Zoektocht naar de afstamming van mijn paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tommy_4
Berichten: 27
Geregistreerd: 10-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 23:50

senna21 schreef:
Twee banen aangeboden gekregen?
Vertel!! :)



Grappig he. Bij de stal waar we de buitenrit hadden gereden vroeg de begeleider na het galopperen hoe lang ik bleef en dat we de volgende keer met hun mee moesten rijden. Hij zei dat ze nog jonge mensen zochten en dat ik wel mocht komen werken hahah

De lusitano fokker heeft ook moeite met het vinden van goed personeel die ervaring hebben met (jonge) paarden. Ik heb een paar jaar terug een aantal jaar op een stoeterij met jonge paarden gewerkt, dus mocht ook bij hem komen werken hahah

Lusitana

Berichten: 22439
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 17:28

Moest wel lachen toen we bij de fokker van Tommy waren, want ik zag een groep paarden, maar jij sprong meteen enthousiast uit het bakkie en riep DAT IS ZIJN BROER, DAT ZIE JE ZO! nog voordat de goede man hem aan kon wijzen :D
Die had bij de foto´s wel al gezegd dat ze als twee druppels water waren en dat alleen de tekening op de vacht anders was

Tommy_4
Berichten: 27
Geregistreerd: 10-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-23 09:32

Lusitana schreef:
Moest wel lachen toen we bij de fokker van Tommy waren, want ik zag een groep paarden, maar jij sprong meteen enthousiast uit het bakkie en riep DAT IS ZIJN BROER, DAT ZIE JE ZO! nog voordat de goede man hem aan kon wijzen :D
Die had bij de foto´s wel al gezegd dat ze als twee druppels water waren en dat alleen de tekening op de vacht anders was


Jaa was zo bijzonder! Heel bizar om zo'n kopie van je paard te zien.

Jennyxx

Berichten: 3042
Geregistreerd: 11-10-06
Woonplaats: Bij de duinen

Re: Zoektocht naar de afstamming van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:57

Wat een leuk verhaal!