Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aflevering Boos over marktplaatsoplichting paardenspullen

 
Profiel   

Hebben jullie toevallig ook gekeken naar Boos van Tim Hofman? Het gaat over iemand die mensen oplicht via MP met de verkoop van paardenspullen die vervolgens niet verstuurd worden. Missschien zijn er wel mensen met meer informatie, dat mag gemaild worden naar het programma.
Wellicht kunnen gedupeerden elkaar op deze manier helpen?

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:20 



 
Profiel   

Heb hem toevallig net gekeken, er staat me iets van bij dat er voor deze naam ook in de LeMieux Facebook gewaarschuwd werd. Frustrerend voor de gedeputeerden, hoop dat ze (?) er snel mee ophouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:36 



 
Profiel   

Ik heb ook net gekeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:43 



 
Profiel   

MerleSimone schreef
Heb hem toevallig net gekeken, er staat me iets van bij dat er voor deze naam ook in de LeMieux Facebook gewaarschuwd werd. Frustrerend voor de gedeputeerden, hoop dat ze (?) er snel mee ophouden.


Gedupeerden. Een gedeputeerde is een hoge ambtenaar bij de provincie :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:46 



 
Profiel   

Ik heb ook net gekeken.
Mevr. En Mnr. Zijn niet goed op elkaar afgestemd, heb wel weer even gelachen :')

Ben nu al benieuwd naar het vervolg.
Hoop voor de gedupeerden dat ze op een of andere manier hun geld terug krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:48 



 
Profiel   

Ik heb 'm ook gezien. Heerlijk hoe die vrouw zo door de mand valt. Ben benieuwd naar het vervolg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:49 



 
Profiel   

Babootje schreef
MerleSimone schreef
Heb hem toevallig net gekeken, er staat me iets van bij dat er voor deze naam ook in de LeMieux Facebook gewaarschuwd werd. Frustrerend voor de gedeputeerden, hoop dat ze (?) er snel mee ophouden.


Gedupeerden. Een gedeputeerde is een hoge ambtenaar bij de provincie :D :D


:') mijn god, ik geef de vermoeidheid de schuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:50 



 
Profiel   

Wat een vaag verhaal van die vrouw ook.
Die naam lisaia klinkt ook eigenlijk bijna als een verzonnen naam, maar je hoort tegenwoordig wel uniekere namen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:29 



 
Profiel   

Die Kelsey is is idd een bekende naam in de paardenwereld qua oplichting... helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:33 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd of ze haar vinden. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:23 



 

Die is al jaren bezig. Ze zit ook op bokt. Al heb ik hier nog geen advertenties voorbij zien komen. Wel heeft ze vaker berichten gepost. Zij rijd mijn vorige bijrijdpaard. Die Karin is haar moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:36 



 
Profiel   

Ik heb de video ook gezien. Ben heeel benieuwd hoe dit afloopt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:51 



 
Profiel   

Goh zij heeft ook mijn vorige pony een tijdje gehad, dus ik ken haar toevallig. Heb toen met die oplichtingswaarschuwingen eens contact opgenomen met haar moeder maar die ontkende natuurlijk alles mooi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:57 



 
Profiel   

Wat balen en frustrerend voor de gedupeerden! Ik hoop oprecht dat iedereen zijn of haar geld terug gaat zien.

Voor 'Kelsey' en haar familie.. Door de consequenties van je acties heb je toch geen leven meer? De reputatie die je nu hebt gekregen door je gedrag, het constant over je schouder moeten kijken als je buiten bent, angstig zijn als de deurbel gaat en als je vreemde geluiden rondom je huis hoort overdag en 's nachts, de angst dat de mensen die je opgelicht hebt op een dag voor eigen rechter gaan spelen, ...

Dat móet toch wat met je doen? Dit is toch geen leven zo? Vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard.. Doe het enige wat juist is; neem je volle verantwoordelijkheid en geef de mensen hun geld terug. Het wordt hoog tijd dat je jezelf recht in de spiegel aan kijkt. En door dat te doen, krijg je ook je eigen leven weer terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:09 



 
Profiel   

Walgelijke mensen. Treurig dat je zo aan je geld denkt te moeten (en kunnen) komen. Ik hoop dat de politie gezien de grote hoeveelheid oplichtingen hier eens echt werk van maakt.

Wel heerlijk hoe ze zichzelf nu te kakken zetten bij BOOS. Zoals Judge Judy altijd zegt: "If you tell the truth, you don't need to have a good memory".

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:14 



 
Profiel   

Ik heb het filmpje net bekeken... Hier ook ontzettend benieuwd... Er klopt niks van :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:26 



 
Profiel   

Ik ken iemand die door haar opgelicht is, daardoor ben ik ooit beland op de Facebook groep opgelicht in de paardenwereld. Daar staan echt bizar veel berichten op van mensen die zijn opgelicht door kelsey, echt heel treurig

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 23:05 



 
Profiel   

Oeh, ben benieuwd haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 23:26 



 
Profiel   

Die mevrouw is heel goed in iets wat krom is, nog krommer te banketstaaf, haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 13:54 



 
Profiel   

Heb ook net de aflevering gekeken, je zou toch verwachten dat iemand die oplicht beter zou zijn in liegen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 14:04 



 
Profiel   

Ik heb het ook gezien. Ik denk na deze aflevering dat die moeder Karin de kwade genius is van alles, of minstens samen doen. Want het was heel bijzonder hoe dat zij tijdens een gesprek een betaling kon doen naar die Marielle en dus per direct wist wat haar rekeningnr. en het bedrag was wat ze moest overmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 14:37 



 
Profiel   

Wat naar voor de gedupeerden. En wat een schaamteloze vrouw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 15:16 



 
Profiel   

neetoch schreef
Ik heb het ook gezien. Ik denk na deze aflevering dat die moeder Karin de kwade genius is van alles, of minstens samen doen. Want het was heel bijzonder hoe dat zij tijdens een gesprek een betaling kon doen naar die Marielle en dus per direct wist wat haar rekeningnr. en het bedrag was wat ze moest overmaken.


Ik snap wat je bedoelt, maar genius is niet het woord dat ik had gebruikt. :')

Ik hoop dat ze hier in iedergeval goed van zijn geschrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:01 



 
Profiel   

Ik kijk alle afleveringen van BOOS en was dan ook blij verrast dat ik deze in mijn inbox zag verschijnen.
Die edits vind ik overigens goud waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:20 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Ik kijk alle afleveringen van BOOS en was dan ook blij verrast dat ik deze in mijn inbox zag verschijnen.
Die edits vind ik overigens goud waard.

'Jij hebt een paardendeken gekocht he' en dan die tekst erbij: een warm paard is een must. Droog :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen