Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Als ouders niks van paarden weten

 
Profiel   

Het valt me op dat er kinderen zijn, zo noem ik het even die een pony willen of krijgen. Het is al jaren zo natuurlijk, maar wat is nou een goede leeftijd om een pony te krijgen als je ouders er 0 verstand van hebben. Er zijn 12 jarige die een pony krijgen maar geen besef hebben over de kosten, en hun ouders dus ook niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 10:50 



 
Profiel   

ik denk dat de juiste leeftijd is, wanneer het kind het zelf ook een beetje weet. want elk kind is anders en zal ook eerder verantwoordelijk worden..
maar ja, dat is hoe ik er in sta

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 10:52 



 
Profiel   

Ik denk dat het belangrijk is, hoe mensen zich laten voorlichten. Een eerste pony of paard is altijd nieuw. Als er iemand in de buurt is die ervaring heeft en tips kan geven waar nodig dan is er niet heel veel ervaring nodig. Het gevaar zit hem in het denken alles zelf te kunnen en geen hulp willen accepteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 11:01 



 
Profiel   

Ravenna31 schreef
Ik denk dat het belangrijk is, hoe mensen zich laten voorlichten. Een eerste pony of paard is altijd nieuw. Als er iemand in de buurt is die ervaring heeft en tips kan geven waar nodig dan is er niet heel veel ervaring nodig. Het gevaar zit hem in het denken alles zelf te kunnen en geen hulp willen accepteren.

Dit.

Geen ervaring hebben is geen probleem.
Maar het zien als het hebben van een cavia wel.
Het verbaasd mij dan ook dat ouders een (goedkope) groene pony kopen.
Héél erg het kunnen overschatten van hun kind betreft rijden.
Dan denk ik wel dat de manege ook zijn aandeel heeft eigenlijk in dat overschatten.
Totaal niet lijken te weten wat de behoefte van een pony zijn.

En dat ouders zich blijkbaar niet verdiepen in kosten, denken dat het allemaal wel meevalt.
Denken dat elk goedkoop zadel wel past.

Het is echt de informatie die ze op doen, of niet...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 11:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen