Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bijrijder of niet

 
Profiel   

Hoi! Ik ben sinds vorig jaar september eigenaar geworden van m’n eerste paard. Net 8 jaar nu (ruin) en een schat van een beest. Ik heb zelf niet super veel ervaring dus het was een sprong in het diepe. Ik rijd nu bijna 2 jaar wel zo’n 4/5 keer per week, dus dan leer je snel ;)
Ik heb ontzettende mazzel met hem. Hij zeg geen stap verkeerd. Wel is hij erg gevoelig en wordt hij soms zenuwachtig van mijn zenuwen, maar zelfs daarin is het een lieverd. Qua tijd was ik me goed bewust dat het m’n tijd ging kosten, dus daarin ben ik niet verrast. Ik vond in het begin de verantwoording wel een ding, want je wilt natuurlijk het beste voor je paard en bij je eigen paard is dan ineens niets goed genoeg hahaha..