Harmonie in chaos vinden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 17:58

Mijnheer Joy heeft het stalletje dat als opslag dient open gekregen gisteren en zich kostelijk geamuseerd. Daar moet dus een extra slot op. :roll:

Afbeelding
Erg zelf voldaan. :j

Afbeelding

Afbeelding

nafkedemi

Berichten: 1297
Geregistreerd: 31-07-07

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:12

Vind hem eerder een beetje schuldig kijken hihi

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:28

Had hij veel vernield?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 19:51

petraaken schreef:
Had hij veel vernield?

Vooral alles dat hij kon dragen naar buiten gesleept…. Wat ik dus weer terug moest zetten. Joy kan meer dragen dan ik. :j

pien_2010

Berichten: 43327
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:04

Hahaha tja die mannetjes....

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:23

Hoe hou ik mijn baas lekker fit en bezig. :+ :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 22:07

Je bent mooi klaar met een jongetje _O-
Hij liep ook heel droog achter me aan terwijl ik op ruimde en 1 keer wilde ie terug gaan lopen met iets. >;) >;)

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:12

Hij vond blijkbaar dat je wat extra beweging kon gebruiken. :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 13:47

Blijkbaar. := :=
Klein rotjong. :+

pien_2010

Berichten: 43327
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:44

Boefje! Ik hou van boefjes.

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:06

Denk dat hij op zoek was naar paaseieren O:)

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 19:00

Ooo heerlijk :D dit type paard is gewoon fantastisch... ook gewoon lekker mee teruglopen om het wederom mee naar buiten te willen kwakken :+

Mijn vorige, helaas overleden paard, kon dat ook zo tof... hele dag in de hete zon bezig geweest met de weide in 2 stukken te delen... heel mooi netjes zoals het ons betaamde met 4 schriklinten en de hoogste op 1.30m, links en rechts stond evenveel gras... dus geen enkele noodzaak om naar de andere kant te moeten willen...

Ik ben klaar... sta het resultaat te bewonderen... meneer komt naast me staan (had ondertussen al tangen van me gejat... en was er ook al met isolatoren van door gegaan onder een luid piep geluid... want niets is mooier dan spullen jatten)... het dier staat dus op 10 meter van de draad naast me te kijken... ontvangt zijn welverdiende knuffel vanwege zijn geweldige input in de werken en zijn engelengeduld... neemt een rustig aanloopje in een handgallopje... en staat hop keurig netjes aan de andere kant... draait zich daar om en komt bij de draad weer dichtbij me staan in het stuk waar hij niet hoorde... met zo'n smoel van }:)

Ik zeg succes ermee <3

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 19:51

Neon schreef:
Ooo heerlijk :D dit type paard is gewoon fantastisch... ook gewoon lekker mee teruglopen om het wederom mee naar buiten te willen kwakken :+

Mijn vorige, helaas overleden paard, kon dat ook zo tof... hele dag in de hete zon bezig geweest met de weide in 2 stukken te delen... heel mooi netjes zoals het ons betaamde met 4 schriklinten en de hoogste op 1.30m, links en rechts stond evenveel gras... dus geen enkele noodzaak om naar de andere kant te moeten willen...

Ik ben klaar... sta het resultaat te bewonderen... meneer komt naast me staan (had ondertussen al tangen van me gejat... en was er ook al met isolatoren van door gegaan onder een luid piep geluid... want niets is mooier dan spullen jatten)... het dier staat dus op 10 meter van de draad naast me te kijken... ontvangt zijn welverdiende knuffel vanwege zijn geweldige input in de werken en zijn engelengeduld... neemt een rustig aanloopje in een handgallopje... en staat hop keurig netjes aan de andere kant... draait zich daar om en komt bij de draad weer dichtbij me staan in het stuk waar hij niet hoorde... met zo'n smoel van }:)

Ik zeg succes ermee <3

_O- Dankje. Joy jatte N haar prik paaltjes ook en na 1 dag heeft ze het indelen op gegeven omdat Joy ze toch uit trok. _O- dan helpt stroom ook niet als ze dat eens snappen . _O-

Vandaag kwam S naar hier en gaf ik haar een lift naar de veulens. Wegens een probleem met haar oog wil ze niet te veel met de auto rijden en ze woont vrij kort bij mij maar de weide is toch een 20 minuten en een baan waar je best moet opletten. Dus ze ging mee terwijl ik ging voeren. Mijn man ging ook daarheen maar met de fiets en mijn stiefvader en moeder kwamen om foto’s te maken voor de advertentie.

Dus de hele bende was aanwezig. Ik stond met Joy te knuffelen en hij werd wel errug ontspannen. _O- dus mijn man zegt al lachend ‘schat ge zijt dat paard gek aan het maken. Dat doet ge met mij ook als ge mij aan raakt.

S weet iig waar ze terecht gekomen is. _O- we hebben paaseieren gezocht (sky zijn ballen) en zijn een ijsje gaan eten. Mijn moeder is 6 april verjaard en trakteerde. Dus mijn man in fietspakje. Ik met mijn roze unicorn sokken (mijn persoonlijke missie is de meest debiele sokken over mijn rijbroeken dragen. _O- )… we maakte een mooi groepje zeg maar. _O-

Morgen komt stiefvader foto’s maken van Rêve. Hij heeft er vandaag ook wat gemaakt vzn Joy en Sky.

BritHittepit

Berichten: 2554
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 22:12

Met mij gaat het niet zo goed… maar dit is jou topic *D niet het mijne :n

Ik hou van je verhalen, ik reageer niet veel want dat kost veel energie… daarmee ook wat radiostilte op fb maar meid ik hou van jou en jou karakter! Hopelijk zien we elkaar weer snel <3

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 01:41

Kay_Kim schreef:
Met mij gaat het niet zo goed… maar dit is jou topic *D niet het mijne :n

Ik hou van je verhalen, ik reageer niet veel want dat kost veel energie… daarmee ook wat radiostilte op fb maar meid ik hou van jou en jou karakter! Hopelijk zien we elkaar weer snel <3

:+:
Ik volg je topic en je Facebook maar alle woorden voelen altijd zo nutteloos… weet wel dat ik elke dag aan je denk ook al heb je daar weinig aan. Ik hoop je ook snel weer te kunnen zien! :+:

Op wedstrijd zal het vanaf nu met Terror zijn. Sam mag een jaar toeristen, hij mankt niet meer en de zwelling is weg en blijft ook weg als hij wat gerend heeft dus ik heb goede hoop dat hij volgend jaar wel weer wat onder het zadel kan maar ik wil geen zware trainingen meer voor hem… Hij was klaar voor niveau 4. Zolang ik weet dat ons dat gelukt is, is het goed.

En mijn topic of niet, jij mag áltijd je hart luchten, ;)

Oh. Betreffende ‘huize Ayasha’. Wij hebben hier de kelder deur altijd ‘tegen’ staan zodat de honden altijd binnen kunnen zolang wij wakker zijn. Nu had mijn man hem volledig dicht gedaan om ze beneden te houden. En toen kwam ik thuis en hoorde ik ineens een slag en ‘jong!! Debiel!!’
Drie honden kwamen naar boven en Yaiko zoals gewoonlijk naar mij dus ik zeg ‘wie van de drie sloopte de deur haast?’(arras heeft er een handje van aan om gewoon harder te duwen als iets hem tegen houdt.)
Waarop mijn man: ‘wie denkt ge? Uwe mongool had u gehoord. Hij ging bijna door de deur.’

Dus ik knuffel mijn ‘mongool’ die eeuwig voorzichtig en lief is met mij en manlief bromt: ‘die hond is echt net yekl and Hyde… net ramt ie zo ongeveer de deur er uit en ziet dat daar nu knuffelen. >;)

Ah… Yaiko is gewoon zo’n pup die zijn temperament bewaard voor wanneer het nodig is. :+: en manlief kijkt hoe langer hoe achterdochtiger naar Yaiko die hij tot een maandje of wat geleden altijd een watje noemde omdat hij zo’n schoothond is. _O-

boyca
Berichten: 1078
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 09:26

Ik ga stuk, dat zijn toch de beste bewakers zo. Wij hebben hier een schootweiler das ook als je hem ziet zo een watje maar ik denk toch echt niet dat je bij ons wat moet doen wat hij niet leuk vindt. Dan staat hij er ook, hij is zuinig op zijn gezin.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 11:50

stiefpaps heeft ook een momentje samen vast gelegd. :+:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ettertje zijn. :+

Rocamor

Berichten: 10877
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 11:52

Heerlijk dat soort momentjes...


En inclusief de prachtige, roze, eenhoorn(?) sokken

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 11:55

Rocamor schreef:
Heerlijk dat soort momentjes...


En inclusief de prachtige, roze, eenhoorn(?) sokken

:) _O- ik ben nog steeds op zoek naar die met monstertjes. :)) ook lekker laten vloeken natuurlijk want dat kan gewoon met Bordeaux en roze. _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 18:49

Mijn moeder heeft even op Rêve gezeten en vond haar erg fijn gereden toen ze de handleiding eenmaal door had. _O-
Blijkbaar heb ik toch best wel veel aanpassingen gedaan in mijn hulpen. :+ Volgens mijn moeder gebruik ik mijn handen alleen maar om de teugels vast te houden en doe ik de rest met gewicht en beenhulpen. _O-

Mijn moeder heeft nog op de ouderwetse manier leren rijden (dus strak contact en vrij veel druk met het been). Dat moet je dus niet doen met Rêve. :+ Als je je kuit aan spant is ze al weg en als je je hiel tegen haar buik legt gaat ze opzij. :+ Om te remmen moet je gewoon gaan zitten en je bekken kantelen, als ze heet is eventueel een beetje je lies aanspannen maar meestal is dat niet nodig. :+

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 20:19

Dat ze er op wilde joh! Persoonlijk voel ik nou niet echt de behoefte zoals je madam omschrijft :=

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 20:42

pmarena schreef:
Dat ze er op wilde joh! Persoonlijk voel ik nou niet echt de behoefte zoals je madam omschrijft :=

Er boven op is veruit de meest veilige plek bij Rêve. Zolang je maar licht bent in je hulpen ga je geen betrouwbaarder paard vinden. Zeker niet als ik in de buurt loop waar ze op terug kan vallen. :D
Ik had haar ook al gereden dus dan is haar eerste frisheid er ook al uit. :D

pien_2010

Berichten: 43327
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:30

Toch dapper van je moeder. Leuke foto's!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57946
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 21:33

Overigens.. duidelijke foto’s van het eind resultaat:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 21:59

Mooie plaatjes van jou en Joy en wat een heerlijk plekje hebben jullie!