[VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kiko

Berichten: 796
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Bennekom

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 20:04

Jippie!! Zat al te kijken of er alweer nieuws was! Dan nog even geduld hebben

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-24 20:59

Is helaas toch iets later geworden door omstandigheden, maar alsnog de Ukdate :

Ze is stabiel, temperatuur schommelt niet meer zo als voorheen en de medicatie lijkt goed aan te slaan. Ik kreeg al te horen : succes straks als je thuis haar 2x per dag de medicatie moet doen :') }:) (al denk ik dat het mee gaat vallen, ze tolereert om de een of andere reden veel meer van mij dan van de rest :o )
Ben zo ontzettend opgelucht dat ze zo goed weer gaat....
Heb gelijk gevraagd of we dan niet de gewrichten op de röntgen kunnen zetten voor ze naar huis komt, daar stond voor vrijdag al een afspraak voor, maar is net zo handig als ze dat nu doen nu ze er toch nog staat. En dan fingers crossed dat ze ook lekker naar buiten mag

Foto's van ons feeksje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heerlijk friemelen en knuffelen <3

Afbeelding

Ik ben inmiddels een inzamelingsactie gestart van paarden en niet paardenproducten, om een verloting te kunnen organiseren voor onze Uk. Totaal komen we na deze behandeling straks ruim op de €11000, er kwamen mensen met het idee of ik niet zoiets wilde organiseren en ben hier dus mee aan de slag gegaan, naast de GoFundme .
Inmiddels al hele mooie dingetjes aangeboden gekregen die ik mag verloten voor onze Uk, echt onwijs dankbaar dat er zoveel mensen meeleven en met ons mee strijden.

De beeb van Funny doet het ook super, zijn roepnaam wordt Winston (als de kopers aankomende zaterdag overgaan op definitieve aankoop, fingers crossed). Op papier zijn ze nog over na aan het denken. Zo fijn dat bij hem alles supergoed gaat en volgens het boekje, het is een beresterk veulen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder hebben we gisteren onze Ocean opgehaald, die stond al ruim anderhalf jaar elders voor training en verkoop, maar helaas anders verlopen. Hij mag eerst acclimatiseren en dan maar eens kijken wie we blij kunnen gaan maken met hem

Afbeelding
Torbjon en Ocean zijn halfzusje Noalynn vonden hem erg interessant :+

Nu even lekker ontspannen, morgen begint werk weer, de week 'vakantie' is voorbij gevlogen

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:07

Ik ga duimen dat Uk snel mee naar huis mag. En dat ze dan ook lekker buiten mag spelen of iig in de binnenbaan. Jullie verdienen nu wel wat voorspoed.
Heb je een insta account ofzo voor de verloting? Kan ik nog wat bijdragen via die weg, gun jullie wel wat extra :j

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-24 21:14

De verloting gaan we organiseren met fysieke lootjes, zodat ook de mensen zonder insta of Facebook lootjes kunnen kopen :j

Nog even kijken wat handig is voor de mensen op afstand, of ik bijvoorbeeld de lootjes ga versturen of misschien na aankoop een foto stuur met lotnummers van degene die ze gekocht heeft en dan dus geen verzendkosten heb.

Als je online een loterij organiseert betaal je daar ook weer extra bijdrages overheen, dus dat word hem denk ik ook niet.

Wordt dus nog verder uitgewerkt de komende week ! Lief dat je bij wil dragen, ik hoop een stel mooie dingen te verzamelen die we mogen gaan verloten voor onze Uk <3

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:21

Wat fijn om te lezen dat ze goed opknapt!
Denk ook dat de liefde tussen jullie wel heel diep zit, die verstoor je niet met een beetje medicatie :knuffel:

En wat een bonk van een kerel is dat aan het worden!
Geeft Funny hem slagroom ofzo? :D

Leuk idee, die verloting, ik doe wel weer gezellig mee!
En wat voor spullen zamel je in dan?
Als je belooft dat ik mijn eigen meuk niet terugwin, kan ik misschien ook nog wel wat doneren :))

Liselot

Berichten: 32204
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:45

Wat een fijn nieuws!
Ik wil wel een fotoshoot sponsoren voor de loting, pb maar even voor details (ik fotografeer ook paarden :) )

BigOne
Berichten: 38437
Geregistreerd: 03-08-09

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 23:37

Je kunt lootjes via een tikkie verkopen. Dan gewoon de namen op lootjes schrijven .

mala26

Berichten: 5012
Geregistreerd: 05-02-13

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 00:12

Weet niet wat je zoekt qua prijzen voor je lootjes maar als ik iets heb waar je interesse in hebt mag je het hebben.

Uk ziet er goed uit. Slim om dan meteen de foto's te maken. Scheelt tot weer een extra keer heen en weer rijden. Hopelijk zijn die goed en mogen zij en mams lekker de benen strekken.

Kind van Funny ziet er goed uit! Lekker mannetje hoor.

Jammer dat Ocean nog niet verkocht is. Hopelijk kunnen jullie hem snel wel zelf verkopen, is toch weer een beetje extra geld.

miereneter

Berichten: 2592
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 09:05

Aan de looks van Ocean kan het toch niet liggen, knap paard.

Fijne update van Uk, wat heeft ze toch een mooi koppie <3 .

Ik zal na werk eens kijken in mijn paardenspullenvoorraad, ik heb prima spullen die verloot mogen worden. En toevallig ook nog een zak kleding staan die ik weg wilde geven, in hele goede staat. Ik stuur je vanavond een pb.

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 12:19

BigOne schreef:
Je kunt lootjes via een tikkie verkopen. Dan gewoon de namen op lootjes schrijven .


Ah top, dan ga ik dat doen :j

Jullie zijn echt ontzettend lief allemaal, echt, het helpt me zo door deze rollercoaster heen, onwijs bedankt hiervoor <3

En ik heb een hele fijne ukdate : Morgen mag ze naar huis *\o/* *\o/* *\o/*
Ze zetten morgenochtend haar op de röntgen en ik ga zo hard duimen dat ze dan gewoon fijn ook eens buiten de box mag spelen.

Het zal zo fijn zijn haar weer thuis te mogen hebben

Wat betreft de verloting : alles is welkom, ook niet paarden producten. Ik maak een selectie bij de lotenverkoop of mensen wel geïnteresseerd zijn in paardenproducten of niet. Hoop voor beide partijen leuke prijsjes in te zamelen :j

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 12:23

Geweldig!
En ik gok zo maar dat haar longproblemen dan ook zo verleden tijd zullen zijn ;)

Zet 'm op, Uk!!

kiko

Berichten: 796
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Bennekom

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 12:33

Wat fijn dat ze weer naar huis mag!! En ik ga duimen dat de foto’s goed zijn zodat ze lekker buiten kan spelen! De temperatuur gaat ook omhoog van de week!

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 12:34

Supergoed nieuws! *\o/*
Hopelijk zijn de foto's morgen ook goed zodat ze lekker haar benen mag strekken en conditie kan opbouwen.

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 13:08

Zelf snap ik ook niet dat Ocean nog niet verkocht is, al heb ik meerdere mensen die nu wel bij ons op stal willen kijken , dus hopelijk vindt hij zijn match.
Eerst naar de smid, tandarts, een paar kilo aankomen en de schimmel behandelen waarmee hij terug is gekomen :roll: .....
Ben er nog steeds verbijsterd over hoe je de paarden van bepaalde adressen terug krijgt, maar goed. Gelukkig ook kijkers voor Thom gehad die een 2e keer komen, hele fijne mensen en fingers crossed dat ook hij een fijn thuis gaat vinden <3 Dat verdienen ze allemaal

Bijrijdster heeft gisteren Ocean wel prachtig in de knotten gezet en vastgelegd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knapzakkie <3

StalMelyn

Berichten: 2070
Geregistreerd: 05-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 14:25

Een vriendin van mij had interesse in Ocean maar vond het teveel geld. Als ik dan lees hoe hij erbij heeft gestaan dan snap ik dat ook wel. Hopelijk heb je hem snel weer goed op conditie want hij sprak zeker aan. Weet zeker dat hij straks zo weg is.

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 15:10

Ja ik hoorde inderdaad van meerdere dat er heel wat 1000jes meer gevraagd werden dan wij hadden aangegeven, dus beter naar huis en dan verder kijken.
Verkoop ze liever eerlijk dan op deze manier :j

StalMelyn

Berichten: 2070
Geregistreerd: 05-11-12

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 16:27

Oh, als ze dit had geweten. Ze was er helemaal weg van. Nu is ze gelukkig met een andere. Hij gaat vast zij huisje vinden en heeft het allemaal zo moeten lopen.

mala26

Berichten: 5012
Geregistreerd: 05-02-13

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 17:28

*\o/* *\o/* jeej dat Uk naar huis mag, duim voor goede foto's.

Wel erg jammer dat het dan met de verkoper zo gelopen is met Ocean.

miereneter

Berichten: 2592
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:14

Cheytjuh schreef:
BigOne schreef:
Je kunt lootjes via een tikkie verkopen. Dan gewoon de namen op lootjes schrijven .


Ah top, dan ga ik dat doen :j

Jullie zijn echt ontzettend lief allemaal, echt, het helpt me zo door deze rollercoaster heen, onwijs bedankt hiervoor <3

En ik heb een hele fijne ukdate : Morgen mag ze naar huis *\o/* *\o/* *\o/*
Ze zetten morgenochtend haar op de röntgen en ik ga zo hard duimen dat ze dan gewoon fijn ook eens buiten de box mag spelen.

Het zal zo fijn zijn haar weer thuis te mogen hebben

Wat betreft de verloting : alles is welkom, ook niet paarden producten. Ik maak een selectie bij de lotenverkoop of mensen wel geïnteresseerd zijn in paardenproducten of niet. Hoop voor beide partijen leuke prijsjes in te zamelen :j

miereneter

Berichten: 2592
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:15

Cheytjuh schreef:
Wat betreft de verloting : alles is welkom, ook niet paarden producten. Ik maak een selectie bij de lotenverkoop of mensen wel geïnteresseerd zijn in paardenproducten of niet. Hoop voor beide partijen leuke prijsjes in te zamelen :j


Ik stuur je een PB over loting-spullen!

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 21:26

miereneter schreef:
Cheytjuh schreef:
Wat betreft de verloting : alles is welkom, ook niet paarden producten. Ik maak een selectie bij de lotenverkoop of mensen wel geïnteresseerd zijn in paardenproducten of niet. Hoop voor beide partijen leuke prijsjes in te zamelen :j


Ik stuur je een PB over loting-spullen!


Pb terug <3

Nu even slapen voor de nachtdienst, zal vannacht jullie weer voorzien van een Ukdate en meer :j

Krijg al superleuke prijzen aangeboden om te verloten, zo gaaf _/-\o_ jullie zijn allemaal toppers

mellamoshan

Berichten: 4260
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 21:53

Stille meelezer, maar ik had hem dus ook gezien en toen ik nog op zoek was. Maar vond ook de vp wat aan de hoge kant en daarop afgehaakt.
Zonde, als je toch eens alles van tevoren weet!

Hij gaat vast iemand heel blij maken.

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-24 02:48

Wat jammer Mellamoshan. Dit kregen we dus van meerdere geïnteresseerden te horen en daarom navraag gaan doen. Ga geen gal spugen hier, maar laat ik het zo zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben over de gang van zaken en dat ik blij ben dat hij weer thuis is.

Nu lekker opknappen en hopelijk zijn forever home vinden, dat verdient hij ook gewoon.

Deze queen was gistermiddag beledigd dat ik niet langer dan 10 minuten kon knuffelen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zal echt blij zijn als ze weer lekker thuis is. Morgenochtend zetten ze haar gewrichten weer op de röntgen en dan morgenmiddag naar huis *\o/* hoop zo hard dat alles goed is, thuis nog 3 weken op medicatie en dan weer controle van de longen.

We gaan weer ons best doen , wordt weer een pittige tijd, maar hopelijk een goed eindresultaat :j

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 06:52

Nou...teleurgesteld is nog heel netjes uitgedrukt :n

Maar die blik in Ukkies ogen is ook duidelijk meer dan dat :)
Met recht een koninginnetje genoemd!

Ik hoop ook heel erg mee op een goede uitslag en alvast een veilige thuisreis!

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 07:26

Ze vindt er duidelijk wat van :=
Lijkt het nou zo of groeit ze wat meer in haar oren, nu?

Vandaag weer naar huis, hoera!
Een goeie terugreis gewenst :)