Gewicht ruiter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iemand_123
Berichten: 10
Geregistreerd: 25-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-22 23:14

Laibadji schreef:
Ik ken zeker Asperger. Ik zou je zus eerder een ervaring schenken. Op haar tempo met de druk en de prikkels die zij wil/ aankan. Daarom dacht ik aan hippotherapie. Als je zus het te overweldigend zou vinden kunnen zij makkelijk schakelen en inspelen op wat je zus nodig heeft om er een leuke ervaring van te maken.

Ik ben ook een zeer fijn en leerrijk boek aan het lezen. Misschien ken je het Aut of the box heet het.

Succes bij het vinden van een fijn moment samen met je zus!


Ik ken het boek niet maar bedankt voor de tips!

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 21:31

Dee_Es schreef:
Ik heb een keer menles gehad en daar hoorde het poetsen en inspannen ook bij en inderdaad zelf de leidsels in handen dus dat was absoluut actief met paarden. Maar dit was gewoon in een bak, denk dat voor jullie een bos of strandrit leuker is.

Er worden ook andere leuke opties genoemd hier. Geeft Amable les met haar eigen paarden? Die zit wel in Nederland maar als je grondwerk/vrijheidsdressuur doet ben je natuurlijk ook heel intensief met een paard bezig.

`
Yes, je kan ook bij mij op locatie lessen of beleven met mijn paarden. Vrijheidsdressuur, grondwerk, coaching en als Jauke straks weer helemaal oke is is zelfs mennen een optie. Genoeg leuks vanaf de grond te doen :D Wij zitten tegenwoordig in Noord-Limburg, Koningslust.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Gewicht ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 21:43

Wat lief dat je zoiets wil organiseren voor je zus! 120kg is idd wel te zwaar om te rijden. Asperger kent natuurlijk vele verschillende uitingsvormen. Wat denk je zelf waar ze van zou kunnen genieten? Een mentocht of juist echt contact? Bij dat laatste kun je idd denken aan paarden coaching of grondles met een paard.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:05

Euridicey schreef:
Marije_1997 schreef:
maar nooit Obesitas met een gezond en gevarieerd dieet.

Helemaal waar! Je kan niet zo aankomen op een gezond dieet.


Wil hier toch even op reageren. Deze reactie is me bijgebleven maar net kwam ik onderstaande post tegen op instagram. Je hebt natuurlijk obesitas en obesitas, maar zo zie je maar weer dat gewicht niet altijd veel zegt en dat je ook zeker gezonde mensen hebt met "obesitas".
Afbeelding

TO hopelijk heb je inmiddels iets leuks kunnen vinden om met je zus te doen!