Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 12 [ 278 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG?] Pepijntje, de avonturen van de 800kg XXL shetlander!

 
Profiel   

Ben weer helemaal bijgelezen. Wat heb je enn prachtig gezellig huis Wendy. Top! Je filmpje is erg leuk , een echt gezellig familie uitje met alle paardenvriendjes. Daar zijn imo paarden voor bedoeld en in ieder geval deden wij dit ook zo met onze paarden. Achteraf yerugkijkend realiseer ik me hoe bevoorrecht we waren zoals jullie nu nog steeds zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:42 



 
Profiel   

Heey hoe is het met Pepijntje, kan die al drents praten en bidden voor zijn bruine bonen _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:00 



 
Profiel   

Bucas over de deken : "de lichte kleur reflecteert het zonlicht".

Pepijn :
[ img ]
:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 15:16 



 
Profiel   

_O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 16:48 



 
Profiel   

Zo zouden ze dat hier helemaal niet doen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 19:24 



 
Profiel   

Nou ja 1 voordeel. Er is geen zon

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 19:41 



 
Profiel   

Pepijn doet aan natuurlijke camouflage |o |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 20:03 



 
Profiel   

Welke lichte kleur? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 00:26 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:54 



 
Profiel   

jaaaa! leuk! ik zag het al op fb. fijn dat je er weer op kan. Super gevoel toch? (ja mennen is ook heel leuk maar toch)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 22:54 



 
Profiel   

Wat leuk! Lekker op pad

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 09:21 



 
Profiel   

Omdat ik ondertussen 20 kilo ben afgevallen stap ik toch met een stuk fijner gevoel op Pepijntje. Gister met de dames (mijn 2 heerlijke dochters) ritje gemaakt in het bos. Echt op en top genieten, en wat kun je je dan rijk voelen <3 <3 <3



Let niet op het kraken van mijn western zadel :')

En nog de route:
https://www.relive.cc/view/vNOPYVxXZY6

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 09:22 



 
Profiel   

Zo wat goed, 20kilo is veel! Respect

Heerlijk dat de meiden de paarden van tante maris mogen jatten

Helemaal op jullie plek in drenthe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 09:28 



 
Profiel   

Daar zijn de dames ontzettend blij mee inderdaad!!!
Ja, echt super. Nog geen seconde spijt gehad. Op het werk naar de zin, kinders op school op hun plek. Dus een en al genieten (tussen het klussen door _O- ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 09:31 



 
Profiel   

Wat een leuk, vrolijk topic dit! Ik volg mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:13 



 
Profiel   

Wendy_Komen schreef
Omdat ik ondertussen 20 kilo ben afgevallen stap ik toch met een stuk fijner gevoel op Pepijntje. Gister met de dames (mijn 2 heerlijke dochters) ritje gemaakt in het bos. Echt op en top genieten, en wat kun je je dan rijk voelen <3 <3 <3

[ Video ]

Let niet op het kraken van mijn western zadel :')

En nog de route:
https://www.relive.cc/view/vNOPYVxXZY6



Wat een rijk gevoel is dat om samen met je dochters zo op pad te kunnen. Hier ook altijd zo gedaan. Nu 18 jaar later weer ontzettend genieten van mijn kleinzoon en kleindochter. Op hun moeder 1e pony lekker hobbelen door het bos samen met moeder en tante rijdend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:14 



 
Profiel   

Ik mocht gisteren als vrijwilliger meehelpen bij 'Paard aan het Werk', ze gingen bomen slepen in de Scheveningse bosjes. En een van de paarden was een blonde Comtois, zou zo een neefje van Pepijn kunnen zijn? Ik had meteen de titel 'XXL Shetlander 800kg' in mijn hoofd toen ik hem zag :D .
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hij is nu 4 en komt uit Frankrijk, kent ook nog niet alle Nederlandse commando's, maar wij kennen ook wat Franse (a gauche / a droite / aller). Supervriendelijk paard. Wel tikje eigenwijs soms, telkens hetzelfde zijpaadje in willen gaan terwijl we toch echt elke keer rechtdoor wilden. Maar goed en klein te corrigeren hoor, niks gevaarlijks, je moest alleen we daar even opletten. Hij deed het allemaal braaf en we deden het met hem rustig aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 17:04 



 
Profiel   

Oh geweldig....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 17:08 



 
Profiel   

Gaaf!!! Wil ik ook nog eens met Pepijntje doen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 18:06 



 
Profiel   

Interessant om te zien hoe dit paard betuigd is. Lijkt me heel leuk om zo eens een dagje mee te mogen lopen.
Hoe zit het eigenlijk met de gezondheid van deze paarden over het algemeen, Wendy?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 20:39 



 
Profiel   

@Balance: dit paard had nu nog geen eigen op maat tuig. Dit is van een paard met vergelijkbare maat en vorm (Hongaars trekpaard die ze ook hebben) en beetje bijgesteld. Niet gesingeld en geen schoftje. Werkte niet optimaal want als hij zijn hoofd omlaag deed, schoof het haam naar voren. Maar we waren met 3p rond dit paard dus hij kon alle aandacht krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 20:49 



 
Profiel   

Algemene gezondheid is erg goed. Komt ook mede dat ze voornamelijk uit Frankrijk komen. Daar zijn ze strenger met hun eisen, en een paard wat niet voldoet of gezond is gaat vrij vlot de worst in.

Vorige week nog weer een rondje met Pepijntje gereden. Ben nu in totaal 25 kilo afgevallen, dus stap er met een stuk fijner gevoel op.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 21:48 



 
Profiel   

Wat super!

Ik kwam deze foto net tegen in mijn bokt archief. De kleine man in inmiddels 3.5 jaar oud.

Als ik een knapperd van mariska mag lenen #nodig mezelf uit want mijn merrie moet in april 'even' een veulen uitpoepen dan zou ik graag een rondje met je meegaan
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 21:56 



 
Profiel   

Blijft een geweldige foto!!
We kunnen een keertje rondje rijden met de kar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 22:05 



 
Profiel   

Ja leuk!!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 22:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 12 [ 278 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen