17 



 
Profiel   

De allereerste pony waar wij voor mijn dochter naar gingen kijken zou erg geschikt zijn voor een meisje van 10 zonder al te veel ervaring. Dochter met manege ervaring en een half jaar 3 dagen per week een lease pony.

De reden dat deze pony weg ging is dat zij geen klik hadden (toen had ik al alarm bellen moeten horen) Goed doorgevraagd of pony echt braaf was omdat ik wel mijn onervaren dochter van 10 er op zou zetten. Ja geen probleem.

Dochter kreeg al niet veel kans om zelf op te zadelen maar ok. Meisje dat dat deed, reed ook de pony voor. Ik vond de pony wat fris overkomen tijdens het rijden en vroeg nogmaals of ze wel echt braaf genoeg was voor mijn dochter. Geen probleem zei die vrouw. Dochter zag het helemaal zitten dus stapte op. Even stappen em daarna bij het aandraven schrok ze van een natte plek op de bakrand, ging er vandoor in een hele harde galop en gooide mijn dochter er af tegen diezelfde bakrand.

Dochter stond niet meteen op en kreunde. Ik schrok me rot. Ze kon niet opstaan en alleen maar kreunen. Cap was kapot dus ik wilde een ambu bellen maarmijn mobiel lag in de auto en die mensen zeiden alleen maar 'mevrouw doe eens rustig' en weigerden een ambu te bellen. Ik werd zo boos. Na een minuut of 10 stond mijn dochter op. Ze hing min of meer in mijn armen. Ik heb haar in de auto gezet. Geen enkele hulp. (Mensen daar op stal zaten gewoon te kijken en koffie te drinken) Onderweg de huisartsenpost gebeld, die natuurlijk boos waren want we hadden een ambu moeten bellen. Dochter moest intussen overgeven dus we mochten meteen komen bij de seh in onze eigen woonplaats.
Uiteindelijk had ze een zware hersenschudding, gekneusde ribben en rug. Ze heeft er veel hoofdpijn aan overgehouden.

Ik heb later begrepen dat het een hele sensibele merrie was, totaal ongeschikt voor een niet erg ervaren kind. We hebben niets meer van ze gehoord. Ik heb zelf een bericht gestuurd hoe het met dochter ging waarop ze terug appte 'oh dat had ik niet verwacht'

Voor mij iig een enorme leerschool. We hebben daarna een 17 jarige pony van een gehandicapte manege gekocht. 1 Die alles al gezien had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:20 



 
Profiel   

Kady1 schreef
Er is al eens eerder een soortgelijk topic geweest over de gekke vreemde dingen die mee kan maken als je een paard wil kopen of wil verkopen.

Ik dacht laat ik weer eens zo'n soort topic openen.

ik zal beginnen met een ervaring van vorig jaar;

We gingen een pony wegbrengen die we verkocht hadden. We hadden al wel door dat deze mensen een andere levensstijl hadden dan wij. Maar dat maakt niet uit het waren super leuke mensen en paste perfect bij de pony.

De navigatie bracht ons in een woonwijk.
van het adres want we hadden op gekregen.
Toen bleek dat deze mensen twee woningen naast elkaar hadden. En we de pony door de voordeur van het tweede huis naar binnen moesten brengen en dat daar in dat de stal v de pony in de woonkamer was.
Dan sta je toch wel even gek te kijken maar het was een mooi moment.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen...


Ik heb ooit eens een koper gehad die op zoek was naar een zwart paard. Het paard dat ik te koop had, had 1 wit vlekje op de kroonrand. De kopers wilde hem niet want hij was niet helemaal zwart.
Tsja... oeps! Dat had ik er niet bij vermeld.

Maar wauw!!! Jouw verhaal is wel het meest bizarre verhaal wat ik ooit gehoord heb! Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:25 



 
Profiel   

Wij hadden ooit een kruising welsh / arabische merrie te koop staan. Schat van een dier maar ik was helaas te groot voor haar geworden.
Er belde een vrouw in tranen op dat ze graag wilde komen kijken omdat ze een sterke emotionele klik met haar voelde en haar aura schreeuwde om haar als baas?
Uhh okee? Nou ja, ik wil niet te snel oordelen dus ze mocht wel komen kijken. Bij twijfel van mijn kant zou er gewoon geen koop zijn.
En die kwam er ook niet :+ Direct toen ze uit de auto stapte vloog ze bij de merrie het weiland in een hing haar om de hals. De pony wist niet wat haar overkwam!
De vrouw bleef maar ratelen over het prinsessenpaard (het was een schimmeltje van 1.37 hoog :+ ) en dat ze visioenen had gehad over een lang leven samen met haar.
Klein detail: ze had nog nooit een pony gehad of zelfs maar een verzorgpony. Uberhaupt geen enkele ervaring met paarden. Rijden had ze ook nog nooit gedaan. Nou was mevrouw sowieso veel te groot en te zwaar voor haar. Dat is hem dus niet geworden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:31 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Wij hadden ooit een kruising welsh / arabische merrie te koop staan. Schat van een dier maar ik was helaas te groot voor haar geworden.
Er belde een vrouw in tranen op dat ze graag wilde komen kijken omdat ze een sterke emotionele klik met haar voelde en haar aura schreeuwde om haar als baas?
Uhh okee? Nou ja, ik wil niet te snel oordelen dus ze mocht wel komen kijken. Bij twijfel van mijn kant zou er gewoon geen koop zijn.
En die kwam er ook niet :+ Direct toen ze uit de auto stapte vloog ze bij de merrie het weiland in een hing haar om de hals. De pony wist niet wat haar overkwam!
De vrouw bleef maar ratelen over het prinsessenpaard (het was een schimmeltje van 1.37 hoog :+ ) en dat ze visioenen had gehad over een lang leven samen met haar.
Klein detail: ze had nog nooit een pony gehad of zelfs maar een verzorgpony. Uberhaupt geen enkele ervaring met paarden. Rijden had ze ook nog nooit gedaan. Nou was mevrouw sowieso veel te groot en te zwaar voor haar. Dat is hem dus niet geworden :=


Ok.... hahahaha ik zou denk ik de verborgen camera zoeken. Wat een aparte mensen heb je toch _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:35 



 
Profiel   

Ze was heel serieus := Ik ben nog altijd benieuwd of ze haar soulmate gevonden heeft :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:37 



 
Profiel   

We verkochten een opgeleerd reiningpaard. Klaar om te showen. Daar hangt natuurlijk een behoorlijk prijskaartje aan.
Krijgen we telefoon van iemand en die biedt 7000€ (wat minder was dan de helft van onze absolute minimumprijs)
Ik : euh... waarom?
Hij: ja, ik ga daar geen reiningshows mee doen he!
Ik : euh, ja, dat is uw keuze, maar het is wel een opgeleerd reiningpaard
Hij: ja, dat weet ik. Maar ik wil alleen recreatief rijden. Je denkt toch niet dat ik 20000 ga betalen voor een recreatiepaard???
IK : euh... *sprakeloos*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:37 



 
Profiel   

Toen wij een pony verkochten kreeg ik een berichtje van iemand dat ze een pleegdochter hadden en zo graag een pony voor haar wilden kopen. Of ze die van ons voor de helft van de prijs konden kopen, omdat jeugdzorg (!) de pony ging betalen en die zou onze vp veel te hoog vinden. Euh? Ik werkte toen in die sector en ik heb nog nooit gehoord dat jeugdzorg een pony betaalt voor een kind?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:44 



 
Profiel   

Ik ben ooit eens met een vriendin wezen kijken bij een appaloosa merrie, ergens rond Amsterdam was dat.
Er gebeurden toen 3 opmerkelijke dingen wat we nooit vergeten zijn en nog wel eens over praten :)

Proefrijden kom daar niet in een rijbak want die was er niet.
Maar die man zei dat het een hele brave merrie was waar ze altijd mee buiten reden.
We konden een stuk dijk afrijden met een mooie brede berm. En een stukje langs een groot kruispunt om weer terug te komen.
Maar even later loeiende sirenes, ambulance en politie raasden ons voorbij. Bij dat kruispunt was ook een hele drukte en auto's op elkaar.
Wij zijn maar omgekeerd en via dat dijkje terug gegaan. Paardje bleef trouwens best rustig.
Later hoorden we dat bij dat kruispunt het een dodelijk ongeluk was geweest.

Tweede was dat mijn kleine witte hondje die dag mee was.
Net toen we naar huis wilden gaan, vergiste hij zich en viel in een vijver die daar in de tuin was. Die vijver zat vol groen kroos dus hij had dat niet door.
Toen moesten we 1.5 uur naar huis rijden met zo'n vreselijk vies hondje (langharig hondje dus één en al kroos)

Derde was dat we nog graag bij die mensen naar het toilet wouden voordat we naar huis gingen.
Dat mocht gelukkig en we werden naar de hal in hun huis gestuurd waar het toilet was.
Maar toen bleek dat ze een soort glazen deur hadden als toiletdeur waar je zo doorheen kon kijken. :')
We zijn maar omstebeurten naar het toilet gegaan en voor elkaar op de uitkijk gaan staan. We waren zo bang dat die man of iemand anders van dat gezin voorbij zou lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 10:50 



 
Profiel   

Ooit eens heel lang geleden wezen kijken voor een schotse collie pup. Was toch dik 2 uur rijden. We kwamen bij een boerderij aan. Het was ong jan/feb, er kwamen een hoop kinderen naar buiten gerend op blote voeten. De vader denk ik, had net schoongemaakt in het huis, maar wat een smeerboel, het sop met megaveel haarvlokken lag nog op de stoep/terras na te schuimen, bah.

Het fornuis zat geheel onder het vet en etensresten, het aquarium was gewoon dichtgegroeid met planten en was helemaal groen. Ze boden ons wat te drinken aan, dat hebben we vriendelijk geweigerd.

Ze hadden er ook dravers staan, ik durfde niet in de stallen gaan kijken. Wat een bende was dat daar, de pups werden rond gedragen door de kindjes op blote voeten, ze lieten ze vallen. Ik heb erop gereageerd dat dit toch niet kon, maar ze keken ons enkel beduusd aan. Ik wist niet wat ik zag, daarna kwam de moederhond in zicht, leek totaal niet eens op een Schotse collie. Was nog voor het internet tijdperk.

Ik heb mooi bedankt voor alles en me snel uit de voeten gemaakt. We zaten precies verzeild in een heel andere wereld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 11:01 



 
Profiel   

Koekie: Niet ingrijpen bij een kind die niet meer opstaat, dat is echt erg !! Vreselijk zo een mensen zonder inlevingsvermogen die totaal de ernst van een situatie niet kunnen inschatten :oo

Cayenne: Waarschijnlijk wel ongemakkelijk om die vrouw met haar overtuigingen terug naar huis te sturen.

Barbet: Pony ondanks zo rustig toch niet gekocht ?

Hier paar maanden geleden een paard verkocht. Belde er een lithouwer die dit paard wou kopen voor zijn vriendin. Hij vroeg steeds om de prijs te zakken en het paard gereserveerd te houden. Uiteindelijk zo 1/3 van de prijs afgedaan omdat het paard snel zou opgehaald worden. Is hij samen met zijn vriendin ook komen doen. Aangezien het thuis was en mijn piste niet te rijden is ook zonder proefrit meteen opgeladen.
Zijn vriendin zou prix st george niveau rijden. Ze gingen nog iets laten weten bij aankomst in Lithouwen, maar niets meer van gehoord. Aangezien het om een paard ging met een heel moeilijk karakter ben ik blij dat hij zo snel en zo ver vertrokken is. Meeste geïntresseerden zochten een braaf ongecompliceerd paard dus zo snel ging hij niet verkocht geraken vrees ik. Maar wel apart hoe het uiteindelijk gelopen is. Zondag te koop gezet, donderdag was hij onderweg naar Lithouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 11:16 



 
Profiel   

Ik had een 3.5 jarige pony te koop welke nog echt wel groen was (3mnd onder het zadel).
Nu was ze echt wel lief en braaf, je kon erop rijden, stap, draf, galop, stuur en rem maar verder moest ze alles nog leren.
Dus niet geschikt voor beginners en dat er duidelijk bij vermeld.

Belde er een dame, ik wil nu komen kijken. Geef het adres en ik ben er met een half uurtje. Verder niets.
Nou sorry dat wordt hem niet. Ik ga dat niet redden. De dag erna was geen probleem.
Mevr was echt niet blij.
Toch met de mevr een gesprek aangeknoopt met wat ze verwachte en wat haar doel was.
Nogmaals aangegeven dat het geen beginners pony was.
Nee hij was voor haar oudste dochter die al een pony had, maar daar werd ze te groot voor. Die pony zou naar haar andere dochter gaan. En ze hadden goede begeleiding en les.
Nou prima kom morgen maar kijken.

Nou mevr kwam dus met haar jongste dochter, want bleek toch daar voor te zijn.
Meisje mocht niet bij de pony in de buurt komen.
Moeders had een hele lijst aan eisen. Pony moest als eerste aan een halster gelongeerd worden, links om, rechts om in alle gangen.
Daarna uitgebreid voor gereden worden in alle gangen.
Pony was nog niet zoveel gewend en was daarna toch echt wel moe.
Toen moest het meisje er nog op. Pony deed het braaf maar was moe.

Nou toen begon moeders.
Pony had een eigen wil, mocht niet tonen dat het moe was. Hun andere pony ging altijd door, deed 100% wat hun wilde. Die konden ze letterlijk met zijn hoofd tegen de muur rijden....
Ik ik twijfel ik twijfel zei ze.
Nou ik niet mevr. ik verkoop dr niet aan u.
Mevr was niet blij, nog heel wat gestalkt aan de telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 11:29 



 
Profiel   

Jaren geleden was ik opzoek naar een nieuwe topper. Ik had er al verschillende gezien, maar het was steeds niet wat ik zocht.

Ik besloot om een hele dag erop uit te gaan en er 3 die dag te gaan bekijken.

Adres 1:
Ik zou gaan kijken naar een 6 jargie ruin die L2 liep. Wat zag ik: een hoopje botten en hoeven die al maanden niet meer gedaan waren. Ik ben meteen omgedraaid en weggegaan.

Adres 2:
Een 8 jarige ruin die M2 liep. Wat zag ik: een paard wat stokkreupel liep. Ja dat was ze vergeten erbij te vertellen dat de ruin een blessure had die nog wel even ging duren.

Adres 3:
Een 8 jarige ruin dat Z1 liep. Ik kwam de auto uit. Kwam er een vrouw naar me toe gelopen half hysterisch dat ze vergeten wat ze zeggen dat de ruin verkocht was.

Ik heb nog nooit zo'n teleurstellende dag gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 11:39 



 
Profiel   

Jaren geleden bij een paard gaan kijken in Rotterdam. Bleek gewoon in een woonwijk te zijn, dus ik dacht echt dat we fout zaten. Toch maar aangebeld en ja hoor ze hadden een groot paard in de tuin! De tuin was echt klein en voor de helft tot stal verbouwd, hij kon buiten staan en net zn kont te keren. Leuk paard verder, dus ik wilde wel even rijden. Er was een manege 15 minuten lopen van het huis. Paard was ook super lief onderweg. We kwamen echt van alles tegen. Ik vond het erg bijzonder. Ik twijfelde wel, aangezien ik het echt heel sneu vond voor t paard om hem daar achter te moeten laten. Maar toch laten staan, omdat ik hem te jong en te groot vond.

Ook eens gaan kijken naar een "rustig, betrouwbaar paard", waar mijn toen 9 jarige dochter op zou gaan leren rijden. Daar aangekomen (we kwamen eerder) was mevrouw haar paard aan het longeren. Hij was nat van het zweet. Dat vond ik al merkwaardig. Ik ging eerst even op hem rijden, alvorens ik mijn dochter er op zou laten (voor een stapritje, met mij aan de hand). Ik zat er nog geen 10 minuten op en paard lief zette het op een lopen. Totaal niet te sturen of te stopen. Ik bleef er gelukkig op en kreeg hem uiteindelijk gestopt. Of mn dochter nog een ritje wilde maken? Nou nee. ben meteen naar huis gegaan. Dit werd hem dus niet. "Hoe kun je dat nou weten na 10 minuten", zei die mevrouw....duh

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 11:43 



 
Profiel   

Wat een vreselijke ervaring Koekie! Wij hebben ook een zoektocht gehad naar kinderpony's en onvoorstelbaar dat mensen dan ook rustig durven te liegen als het op kleine kinderen en veiligheid aankomt. Tuurlijk zijn het dieren en geen fiets, maar braaf of braaf is zo'n verschil. Meerdere pony's gezien die voor beginnertjes geadverteerd werden, die dan vervolgens veel te heet of zelfs 1 (was van een bokker) net uit Engeland kwam en net onder het zadel was. Die laatste vertelde een heel ander verhaal, pony zou van alles gewend zijn, Engeland werd niet genoemd, pas na aardig doorvragen kwam dat op tafel, voor beginners geschikt. Stap je 2,5 uur in de auto om naar een pony te komen kijken waar een ouder tienermeisje voorrijd, dan zie je al dat pony geen been kende, geen rechte lijn kon lopen etc. Kende helemaal niets, daar laat je een angstig beginnertje toch helemaal niet op.. Dat is niet geschikt om mee naar de lessen te nemen en bixie te gaan starten. Prima pony, maar niet voor de beginners, wees daar dan met kleine kinderen eerlijk over en vraag niet een prijs die een super brave met ervaring wel waard is. Een andere pony ook voor beginners, was nog erger wellicht. Met voorrijden stapte er een volwassene op, super voorzichtig, in slowmotion, alsof de ruiter voor het eerst plaats ging nemen. Moest iemand van stal komen die hem vasthield, dat had ze liever dan ik de pony even vast zou houden, alarmbellen gingen al af natuurlijk. Super gestresst dier, volwassene reed hem een paar rondjes voor, toen ben ik maar eerst gegaan. Ik mocht geen spier aanspannen, echt, niet eens licht verplaatsen in het zadel, pony raakte compleet gestresst daar al van, laat staan been geven, kon er geen fatsoenlijk rondje mee stappen of draven. Kwam omhoog, hoop gedribbel en gestuiter. Netjes bedankt en de kinderen niet eens op laten stappen, pony leek flink getraumatiseerd, of super sensibel, maar wie adverteert dat nou voor beginners? Die schoppen soms nog om aan te sporen, ik wil niet weten wat de pony dan gedaan had :+ Verkoopfoto's met volwassen leken in draf en stap super, maar ik kom na deze ervaringen niet meer zonder filmpjes, dat geeft toch veel meer beeld.

Om nog maar niets te zeggen over de dieren die helemaal niet rad blijken of andere gebreken blijken te hebben als je komt kijken, idd net weg zijn nadat je er een tijd voor in de auto hebt gezeten enz, het blijft een rare handel.

Heb al eens een paard gekocht, wat bij mensen in de garage stond in een woonwijk. Was tijdelijk, omdat hij te koop stond en pension dan denk ik al opgezegd was, maar toch sta je dan raar te kijken ;) Hij mocht overdag even op het gazon staan in de kleine achtertuin. Proef gereden dan overigens in een rijhal in de buurt.

Ben jaren terug eens naar een leuke kruising fries/ardenner wezen kijken. Diertje was luxer dan je bij die combi zou denken, leek me leuk als project voor mezelf. Zou braaf en goed onder het zadel zijn, maar bleek met recht een projectje. Voorrijdster stapt op de parkeerplaats op, 1 voet in de beugel, dier begint te bokken en komt los en is het hele dorp door geweest, voor eigenaren hem terug hadden. Vergeet je ook nooit weer :D Later nog wel proef kunnen rijden, maar was super stout :Y)


Laatst bijgewerkt door MightyMike op 25-01-21 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 12:04 



 
Profiel   

Het veulen loopt in de weide er stopt een man met een Porsche ,maakt een foto en rijd weer weg!
Deze opvallende auto komt in de middag terug met een meisje, en komt op het erf. Deze waren vast besloten om dit veulen te kopen, ze hadden niet het besef dat hij nog niet met hun meekon het dier was amper14 dagen oud! ik werd niet goed van het bedrag wat ze noemde dat was echt veel, heel heel veel!.
Toen ik aangaf dat hij niet meekon vanwege zijn leeftijd werd er een ultimatum gesteld 1500,- euro er bij of ik kon hem houden!....ik koos voor zijn welzijn. En weg scheurde de Porsche. Ook was ik een ondankbare geldwolf, die het dier geen betere toekomst gunde !.
[ img ]

Na 3 jaar bleek hij toch te fel voor onze dochter, dus kwam hij te koop. Er reageerden veel Heel veel mensen die hem voor bijna niets wilde hebben. Behalve een huilende dochter die heel boos was, zat er tussen al die mensen ook een moeder en een meisje Dat Carlijn hete....
Het was een bijzonder moment ze zat er op en glimlachte van oor tot oor ze straalde gewoon! .En hij en dat meisje Zijn samen echt het droom team van elke verkoper, ze beleven de leukste dingen samen!. En laatst haalde ze zelfs de Bit...

https://www.bitmagazine.nl/de-kruising/ ... ik/131154/

Ik kan je zeggen elk bericht dat we van hun krijgen, is feest voor mijn dochter en Ik ben de gelukkigste verkoper. ik had hem aan geen ander willen verkopen...al kon ik letterlijk het driedubbele krijgen!.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 12:06 



 
Profiel   

Ik verkocht 11 jaar geleden mijn super brave paard. Kreeg helaas bij de eerste kijker alleen maar het gevoel dat ze een gratis ritje wilde maken, want ik heb er nooit meer wat van gehoord.

Toen kwam er een dame met haar hele gezin, die meteen al begon: "Het eerste wat ik met hem ga doen is een round up, laat hem meteen zien wie de baas is!"

Dat was voor het eerst dat ik tegen het paard zei: "Vrouwtje wordt niet boos als je gaat klieren" Wat hij vervolgens deed en hij door de mevrouw in kwestie staatsgevaarlijk werd bestempeld. :)) Ik was beretrots op hem! :D

Koper nummer 3 heeft hem gekocht en daar staat hij tot de dag van vandaag nog gelukkig te zijn in de wei. :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 12:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 9 [ 217 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen