Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Sepp & Sirre, brothers in crime

 
Profiel   

Muiz schreef
Respect dat je die manen zo netjes bijhoudt zeg, die van mij loopt als een wandelende knoop rond :')

Als we het nu niet doen en we willen een boog dan moet straks alles eraf en dan zien ze er een paar weken niet uit :') we gaan toch bijna elke week dus kunnen het dan makkelijk bijhouden. Die van jou was zaterdag aan het spelen en kwam bij mij een aai eisen toen ik de halsters ging terughangen trouwens haha (die grote bonte is van jou toch?)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 20:16 



 
Profiel   

Jup! Die grote bonte die graag zijn neus in andermans zaken steekt is van mij! _O-

Snap het wel hoor, een boog is lastig onderhouden anders!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 21:15 



 
Profiel   

Hij heeft nu al een langere staart dan zijn broer, die groeit enkel in de breedte hihi.

Leuk dat ze er regelmatig dingen organiseren, ze hebben er een leuke plek! Wist helemaal niet van het bestaan af, als ik met de pond over ga ben ik er in 10 min, dat was ook wel leuk voor Rixx geweest. Misschien eens voor een volgende :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 09:33 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Hij heeft nu al een langere staart dan zijn broer, die groeit enkel in de breedte hihi.

Leuk dat ze er regelmatig dingen organiseren, ze hebben er een leuke plek! Wist helemaal niet van het bestaan af, als ik met de pond over ga ben ik er in 10 min, dat was ook wel leuk voor Rixx geweest. Misschien eens voor een volgende :-)

Het is echt al een flinke bos hoor! Had het even een beetje doorgeborsteld (oppervlakkig zodat hij eraan went haha). En zou het zeker onthouden voor een volgende haha.

Muiz: Ja, ik hing mijn halster op en zag ineens een neus :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 09:41 



 
Profiel   

Oh wat leuk, als fjordenliefhebber volg ik ook! Ik had mijn fjordenveulen ook aangemeld voor deze opfok, maar toen werd het een merrieveulen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 15:02 



 
Profiel   

Gisteren wezen meten en wegen, een tijdje niet heel veel en lang geweest ivm ziekte etc.
Zijn er meelezers die een gokje zouden willen doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 20:39 



 
Profiel   

Ik mag zeker niet meedoen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 21:00 



 
Profiel   

emily68 schreef
Ik mag zeker niet meedoen?

Nee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 07:21 



 
Profiel   

Ik ben te slecht in gokken dus ik gok ook niet mee _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 10:52 



 
Profiel   

Ben hier echt heel slecht in maar okay
Sirre 404 kilo en 1.35
Sepp 439 kilo en 1.41

Zit er vast mijlen naast haha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 06:45 



 
Profiel   

Ik ga dat niet eens proberen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 08:11 



 
Profiel   

Onze gokjes (we hadden ook allemaal geen idee :') )

Isabel:
Sepp stokmaat: 136
Sepp gewicht: 280
Sirre stokmaat: 134
Sirre gewicht: 280

Thea:
Sepp stokmaat: 129
Sepp gewicht: 310
Sirre stokmaat: 124
Sirre gewicht: 305

Fanou:
Sepp stokmaat: 130
Sepp gewicht: 300
Sirre stokmaat: 126
Sirre gewicht: 290

De uitslag:
Sepp:
129 cm
266 kg

Sirre:
1.22,5 cm
233,5 kg

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 09:51 



 
Profiel   

Maandag is Sepp jarig! Weet iemand nog leuke recepten voor taart? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 15:06 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Maandag is Sepp jarig! Weet iemand nog leuke recepten voor taart? :')


Slobber in een bakvorm, in de koelkast laten opstijven, schijfjes appel en wortel erop, hartstikke feestelijk!

Slobber heb je ook in die kleine 3kg zakjes van Pavo, dan hoef je niet zo grote zak aan te schaffen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 08:30 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
theadora99 schreef
Maandag is Sepp jarig! Weet iemand nog leuke recepten voor taart? :')


Slobber in een bakvorm, in de koelkast laten opstijven, schijfjes appel en wortel erop, hartstikke feestelijk!

Slobber heb je ook in die kleine 3kg zakjes van Pavo, dan hoef je niet zo grote zak aan te schaffen :D

Oh ja die kleine zakjes zijn wel een idee, verder gebruiken we het eigenlijk niet haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 08:58 



 
Profiel   

Lang niet meer ge-update in dit topic, maar het gaat goed met ze!
Sirre is een poosje terug gecastreerd. Sepp is de afgelopen weken heel ziek geweest, maar gaat er gelukkig weer helemaal bovenop komen! Hij had een salmonella infectie, hier terug te lezen voor degene die het interessant vinden.
[MD] Wat heeft mijn jaarling? Darmproblemen zonder oorzaak

Gisteren zijn ze gemeten en gewogen. Ze zijn allebei goed gegroeid! Sepp zijn gewicht valt wel wat lager uit, maar niet gek als je 3 weken flink ziek geweest bent.

Sirre
29-01-22 122,5cm en 233,5kg
12-11-22 133,5cm en 351kg

Sepp
29-01-22 129cm en 266kg
12-11-22 138cm en 336kg

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-22 12:35 



 
Profiel   

Ze zijn in maart weer gemeten en gewogen! Zo is het nu;

Sirre
29-01-22 122,5cm en 233,5kg
12-11-22 133,5cm en 351kg
11-03-23 139cm en 352kg

Sepp
29-01-22 129cm en 266kg
12-11-22 138cm en 336kg
11-03-23 139,5cm en 341kg

Ik twijfel of het klopt dat ze beide zo weinig aangekomen zijn. Zeker Sirre die veel gegroeid is en zeker niet mager is. Het was nu een andere weegschaal dan de vorige keer ook, misschien dat daar verschil in zit.

Sepp doet het super trouwens! Begint eindelijk weer bij te trekken nadat hij ziek geweest is. Hij begint nu flink de hoogte in te schieten. Die gaat nu richting de 145cm en is alweer een stuk hoger dan Sirre nu is.

De plannen zijn om hem volgend jaar naar de hengstenkeuring te doen, maar dan moet hij wel braaf blijven.

[ITP] Van doodziek naar vooruitkijken (Sepp)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 11:15 



 
Profiel   

Super leuk dat je dit topic blijft updaten. Vind altijd zelf wel handig terug te kijken soms als je dingen wilt terug zoeken haha. In mijn geval vind ik daarom mijn drachtige merries topics altijd zo handig :')

Maar de mannen groeien echt steeds knapper uit :))
Ben benieuwd hoe ze er van de zomer bij lopen.

Die weeguitslagen had ik ook mijn twijfels over want dat valt eigenlijk niet te rijmen met hun ontwikkeling maar idd wellicht verschil van weegschaal :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 15:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen