Harmonie in chaos vinden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-23 12:32

Ze hebben hengstengroepen maar vanaf een jaar worden ze lastig en dat willen ze niet. :roll:

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 19:49

Huh, wat een flutexcuus zeg.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-23 02:02

petraaken schreef:
Huh, wat een flutexcuus zeg.

:j maar helaas dus echt een feit hier in de omgeving. Ik doe niks nieuw maar hier in de buurt is er wél draagvlak voor omdat het gewoon ontbreekt. Ik heb het ide dat het hele concept van opfok in België of iig in Limburg sowieso nog niet helemaal door gebroken is. Zeker niet voor hengsten. Stallen zoals de Eiffel bv dat is hier in Limburg niet te vinden.

Mag ik jullie even gebruiken als dagboek?

Vandaag niet met eigenaresse van rocky getelefoneerd omdat ik na mijn medicatie thuis gekomen ben en nog steeds verga van de pijn en moeite heb met eten binnen houden. :x het leek goed te gaan tot ik ging zitten… toen deed na een kwartier ademen zelfs pijn omdat de spieren rond mijn middenrif allemaal verkrampen :x elke mini ontsteking pakt de medicatie op. Weet niet goed hoe het uit te leggen. Pijn na de medicatie is een veel voorkomende bijwerking net als misselijkheid/braken en kort ademig zijn en nog wat van die leuke dingen. Uit ervaring weet ik dat elk klein pijntje dat ik heb na de medicatie x 20 wordt voor een dag of 3. Soms een week als ik pech heb. Kort van adem zijn is sowieso minimum een week. En gezien ik al soort van op pijnstillers leefde de laatste twee weken gaat het dus even niet lekker. (Ben nu wakker omdat ik te veel pijn heb en mijn maag is nog aan het beslissen of mijn maaltijd binnen gaat blijven.)
Bellen zag ik dus niet zitten omdat ik kort genoeg van adem ben nu dat veel praten vermoeiend is en L apt dan weer niet graag.

Heb in het ziekenhuis wel dusdanig gezellig gepraat met een mede patiënte dat ze is gebleven tot ik ook klaar was terwijl zij een uur eerder klaar was. _O- dat zijn de ‘gestolen momenten’ voor mij… ik weet haar naam niet eens en toch hebben we een gesprek gehad over haar pas gekochte huis is en de renovaties, haar werk en natuurlijk ook de invloed van de ziekte die onderschat wordt (zij had crohn.)
Een volslagen vreemde en toch een gesprek met diepgang…. Dat komt vaker voor om de simpele reden dat de ziekte een stuk ‘verbind’.

Ik kreeg vandaag ook een telefoontje van V, de Uhm… ja wat noem ik haar nu, ex-vriendin/zus? De trainster waar ik een tijd ruzie mee had maar niet wist waarom en wat we afgelopen zomer uit gepraat hebben. Ik kon niet op nemen en toen ik terug kon bellen was zij aan het werk.(dat was voor de medicatie) Het was heel gek want ze nam op en het was meteen als vanouds. Haar manier van doen… iets in mijn hoofd kalmeerde meteen… Ik kon het ook niet helpen dat ik meteen haar bijnaam gebruikte ipv haar volledige naam… Ze zei dat ze me gewoon gebeld had om te kletsen op weg naar haar werk… Wat een beetje gek is want we hebben in september geloof ik de laatste keer contact gehad. Dus het komt zo… out of nowhere, niet perse onwelkom maar ik ben altijd wat wantrouwig… anyhow. We hebben wat over en weer geapt na haar werk. Over de honden (we hebben beide afscheid moeten nemen van de honden die we toen hadden en nieuwe honden verwelkomt.) en ook de paarden. Kreeg een filmpje van haar PRE die voor de tweede keer met een zadel aan de longe liep. (Ik wist dat ze een jonge PRE had maar had geen beeld materiaal tot nu).

Maar dus weer zoals ‘vroeger’, oppervlakkiger welliswaar maar wel weer echt kletsen. En ik weet niet goed wat ik daar van vind. Mijn hoofd en gevoel spreken elkaar tegen. Ik heb een heel vaag vermoeden waarom ze stuurt eigenlijk…. (Iemand moet de 1e keer op die PRE en ik heb toen ik nog bij haar stond een paard voor haar door gereden waar niemand nog op wilde. Dier was super braaf zolang je maar leiding gaf dus snap überhaupt niet waarom niemand er nog op wilde maar goed. Heb hem gereden en toen ze mij er uit zette was hij ver genoeg dat ze er zelf weer op durfde..) maar misschien denk ik nu ook wel heel gemeen over haar… :o ofja gemeen is het niet. Als ze iemand zoekt is contact opnemen met iemand waarmee je een goede ervaring gehad hebt (kwa rijden) logisch. Maar áls het dat is denk ik dat ik liever zou hebben dat ze dat gewoon eerst zou vragen.

Maar goed misschien denk ik ook wel te ver door,.. mijn hersenen denken altijd alle mogelijkheden 20 stappen vooruit… Het kan ook zijn dat ze gewoon blij was met hoe hij het doet en dat wilde delen… ook die optie heb ik bedacht en houd ik open maar…

Mijn ervaringen in het leven en persoonlijkheid maken dat ik de optie die de meeste complicaties kan op leveren onbewust het verste en eerste uit denk… Dat is mijn fight or flight functioneren denk ik… Jullie kunnen hier weinig mee besef ik wel maar ach… inmiddels weten jullie dat jullie mijn klankbord zijn toch? :+

pmarena

Berichten: 48184
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 07:26

Ik denk eigenlijk dat je gevoel best wel een behoorlijk grote kans heeft om juist te zijn....

Het kan natuurlijk ook wel goed / andersom bedoeld zijn, de PRE als een excuus zeg maar om de banden een beetje aan te halen. Of gewoon allebei tegelijk...

Achterom
Berichten: 23040
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 08:28

Oh dat herken ik hoor... mijn ervaring is ook dat de meeste mensen een reden hebben om contact op te nemen. Vaak willen ze dan wat van je, degenen die dat niet willen zijn zeldzaam :j

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 11:03

Ik denk ook dat je gevoel er niet naast zit. Het kan natuurlijk anders zijn maar ik denk dat je gevoel niet mis gaat zijn.

jokari

Berichten: 8770
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 12:04

Ik zou even achterdochtig zijn. :')

Ik hoop dat de pijn enigszins uit te houden is. :(:)

Yavanna

Berichten: 2647
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 12:37

Ik denk dat mensen vaak, door je zachte uiterlijk ( ja, ondanks je tattoos en piercings heb je een zacht en lief uiterlijk ) en je lieve stem, denken dat ze over je heen kunnen walsen.
Gelukkig ben je ook wel vrij direct, dus denk dat jij best durft te vragen wat de achterliggende gedachte is van haar belletje.
Maar ook ik zou achterdochtig zijn, nu vertrouw ik de mens helemaal niet meer, dus ik snal wel wat je bedoelt.

Maflinger_S
Berichten: 12168
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 13:04

Interessante update ...

Mooie kadootjes zijn dat hè, van die onverwachte diepgaande gesprekken met mensen die je eigenlijk niet kent? Ik geniet er altijd enorm van, vooral omdat het zo zelden voorkomt, zo'n verbinding.

Wel balen dat je zoveel last hebt van de nasleep van de behandeling.

Wat de vroegere trainster betreft, ook al voelt het al bijna onmiddellijk als vanouds, dat wordt het nooit meer want er is toch iets gebeurd dat zijn impact nog heeft. Helemaal volledig vertrouwen kan en zal je haar nooit meer. Er is iets kapot en dat wordt nooit meer heel.

Mer1980

Berichten: 18860
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 14:18

Fijn dat je zo'n leuke klik had met je mede patiënt! is toch fijn om lekker te kunnen kletsen. Wel vervelend van je bijwerkingen, ik hoop dat het snel bijtrekt.

En wat betreft je vroegere vriendin, ach leuk dat ze beeld materiaal stuurt, je kan natuurlijk heel lief vragen wanneer ze erop gaat, en dan tussen neus en lippen aangeven dat je het zo jammer vindt dat je zelf wegens medische omstandigheden geen paarden voor anderen meer zadelmak maakt, maar dat je het nog steeds ge-wel-dig vindt om bij anderen het proces te volgen :D O:)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-23 14:38

Ben blij dat mijn achterdocht toch niet zo ver gezocht blijkt te zijn. _O- Ik zie dus niet helemaal spoken. Dankje dames!

jokari schreef:
Ik zou even achterdochtig zijn. :')

Ik hoop dat de pijn enigszins uit te houden is. :(:)

Om half vier begonnen de pijnstillers eindelijk grip te krijgen en toen ben ik in slaap gevallen. Had mijn wekker om 13:00 gezet dus ben inmiddels op gestaan. Stijf en stram maar ik ben uit bed. :+ Er zal niet meer gebeuren dan de verzorging van de paarden vandaag vrees ik. :=


Yavanna schreef:
Ik denk dat mensen vaak, door je zachte uiterlijk ( ja, ondanks je tattoos en piercings heb je een zacht en lief uiterlijk ) en je lieve stem, denken dat ze over je heen kunnen walsen.
Gelukkig ben je ook wel vrij direct, dus denk dat jij best durft te vragen wat de achterliggende gedachte is van haar belletje.
Maar ook ik zou achterdochtig zijn, nu vertrouw ik de mens helemaal niet meer, dus ik snal wel wat je bedoelt.

Dat heeft echt nog nooit iemand over me gezegd. :o :o

Zoals Maflinger ook terecht aan geeft; het wordt nooit meer zoals toen. Ik weet uberhaupt niet of het ooit nog terug een vriendschap wordt... Ik ben vrij goed in veel zeggen maar niks vertellen. :+ Heb dus ook veel mensen waarmee ik op die manier bevriend ben, waarmee ik wel praat enz maar die eigenlijk niets weten dat van belang is. Het zal hoogstens zo'n "vriendschap" worden.

Als ze vraagt om hem te beleren en ze is bereid om te betalen dan heb ik er geen moeite mee om hem te beleren. Voor mijn reputatie is dat zelfs een goede zet gezien zij degene is die ooit zei dat ik zonder haar Rêve en Sam nooit verder zou gereden krijgen. Beetje ironisch als ik dan x jaar later haar paard moet zadelmak maken toch? O:-) Ik hou wel van een beetje ironie, zeker als het geld op brengt. :))

Ik ken haar ook op gebied van paarden en als zij met hem durft werken is het echt een braaf paard. Dan is ie kwa grondwerk ook echt kant en klaar voor er iemand op gaat. Ze kunnen nog net niet links en rechts op commando zeg maar. :) Dus in die zin, als ik voor iemand nog een paard (tegen betaling voor mijn tijd) kan zadelmak maken dan is het wel voor haar. Ik weet hoe ze de paarden voorbereid en hoe ze ze gereden wil hebben en hier in de omgeving waar we een ernstig gebrek aan dressuurruiters hebben. Laat staan aan dressuurruiters die hun tijd nemen, ben ik één van de enige die rijdt zoals zij hem gereden wil zien worden. Misschien nog één andere persoon maar er is niet genoeg materiaal op de wereld om die bruggen te herstellen. In haar verdediging; Ik heb ook problemen met die persoon net als nog veel meer van de mensen die ik ken, zodra die naam valt zuchten ze en hebben ze hun eigen verhaal. Dus dát geval ligt niet aan haar vrees ik. := Als ik nú terug kijk weet ik ook eigenlijk niet of die persoon wel zo zacht reed als ik toen dacht.

Lang verhaal kort; Het is niet dat ik hem niet zadelmak wil maken al brengt het complicaties mee in die zin dat mijn man bang gaat zijn dat ik me terug aan haar ga hechten en het weer mis loopt. Ondanks mijn klein hartje ben ik verrassend goed in afstand houden zeker als ik al eens tegen de lamp gelopen ben met iemand. Dus daar maak ik me geen zorgen om, het voelt wel als "vanouds" als ik met haar bel of stuur maar vroeger zat ik echt "te wachten" op het volgende berichtje zeg maar. Dat heb ik nu helemaal niet. Het was gezellig zo lang het duurde.

Maar het is vooral dat ik dan denk "stuur dan gewoon "he zou je nog een paard zadelmak willen maken voor me?". :+ Er hoeft geen drie maanden voorbereiding vooraf te gaan aan die vraag zeg maar. _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 03:01

Dit weekend stoet, (carnaval) misschien probeer ik morgen te rijden maar weet het nog niet. Lijf is boos. Nog steeds. :roll:

Sky is zowaar mooi rond nu

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joy laat op zijn manier weten dat het ontbijt geserveerd mag worden (hij ramt ze ook tegen de boom omdat dat meer herrie maakt, hij heeft een bak vast waar de slobber in gaat trouwens.)

Afbeelding

Afbeelding

Maar hij is gelukkig schattig: (en vuil)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag draafde hij even zonder show maar was te laat met mijn gsm. Zijn natuurlijke gangen en gebruik van zijn lichaam ontwikkelen IMO veelbelovend <3 Hij beweegt met veel kracht, balans en gemak… <3 Hij is absoluut een verbetering op Rêve kwa gangen en natuurlijk gebruik van zijn lijf en Rêve is ook niet de beroerdste. (Rêve is mijn beste paard tot nu toe. :+ Joy gaat nog meer kwaliteit hebben denk ik.) en een wat simpeler karakter lijkt het. Een grapjas… Hij heeft wel wat aparte streken, _O- maar toch makkelijker dan zijn moeder. Zachter.

Zodra mijn lijf bekomen is van de medicatie ga ik toch eens met de borstel voor de losse haren over hem heen want jij heeft al drie dagen staan zweten deze week nu het plots semi-lente is.

pien_2010

Berichten: 43430
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 13:37

Sterkte meid, wat naar al die pijn.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-23 00:50

Het houdt vooral lang aan nu. :x van rijden is niks in huis gekomen. Morgen komt hier de carnavalsstoet door dus dan pas ik ook denk ik. :=

pmarena

Berichten: 48184
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 06:41

Echt balen :(:)

Zijn er andere mogelijkheden om iets aan zulke pijnen te doen...?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 01:44

pmarena schreef:
Echt balen :(:)

Zijn er andere mogelijkheden om iets aan zulke pijnen te doen...?

Weinig… ik leef op pijnstillers voor een week. De misselijkheid is nu wel weg maar omdat ik kort van adem ben bn ik sneller buiten adem. Vrijdag zag ik beroerd genoeg uit en voelde mijn spieren slecht genoeg dat mijn fysio me naar huis gestuurd heeft met de instructie om te rusten. :=

Ik had al last want de verpleegster vroeg of ik veel last had gehad (soms merk je op het einde van de ‘tussenperiode’ dat de ziekte aan het winnen is van wat nog over is aan medicatie in je bloed) maar dat was niet het geval. Heb gewoon veel aan mijn hoofd gehad. Moet echt mijn blog terug schrijven en ik had al pijn voor de medicatie, ik heb een litteken over gehouden onder mijn oog van Sam zijn kopstoot wat net lelijk genoeg genezen is dat zodra ik enigszins slecht slaap dat litteken het 10x erger doet uit zien en tegelijk zie je alleen dat het een litteken is als je er op let. :+ als het enigszins fris is word het blauw/paars en tja als je blauw onder je ogen hebt is de conclusie meestal straightforward. :+ :+

Maar de ergste pijn is voorbij. Nog snel (fysiek) moe maar dat trekt de komende week wel weg normaal.

De honden hebben vandaag genoten van de stoet, de paarden hebben het overleefd. _O-

Afbeelding

Afbeelding

De jongste deed het erg goed. (Hij is nog erg onzeker en bang, je ziet alleen zijn oren op de foto’s omdat hij tegen mij aan zat. :+) maar op het einde ging hij met wat aanmoediging en steun zelfs voorzichtig kijken. Hij vond het niet zo boeiend dus is daarna gaan slapen. :+

Ik heb mijn dag besteed aan poging 5 van een opdracht.

Afbeelding

Liefst wil ik met olie pastel werken maar dan moet het formaat groter en dit is een beetje een ‘voorbeeld’… als dit in de smaak valt kan het zijn dat ie een groter formaat wil. Met olie pastel kan ik echt een soort olie verf Schilderij nabootsen.
Heb al maanden niet meer getekend dus hoe dan ook is dit wel een zegen. En dan als we het over tekenen hebben: ik ben beginnen tekenen door mijn broer. Toen hij pas in zijn dip kwam twee jaar geleden heb ik hem een tekenboek gegeven. Een set fineliners en een set vulpotloden en in het weekend hebbrn we tot drie uur geapt over het feit dat hij weet getekend had. Hij vroeg ook of gewone potloden meer mogelijkheden bieden (ja, meer hardheden dan vulpotloden dus meer mogelijkheid tot contrast en diepte) en heb hem een set aangeraden die mijn favoriet is en eigenlijk vrij goedkoop, heb er ook van een A-merk en de goedkopere set vind ik fijner. :+
Grafiet is niet lichtvast dus daarvoor hoef je geen duur merk te kopen (dure merken hebben veelal meer en beter pigment maar dat geld simpelweg niet voor grafiet.)

We hebben het nog wat over technieken gehad ook… Ben blij dat hij weer tekent… Hij zoekt momenteel iig terug naar ‘zingeving’ en dat is een hele stap vooruit. :+:

Anyhow. Terug naar vandaag.

Toen de stoet voorbij was is mijn man mee geweest naar de veulens omdat een extra paar ogen niet overbodig is wanneer je hier door de straten moet rijden na de stoet. Manoeuvreren tussen illegaal geparkeerde auto’s, dronken voetgangers en wagens die door die illegaal geparkeerde wagens veelal moeilijk naar hun opslag geraken (en daarbij de weg nogal eens blokkeren.) is niet simpel. :+ voor je het weet heb je een wannabe eekhoorn op je capeau die zonder kijken voor je auto in stapt. (Dat is dus ook een rit tegen 30 per uur max. :+ )

Er waren manoeuvres bij waar mijn man zelfs zei dat ie niet graag in mijn plaats was. :+ maar ik ken mijn auto (en hoe dom het ook klinkt ik ben zo blij met die auto nog steeds dat ik niet snel onzeker wordt. Voorzichtig wel maar niet onzeker. Ik heb hem inmiddels 11 jaar dus dat helpt. :+

Manlief had Sky niet meer gezien sinds hij op weide stond en was stomverbaasd over hoe mooi hij geworden is. Hij was ook heel erg trots op Joy <3 Joy is ook gewoon prachtig. :+:

Ook kreeg ik heel random een foto van N die zij gemaakt heeft van mij via whatsapp. Ik denk dat ze me stiekem mist. :(:) we hebben wat geapt.

Iemand hier nog inspiratie voor een blog? Een vraag die jullie beantwoord zouden willen zien?

pien_2010

Berichten: 43430
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 11:59

Leuke update en hopelijk is de pijn snel weg. Prachtige foto's van je 3 honden en leuk dat je broer weer schildert en jij daar ook ooit mee begonnen bent.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 20:44

Vandaag een fijn gesprek gehad met de vervang fysio. Deze week geen fysio meer maar goed, ik overleef het vast wel. :+

De veulens gaan voeren en ik kon 1 van de slobber bakken niet vinden. Dacht dat mijn moeder die misschien binnen had staan dus de slobber maar over drie bakken verdeeld ipv 4.
Ik ga even in het bad kijken om te zien of ze genoeg water hadden en...
Afbeelding
Afbeelding
Gevonden... :roll:

Joy heeft de afwas gedaan.... :x :x
Natuurlijk het water helemaal vuil nu. :roll:

Freyr
Berichten: 694
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:48

Ik schoot hardop in de lach _O- Lekker water met een smaakje!

pien_2010

Berichten: 43430
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:24

Freyr schreef:
Ik schoot hardop in de lach _O- Lekker water met een smaakje!
ja ik ook. Lieve attente joy. <3

nafkedemi

Berichten: 1300
Geregistreerd: 31-07-07

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:48

Die lieverd probeerd gewoon z'n eigen troep op te ruimen. Volgende keer ff een afwasborstel mee nemen?

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:53

_O- of je ff vers water wilt verzorgen haha.
Viespeuk

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-23 01:17

Hannanas schreef:
_O- of je ff vers water wilt verzorgen haha.
Viespeuk

Ja echt hè… _O- en op z’n aller onschuldigst ook nog even komen kijken wat ik uit het bad viste hè. >;)
Ik ga me niet snel vervelen met dit paard denk ik…. :=


nafkedemi schreef:
Die lieverd probeerd gewoon z'n eigen troep op te ruimen. Volgende keer ff een afwasborstel mee nemen?

Als ik niet zou vrezen voor wat ie er nog mee zou kunnen doen kreeg ie eentje. _O-
Hij heeft dus speelgoed liggen waar hij niet aan komt hè… een bal met hengsel om op te pakken… boeit niet, nee de bakken moeten er aan… de goedkope varianten zijn al allemaal hun hengsels kwijt. :+ eentje was gescheurd dus die is vervangen, die zwarte kan tegen een stootje (is ooit voor Rêve gekocht). Ga er zo nog bij halen denk ik. :+ hij gaat aan rap tempo door de goedkope heen.


pien_2010 schreef:
Freyr schreef:
Ik schoot hardop in de lach _O- Lekker water met een smaakje!
ja ik ook. Lieve attente joy. <3

Hij is lief…. Maar attent? _O- ach hij heeft me wel weer doen lachen. :))


Freyr schreef:
Ik schoot hardop in de lach _O- Lekker water met een smaakje!

Ja… mijn moeder en stiefvader vullen dat bad… heb dus gestuurd dat Joy afgewassen had en graag zuiver water wilde… :+ gelukkig genieten zij ook van de heren hun gespeel en grappen. _O-

pien_2010

Berichten: 43430
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 08:32

Fijn dat "je personeel" het schoon gaat maken. _O-

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 09:38

Misschien vond Joy het water niet meer schoon genoeg om uit te drinken maar wel om de afwas te doen. :+

Blijkt toch best een grapjas te zijn al zullen niet al zijn grapjes even leuk zijn.