Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

pony heeft tong ondeugd welke vraagprijs ?

 
Profiel   

Omdat dit topic beter op PP verplaats ik het daar naar toe.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 18:10 



 
Profiel   

prissy84 schreef
hallo allemaal ik heb een vraagje (sorry voor het lange verhaal maar wil het zo uitgebreid mogelijk vertellen zodat jullie er een goed beeld bij hebben , wij hebben een 13 jarige e-pony die tijdens het rijden met mij dochter zn tong uit zn mond gooit .
we hebben hem na laten kijken door dierenarts, tandarts ,osteopaat ,en cranio sacraal therapeut maar die kunnen allemaal niets geks vinden .
zodra er een groter iemand op rijd die hem wat hoger in de hals kan rijden doet hij het niet .

Maar als hij het alleen bij het hoger in de hals rijden niet doet dan is er toch iets aan de hand en zul je het echt moeten melden.

Dat je dochter op het paard van je zus veel beter kan rijden vind ik niet zo gek, dat paard wordt als ik het zo inschat in de basis door je zus gereden itt de pony van je dochter. Ik zou toch ook eens kijken naar andere instructie voor je overgaat tot verkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 22:54 



 
Profiel   

anjali schreef
Ik zou wel eerlijk alles vermelden aangaande het paard.Stel dat hij het bij de nieuwe eigenaar ook gaat doen.Dan zou die zich opgelicht kunnen voelen,zeker als het paard heel duur was.Eerlijk duurt het langst.


Ik zou het gewoon benoemen bij het voorrijden, dan kun je aan de reactie van de koper al opmaken of ze er mee om kunnen gaan of niet.

Ik vermoedt trouwens dat hoger in de hals rijden hier ook niet helemaal juist verwoord is, vermoedelijk als de pony de kaak helemaal loslaat is het tongprobleem weg. Dat betekent dus dat er iemand nodig is die het dier goed van achter naar voren door het lijf kan rijden. Mooie uitdaging om dat te leren. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 09:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen