Net Nieuw paard weer verkopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sherivey
Berichten: 8688
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Net Nieuw paard weer verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:20

Ik geef het een half jaar om te zien of we echt met elkaar overweg kunnen.
Is het na uiterlijk een jaar nog niet gelukt om te doen wat ik voor ogen had, dan zou ik verkopen.

Al hebben we nu dan een uitzondering hierop staan, maar die is niet echt te verkopen :+

anjali
Berichten: 15137
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:51

Liekemo schreef:
Hoi allemaal,

Dank jullie voor het delen van alle kennis die jullie hebben. Ik wil even duidelijk maken dat wij absoluut geen paard gaan kopen als wij daar niet klaar voor zijn.
(Als we er nu achter komen dat we er nog niet klaar voor zijn kopen wij dus ook geen paard)

We zijn nu een half jaar bezig met rustig kijken naar wat wij willen van een paard en wat wij het dier te bieden hebben. We stellen welzijn voorop en we doen ons best verassingen te voorkomen. Vandaar dit topic.

Ik vroeg naar ervaring van andere met het ontevreden zijn met je paard (en ik ben zeker heel dankbaar met wat jullie gedeeld hebben!) ik ben niet opzoek naar welke indruk jullie krijgen door mijn vraag, aangezien je met zo’n klein beetje informatie geen goeie indruk kan vormen.

Als jullie een mening willen vormen over of wij wel of niet geschikt zijn als paarden eigenaren wil ik jullie vragen onderstaand topic te lezen (deze is wel van het begin van de zoektocht dus ik ben ondertussen verandert!) of mij een pb te sturen dan kan ik je nog wat andere topics over dit onderwerp laten lezen

[YRT] Een echte eigen paard. Zijn we er wel klaar voor?

Heb je die Ijslander nu nog niet gekocht?Je kunt ook eeuwig blijven twijfelen,maar een gezond braaf paard is altijd de moeite waard.En als het echt niet zou gaan vind je momenteel snel een nieuwe baas want paarden en honden blijken het heel goed te doen in de coronacrisis.

rien10
Berichten: 14733
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:53

Liekemo schreef:
Ik vroeg me af hoeveel mensen ervaring hebben met het kopen van een paard dat toch niet is wat je verwachten en wat jullie ervaringen daar bij zijn.
Hebben jullie dat paard weer verkocht of juist niet en waarom?


Ik heb een paard wat echt niet bij mij paste na 3,5 jaar verkocht. Ik had geen plezier met het dier en daar vind ik het een te dure hobby voor.

Liekemo
Berichten: 133
Geregistreerd: 21-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 15:13

anjali schreef:
Liekemo schreef:
Hoi allemaal,

Dank jullie voor het delen van alle kennis die jullie hebben. Ik wil even duidelijk maken dat wij absoluut geen paard gaan kopen als wij daar niet klaar voor zijn.
(Als we er nu achter komen dat we er nog niet klaar voor zijn kopen wij dus ook geen paard)

We zijn nu een half jaar bezig met rustig kijken naar wat wij willen van een paard en wat wij het dier te bieden hebben. We stellen welzijn voorop en we doen ons best verassingen te voorkomen. Vandaar dit topic.

Ik vroeg naar ervaring van andere met het ontevreden zijn met je paard (en ik ben zeker heel dankbaar met wat jullie gedeeld hebben!) ik ben niet opzoek naar welke indruk jullie krijgen door mijn vraag, aangezien je met zo’n klein beetje informatie geen goeie indruk kan vormen.

Als jullie een mening willen vormen over of wij wel of niet geschikt zijn als paarden eigenaren wil ik jullie vragen onderstaand topic te lezen (deze is wel van het begin van de zoektocht dus ik ben ondertussen verandert!) of mij een pb te sturen dan kan ik je nog wat andere topics over dit onderwerp laten lezen

[YRT] Een echte eigen paard. Zijn we er wel klaar voor?

Heb je die Ijslander nu nog niet gekocht?Je kunt ook eeuwig blijven twijfelen,maar een gezond braaf paard is altijd de moeite waard.En als het echt niet zou gaan vind je momenteel snel een nieuwe baas want paarden en honden blijken het heel goed te doen in de coronacrisis.


Die leuke IJslander die we toen wilde kopen wilde hellaas te snel, we moesten toen kiezen of we hem meteen wilde kopen of we moesten afwachten of de andere geintereseerde hem wilde kopen, uiteindelijk hebben we voor het 2e gekozen en is hij verkocht. We zijn een paar paarden veder en nu gaat het om een nrps :j