Beste plek/manier voor het vinden van een nieuw thuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machteld76
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-03-24

Beste plek/manier voor het vinden van een nieuw thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 11:55

Wat raden jullie aan? Ik heb een lieve levende my little pony die eenzaam maar niet alleen is. Voor hem zoek ik een nieuw thuis. (Een nieuw paard erbij is geen optie).

Helaas is hij niet alleen een levende my little pony maar ook een niet operabele klophengst. Hij is niet operabel doordat hij na een virus twee jaar geleden copd heeft opgelopen (dit uit zit in af en toe kuchen).

Ik heb hem op Marktplaats staan, op ehorses, heb oude stalgenoten en alle buurtbewoners geappt, maar tot nu toe geen succes. Heb ik nog een manier over het hoofd gezien?
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 09-03-24 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Advertentie link verwijderd, adverteren is niet toegestaan op het forum, enkel op de bokt markt

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Beste plek/manier voor het vinden van een nieuw thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 12:06

Je het een zieke hengst... Ik snap wel dat je hem niet kwijt raakt. Is het niet een optie om hem ergens te stallen en zelf voor hem te blijven zorgen?

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 12:11

Op Facebook is een shetlandpony herplaatsingsgroep of Weidemaatje paard/pony groep, werkt heel goed.

Ik neem aan dat het een kleine pony is :D

troi
Berichten: 17007
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 14:19

Zoek je een stal waarbij jij zelf het onderhoud betaald of wil je hem weggeven?

Dat laatste lijkt me lastig. Dit is een dure omdat je een plek voor hengst zoekt (danwel gaat een dure worden vanwege de ziektekosten).

Een stal zoeken waarbij jij zelf het onderhoud en stalkosten betaald is vast mogelijk. Via bijv Facebook. Het helpt als je flexibel bent qua locatie.

Machteld76
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-03-24

Re: Beste plek/manier voor het vinden van een nieuw thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-24 16:12

Bedankt voor jullie reacties. Onverwacht heeft een oud stalgenoot hem een plekje geboden bij twee ruinen. Hij heeft een heerlijke plek gevonden.