Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight
Utixo schreef:Ik vraag het me af, want als ze met de noorderzon vertrokken zijn, en de bankrekening niet hebben opgezegd, is er geen haan die ernaar kraait. En er gebeurd echt wel iets voor ze met de trailer op het erf staan, ze willen die pony namelijk niet terug, het bedrijf bestaat niet meer. Als je geen contact kan krijgen, zou ik persoonlijk echt eens kijken wat er gebeurd als je niet betaald. Houd het geld apart, maar kijk het eens aan. Je wil namelijk ook weten waar je terecht kunt als er wat aan de hand is met het dier, en waar de verantwoording ligt.
Cayenne schreef:Wauw, wat een raar verhaal!
Er is misschien kans dat het bedrijf failliet is en dat er straks beslag kan worden gelegd op de pony, dus ik zou nog niet te snel conclusies trekken dat je de pony zelf kunt houden
Lieser schreef:Ik zie ook dat de handelsnaam van PK Pony's B.V. in 2022 gewijzigd is van PK Pony's B.V. naar Valencia.
Zoeyxedel schreef:Wij hebben dus ook een hele leuke pony via PK geleased.
We betalen braaf, en het geld komt nooit terug, dus iemand zit te cashen. Er is echter geen website meer, het telefoonnummer werkt niet meer.
Wat ik wel heb uitgevonden:
- pk ponys is sinds 2022 ofzo opgegaan in een bedrijf dat M. Koopmas Holding B.V. zou zijn.
- helaas is hier geen telefoonnummer van bekend.
- in onze laatste betaling hebben wij bij de omschrijving: graag contact met on nummer genoteerd, echter
daar komt geen reactie op.
Is er iemand (handelaar?) die weet waar ik met wie contact kan opnemen inzake deze kwestie?
Alja schreef:Zou de pony verhuizen en niet meer betalen
Cayenne schreef:Wauw, wat een raar verhaal!
Er is misschien kans dat het bedrijf failliet is en dat er straks beslag kan worden gelegd op de pony, dus ik zou nog niet te snel conclusies trekken dat je de pony zelf kunt houden