[VOLG] Een nieuw avontuur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-22 21:30

Tijd voor een update.

Vorig weekend mocht Donna nog 1x mee op wedstrijd als voorbereiding op de Gelderse. Dit keer was dat op onze eigen club en behaalde we 2x een eerste prijs met 199 & 201 punten.

Vandaag was het dan zover en hadden we de Gelderse kampioenschappen. Onwijs blij met onze proef en dat kwam ook in de punten naar voren. Jury C gaf ons 196,5 en jury H 212,5. Dat gaf een gemiddelde van 68,1%. Daarmee hebben we een 9e plaats behaald van de 33 starts en mogen we 16 augustus van start op het NK <3 *\o/*


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xChanelx
Berichten: 1924
Geregistreerd: 05-04-13

Re: [VOLG] Een nieuw avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 22:42

Gefeliciteerd! *\o/*

En ik vind het erg leuk om te lezen dat het vriendelijke rijden beloond worden. Goed rijden kan dus echt punten opleveren.

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 10:33

xChanelx schreef:
Gefeliciteerd! *\o/*

En ik vind het erg leuk om te lezen dat het vriendelijke rijden beloond worden. Goed rijden kan dus echt punten opleveren.

Dankjewel!

Ja daar ben ik ook echt onwijs blij mee. Toch ook altijd maar weer mijn doel om vriendelijk te blijven rijden :D

maj0

Berichten: 6600
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [VOLG] Een nieuw avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:12

Kom je topic nu tegen maar super zeg! Gefeliciteerd.

Alleen ben ik wel team rood kwa wedstrijd zet, die vind ik veel mooier dan die blauwe haha

Koekie73

Berichten: 2674
Geregistreerd: 30-10-16

Re: [VOLG] Een nieuw avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:28

Net jouw hele topic gelezen. Wat een leuke pony en wat rijd jij haar fijn!

Gefeliciteerd met jullie ticket naar het KN, wat een mooie prestatie. Ik ben ook helemaal team rood, wat staat jullie dat mooi.
Ik blijf jullie in ieder geval volgen.

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 18:38

Super bedankt allebei :D

Haha ja ik vind de rode stiekem ook veel mooier! Maar zolang we in de B punten voor de verzorging krijgen houd ik het even bij blauw, ben erachter gekomen dat niet iedere jury het kan waarderen als ik met een rode set de baan in kom. Vertel me niet waarom maar als ik rood draag krijg ik een 7 en als ik gewoon mijn simpele blauwe set aan heb een 8. Dus zodra we L1 rijden gaat de rode set vaker mee :+

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-22 22:13

Vandaag was het dan zover, de Nederlandse Kampioenschappen samen met Donna. We mochten als laatste starten. Mijn doel voor vandaag was om een fijne proef te rijden en vooral te genieten. Ben zo trots op hoe ze alles heeft opgepakt <3

De proef zelf had misschien met iets meer power gereden mogen worden, maar ik ben onwijs blij met onze proef. Een gemiddelde van 65,333% (193 & 194,5 & 200,5) en onwijs fijn en leuk commentaar van de jury's. We zijn in onze ring als 15e geƫindigd en van alle 60 combinaties in de B dressuur zijn we op een 27e plek terecht gekomen :D

We gaan nu lekker naar het L1 en in oktober zijn bij ons de eerste selecties alweer voor het indoor seizoen :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-22 09:53

Tijd voor een update.
We zijn ondertussen begonnen met spring lessen. Nu 2 lesjes gehad, de eerste les een parcours gesprongen wat onwijs goed ging en de tweede les bezig geweest met in uitjes.
Dit was van onze eerste keer springen in de bak op stal.

Afbeelding


Daarnaast hebben we ook ons L1 debuut gehad. Nu 3x L1 gestart en de teller staat op +10. De tweede en derde wedstrijd was op eigen terrein en was 2 dagen achter elkaar :D
L1 debuut - 201 & 193 een eerste en tweede prijs
2e keer L1 - 195,5 & 186 en tweede prijs
3e keer L1 - 197 & 195 een derde en vierde prijs

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding