Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer je erachter komt....

 
Profiel   

.... waarom je paard steeds wat mankeert.

Verslaafd aan de Metacam....

https://youtube.com/shorts/t6u0HrHQI_c?feature=share

:') :D

(Dit is natuurlijk met een grote knipoog).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 16:39 



 
Profiel   

Hmmm lekkere snack :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 16:50 



 
Profiel   

Bij mij stond de pony die het niet moest hebben ook vooraan om metacam te krijgen. Ze hebben dat spul gewoon te lekker gemaakt. Nu nog eens lekkere wormspuiten, als ze me daarmee zien aan komen dan gaan ze achterin de paddock staan. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:05 



 
Profiel   

Onze cavia heeft een tijdje op Metacam gezeten en ook hij vond het echt heerlijk. Hij trok het spuitje uit mijn handen en ging er met de snelheid van het licht mee vandoor. Zodra hij het doosje hoorde begon hij te fluiten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:09 



 
Profiel   

Hier ook één op stal die het heerlijk vindt. Hij vreet de spuit nog net niet op.
Mijn ratjes kwamen er destijds ook voor aanrennen, grepen dan de spuit met die mini handjes van ze, en plempten 'm zo in hun mond. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:10 



 
Profiel   

_O- mijne zit momenteel ook aan de metacam, zij doet precies hetzelfde :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:13 



 
Profiel   

Lekker hoor.. eigenlijk heeft hij dus niks maar doet net alsof.. :9
Mijn ene pony is ook dol op wormen kuren, die probeert de spuit af te pikken als ik de anderen ontworm.. hij heeft ook een keer metacam gehad maar beet in de spuit en toen kon ik niet meer goed doseren. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:25 



 
Profiel   

Toen die van mij op metacsm stond, kwam die aanrennen in de wei als ik met het spuitje aankwam :')

Hij vond t spul ook errug lekkerrrrr...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:28 



 
Profiel   

zelfs mijn katten die eigenlijk zo goed als niks lusten, drinken het zo uit het spuitje.... Het is in ieder geval lekker spul, wat het op zich wel makkelijk maakt dat dat geen gevecht hoeft te zijn...

Mijn vorige paard deed na een paar keer ook zo zijn mond open als ik met een spuit aan kwam lopen. ze vinden het HEERLIJK!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 17:30 



 
Profiel   

Mijn veulen heeft dat met de vitamine spuiten. Ze haalt ze nog net niet zelf uit de verpakking.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen