hippisch centrum de delft verloot paard ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scrabbel

Berichten: 947
Geregistreerd: 25-04-14

Re: hippisch centrum de delft verloot paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 21:22

Ik ken de manage niet. Echter lees ik hier dat hij ook handelt in paarden. Het kan dus zijn dat het opknappers zijn. Denk dat je voorzichtig moet zijn met beoordelen op basis van een plaatje, zeker als iemand een reden heeft om iemand zwart te willen maken.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: hippisch centrum de delft verloot paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:09

Iets beoordelen uit tweede hand is inderdaad twijfelachtig. Een dier verloten vind ik persoonlijk wel een echte no-go. Verloot dan een fiets of zo. :\

DuoPenotti

Berichten: 29505
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:18

sevke schreef:
Iets beoordelen uit tweede hand is inderdaad twijfelachtig. Een dier verloten vind ik persoonlijk wel een echte no-go. Verloot dan een fiets of zo. :

:j
Of een waardebon van een ruitersport zaak van € 500, -

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:27

DuoPenotti schreef:
sevke schreef:
Iets beoordelen uit tweede hand is inderdaad twijfelachtig. Een dier verloten vind ik persoonlijk wel een echte no-go. Verloot dan een fiets of zo. :

:j
Of een waardebon van een ruitersport zaak van € 500, -
Heb je grotere kans dat ik de trein in stap om te komen kijken! Want daar ging het om toch? Bezoekers en naamsbekendheid?

Noch afgezien dat ik een dier verloten een dikke nee vind en dat niet will supporten, mocht ik ooit klaar zijn voor een eigen paard kies ik die liever zelf uit die past bij wat ik wil.

Nouja, naamsbekendheid krijgt hij zo wel, dus dat doel wordt behaald. Hoewel het eerder beruchtheid is...

imaudy
Berichten: 5046
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:38

DuoPenotti schreef:
sevke schreef:
Iets beoordelen uit tweede hand is inderdaad twijfelachtig. Een dier verloten vind ik persoonlijk wel een echte no-go. Verloot dan een fiets of zo. :

:j
Of een waardebon van een ruitersport zaak van € 500, -


Het zijn vooral manegekids die meedoen he? Wat moeten ze daarvan kopen? Blijkbaar zijn de aangesloten bij het fnrs, die zou er wat aan kunnen doen.

DuoPenotti

Berichten: 29505
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: hippisch centrum de delft verloot paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:39

Als ik zag met wat voor kleding hier bijrijders recht van de manege mee kwamen... :o

Die komen te kort _O-

imaudy
Berichten: 5046
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 23:04

DuoPenotti schreef:
Als ik zag met wat voor kleding hier bijrijders recht van de manege mee kwamen... :o

Die komen te kort _O-


Ook met van die mega grote glimmende poetskisten zeker :D
Wat misschien wel een leuke is, een kep cap om te winnen!

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 11:40

DuoPenotti schreef:
Als ik zag met wat voor kleding hier bijrijders recht van de manege mee kwamen... :o

Die komen te kort _O-


_O-
idd. Ook meegemaakt. Die komen met een outfit aan van Cavalleria Toscana en een cap van Samshield. En ik denk dan terug aan mijn jeugd, met mijn plastic zweepje en rubberen rijlaarzen. En zo'n cap met een strikje achteraan, die ik enkel mocht gebruiken op wedstrijd, want anders zou hij vuil worden :roll: