Leuke clinics

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Leuke clinics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-21 23:00

Omdat het mij ontzettend leuk lijkt eens een meerdaagse clinic te gaan doen met mijn vriendje maar ik niet zo enthousiast word van (alleen maar) dressuur of springen hoor ik graag jullie tips!

Het liefst zou ik ergens gaan waar vrijheidsdressuur en/of grondwerk in combi met r+, werken aan de hand en rijden gecombineerd worden maar misschien dat dit niet bestaat? Ik sta sowieso open voor jullie tips natuurlijk. Het doel is even een paar dagen er tussen uit te kunnen en daarbij wat nieuwe dingen te leren.
Het belangrijkste is wel een accomodatie waar paard en ik op dezelfde locatie kunnen verblijven.

Wie o wie :j

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Leuke clinics

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 23:02

Kijk eens bij Paard Centraal van Karin Huizer. Zij heeft/had "ponykampen voor volwassenen" waarin veel aandacht voor grondwerk was maar in overleg is er volgens mij veel meer mogelijk.

Jessica007
Berichten: 260
Geregistreerd: 09-08-12
Woonplaats: Culemborg

Re: Leuke clinics

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 23:06

Ik heb dit jaar een super leuk weekend gehad dat was georganiseerd door schriktraining Brabant. Prachtige buitenrit gedaan, grondwerk, schriktraining etc. Je kon ook nog een dressuurles volgen als je dat wilde of een extra buitenrit doen. Was erg gezellig.

Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-21 23:27

Jessica007 schreef:
Ik heb dit jaar een super leuk weekend gehad dat was georganiseerd door schriktraining Brabant. Prachtige buitenrit gedaan, grondwerk, schriktraining etc. Je kon ook nog een dressuurles volgen als je dat wilde of een extra buitenrit doen. Was erg gezellig.


Dat klinkt echt heel leuk! Heb je iets van een website voor mij?

Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-21 23:27

Maflinger_S schreef:
Kijk eens bij Paard Centraal van Karin Huizer. Zij heeft/had "ponykampen voor volwassenen" waarin veel aandacht voor grondwerk was maar in overleg is er volgens mij veel meer mogelijk.


Bedankt voor de tip, ik ga even googlen

Jessica007
Berichten: 260
Geregistreerd: 09-08-12
Woonplaats: Culemborg

Re: Leuke clinics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 07:45